uitgerekend in november 2012

16-03-2012 15:39 2167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op:

november 2012

We hebben een algemeen account, zodat we met meerdere de tabel bij kunnen werken.





Lin0230 okt1eMEISJEjipsie3117-10-2012!!3+4 2 JONGENSBessie85262 nov3e MEISJE Gorgi372 nov2e JONGEN Rodina263 nov2e JONGETJEZeelinde273 nov1e MEISJEAisee237nov1eJONGENPriempje309 nov2e MEISJETienofozz3313 nov1e:JONGEN Bowie79-14 nov2eJONGENPanda_jet3318 nov1+2 2 JONGENSMiepie112419nov1e JONGENBoschbolleke3021 nov1e JONGETJE Tess_292922 nov1e MEISJESipie3824 nov3eMEISJESuuzzz3126 nov1eMEISJEOh_life3528 nov2eJONGETJEMambo25 nov2eJONGETJELislislislis-20 nov1e MEISJE





Schrijven helaas niet meer mee door MK



Huismussie

Klavertje

Purple Flower

Kimmake

Muis

Limoenchi

Tiepetje



We wensen jullie veel sterkte..





Wijzigingen voor de tabel, graag in dikgedrukte letters



Voor de mobiele forumers onder ons,

kun je dik gedrukt doen door de tekst maken door:

[b.] Hier de tekst [/b.] (maar dan zonder de punten
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk lijkt me dat, die nagym Suuzzz. Ik heb dat niet en vind ik toch wel jammer merk ik. Kan mezelf steeds voornemen om weer op mijn yoga matje te gaan liggen, maar doe het steeds niet....



Miepie het was erg leuk afgelopen zondag! Heel fijn om er uit te zijn en met mijn vriendinnen bij te kletsen. Er zijn er twee zwanger!! Heel leuke middag gehad dus en het ging vrij aardig zo lang zonder L



Hier slaapt hij ook al redelijk door, maar niet zo goed als jouw meissie hoor Suuzzz!! Hoop dat jullie vannacht weer zo'n nacht hebben samen!
Helaas vannacht minder geluk gehad. Was vooralsnog een eenmalig iets dat doorslapen. Heb net een slaapzakje voor haar gekocht voor 's nachts. Misschien snapt ze de hint.
Alle reacties Link kopieren
Ah Suuzzz wat jammer! Wellicht helpt de slaapzak idd! ? en anders ziet het er gewoon über schattig uit, hahaha!
Alle reacties Link kopieren
suuzz, jammer dat het vannacht niet gelukt is, maar je weet nu wel dat ze het kan. Misschien dat ze toch zo af en toe een nachtje door gaat slapen en hopelijk dat ze steeds meer gaat doen! Ben benieuwd of het beter gaat met slaapzakje, dan haal ik er ook direct één!



Hier vannacht weer 6,5 uur. Dan heb je maar één nachtvoeding en dat is al heerlijk. Als we hem 's avonds voor het slapen in bad doen en daarna voeden dan slaapt hij heerlijk wat langer. Vanavond weer in bad



Op het CB hadden we hem al wel gewogen en gemeten, maar het consult kon niet tussendoor. Omdat ik toch geen vragen had, heb ik het afgebeld voor de volgende dag en kunnen we pas over twee weken. Achteraf blij toe met die sneeuw dinsdag..

BB, fijn dat het goed bevallen is om er even uit te zijn.
Alle reacties Link kopieren
@suus ik wist niet dat je buikspieren eerst op zijn plaats mesten zitten.. Ik doe al twee weken buikspieroefening op eigen houtje.. Dacht na 6 wk rust kan het wel.. Hmm niet zo slim dus..



Jammer dat het een eenmalige actie was, klinkt heerlijk van 21-8!! Ik was gisternacht al blij met Lo haar eenmalige actie van 23-6 haha



Goede tip van het bad! Doe ik nu s morgens maar beter dus s avonds doen
Alle reacties Link kopieren
@suus ik wist niet dat je buikspieren eerst op zijn plaats mesten zitten.. Ik doe al twee weken buikspieroefening op eigen houtje.. Dacht na 6 wk rust kan het wel.. Hmm niet zo slim dus..



Jammer dat het een eenmalige actie was, klinkt heerlijk van 21-8!! Ik was gisternacht al blij met Lo haar eenmalige actie van 23-6 haha



Goede tip van het bad! Doe ik nu s morgens maar beter dus s avonds doen
Alle reacties Link kopieren
Zo, wat is het hier rustig! Iedereen drukdrukdruk?



Voor de geïnteresseerden, de wintersport was heerlijk! Het skiën ging super, kon het hele dagen volhouden. Het kolven ging ook prima. De reis met uk was wel lang, maar goed te doen. En ook zij heeft zich prima vermaakt, ze sliep heerlijk door de frisse berglucht, haha.



Het doorslapen gaat super, laatste voeding om 20 uur en moet haar wakker maken om 7 uur omdat ik weer aan het werk ben...dit bevalt goed, behalve de eerste dag, toen moest ze krijsen toen ik haar bij de crèche bracht. Was wel kapot na de eerste werkdag!



Hoe is het met jullie en jullie ukkies? Alweer meer mensen die aan het werk zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ha Lin! Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad! Te gek dat je dochter het ook zo goed heeft gedaan. En oef, weer aan het werk... Snap dat het zwaar valt ja! Is het wel goed gegaan op het kdv?



Wij kletsen druk op Facebook de laatste tijd! Beetje suf wel voor de niet-facebookers hier... Maar dan weet je waarom het hier zo rustig is
Alle reacties Link kopieren
Aha, vandaar zo rustig. Jammer, want aan Facebook doe ik niet, ben zoooo ouderwets;)



Het is prima gegaan op de crèche, ze heeft bijna alleen maar geslapen , haha. Mijn uk is s nachts, maar ook overdag, een echte slaapkop. Hoe is dat bij jullie?



Maar het werken valt niet zwaar, alleen het wegbrengen, haha. Vond het wel weer lekker hoor, het 'normale' leventje weer!
Alle reacties Link kopieren
Och dat lijkt mij ook zo lastig, om mijn mannetje achter te moeten laten voor het werk... Ik 'mag' volgende week weer. Goed te horen dat het werkende leven je wel goed bevalt! Ben benieuwd of ik dat ook zo ga ervaren



Hier niet zo'n slaaphoofdje als die van jou! Jeetje wat heerlijk om zulke nachten te hebben zeg! Slaapt ze bij jullie op de kamer? En op hoeveel voedingen zit je nu?



En je bent altijd welkom op fb natuurlijk he, mocht je je er ooit aan wagen ik vind het erg fijn dat er daar verder niemand mee kan lezen en we daardoor ook foto's en filmpjes kunnen delen
Alle reacties Link kopieren
*even uppen*
Alle reacties Link kopieren
@bb, ik zit op vijf voedingen per dag, maar uk is ook alweer drie maanden...ze slaapt op haar eigen kamertje, vanaf de eerste dag. Ik zou anders ook geen oog dicht doen, want ze maakt me toch geluiden in haar slaap! Haha.



Ennuh...ik waag me niet aan fb hoor, veel te eng;) jij ook weer begonnen met werk inmiddels?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Niks engs aan hoor, maar hier kletsen kan ook altijd nog



Ons manneke slaapt wel nog bij ons, alhoewel ook hij flink wat geluiden kan maken 's nachts. We willen wel in de komende vakantie hem overdag al laten wennen in zijn ledikant. Kijken of hij het wat vind in een ander kamer en ander bed! Dan is de stap niet meer zo groot om dit ook 's nachts te gaan doen hee.

En wij zitten hier idd ook op vijf voedingen. Ben wel al af aan het bouwen met bv, omdat dit echt niet goed gaat, helaas. Maar geeft ook wel rust nu we dat besluit genomen hebben. Geef jij bv?
Alle reacties Link kopieren
@bb, hopelijk went hij snel in z'n ledikantje! Ik geef bv, gaat prima, behalve dat het me veel energie kost en ik de hele dag aan het eten en drinken ben, haha. Ik hoop het nog ff vol te houden, maar weet niet of het me lukt...Wat gaat er bij jou niet goed?



Hoe is het met de andere mama's en baby's??
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Hoe is het met jullie? Ik zie dat er hier nog weinig geschreven wordt, dus dacht ik zal het weer eens even een schopje geven.



Hier gaat het allemaal goed! We hebben, na heel veel weken huilen en veel onrust, eindelijk een tevreden meisje. Zo heerlijk is dat, echt genieten nu! Helaas moet ik bijna alweer aan het werk, ik zal haar wel heel erg gaan missen. Maar ook wel weer fijn om weer aan de slag te gaan.



Stoppen met BV: Heel dubbel he?! Ik ben ook gestopt, omdat het aanleggen niet goed ging en ik iedere keer borstontsteking had. Ik vond het heel erg dat ik ging stoppen want je wilt natuurlijk het beste voor je kindje, maar soms moet je even kiezen uit 2 kwaden: of flesvoeding en een vrolijke moeder of borstvoeding en een moeder die aan het eind van haar latijn loopt. Ik ben uiteindelijk heel blij dat ik ben gestopt, want het heeft ons zoveel rust gebracht. En uiteindelijk was dat gewoon het beste voor ons meisje.



BB: En slaapt jullie mannetje al wat vaker in het ledikantje? Wat is dat dan opeens groot he voor zo'n klein babytje... Ons meisje slaapt al ongeveer 4 weken in het ledikantje. Eerst eens een paar keer overdag geprobeerd en toen een keertje de hele nacht. Dat ging eigenlijk prima, we hebben er weinig van gemerkt dat ze het vreemd vond ofzo.

Hoe is het op je werk gegaan? Viel het mee of tegen?



Lin: Jij bent ook alweer aan het werk lees ik. Hoe gaat dat? Gaat het nog steeds goed op de creche? Hoeveel dagen gaat ze daarheen? Zeelindetje gaat over 2 maandjes 1 dag per week naar het KDV, ben heel benieuwd hoe dat gaat.



Voeding: Wij zitten ook op 5 voedingen van 180 ml. Eind deze maand moeten we weer naar het CB, dan wil ik eens vragen wanneer we naar 4 voedingen kunnen. En ben ook benieuwd wanneer we met fruithapje kunnen beginnen. Maar dat zal denk ik nog wel even duren. Geeft niks, ze wordt al snel genoeg groot haha!
Alle reacties Link kopieren
@zeelinde, het werken bevalt me super goed. De tijd vliegt om, voor ik het weet is het weer weekend. ik merk dat ik nu veel meer geniet van mn vrije dagen. het thuis zijn werd ook zo vanzelfsprekend ofzo. neem nu veel meer de tijd om te genieten en lekker te knuffelen met haar. Ik werk 32 uur, uk gaat drie dagen naar KDV. Na een dag of 2 was ze gewend, ze lacht nu als ze binnenkomt, heel schattig. En gelukkig ook als ik of m'n man haar ophaalt, haha.



Je moet je er niet te druk om maken, komt wel goed. Ze is er vast in goede handen! Fijn te horen dat ze nu tevreden is. En...geniet nog ff van het thuis zijn!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met dames die niet op Facebook zitten...? Alles goed met jullie mini's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven