Uitgerekend Juni 2017

29-09-2016 14:15 568 berichten
Voor dames die uitgerekend zijn in Juni 2017!!



omdat het hier al aardig druk is is er een 2de topic gemaakt. Nieuwe dames kunnen zich hier melden! :

Uitgerekend Juni 2017 deel 2



Als er iets aangepast moet worden in de tabel dit dan graag dik gedrukt aangeven!



= kloppend hartje



naamleeftijdhoeveelste kindjeuitgerekendgeslachtBijzonderheden/afsprakenHermioneJeanGranger261e1 JunijongenFamke81341e en 2e1 Junimeisje & jongen PCOS ZKH trajectMammie83331e2 JunimeisjeEmmsje231e3 JunimeisjeMaisie_86301e5 JunionbekendHasseBassie291e5 JunimeisjeAnna1815301e5 JunionbekendAssepoester1984322e5 Junionbekend dochtertje van maart 2014Wolkje92241e5 Junijongen Chocoladestukjes302e6 Junijongen zoontje februari 2015Tassie85301e6 JunionbekendPrettymama272e8 Junijongen 3 maart controle vk



Wolkje85 Liesos Juni86
@maisie, wel een HP fan inderdaad. Maar dat kan ook niet anders met deze nick .



Ik heb ook nog geen roze wolk. Ik denk ook omdat het niet lang duurde met zwanger zijn. Ik ben erg bang dat er wat mis is. Ik heb nog steeds geen echte klachten. Ik heb het wel telkens warm, maar ik verwachtte echt misselijk te zijn en dat ben ik nog niet. Ik verwacht dat gevoel echt meer te krijgen na een echo. Dat is dus nog even afwachten. Vooral omdat ik totaal geen geduld van mezelf heb .
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden,



Wat gaaf met zoveel zwangeren weer te zijn :-) Van harte gefeliciteerd allemaal! Ik heb alles teruggelezen, maar reageren is gewoon even lastig soms zoals ik al zei. Ik was twee jaar geleden op 9 juni uitgerekend, hier nog niemand die datum zie ik, grappig hihi.



Verder is juni zo'n heerlijk maand meiden. Ik had verlof van 1 mei tot en met 6 september. Echt ideaal in die zomermaanden :D Blij dat we nu weer een kindje mogen verwachten in juni en ik hoop dat hij of zij lekker tot de 40 weken blijft zitten en niet ook drie weken eerder ter wereld moet komen.



@maisie: wat heerlijk zo uitgebreid reageren, ik hou daar ook van, dus af en toe zal ik dat ook doen als ik tijd heb :-) Nee ze houden ons niet extra in de gaten, omdat het uiteindelijk heel goed ging met onze dochter en ze niet bestempeld is als groeiachterstand in haar dossier toen ze geboren is. Wel zijn wij zenuwachtig daarvoor en dat ga ik ook bespreken met de vk op 19 oktober.



@rozewolk. Ik heb heeeeel gelukkig met deze zwangerschap, maar er minder mee bezig dan bij de eerste. Gek hoe dat gaat eigenlijk. Ik kan niet wachten tot de 19e, dat ik een prachtig kindje zie met een kloppend hartje, daar kijk ik naar uit.



@kwaaltjes: als sneeuw voor de zon verdwenen vandaag. En zo zitten er wel meer dagen tussen. Ik hoop stiekem dat het gewoon wegblijft, want minimaal 4x overgeven op een dag is geen pretje kan ik je vertellen.



@snelzwanger: bijzonder hoor dat velen van jullie toch snel zwanger waren. Hier vond ik het stiekem best lang duren! Bij onze dochter binnen 2 maanden met een onregelmatige cyclus en nu 5 maanden. Nog niet lang natuurlijk, maar dat voelt zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel blij met juni hoor! Nu ga ik na de bevalling denk ik niet meer werken mijn contract eindigt eind mei dus dat komt stiekem wel goed uit.



Afspraak staat 18 oktober heb ik al de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje een volle tabel al! Super leuk! Iedereen van harte gefeliciteerd! Laten we hem inderdaad sluiten, ik ben nu al het overzicht kwijt

Juni is inderdaad wel een goede maand!



@ roze wolk; blij te lezen dat lang niet iedereen al op een roze wolk zit. Ik ook niet! Ontzettend blij hoor, maar gewoon nog heel onwerkelijk. In 1 keer zwanger en ik heb mijn partner amper gezien die maand dus best bijzonder. Moet even bezinken hier. Voelt ook heel raar om de verloskundige te gaan bellen of babyboxen aan te vragen enzo...

@ kwaaltjes; niet echt. Voel wel dat er iets gebeurt maar niet echt last van. Hoewel, s nachts zeurende rugpijn waar ik al paar nachten wel wakker van word



Mensen tips voor handige apps? Je hebt er zo veel. Ik wil er liefst maar 1, waarin alles staat; groei kindje, tips, wat wel/niet eten. Bestaat dat uberhaupt? Heb nu 'Ouders van nu' maar moet er nog even goed naar kijken.
Hoi meiden,

Gefeliciteerd allemaal!

Vanaf woensdag heb ik hier al een paar keer gekeken. Nu besloten om toch maar mee te schrijven...

Vorige week maandag had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen.

Eigenlijk was het meer een bevestiging, want ik had al last van mijn borsten.

Wij hebben het afgelopen jaar twee miskramen gehad, dus het is ontzettend spannend! Tot aan gisterenavond had ik gevoelige borsten en sinds vanochtend vroeg niet meer. Ik maak me meteen zorgen, omdat dit de vorige keren ook stopte net voor een miskraam.

Ik weet dat de symptomen komen en gaan. Ik probeer van het positieve uit te gaan, maar dat is best lastig.

Gisteren de vk gesproken en een afspraak gemaakt voor de derde week in okt.

Hopelijk zien we dan een kloppend hartje.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
@anna ik vind zwanger & zo wel handig en overzichtelijk. Prenatal vind ik erg veel reclame.
Anna pregnancy + app is echt een hele leuke app je ziet in welke week en hoeveel dagen je zit plus foto's van hoe je kindje ervan uit ziet en veel handiger tips. de app is gratis tot 15 weken dan moet je hem kopen. maar is het wel echt waard!



vandaag de verloskundige gebeld heb mijn eerste echo en intake op 28 oktober dus nu aftellen maar
Alle reacties Link kopieren
O het is zo'n heerlijke maand juni. Heerlijke verlofperiode. Hoopte al toen we besloten om voor ons 2de kindje te gaan dat het weer ergens in de zomermaanden zou lukken. Kunnen we ook gauw lekker naar buiten om te wandelen.



Iedereen lekker in afwachting voor de eerste echo.

Spannend hoor. Klopt het hartje en ziet het er verder allemaal goed uit.

Ik heb net de gynaecoloog gebeld en kan 17/10 voor een echo.

Zo spannend werk zelf ook in een ziekenhuis en zie het vaak genoeg fout gaan dus altijd fijn om de bevestiging op een beeldscherm te zien. :D Gelukkig is het over 2 weken al zover. ????



@prettymama

Jazeker net zo spannend, kan ook niet wachteb op de eerste echo. Ik denk inderdaad ook aan een late eisprong en misschien pas op dag 30/31 innestelingskrampen. Ach ga het zien op de volgende echo.



@assepoester1984

Logisch toch dat het spannend is en dat je nog niet helemaal op de roze wolk kan zitten. Op naar de echo en hopelijk de bevestiging dat het goed zit.



@mams1990

Ja erg he hier duurde het voor me gevoel ook lang. Bang dat de eerste zwangerschap een gelukje was omdat het nu al 4 1/2 maand duurde en ik ook voor deze gelukte zwangerschap dus in eerste instantie negatief teste. Van mijn eerste was ik ook na zo'n 2 maanden zwanger.



@hope89

Spannend he, op naar de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook maar eens een afspraak maken bij de verloskundige. Ik teste ook pas 2 dagen na NOS positief, vorige keer geloof ik ook. Ik zit ook niet op een roze wolk hoor, ik heb heel veel zin in een verse baby maar er kan zoveel mis gaan en ik ben nogal een piekeraar.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
Nog meer nieuwe schrijfsters, leuk! Ook jullie gefeliciteerd! Ik vind het prima om het hier nu bij te houden wat betreft hoeveelheid schrijfsters. Anders wordt het te onoverzichtelijk. Volgens mij mag je van de moderators het alleen niet in de opening post zetten, maar dat weet ik niet zeker.



@Wondertje: Als ik de tijd heb probeer ik op iedereen te reageren, lukt niet altijd hoor Vind het zelf namelijk ook altijd leuker om lange reacties te lezen in plaats van korte, hele algemene berichtjes.

Fijn dat jullie nu van de verrassing genieten. Hoop met je mee voor een goed echo!



@Anna: ik zou gewoon bellen hoor! Of heb je het al gedaan? Zal inderdaad wel puzzelen zijn wanneer jullie het vertellen, misschien via skype/facetime?



@Hassebassie: En? Al gebeld? Helpen de droge crackers wat tegen de misselijkheid?

Ik had ook als tip de anti-biotica als smoes voor het niet drinken, maar meerdere waren me voor



@Famke: Fijn dat je al iets beter voelt, met het extra tabletje. Niet te veel zorgen maken over dat je nog niet helemaal en totaal gelukkig bent met je zwangerschap. Je moet er nog even aan wennen, je hebt er zolang opgewacht en dan opeens is het zover.

Zou je het misschien met je ouders of goede vriendin kunnen delen? Dat maakt het ook "echter".



@prettymama: Jee!!! Voor de knaltest Pff, jij ook al misselijk. Hopelijk blijft het bij een enkele date.



@Wolkje85: Wat fijn dat het gelukt is na zo'n lange tijd! Gefeliciteerd! Die kleine uk kan een hoop hebben hoor, dus een dagje ziek zal weinig invloed hebben. Hoe voel je je nu?

Ik ben ook erg onzeker, het is zo spannend en je hebt er totaal geen invloed op.



@Tassie: Ik heb ook een aantal nachten wakker gelegen deze week. Beetje zwangerschapskwaal, beetje onrust/opwinding denk ik. Nu slaap ik weer wat beter. Jij ook?



@Juni: wat spannend met die wisselende resultaten bij het testen. Misschien inderdaad een latere eisprong, of gewoon een wat langzamere start met het aanmaken van HCG.

Wel fijn dat je lekker kan meeslapen met je zoontje in de middag, ff bijtanken



@chocoladestukjes: de carpaccio moet je inderdaad laten staan, maar een aantal soorten sushi kan je nog wel eten hoor Ben zelf alleen meer fan van de rauwe vis, dus ik zal het voorlopig niet eten.



@Assepoester: pittige dagen zo. Hopelijk is je dochterje weer een beetje opgeknapt. Misschien na het werk een lekker dutje doen op de bank?

Werk jij ook in de zorg? Ik ben verpleegkundige.

Je mag van mij over alles schrijven wat je bezig houdt, ook al is dat wat negatief. Dat hoort ook bij de zwangerschap. Je staat er dit keer toch anders in dan vorige keren, minder onbevangen. Is het gelukt om een afspraak te maken?



@Mams: ik zal niet iedere keer zo uitgebreid reageren hoor, gaat toch wel wat tijd in zitten

Altijd belangrijk om je zorgen aan de verloskundige te vertellen, misschien doen ze dan wel een extra controle om je gerust te stellen.



@Hope: Spannend dat het weer raak is! Hopelijk dit keer een kloppend hartje. Ik duim alvast voor je!



@apps: ik heb zelf de app van the bump. Engelstalig, maar dat vind ik geen probleem. Ze laten je in 3d de ontwikkeling van je kindje zien, erg grappig. Nu is het een soort garnaaltje ter grote van een zaadje van een appel



Fijn dat ik niet de enigste ben die het erg spannend vind. Het is zo onzeker deze periode.

Ik heb nog geen echte kwaaltjes. Af en toe wat steekjes in m'n onderbuik, maar lang niet altijd.

Moest wel lachen vanochtend. Ik was aan het sporten en moest, op m'n buik liggend, een oefening doen. Toen voelde ik wel dat m'n borsten toch al wat groter zijn geworden en wat gevoelig zijn. Was helemaal happy
@maisie: dank je! Een onzekere periode is het zeker. De kunst is om het 'los te laten'. Fijn dat je dat tijdens het sporten hebt opgemerkt.



@anna: ik heb de app sprout gedownload. Hier zie je ook in 3D de ontwikkeling van je kindje in het Engels. Er verschijnen ook wat cirkels waar je op kan klikken met informatie.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Jeetje wat een hoop nieuwe schrijfsters! Ik heb het allemaal teruggelezen, leuk hoor! Ik hoop dat ik jullie verhalen uit elkaar kan houden.

En een naamgenoot.. wat toevallig! Zouden wij als wolkjes wel op de roze wolk terecht komen? ;)

Ik voel mij nu al wel onwijs gelukkig dat het zo snel heeft mogen lukken en als ik samen met mijn man erover praat krijg ik helemaal vlinders van binnen. Natuurlijk ken je de verhalen waarin het misgaat, maar ik zou hier niet te veel in doordenken. Het helpt mij altijd om positief te denken en te denken: ik kan het (en baby/embryo/foetusje ook! ;))



Ik vertelde eerder dat ik 2 nov pas mijn eerste echo, en meteen een termijnecho, zou hebben. Vandaag heb ik de verloskundige nog een keer gebeld en het erover gehad. Nu mag ik 22 oktober naar een echocentrum bij ons in de buurt voor een vroegere echo. Zo fijn! Die vrouw aan de telefoon vroeg ook echt: 'houd je dat nog vol?' Haha nou bijna niet!



@ chocoladestukjes: hahah een 'verse' baby! Heerlijk



@ prettymama: is dat ook meteen je termijnecho? En wat een leuke app zeg! Ziet er heel mooi uit



Zwangerschapsbox: hebben jullie dit al besteld dan? Ik zag er inderdaad eentje van ouders van nu maar staat er dan niet heel groot GEFELICITEERD en ZWANGER op? Straks ben ik niet thuis en wordt hij bij de buren bezorgd...



Vertellen: aan onze ouders gaan wij dit doen na de 22e. Het wordt het eerste kleinkind voor beide ouders dus ik denk dat wij een rompertje met opa en oma erop kopen ofzo. Andere familie en vrienden na de termijnecho denk ik. Hebben jullie al een idee hoe jullie het gaan vertellen? En als je het al verteld heb, ik vind het leuk om te lezen hoe dat ging!



Fijne maandag nog allemaal!
@wolkje92: wat fijn dat je al eerder mag voor een echo. Onze ouders weten het al ivm onze twee eerdere nare ervaringen. We hebben het wel leuk verpakt. Mijn man is binnenkort jarig en hij vertelde dat hij al een vervroegd cadeau had gekregen .
wolkje92 nee dit is een vroege echo die doen ze bij ons tussen 7 en 8 weken. termijnecho is met 10 weken. en die zwanger dozen moet je zelf ophalen die krijg je niet opgestuurd dus no worries!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,

Wat een gezellig clubje zo! Ik lig nog steeds ziek in bed (buikgriep), dus niet de meest scherpe momenteel, maar ga proberen op iedereen te reageren



Gefeliciteerd voor de "nieuwe' zwangere!



Famke, ik heb geen PCOS, (wel veel vergelijkenissen hiermee, maar ze hebben het nooit die stempel gegeven). ik had verklevingen op mijn eileiders waarvoor ik afgelopen mei 2x ben geopereerd. Tevens had ik geen eigroei. (Dus mijn eitje is uiteindelijk uit zichzelf wel gesprongen, maar er groeide niets uit zichzelf, ik werd dus ook niet ongesteld, ) Clomid leek niet aan te slaan, ook niet na verhogingen dus we zouden net overgaan op spuiten, toen er ineens een eitje was enkele weken geleden. Mijn lucky egg zo noem ik het maar, want dit was de eerste eisprong sinds maaaaanden, en die was raak!!

Maar, jij zit dus ook in de medische molen? Heb je een lang traject gehad? Ik zie in ieder geval dat je al snel een echo hebt staan! Fijn!



Wolkje92, wat mooi om te horen dat je op zo'n roze wolk zit!! Ik ben jaloers Wel heel fijn dat je echo wat vervroegd is! Grappig, bij onze beide ouders wordt het ook het eerste kleinkind, en wij wachten ook tot na de eerste echo! Kan niet wachten om het met hen te delen... die zullen alle 4 door het dolle zijn. Betreft die zwangerschapsboxen, ik dacht precies hetzelfde! Ik wil ze wel bestellen, maar dan weet dalijk meteen de hele wijk dat ik zwanger ben!



Maisy! Zo, kan me voorstellen dat zoiets geks als op je buik liggen en je borsten voelen je zo gelukkig kan maken! Haha, geniet ervan!



Pretty mama, leuk dat ook jij de eerste echo hebt staan! Spannend hoor, al die eerste echo's over 2 weken.



Chocoladestukjes (sorry, jouw naam is echt te goed! )

Lastig he, een piekeraar zijn.... Dat heb ik dus ook... Kan je je zorgen delen met je partner? Heb je al een echo gepland staan?

Ik zie dat je al een zoontje hebt. Herken je verschijnselen bij je van de vorige zwangerschap? Of juist helemaal niet?



Juni86, ben het met je eens, juni lijkt me een heerlijke maand om te bevallen, precies wat je zegt, kan je (hopelijk) lekker snel naar buiten met de kleine! IS het extra lastig omdat je zelf ook in het ziekenhuis werkt? Dat je juist weet wat er allemaal fout kan gaan? Of kan je dat goed los laten?



Anna, betreft de app, ik heb nu 3 apps . Ben niet van plan ze alle drie te blijven gebruiken hoor maar dacht, kan ik vergelijken, the bump (die is hier al eerder genoemd) Nutricia en Zwanger en zo (die laatste twee lijken nogal op elkaar).

Ben er nog niet over uit welke ik ga gebruiken... Voorals nog lijken me zwanger en zo en nutricia wel heel handig, kan je namelijk ook meteen eten/drinken invullen en zien of je het mag



hier zoals ik al zei nog steeds grieperig. En eigenlijk voel ik heel erg hetzelfde wat famke beschrijft. Rationeel heel blij dat ik zwanger ben, maar verder voelt het nog niet zo (geen pijnlijke borsten, op de buikgriep na niet echt misselijk). Ik merk vooral dat ik mezelf heel erg probeer voor te houden dat het nog makkelijk mis kan gaan. Mezelf wil beschermen...Die medische molen heeft er toch wel ingehakt. Overigens heb ik het 1 vriendin verteld. Dat heeft mij wel heel erg geholpen! Ik heb mijn zorgen uitgesproken, maar met haar ook gefantaseerd over leuke kledigen, jongen meisje, kinderkamer etc... Ik moet zeggen dat door dat te bespreken het wel even wat echter wordt.... Voor de rest houden we het voor het grootste deel in onze omgeving stil. Voor familie en naaste tot na de eerste echo, voor de rest tot na de termijn echo...



Prettymama, thansk dat je me hebt toegevoegd aan de table, nog een toevoeging voor bijzonderheden:

14 oktober eerste echo bij gyn, zkhtraject gehad
Alle reacties Link kopieren
Wat super leuk zeg om al die verhalen te lezen.

Ik zal elke dag tijd maken om het te lezen en proberen te reageren, hoop alleen dat ik iedereen uit elkaar kan houden



Ik zie dat de meeste al een afspraak hebben bij de vk, ik zal morgen ook eens bellen.

Ben nu erg benieuwd wanneer wij mogen komen, zo spannend allemaal.



@ Maisie_86: Oh wat fijn dat je nu beter slaapt!

Helaas ik nog steeds niet, na 5 uur slapen ben ik opeens klaar wakker en lig ik naar het plafond te staren.

Overdag ben ik daardoor weer super moe... hoop dat ik snel weer goed kan doorslapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:wolkje85 schreef op 03 oktober 2016 @ 18:48:





Chocoladestukjes (sorry, jouw naam is echt te goed! )

Lastig he, een piekeraar zijn.... Dat heb ik dus ook... Kan je je zorgen delen met je partner? Heb je al een echo gepland staan?

Ik zie dat je al een zoontje hebt. Herken je verschijnselen bij je van de vorige zwangerschap? Of juist helemaal niet?





14 oktober eerste echo bij gyn, zkhtraject gehadHier nog geen echo gepland. Ik voel me precies zo als bij de zwangerschap van mijn zoon, lichte krampen en verder geen kwaaltjes. Ik heb een hele makkelijke zwangerschap gehad dus ik probeer me maar geen zorgen te maken nu. Scheelt ook dat ik steeds snel zwanger ben, dat is zoveel mazzel.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
@ wolkje85 wat vervelend dat je je zo grieperig voelt. Hopelijk wordt dit snel beter. En wat mooi dat dit eitje dan bevrucht is, idd je lucky egg, haha! Alsof het zo moest zijn. Misschien toch ook aan Pokemon namen denken voor jullie kindje? Pidgey ofzo? Ik begrijp heel goed dat je door de medische molen en dat alles niet vanzelfsprekend lukte maakt dat je meer angst hebt. Goed dat je het een vriendin hebt verteld. Fijn dat ze je kan steunen hierin.



@ Tassie wat gek dan he dat je klaarwakker ligt. Was je normaal wel een goede doorslaper?



Ik mag nu nog in mijn handjes knijpen. Ik heb bijna nergens last van. De krampjes die ik had zijn weg en ik voel mij helemaal niet misselijk. Ik ben wel moe, maar ik heb ook een pittig werkweekend gehad dus daar kan het ook door komen. Het enige wat voor mij echt anders is zijn mijn borsten. Vooral mijn tepels doen zeer! Ik ben een buikslaper maar dat kan ik nu al niet meer doen door de pijn.. en straks met buik ook niet! Maarja dat heb ik er natuurlijk helemaal voor over, zorgt nu alleen al voor wat aanpassingen
Alle reacties Link kopieren
@ prettymama Ik heb nu een afspraak voor een eerste echo gemaakt op 22 oktober. Wil je dit in de tabel zetten?



Dames ik weet niet of jullie dit wisten maar een vroege echo (voor 10 weken) wordt vaak ook vaginaal gedaan. Lekker hoor Hebben sommigen van jullie hier al ervaring mee? Doet geen zeer denk ik?
Alle reacties Link kopieren
WoW wat wordt hier actief geschreven leuk hoor!

Even een vraagje.. ik heb sinds vandaag vreselijke pijn in mijn rug net boven mijn billen dus lage rugpijn herkent iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Wolkje92 schreef op 03 oktober 2016 @ 21:58:

@ prettymama Ik heb nu een afspraak voor een eerste echo gemaakt op 22 oktober. Wil je dit in de tabel zetten?



Dames ik weet niet of jullie dit wisten maar een vroege echo (voor 10 weken) wordt vaak ook vaginaal gedaan. Lekker hoor Hebben sommigen van jullie hier al ervaring mee? Doet geen zeer denk ik?Ja, heb ik de vorige keer gehad, echt totaal geen punt hoor, zeker niet vergeleken met wat nog komen gaat LOL.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
Dat echo's vaginaal gaan daar ben ik na 1,5 jaar lang om de paar dagen ZKH inmiddels wel aan gewend. Daar lig je echt niet wakker van. Wel van tevoren even plassen! Volle blaas is niet echt fijn tijdens inwendige echo. Ik was er echt niet vanuit gegaan dat het raak zou zijn, we zouden bijna over op IUI.



Ik wacht nog even met die gratis boxen bestellen tot na de eerste echo. (En de herfstvakantie) Krijg je vervolgens ook allemaal reclame?
Alle reacties Link kopieren
quote:wondertje3 schreef op 03 oktober 2016 @ 22:04:

WoW wat wordt hier actief geschreven leuk hoor!

Even een vraagje.. ik heb sinds vandaag vreselijke pijn in mijn rug net boven mijn billen dus lage rugpijn herkent iemand dit?Ja, ik heb het nu en de vorige keer ook. Door de hormonen wordt alles slapper en krijg je eerder rugpijn.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wolkje92 schreef op 03 oktober 2016 @ 21:58:

@ prettymama Ik heb nu een afspraak voor een eerste echo gemaakt op 22 oktober. Wil je dit in de tabel zetten?



Dames ik weet niet of jullie dit wisten maar een vroege echo (voor 10 weken) wordt vaak ook vaginaal gedaan. Lekker hoor Hebben sommigen van jullie hier al ervaring mee? Doet geen zeer denk ik?Idem wat famke zegt. De laatste tijd was ik wel 3 keer per week in t ziekenhuis voor inwendige echo's. De eerste keer is het even slikken (toch een stukje gene waarover je heen moet zetten). Maar geloof me, degene die de echo maakt weet niet beter. Het doet overigens totaal geen pijn! Maar inderdaad, een volle blaas is niet altijd fijn (omdat ze soms wat moeten zoeken en daardoor drukken)
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocoladestukjes schreef op 03 oktober 2016 @ 22:15:

[...]





Ja, heb ik de vorige keer gehad, echt totaal geen punt hoor, zeker niet vergeleken met wat nog komen gaat LOL.Hahaha true

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven