UITGEREKEND IN AUGUSTUS 2014; DE ZOMERKINDJES!

08-12-2013 18:36 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een (tweede) topic voor dames die in de eerste helft van Augustus zijn uitgerekend!



We hebben de tabel (weer) een beetje opgeschoond. Sta je er niet meer in en wil je graag weer meeschrijven, dan ben je uiteraard weer welkom!



NaamLeeftijdUitgerekendHoeveelste kindje?BijzonderhedenDinanone29/3001-081e kindje jongen

14-03 20wk echoBloemetj8627/3105-081e kindje meisje 14-03 20wk-echoAdrienne_28/3310-081e kindje meisjeMargje833010-083e kind Chocolademelk3110-081e kindje jongenSo_8727/2711-081e kindje meisje Pruim2828/3012-081e kindje Apie013016-082e kindje jongen Apo27/3118-081e kindje Maikuh8825/2819-081e kindje



Een voor: Nienna84, Loolaa78, Muca81 en Cestlavietje.



Wanneer je je gegevens aan wil passen:

Account: mama-aug

Wachtwoord:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:42
Reden: Ww verwijderd
2.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@chocolademelk, buurt van Barcelona! leuk leuk! Ik ga samen met een vriendin en daar wonen nog twee vriendinnen van mij dus wordt gezellig! Alleen lijkt het hier beter weer te worden dan daar, maar goed, dat komt vast goed



@cursus, ik ga denk ik voor de zwangerschapsyoga, ben van plan als ik terug ben een proeflesje te doen. Als dat niks wordt, wordt het een 'ouderwetse' zwangerschapscursus want dat zwanger & fit heb ik hier niet gezien.. Maar er zitten volop centra die yogacursussen aanbieden dus ik denk dat het moet lukken, tenzij ik er niks aan vind ;)
Alle reacties Link kopieren
Apo wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Heerlijk om zo'n bewegend kindje te zien!

En we gaan dus tegelijk op vakantie. Geniet ervan!

Al met je werkgever overlegd?



Ik heb vandaag op het werk aangegeven min 2 keer per dag een half uur administratie tijd te willen krijgen (normaal zou je dit sowieso 1 keer per dag moeten krijgen, maar dit schiet er vaak bij in). Hopelijk kan ik het zo nog een hele tijd volhouden.
Alle reacties Link kopieren
@maikuh,ja wie weet zien we elkaar nog op schiphol

Heb vandaag met het werk overlegd en ga per ingang van volgende week 5 x 6 uur werken, was geen enkel probleem ( zou natuurlijk ook gek zijn als dat wel zo was).

Zou fijn zijn als je het nog even vol kunt houden met wat aanpassingen.



@cursus, ik heb me aangemeld voor yoga, maandag de eerste les, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
We hebben afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad. Hij liet alles goed zien en het zag er allemaal ook prima uit. Een "gaaf" kindje noemde de echoscopiste hem. En natuurlijk was het erg fijn om hem weer even te zien. Wel een gek idee dat we nu in principe geen echo's meer hebben staan. Misschien dat we met vijf weken nog een 3d echo gaan uitvoeren.



Adrienne, ik houd van Barcelona, een prachtige stad. Ga je Barcelona zelf nog in?



Maikuh en Apo: goed bezig om zo op je grenzen te letten. Fijn ook dat jullie werkgevers er niet moeilijk over doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn chocolademelk!

Ik vroeg me eigenlijk ook al af of er nog meer echo's kwamen, komt er niet nog eentje rond de 30 weken?Groei echo ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Fijn Chocolademelk!!!



Ik geloof dat je alleen met 36 weken nog een liggings echo hebt?
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws al die goede echo's weer. Hier ook vrijdag gehad. Bijna alles was goed. Alleen één niertje was iets vergroot. Dus we moeten met 30 weken toch nog een keer naar het ziekenhuis. Het schijnt vaak voor te komen en tegen die tijd vaal verdwenen te zijn. Anders is het een rede om het na de geboorte verder te onderzoeken.



Wat lekker die vakanties in de planning; al moet ik niet denken aan al te lang enzo. Wij gaan nu zelf eind van de week een stedentripje doen.



@de kilo's + 7,5 inmiddels Ik heb niet het idee dat ik achterlijk veel eet ofzo. Ik beweeg misschien iets minder dan anderen door mijn bekken en rug, maar toch nog wel wat. Wat wel zo is, is dat ik eerder ruim 10 kg zwaarder woog en ben afgevallen door flink veel fietsen en gezonder eten (zo goed als ik toen bezig was, ben ik nu niet bezig). Meer dan opletten wat ik eet kan ik nu ook niet doen. En om mezelf nou alles te onthouden vind ik ook zowat. Het wordt heel hard sporten en gezond eten straks iig!!! (ben ook gewoon jaloers als ik met het mooie weer mensen zie hardlopen).



Chocolademelk je hebt het over vier weken, maar de prognose is niet dat er veel veranderd daarna (of er moet een wonder gebeuren) dus ik stel me meer in tot op het eind iig voor een groot deel thuis. Maar ik kom de tijd idd wel door hoor. 80% van de tijd vind ik het heerlijk en die andere 20% is dan maar zo.
Alle reacties Link kopieren
Apo, ik heb niets meer gehoord over een groei echo. Volgens mij doen ze dat alleen wanneer er aanleiding toe is. Maar vriendlief en ik hebben wel besloten dat we sowieso nog een pretecho gaan doen. Als we ons geduld kunnen bewaren, met 30 weken en anders eerder. Mijn moeder moest heel hard lachen toen ze dit hoorde; zij heeft gewoon geduld moeten bewaren in haar tijd

Ik zal het eens aan de vk vragen als ik weer op controle moet.



So, dat is even slikken kan ik me zo voorstellen. Vier weken is nog te overzien. Maar wel fijn dat je jezelf eroverheen kan zetten; veranderen doe je het inderdaad toch niet.



Kilo's: ik heb werkelijk geen idee, ik zal het wel horen bij de volgende controle. Ik probeer wel zoveel mogelijk te bewegen (fietsen, wandelen) en heb een vrij fysiek actief beroep dus hopelijk beperkt dat de schade een beetje.

Aankomen kan ook van vocht zijn, dat verdwijnt weer na de zwangerschap. So, meer dan gezond en gevarieerd eten kun je niet doen. Zolang je niet voor twee eet en daarnaast jezelf inderdaad ook een keer dat lekkere taartje oid te gunnen, komt het wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Kilo's: nu + 4,5. Ik weet niet wat normaal is, maar vind dit aantal kilo's nog wel te verklaren.



Apie al zenuwachtig voor morgen? Wij hebben om 15.15 de 20 weken echo: spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen die op vakantie gaat een hele fijne vakantie gewenst!



So hoe gaat het met jullie, zijn jullie erg geschrokken of ben je er wel relaxt onder?



Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's dat moet toch een heerlijk gevoel geven!



Maikuh we zijn bijna ook tegelijk aan de beurt, wij hebben om 15:00 een afspraak. Jullie ook veel succes vandaag!



Ik heb met 30 weken een afsluitende echo bij de verloskundige en dan ga ik weer terug naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Met 28 weken hebben wij de tweede pret echo dus ik kan onze jongen na vandaag nog een paar keer bewonderen in mijn buik.
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Alle reacties Link kopieren
Veel succes en plezier met de echo's Maikuh en Apie.



Helaas krijg ik idd alleen nog de liggingsecho bij ongeveer 36 week, dus nog 16 weken wachten, bah!Wel weinig echo's al met al vind ik, maar goed, vroeger hadden ze natuurlijk helemaal niks...

Overweeg nu nog wel een pretecho te doen, duurt me anders veel te lang!



Kilo's, ik las dat bij 20 weken gemiddeld 4,5 extra normaal

was, dus we hoeven ons nog geen zorgen te maken :-)
Alle reacties Link kopieren
Apo ik vind zo'n pretecho echt de moeite waard. Ze nemen alle tijd en ik vind het beeld ook vele maal duidelijker dan bij de verloskundige. Heb je trouwens de koffers al helemaal klaar? Fijne vakantie gewenst.



Maikuh hoe is het bij jullie gegaan? En nu ook druk met je vakantie bezig?



Hier was alles goed bij de 20 weken echo en het is nog steeds een jongetje
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Alle reacties Link kopieren
Apo, gefeliciteerd met de goede echo!! Fijn dat jullie weer even van jullie zoon hebben kunnen genieten!



Wij hadden ook een goede 20 weken echo! Wat een opluchting! En...... we krijgen een meisje Ik ben helemaal in de wolken! Echt iedereen dacht dat we een jongen zouden krijgen, dus dit was wel een beetje een verrassing haha!

Ons meisje is wel al lekker eigenwijs: ze lag helemaal laag met haar hoofd waardoor we geen mooie foto hebben (gelukkig hebben ze wel alles goed kunnen zien). Wij overwegen rond moederdag een pretecho te laten maken en de oma's mee te nemen.



De koffers zijn net grotendeels gepakt en rond half 10 gaan we naar schiphol! Ik heb er zin in!

Apo: ook een fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Apo en Maikuh gefeliciteerd met jullie mooie echo's en fijne vakanties gewenst! Choco en Apie, mooi dat bij jullie ook alles goed was! So, hopelijk trekt het niertje weer bij. Fijn dat verder alles goed was! Ik ben trouwens al ca 7,5 kilo aangekomen... Denk ook door minder bewegen want ik eet gewoon normaal.



Nu alweer 23 weken! Vind het nu best snel gaan. Komt denk ik ook omdat we vooral met het nieuwe huis bezig zijn. Ook dat gaat nu lekker opschieten. Vandaag zijn beneden de laatste muren geschilderd en zijn boven de plinten gelegd. Morgen nog het plafond beneden witten en wat verwarmingsbuizen vervangen en dan kunnen we beginnen met het leggen van de vloer. Daar kijk ik wel naar uit omdat het de laatste 'grote klus' is. Daarna nog wat kleine afwerkingsdingen (trapleuningen enzo). Ik hoop dat we met een kleine twee weken klaar zijn en dan kunnen verhuizen!



Vind het vooral frustrerend dat ik zelf zo weinig kan doen, terwijl ik wel graag wil dat alles af komt. Kan niet zo goed stil zitten geloof ik... Maar krijg meteen de gevolgen, lopen wordt voorzichtig schuifelen, kom de trap nauwelijks op en trek krom van de pijn als ik ga zitten of liggen...



Zou blij zijn als we lekker in ons nieuwe huisje wonen!



We hebben deze week nog wel een mijlpaal behaald... we hebben een 'principebesluit' genomen over de babynaam!!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's! En Maikuh, speciaal met haar meisje

Apie, ik maak me er niet zo druk om. Kan er toch niks aan veranderen. Gewoon maar afwachten met 30 weken en als het dan idd mis is me tegen die tijd maar verdiepen in de gevolgen. Voor nu probeer ik niet te googelen



Ik geloof dat ik te laat ben met iedereen een fijne vakantie wensen. Zelf net terug. We hebben het erg fijn en gezellig gehad.



Dinanone, echt voorzichtig zijn met jezelf! Ik heb al zo veel horrorverhalen gehoord van mensen die na de bevalling geen kant meer opkonden doordat ze te hard waren doorgelopen tijdens de zwangerschap. Ik hoop dat je snel af bent van het klussen en je nieuwe plekje kan gaan inrichten.



Maak jullie idd maar geen zorgen met 4,5 kilo! Ik zit inmiddels op plus 9 Morgen maar ff met de vk bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Ben ik ook weer! Zaterdag teruggekomen uit Barcelona, gezellige week gehad met een vriendin en daar ook nog Spaanse vriendinnen bezocht! Vandaag lag er helaas wel weer een enorme berg werk op me te wachten. Donderdag en vrijdag heb ik afspraken gepland met 2 leidinggevenden om te kijken hoe het na mijn verlof gaat, en tijdens en voor het verlof. Het wordt me nu een beetje te druk en ik merk dat er gewoon teveel werk blijft liggen als ik er even niet ben.



@so, waar ben jij op vakantie geweest? Fijn dat je t ook leuk gehad hebt!



@dinanone, leuk dat jullie uit de naam zijn! Wij zijn er ook uit, zo leuk!



@maikuh, fijne vakantie en natuurlijk gefeliciteerd met je meisje! Zo lief he!



@apo, ik vond de pretecho ook echt een goede ervaring. Wat apie zegt, ze nemen echt de tijd en het beeld en de fotos zijn super scherp.



@echo, volgens mij krijg ik helemaal geen echo meer. Raar toch dat dat zo verschilt overal!



@kilos, ik ben nu een kilo of twee aangekomen, zo weinig. Ik probeer nu flink te eten haha.
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Adrienne, jammer alleen dat het weer je een minder warm welkom geeft. Goed dat je op jezelf past, denk je dat je leidinggevende meewerkend zijn?



Apie en Maikuh: gefeliciteerd met de goede echo's! En geniet van je vakantie Maikuh.



Dinanone, fijn dat het huis opschiet. Meer doen dan je kunt, lukt toch niet. Houd dat maar voor je wanneer er frustraties voelt komen. Zorg anders voor lekkere koffie, een extraatje erbij; maak jezelf op een andere manier nuttig .



Kilo's: ik ben nu 4,5 kilo aangekomen. Dat schijnt gemiddeld te zijn voor de duur van de zwangerschap.



Hier gaat het lekker. De pijnlijke/ongemakkelijke gevoelens rondom mijn buik zijn zo goed als verdwenen (het zal wel een groeispurt van de baarmoeder geweest zijn). Na een dag werken voel ik me erg moe en heb ik wat meer pijntjes, dus ik probeer op het werk meer rustmomenten te pakken. Maar ik merk ook dat ik dit moeilijk vind en de cliënten geven me er natuurlijk ook minder ruimte voor (zorg).

En we hebben een kinderkamer uitgezocht. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat, wanneer alles er staat en de kamer helemaal af is. Nu rest ons nog een laatste grote uitgave; de kinderwagen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Wat een leuk idee om de oma's mee te nemen voor de pretecho Maikuh, ga ik ook over nadenken!



Dinanone, is het lekker opgeschoten de afgelopen week met klussen?Lijkt mij ook heel erg frustrerend als je zelf niet zoveel kunt doen, maar zoals gezegd, de catering is ook een erg belangrijk onderdeel..



@ so, heb je de kilo's nog met de vk besproken?Volgens mij is het in jou geval wel goed te verklaren, gezien het feit dat je veel pijn hebt en dus weinig beweging krijgt..gaat het nu weer wat beter met je?



@choco, leuk dat de kinderkamer is uitgezocht!Al enig idee welke kinderwagen je wilt?Is best lastig he, al zei een vriendin van me laatst dat er zoveel kinderwagens van goede kwaliteit zijn dat je bijna niet verkeerd kunt kiezen!



Hier gaat alles goed, we hebben een heerlijke week in de Turkse zon gehad, was ook echt wel toe aan een beetje relaxen bleek wel, want ik heb lekker geslapen en 's middags regelmatig een dutje gedaan op een strandbed.

Verder is het qua verkleuren ook goed gegaan, wel wat meer ingesmeerd dan anders en wat vaker de schaduw opgezocht, maar al met al een mooi bruin kleurtje aan deze week overgehouden :-)

Ook hebben we donderdag voor het eerst de baby voelen en zien schoppen, super mooi en fijn ook, want ik wachtte er al zo lang op!



Fijn weekend allemaal...
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



@apo, fijn dat je vakantie zo leuk was! En dat je de baby hebt voelen en zien schoppen!! Zo fijn he! Die van mij is echt een druktemaker haha, zo leuk! Ik had ook m'n moeder meegenomen naar de pretecho trouwens, die vond het ook helemaal leuk.



Vorige week nogal drukke week op mijn werk, maar nu besloten een aantal taken maar te laten liggen. Een ander doet het ook niet dus ik ga me ook niet meer zitten uitsloven. Gesprek met mijn eigen leidinggevende leverde niet zoveel op, behalve dat ze wel snel vervanging gaat zoeken dus dat is fijn! Vrijdag nog gesprek gehad met een andere leidinggevende (ingewikkeld verhaal haha maar inhoudelijk werk ik zeg maar meer voor zijn afdeling dan voor m'n eigen) en toen vooral gehad over mijn perspectief voor als ik terug kom van verlof en hij was erg bereid om mee te denken om me wat meer perspectief te bieden, dus daar was ik wel heel blij mee Nu 4 dagen werken deze week en dan weer een weekje vrij en ga ik met mijn vriend naar Engeland.



Gisteravond uit geweest, was super leuk haha, maar vandaag wel helemaal kapot, dus nog een middagdutje gedaan. Kom ik straks natuurlijk nooit meer in slaap



Iedereen alvast een goede werkweek!!!
Alle reacties Link kopieren
Adrienne, wat jammer dat het niet zo veel oplevert voor nu de gesprekken, maar wel goed dat je toch voor jezelf kiest een beetje. Dat over de toekomst klinkt wel goed. Leuk!

En je bent maar druk met al dat reizen, heb je daar nog energie voor?

Wij zijn een paar daagjes naar Berlijn geweest



Hoe gaat het met shoppen choco? Ben je er al uit?

Fijn dat je je weer wat beter voelt. Maar idd lekker rustig aan blijven doen.



Apo, jouw vakantie klinkt ook goed. Al weer een beetje in het gewone ritme nu?

Ik heb de kilo's inderdaad met de vk besproken. Zij gaf aan dat ik me er idd geen zorgen over moet maken. Zolang je geen slagroomtaartjes eet en liters cola drinkt elke dag, zei ze zelfs. Zij gaf idd ook aan dat het goed kan komen doordat ik thuis ben komen te zitten en dacht dat het misschien ook wel weer kon stabiliseren nu. Ben benieuwd. Deze week iig een keer niks er aan. Wel grappig: Ik ben er ineens achter waar de kilo's zitten: op mijn rug Verder valt het qua hoe het er uit ziet best mee namelijk. Borsten zijn wel van 70C naar 75E inmiddels, maar dat zijn vast geen 9 kilo's



Hoe is het met de babyuitzet bij iedereen? Hier gaat het hard. Word er bijna bang van haha.
Alle reacties Link kopieren
Whoop whoop we hebben nu ook een kinderwagen! Dus dat shoppen gaat goed . We hebben een Joolz Day van Marktplaats geplukt, prima. Inderdaad So, het gaat super snel ineens! Hebben jullie ook al kleertjes gekocht? Ik weet nog niet zo goed wat ik dan precies moet kopen en hoeveel. Al wel heel veel leuke merken gespot om in de gaten te houden. Ik moet me meer en meer inhouden om niet vast een garderobe voor het eerstkomende jaar in te slaan



Valt het jullie ook op dat de vk echt hard in je buik duwt om de baby te voelen? Vriendlief en ik maar voorzichtig doen rondom mijn buik, maar dat blijkt behoorlijk overbodig te zijn. Ik schrok er een beetje van .



Apo: ook welkom terug. Fijn dat je lekker genoten hebt van het zonnetje en kon relaxen. En zeker fijn dat je een lekker kleurtje hebt overgehouden!

Prachtig gevoel he, om je kindje te voelen en zien bewegen. Kon je vriend het ook voelen?



Adrienne: snel vervanging zoeken is een fijn vooruitzicht. Trek je het voldoende met dit vooruitzicht en dat je het nu rustiger aan doet?

En lekker hoor, richting Engeland. Dan zijn die vier dagen ook zo voorbij.



So, lukt het je ook om geen zorgen te maken mbt die kilo's? Zou wel fijn zijn als het nu stabiliseert. Hoe gaat het verder? Minder pijn?
Alle reacties Link kopieren
Adrienne, fijn dat je het op je werk hebt aangegeven, hopelijk is daarmee al een last van je schouders gevallen!verder maar afwachten op de reacties denk ik...de bal ligt bij hun in elk geval..

Veel plezier met je vriend alvast de komende week!



So, 4,5 kilo per borst zou wel heel veel zijn he haha

Maar verder niks om je zorgen te maken dus, gelukkig maar...ik zit inmiddels ook op +6,5 (mede dankzij het heerlijke all inclusive arrangement van vorige week)...gaat best snel!



Babyuitzet; wij hebben nu het kamertje en de kinderwagen+maxi cos,ook een easy base geval voor bevestiging in de auto..

Komend weekend beginnen met schilderen van de kinderkamer en dan de weken erna maar eens een lijstje maken voor alle kleertjes/doekjes/flesjes die er moeten komen en dan sla ik die allemaal in één keer maar in denk ik.



Choco, super de Joolz, is een mooie!!

Vriend heeft de baby ook gevoeld ja, hij sprong zo onder de douche vandaan toen ik riep dat de kleine aan het schoppen was, de schat!

De vk drukt bij mij ook best hard, vind dat zelf nog niet zo leuk eigenlijk en voelt ook niet erg fijn.Als ik in een drukke omgeving ben doe ik mijn handen steeds voor m'n buik, automatisch, omdat ik geen elleboog ofzo erin wil...maar blijkbaar zit ie wel heel goed opgeborgen!Ook wel weer een fijn gevoel.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Haha, so, volgens mij zijn mijn borsten ook met 4,5 kilo per stuk gegroeid hoewel ze nu volgens mij wel weer gestabiliseerd zijn! Wij doen tijdens vakantie trouwens altijd lekker rustig aan, en ik heb altijd de instelling dat we gewoon lekker doen waar we zin in hebben, dus dat kan ook bijzonder weinig zijn en komende week voorspel ik dat het geen al te actief programma wordt. Beetje wandelen (voor zover dat gaat), in stadjes rondkijken, winkelen en lekker ergens koffie drinken of wat eten. Hopelijk wordt het een beetje aardig weer zodat we lekker veel buiten kunnen zijn.



Op 't werk ook nog even met wat directe collega's overlegd en toch besloten de komende twee weken volledig vrij te nemen. Ik dacht eerst de 2e week toch nog een paar dagen te gaan werken, maar heb nu eigenlijk zoiets van waarom zou ik dat doen als ik nog voldoende vakantiedagen heb, en een ander neemt ook gewoon vrij wanneer hij/zij wil. Dus dat is wel een enorme opluchting en goed vooruitzicht. Nu nog twee dagen overleven (vrijdag ben ik vrij ivm goede vrijdag) en dan lekker vrij. Vandaag wel mega lange dag tot vanavond laat maar goed, met een goed vooruitzicht is dat wel door te komen. Vandaag zijn er trouwens al gesprekken voor mijn vervanging, dus hopelijk kan diegene binnen nu en een maand beginnen en kan ik lekker beginnen met overdragen!



En volgende week dus weekje weg en daarna hebben we een hele week om 't babykamertje te doen en ons te verdiepen in kinderopvang (we willen graag een gastouder) en minder werken etc.



Bij mij duwt de verloskundige trouwens helemaal niet hard in mijn buik! Maar ik merk ook dat ik een beetje panisch ben, omdat m'n buik toch wel vaak echt gevoelig is. Dus ik probeer ook uit een beetje bij drukte uit de buurt te blijven omdat ik ook wel bang ben dat iemand er per ongeluk tegenaan stoot ofzo.



Mijn ouders waren er gisteravond nog, die gaan als het kleine meisje er is elke week op maandag oppassen, m'n moeder de ene week en m'n vader de andere week. Echt grappig, m'n vader vroeg of ik dan in het begin tijdens de lunch even naar huis wil komen omdat hij het volgens mij stiekem wel spannend vindt de hele dag met zo'n kleintje, maar dat is gelukkig op mijn werk geen probleem. En ik denk als het eenmaal zo ver is dat het vast niet meer nodig is



Fijne woensdag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
So en adrienne heel herkenbaar, ben van cup D naar cup F gegaan...



T harde duwen van de vk herken ik ook wel en vind ik ook niet echt fijn, zou ik zelf niet gauw doen in elk geval!



Zijn jullie buiken ook al zo gegroeid? Ik krijg er veel leuke reacties op!



Choco, wij hebben ook de joolz, vond ik de mooiste. Ook tweedehands van marktplaats. Nu de babykamer nog. Dat vind ik toch wat moeilijk. Degene die ik het mooist vind kost nieuw 1650 en wordt tweedehands bijna nooit aangeboden. Voor het laatst in januari en was meteen weg toen.



Hier helaas geen vakanties, ben beetje jaloers op iedereen die wel net is geweest of binnenkort gaat. Wel lekker lang paasweekend.

Ik ben morgen vrij (voordeel van ambtenaar zijn 😊) dus extra lang weekend. Is wel ff fijn.



Ons nieuwe huis is al heel ver, alle grote klussen zijn klaar. Nog wat afwerking maar dat gaan we doen als we er wonen. Zaterdag gaan we verhuizen!!!

Wel fijn kijk er erg naar uit. Nu vooral naar de praktische voordelen: niet meer drie trappen op, een bad... Heerlijk. Bekkeninstabiliteit wordt namelijk steeds erger. Kan steeds minder lopen en steeds meer pijn. 😞 dus nieuw huis komt nu wel extra goed uit. Verhuizen zelf zie ik nog wel tegenop. Kan namelijk zo weinig zelf doen...



Ga morgen met fysio toch maar bekkenband bespreken. Wellicht biedt dat wat verlichting. Al leidt t wel tot langere herstelperiode achteraf. En praten met de bedrijfsarts, misschien is 40 uur werken toch teveel. Baal er wel van en ben er niet zo goed in om alles los te moeten laten en niet meer zelf te doen.



Fijne paasdagen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Ik ben inmiddels alweer een weekje terug van vakantie, maar nog niet eerder de rust kunnen vinden om hier te lezen en te schrijven. Onze vakantie was erg leuk! New York is een mooie en bijzondere stad; veel gezien en gedaan! Ik was alleen de drukte op het einde echt zat, dus vond het ook weer heerlijk om naar huis te gaan. We hebben veel gelopen en dit ging gelukkig ook erg goed. Alleen lang staan is vervelend.

We hebben de eerste kleertjes gekocht, waaronder natuurlijk een 'i love New York' rompertje



Dikke buik/gewicht/borsten: mn buik begint nu echt hard te groeien, zeker als je het vergelijkt met 2 weken geleden! Hoop toch niet dat het in dit tempo doorgroeit, want dan wordt ik tonnetje rond!! Ik ben nu ruim 5 kilo aangekomen: prima.



Dinanone: fijn dat jullie morgen kunnen overhuizen! Let wel goed op jezelf, zeker als je zoveel last hebt van je bekken. Geen overbodige luxe om eens met de bedrijfsarts te gaan zitten over je werkuren..



Adrienne: geniet van je twee weken vakantie en jullie weekje weg! Er staan iig allemaal leuke dingen op de agenda.

Grappig dat je vader zo onzeker is. Ik kan me idd voorstellen dat dat straks zo over is haha.



Apo de uitzet al voor een groot deel bij elkaar! Een lekker gevoel! Ik merk dat ik het kopen nog wat uitstel. Ik vind het nog raar om kleertjes en al te kopen, en al helemaal al die 'extra' spullen. Ook weet ik, net als Chocolademelk, niet zo goed wat ik allemaal moet kopen. Wat zijn bijvoorbeeld fijne kleertjes voor de eerste weken? Vooral rompertjes? Of gewoon shirtjes met soort broek leggings?



Chocolademelk: fijn dat jullie een kinderwagen hebben! Een goede keuze denk ik. Ik moet toch eens gaan navragen wat we van mijn schoonzus kunnen overnemen (wss de kinderwagen) en anders moeten we echt eens actie ondernemen!



Ik heb een druk 'baby' weekje gehad: dinsdag naar de verloskundige en intake met de kraamzorg, woensdag de eerste keer zwangerschapsyoga (wat was dat heeeeeeerlijk!) en donderdag bij de huisarts geweest (heb spataderen en krijg nu steunkousen.. ) en ben bij de fysiotherapeut geweest voor oefeningen ivm beginnende rugklachten. Nu lekker een rustig weekend: heerlijk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven