Uitgerekend Januari 2017

26-05-2016 17:58 2779 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,





Uitgerekend in Januari, wie schrijft er mee?



NaamLeeftijdLeeftijd partnerUDHoeveelsteGeslachtMianoo243227 Januari1eJongenzus1987293031 Januari1eJongenGympie26283726 Januari1emiss-flower303230 Januari2eMeisjeZombieQueen242827 Januari1eGeheimJanneJip323429 Januari2eElfje0828294 Januari1eJongenKato1987282730 Januari1eGeheimMN--262711 Februari1eCrazyHatLady323925 Januari1eJongenKletskouske38394 Januari3eJongenSchaapjeM343818 Januari2eDarcyL232527 Januari1e2 MeisjesZonnebloempje85303022 Januari1eGeheim



Kimmetj3, Evw1984



Pien, Lovely, Spagheroni, Sario, Moby en VeeBee ik heb jullie uit de tabel gehaald omdat jullie lang niks meer hebben geschreven.
@eten: ik heb honger voor 10. Ik blijf honger houden en trek in lekkere dingen.

Probeer er niet té veel aan toe te geven en heb expres niets lekkers in huis meer maar jeeeeeetje er zit helaas geen stop bij mij op.

Lijk wel een bodemloze put.

Al is er maar 2 kg bij in totaal. Vooral in het begin goed gezond gegeten en nu haal ik het dubbel en dwars in. Blijven opletten dus!
Alle reacties Link kopieren
Grappig die verhalen hier. Aan mijn buik hebben ze nog niet gezeten, maar dat is toch ook raar om zo maar te doen. Zou ik ook niet prettig vinden. Als ik ze wil laten voelen zeg ik het wel. Net zoals onbekenden die aan je baby gaan zitten, dat wil je toch ook niet. Heeft een tante van mij vroeger eens gedaan. Dochter kreeg van ons wel eens een pink om op te sabbelen. Wij hadden handen goed gewassen enzo. Zou die tante dat ook effe doen...zo stom.



Bij mijn eerste 2 kindertjes hebben we nooit geweten wat het geslacht was tot na de bevalling. Maar nu bij de derde leek het me juist erg leuk om te weten.
Hebben jullie dat ook? Dat diepe, ongeduldige verlangen dat de baby wordt geboren? Als het kon dan zie ik ons kindje nog liever gisteren geboren dan vandaag. Ik heb echt geen idee hoe ik nog 23 weken ga afwachten.

Ik kan echt de hele dag fantaseren over ons kindje. Hoe hij/zij er uit gaat zien, hoe ik het ga doen als moeder, mijn fantastische man als vader. Ik kijk er ontzettend naar uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat niet zo zombiequeen. Als ik heel eerlijk ben voelt het allemaal nog heel abstract en heb ik helemaal niet het gevoel dat er over 24 weken weer een baby komt. Ik kijk er vooral heel erg naar uit om niet meer zwanger te zijn en me weer mezelf te voelen
In jouw geval begrijp ik dat ook wel miss-flower, met jouw hg.

Misschien omdat het mijn eerste kindje wordt en wij er van alles voor hebben moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste was ik er ook veel meer mee bezig. Met 14 weken zijn we toen begonnen met het kamertje en de uitzet. Daarnaast ook positiekleding kopen enz. Uiteindelijk was ik er met 39 weken zo klaar mee dat ik ben ingeleid (aan het eind nam het spugen weer toe).

Aan het kamertje hoeft nu bijna niets te gebeuren, alleen een nieuwe kamer voor onze oudste maar dat heeft niet direct haast (baby komt eerst bij ons op de kamer).

Op de momenten dat ik me goed voel probeer ik nu vooral van onze dochter te genieten. Ze heeft nu zo'n leuke leeftijd en ik kan zo van haar genieten, dat helpt me er doorheen. Ze ontwikkelt zich nu zo snel en is zo blij en aanhankelijk. Ze loopt de hele kamer en tuin door met haar loopwagentje, kan ineens op een loopfietsje, van de glijbaan en in de zandbak spelen en vanmorgen riep ze 'mama' toen ze wakker was in plaats van te gaan huilen.
Aaaaah!! Lijkt me fantastisch met zo'n kleine meid. Kan me niet voorstellen dat er iets mooiers is dan met 'mama' wakker worden. Lekker van genieten miss! Want het gaat allemaal zo verrekte snel.
quote:miss-flower schreef op 18 augustus 2016 @ 08:14:

Ik heb dat niet zo zombiequeen. Als ik heel eerlijk ben voelt het allemaal nog heel abstract en heb ik helemaal niet het gevoel dat er over 24 weken weer een baby komt. Ik kijk er vooral heel erg naar uit om niet meer zwanger te zijn en me weer mezelf te voelen Ik heb geen Hg maar heb dit gevoel stiekem toch ook wel. Ik vind het zwanger zijn ook gewoon nog niet zo leuk.
Ik heb het verlangen dat het kindje geboren wordt, gister dan vandaag, ook zo erg. Ik kan niet meer wachten eigenlijk.

Laat het kindje toch nog maar ongeveer 23,5 weken zitten om lekker te groeien. Duurt nog lang als ik het zo zeg!

Al kan ik mij ook voorstellen dat ik de zwangerschap ook wel ga missen. Niet echt de zwangerschap op zich, maar meer het fijne/mooie idee dat ik elk moment van de dag mijn kindje bij me heb en dat dit in mij groeit! Ik voel nog niets, maar kan niet wachten tot ik iets ga voelen.
Nee heb het verlangen ook nog niet zo. We hebben ook nog naar heel weinig gekocht maar gaan wel shoppen als we het geslacht weten. Dan word het ook wat tastbaarder heb ik het idee.

Ben wel heel benieuwd wat er uit komt maar ik denk ook dat zwanger zijn niet helemaal mijn ding is. Zie het meer als noodzakelijk kwaad, maar kijk wel enorm uit naar de baby.

Wel werd ik vanacht wakker en dacht inneens aan de bevalling. Echt zo van: whaaaa ik moet bevallen en zag mij al helemaal liggen daar. Ben eigenlijk best bang voor de napijn enz. Het komt natuurlijk goed maar echt heel veel zin heb ik er nog niet in
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook liever een dagje winkelen ofzo, maar de bevalling is mij echt 100% meegevallen. Natuurlijk is het heftig, maar je krijgt direct je beloning en het is wonderbaarlijk hoe snel een lichaam kan herstellen.



Zwanger zijn sla ik ook liever over. Wat had ik graag een bestelling bij de ooievaar geplaatst!
Snap ik miss flower. Ik heb ongelooflijk veel respect voor jou en hoe je er mee om gaat.



Ik heb net toch staan overgeven, ben er even niet goed van.

Ik lag al lekker te slapen en werd ineens wakker met een misselijk en drukkend gevoel. Pff, denk dat het met maagzuur te maken heeft.

Nu kussen omhoog en proberen verder te slapen maar heb het gevoel dat mijn keel nog vol zit ( sorry )
Ik val tegenwoordig met een kruik op mijn buik in slaap. Elke keer als ik ga slapen krijg ik krampen/pijn ter hoogte van mijn middenrif die ik ook in mijn rug voel. En ik wordt er verschrikkelijk misselijk van als ik mijn kruik niet heb. Met die kruik heb ik nergens last van. Maar zonder die kruik is het kotsen geblazen. Heb niet echt het idee dat het maagzuur is, maar dat mijn maag in de verdrukking zit of geen ruimte heeft ofzo.



Sinds deze week zit ik bijna in bed. Op mijn hoofdkussen heb ik mijn voedingskussen. Heb een heel nestje om mij heen gebouwd. Man past eigenlijk niet meer in bed erbij.
Voedingskussen heb ik ook liggen. Ga hem gelijk pakken! Blijf een beetje misselijk en omdraaien op mijn zij was niet zo prettig. Ga je op het kussen liggen dan of hoe leg je die neer?
quote:elfje08 schreef op 18 augustus 2016 @ 23:09:

Voedingskussen heb ik ook liggen. Ga hem gelijk pakken! Blijf een beetje misselijk en omdraaien op mijn zij was niet zo prettig. Ga je op het kussen liggen dan of hoe leg je die neer?



Onder mijn hoofd en om mij heen. Maar eerst naast mij met mijn been erover heen en het kussen 'knuffelen' zeg maar. Maar ik lig niet lekker op mijn zij, dan wordt ik misselijk en duizelig.





Zo lig ik nu. Als een baby.





En zo lag ik eerst. Voordeel van deze houding is dat er geen druk op je blaas zit. Nadeel is dat je jouw partner voor zijn bakkes slaat met het kussen als je wilt omdraaaien.
Haha dankjewel voor de plaatjes ;) ik lig nu zoals de onderste. Probeer maar weer te slapen want lag zo lekker in dromenland

Hopelijk slaap ik tot 7 uur door tot mijn wekker gaat.
Maar bij de 'baby' houding heb ik de zijkanten naast mij liggen. Dus als ik omdraai dan kan ik er weer lekker op leunen.
Welterusten!
Ik zit er ook aan te denken om een Voedingskussen vast aan te schaffen. Lig nu niet zo lekker meer. 's morgens als manlief vertrekt pak ik meteen zijn dekens en leg ik tussen mijn benen, daarna slaap ik nog even heerlijk door.

Slaap het liefst op mijn buik, maar vind het nu niet fijn meer liggen. Jammer, want ik heb die behoefte nog wel. Maar goed, na januari kan dit weer.
Ik ben ook een buikslaper en wil dat ook heel graag, maar ligt ook niet meer lekker. Heel frustrerend. Maar ik slaap wel beter met een voedingskussen, iets rustiger. En mijn blaas wordt ook niet meer zo afgekneld omdat ik het kussen tussen mijn benen heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap normaal ook op mijn buik, maar met de misselijkheid gaat dat al 3 maanden niet meer. Nu zal het ook wel niet fijn meer voelen. Na de bevalling kon ik nog niet direct op mijn buik slapen door pijnlijke en lekkende borsten.

Ik slaap nu nog prima op mijn zij. Ik heb geen last van mijn blaas, maar plas sowieso weinig doordat ik weinig drink. Tijdens mijn eerste zwangerschap pikte mijn man het voedingskussen ook wel eens in, vond hij ook lekker liggen
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat verschil in verlangen ook wel Miss-flower. Bij de eerste was ik vooral zwanger, de héle dag door. Ik wilde heeeeeel graag moeder worden, wilde weten hoe ik dat zou doen, hoe man het zou doen, hoe het zou voelen om een kindje in je buik te hebben. Dit hele stuk ks nu wel bekend en dat maakt de zwangerschap iets anders. Zeker omdat er al een kleintje rondloopt die ook alle aandacht vraagt.

Het verlangen naar en

En tweede kindje is echter wel net zo groot als de eerste en ik vind t ook weer heel bijzonder om zwanger te zijn. Miste het in t begin ook echt! Dat gewoel in je buik in de midden van de nacht



Ik slaap gelukkig prima, sterkte komende nacht weer!
Alle reacties Link kopieren
Even paar dagen weinig online geweest vanwege drukte op het werk en een vrijgezellenfeest. Maar wat is het hier rustig geweest. Alles goed bij iedereeen?



Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het zwanger meer zien als iets dat erbij hoort. Ik vind het niet vervelend en heb gelukkig een erg goede zwangerschap. Maar doe het enkel omdat ik graag een kindje wil. Soms lees je verhalen dat vrouwen vanwege het zwanger, zijn nog wel een kindje willen. Dat snap ik niet. Je kan toch minder omdat je sneller moe ben, bepaalde dingen niet mag doen/eten/drinken etc..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Dames!



Slapen gaat hier ook prima, buikslapen ook nog wel. ik lig dan met 1 been schuin omhoog zodat je toch wat ruimte voor je buik hebt nog. heb wel een voedingskussen maar vind ik nu nog niet nodig. in het begin toen mijn borsten zo mega gevoelig waren was dat wel prettig.

Ik kan ook niet wachten tot het kindje er is, maar ook niet totdat ik een hele grote buik heb Ik merk (gelukkig) weinig van het zwanger zijn. heb geen kwalen of niks en voel helaas ook nog niks.. ik kijk ook wel uit naar de bevalling ookal zal ik daar waarschijnlijk keihard van terug komen :p

Hoe gaat het met iedereen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven