Uitgerekend medio juni 2017

08-10-2016 22:06 671 berichten
Alle reacties Link kopieren
Login: 06-2017 Wachtwoord: uitgerekend
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Prettymama
(27)
Tweede 8 juni Jongen! :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Viviennee
(28)
Eerste 8 juni Meisje! :heart: Bevallen op 22-05-2017 :love:
Noortje9414
(22)
Eerste 3 juni :heart:
Chocolau
(30)
Eerste 12 juni :heart:
Trots90
(26)
Eerste 15 juni :heart:
Beebje15 Tweede 15 juni :heart:
ChertJ
(27)
Eerste 21 juni Meisje! :heart:
Bam_1984
(32)
Tweede 22 juni Meisje! :heart:
Chocolientje
(25)
Tweede 23 juni :heart:
Rosa88
(29)
Tweede 23 juni Jongen! :heart:
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
@tweeling doe mij er ook maar gewoon 1 tje



ik ben sinds de geboorte van me dochter gaan minderen met werken nog maar 12 uur (2 diensten van 6 uur). mijn man wilde dat ik helemaal thuis bleef maar ik wilde toch ook nog iets doen. heb een vast contract dus wilde die sowieso houden en als de kids later naar school gaan kan ik weer meer gaan werken.



vandaag ga ik lekker met de kleine naar de dierentuin en dan morgen eindelijk mijn echo!! joehoe heb er zo zin in
Alle reacties Link kopieren
Freexx, veel succes vandaag!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
@tweeling, ik ben me er heel bewust van dat als het een tweeling is dat dat heel pittig gaat worden, maar eerst maar de echo afwachten voor we ons daar druk over gaan maken



@chert vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg! hopelijk knap je wel weer een beetje op.



@prettymama, spannend en leuk de echo morgen!! veel plezier in de dierentuin!



Gisteravond is de MvM mevrouw geweest, was heel aardig, dus sinds gisteravond bijna alles opgevangen, alleen vannacht een keer niet hoor.. Vind het wel meevallen die geur (nu nog) maar snap wel dat als je je niet lekker voelt dat je die lucht niet kunt handelen...

Ook een leuk dekentje gekregen, super zacht trouwens! Is voor ons ook het eerste wat we in huis hebben voor de baby, dus wel bijzonder:)



@daily life.. ik werk nu 5 dagen (30-38uur) als administratief medewerker via het uitzendbureau tot in ieder geval eind van dit jaar. Hoop op verlenging daarna, maar dat is nog onbekend.. wil dan wel proberen om tot m'n verlof nog werk ergens te vinden, maar denk dat dat wel lastig wordt. Maar ja dat zien we dan wel weer. En anders ga ik als de baby er is weer werk zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het met een zwangerschappen goed loopt hier. Vanmiddag gesprek met mijn arts. Ben benieuwd. Wilde vooral even een bericht voor Freexx achterlaten: denk aan je en hoop dat je een goede echo hebt vanavond.



Overigens: als iemand mij uit de reguliere tabel kan halen mag dat wat mij betreft. Ik bloed nog steeds, maar heb het ergste gehad vermoed ik.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd fulltime als kapster gewerkt en nu werk ik 3 dagen sinds we ons eerste kindje hebben. Ik zit nu alleen in een lastig dilemma omdat ik de mogelijkheid heb om door te groeien in het bedrijf waar ik werk en ik was in eerste instantie ook enthousiast toen ze met het voorstel kwamen. Toen wist ik dus nog niet dat ik zwanger was. Dus moet nu open kaart gaan spelen en goed na gaan denken wat ik zelf wil en kan..Dat houd dus in dat ik een dag extra moet gaan werken en ik weet niet hoelang ik dat volhoud nu in deze zwangerschap (vorige zwangerschap last van bekkeninstabiliteit gehad)



We zien wel hoe t loopt..

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik werk 40 uur per week. Heel erg druk en soms ook wel zwaar, maar mijn baan is nu eenmaal niet makkelijk part time te doen.

Heb een tijdelijk contract maar wel voor een langere periode (een paar jaar) dus voorlopig hoef ik me daar niet druk om te maken.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar school, moet vanaf februari fulltime stage lopen en heb daarnaast een bijbaan. Dus ik ben heel benieuwd hoe lang ik dit volhoud!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk 24 uur, in de zorg dus onregelmatig.

Vanmorgen weer kokhalzen maar daarna zakte de misselijkheid wat gelukkig. Heb bouillon en mariakaakjes in mijn tas gegooid, zodat ik altijd iets heb om te eten..
Alle reacties Link kopieren
Freexx ik ben heel benieuwd naar jou echo! Hoop zo dat het goed is!!



Qua tweeling: als het zo us, doe je er niks aan en is het welkom hier hoor! Bij tweelingen is zeker meer risico tijdens een zwangerschap. Maar de meeste tweelingen worden rond 37 weken geboren. Aan elke zwangerschap en bevalling zitten risico's. Maar ik heb daardoor niet het gevoel van: voor mij liever geen tweeling.



Ik werk 16 uur alls verpleegkundige. Hier bewust voor gekozen. Eerst 24 uur gewerkt na de geboorte van onze oudste. (Tenminste na een poos ziektewet door PND) toen besloten dat ik het echt teveel vond. Ik wil graag veel tijd met mijn kind(eren) doorbrenge. Ik geniet er volop van. En ervaar zoals we het nu ingedeeld hebben, weinig stress. Prima te combineren.
Alle reacties Link kopieren
Freexx: was even benieuwd of jij al nieuws had. Duim voor je!



Hier: aanvullend bloed onderzoek doen om uit te sluiten dat er bij mij niets aan de hand is. Waarschijnlijk in het nieuwe jaar pas weer een terugplaatsing of nieuwe ronde met icsi - al dan niet met een donor.



Wens jullie allemaal mooie Juni babies toe. X
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Net geweest voor de echo en we hebben een kloppend hartje! ben 2 dagen vooruit gezet dus voor nu 8 weken en op 9 juni uitgerekend. over 2 weken de termijnecho en dan kunnen ze het precies zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, het is afgestorven. Moet binnen nu en een week m'n lichaam verlaten. We zijn intens verdrietig en neergeslagen.

Wil iemand mij uit de lijst halen? Wens jullie veel mooie babys toe!
freexx jeetje zeg wat een rot nieuws :( wens je heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Freexx, wat een kl*te nieuws...

Heel erg veel sterkte, ik blijf je volgen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ahh wat erg

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen..
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Freexx, wat erg. Had gehoopt op goed nieuws ondanks de onzekerheid na de eerste echo.

Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Baggal & freexx, ik blijf maar aan jullie denken. Dat door nou juist jullie overkomt, zóveel moeite gedaan en dan dit.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ah nee hè wat erg! freex heel veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
quote:flipje2 schreef op 29 oktober 2016 @ 09:34:

Baggal & freexx, ik blijf maar aan jullie denken. Dat door nou juist jullie overkomt, zóveel moeite gedaan en dan dit. Wat lief van je Flipje - en niet te vergeten jij hebt zelf ook het nodige voor je kiezen gehad... Het is, als ik even voor mijzelf kan spreken, heel verdrietig dat het weer in een VMK moest eindigen. Maar de race is niet gelopen en voor zowel Freexx als voor mij geldt dat we zwanger kunnen worden en dat er nog kansen liggen. Ik geef de moed zeker niet op (ben ook niet overtuigd van een goede afloop, maar dat is een ander verhaal), maar ga alles op alles zetten om uiteindelijk moeder te worden. Heb net een heel stuk in het IVF topic geschreven.



Jouw echo komt ook steeds dichterbij! Ik tel de dagen met je af en hoop dat je straks een prachtig te zien krijgt.



Alles ok met de andere dames? Last van kwaaltjes? Heel veel succes. Ik blijf mee lezen, maar zal zelf niet altijd wat te melden hebben natuurlijk. Nogmaals succes en geniet er van
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
baggal het komt allemaal goed ik ben er van overtuigd dat ook jij een prachtig kindje gaat krijgen!



hier gaat het wel goed voor het slechte nieuws van freexx had ik gedeeld dat ik mijn echo gehad heb en dat het hartje klopt maar denk dat iedereen daar overheen gelezen heeft maar goed. Voel me erg beroerd en steeds ontzettend misselijk en spugen hopelijk gaat dat snel over want is best pittig met me kleine meid erbij.
Alle reacties Link kopieren
Pretty mama: Ik hoop ook dat het ooit zover mag komen. Ik heb donderdag heel prettig met mijn arts gesproken over de vervolg stappen. Dit is er niet het topic voor, maar ik heb het vermeld in de IVF/ICSI deel II en Maar niet zwanger worden...Deel II topics. Ik blijf hoop houden.



Fijn dat je een kloppend hebt gezien! Super nieuws - alleen jammer dat je je niet zo lekker voelt! Ik had er inderdaad overheen gelezen eerlijk gezegd. Was super druk op kantoor vrijdag en ik had alleen even gekeken of Freexx al nieuws had.



Freexx: denk aan je



Flip: jouw echo komt er ook aan! Spannend
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Prettymama, gefeliciteerd met de goede echo



Hier nog 5 dagen wachten, het begint nu eindelijk een beetje dichtbij te komen!

Vandaag 7 weken.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte freexx



Gefeliciteerd prettymama



Hier weinig nieuws.. vandaag 6+2.

Vrijdag op het werk verteld dat ik zwanger ben. Reageerden wel goed, collega's waren enthousiast (die had ik het al eerder verteld) en de leidinggevende was ook blij voor me



Verder geen nieuwe klachten, gewoon beetje moe/lusteloos maar niet dat ik om 21u m'n ogen niet meer open kan houden.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
o nee wat erg freexx! sterkte



prettymama, fijn een kloppend hartje! gefeliciteerd!



Hier een druk weekend achter de rug. Weekend vrijwilligerswerk met kinderen achter de rug, super leuk natuurlijk, maar nu wel extra vermoeiend! Paar mensen daar ingelicht over m'n zwangerschap en aangegeven dat ik dus misschien wel een keertje extra moest rusten om de hele dag vol te kunnen houden. Helaas ben ik er alleen niet zo goed in om op mezelf te letten, maar werd ik gelukkig door een paar mensen die ik had ingelicht gewoon naar bed gestuurd!

Eind november weer zo'n weekend, dan hebben we de echo ook gehad, en kan ik het iedereen daar gelukkig vertellen, wel zo prettig



Verder alleen nog veel last van vermoeidheid en weinig trek, dus mag niet klagen.



Fijn dat collega's leuk reageerden Bam!
Alle reacties Link kopieren
Moe en weinig trek heb ik inderdaad ook, en verder weinig.

Af en toe een golf misselijkheid, maar niet eens elke dag en nog nooit zo erg dat ik moest overgeven.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven