Uitgerekend tweede helft april 2016

20-08-2015 20:54 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben. Ik ben 30 jaar en dit is ons eerste kindje. Vind het erg spannend allemaal en het lijkt me leuk om te kletsen met 'soortgenoten'. De andere topic zit al vol, dus vandaar dat ik nog een heb aangemaakt.



Helaas is dit topic gesloten...



NaamLeeftijdKindje 1/2/3..Echo (kloppend hartje)Uitgerekend Geslacht Mimi2000301e9-9 intake, 21-9 termijnecho 17 aprilJongetjeGertje84311e10-9 eerste echo 1-10 termijnecho26 aprilMeisje Farfallina-bacio271e16-9 Intake en echo 26 aprilPhynn292e21-9 eerste echo 27 aprilwarmewollensjaal301e10-9 VE 5-10 termijnecho1 meiJongetjeJuul29302e11-9 VE 24-9 intake1 meiMeisjeWaterjuffer83321e15-9 1e echo 2 meimallory374e30-9 1ste echo 27 aprilukkie21341e11-9 echo 25-9 termijnecho17 aprilJongetjeMarie89261e 11 aprilJongetje
Alle reacties Link kopieren
Och meid, wat naar!!



Kan me voorstellen dat de schrik er flink in zit, maar wat Mimi ook zegt, focus op de goede 50%! Ik duim voor je!



En als we hier geen "ego post" voor mogen doen.. Je hoeft je zeker niet te verontschuldigen!!!



Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh..Warmewollensjaal, wat ontzettend vervelend. Hoop zo op goed nieuws voor je morgen!! Fijn dat je meteen langs mag komen.



We hopen op het beste!
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag warmewollensjaal!

Hopelijk goed nieuws voor jullie..
Alle reacties Link kopieren
Gertje, ik wens je een goede echo toe!! Laat je ons snel weten hoe t was?
Alle reacties Link kopieren
Warmewollensjaal.. hoe gaat het met je?



Hier zojuist de eerste echo gehad: een heeeeele kleine spruit met een snel kloppend hartje!!! Termijn was moeilijk te zeggen, echoscopiste dacht aan 6-7 weken, ik dacht zelf een weekje verder.. maar zoals ik al in het begin zei, mn cyclus was helemaal in de war na de miskraam..



Volgende echo, de termijnecho, staat nu gepland over 3 weken, 1-10.. Ze zei wel dat als ik echt gek werd van spanningen ik evt eerder kan komen.. Mimi 2000, pas jij het aan in de tabel?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, gertje, wat goed!!!



Gefeliciteerd meid, is toch wel een hele fijne geruststelling!



Wel vroeg nog, maar goed dat je vorige week nog niet geweest ben!;-) lief van je vk dat je vaker mag komen als je een beetje geruststelling nodig hebt. Nu genieten van dit moment meid!!



Warmewollensjaal, ik hoop dat jij inmiddels ook bevestiging hebt gehad dat alles goed is...
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn Gertje, dat is precies wat je wilt zien natuurlijk! Nu lekker genieten maar!



Warmewollensjaal al nieuws???
Alle reacties Link kopieren
Warmewollensjaal wat naar! Heb je de inwendige echo al gehad? Ik denk aan je



Gertje!! Wat fijn de bevestiging en heerlijk dat je het hartje hebt zien kloppen!!



Wat betreft de combinatietest, ik vind het lastig. We zijn bewust aan kinderen begonnen met het besef dat ons leven daarmee volledig zal veranderen. Als het kindje dan down of iets anders (wellicht ergers) zal hebben, dan zet ons dat wel aan het denken. Lastig hoor.



Over 5 dagen de eerste echo, ben zo benieuwd!!
Trust your heart, you know more than you think you do.
Alle reacties Link kopieren
We hebben een kleine rijstkorrel met kloppend hartje gezien! :-) Voor nu zit t dus nog goed. De echoscopiste kon op zich het bloedverlies ook wel enigszins verklaren door wat ze kon zien. Dus weer helemaal gerustgesteld! :-)



Gertje: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn warmewollensjaal!!

Wat een opluchting zal dat geweest zijn. Is het bloeden inmiddels ook gestopt?



Ukkie, ook voor jou zo'n mooi hartje morgen!!
Alle reacties Link kopieren
Yes, goed nieuws, heel fijn!!!! Goed dat je zo snel weer gerustgesteld kon worden en al een kloppend hartje. Top!
@warmewollensjaal: Wat een goed nieuws! Wat fijn dat het toch goed zit en je wat geruststelling hebt!

@Gertje; wat fijn dat je een goede echo had! Ook voor jou een hele geruststelling. Wat fijn ook dat je eventueel ook eerder nog een keer langs kunt komen als je je zorgen maakt.



@hier: Vanochtend ook de eerste echo gehad en alles was goed. Onze kleine is al 2,27 cm ;) Ik was dus ook al verder in de zwangerschap dan ik in eerste instantie dacht. Ik zit nu op 8 weken en 6 dagen ongeveer. En de uitgerekende datum is voorlopig 16 april. Over twee weken (25 september) heb ik de termijnecho.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ukkie! Wat een goed nieuws allemaal dames!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk en goed nieuws dames!! Een heerlijk weekend voor jullie allemaal gewenst.



Liefs
Trust your heart, you know more than you think you do.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn warmewollensjaal! Wat zou jij zenuwachtig zijn geweest! Wat zou de reden kunnen zijn voor zo'n bloeding dan volgens de vk?

En ukkie21 ook een kloppend hartje! Lijkt me helemaal niet zo erg om een paar dagen verder te zijn, des te eerder ben je uit deze spannende fase...

Ik heb de laatste dagen soms flinke steken in mijn buik... Vooral bij hoesten, niezen of een onverwachtse beweging. Schrik er elke keer best wel van. Heb het uiteraard gegoogeld en het schijnt bandenpijn te zijn... zou dat zo vroeg al kunnen?

Fijn weekend allemaal!! o nee dat mogen wij natuurlijk niet
Alle reacties Link kopieren
Superfijn warme wollensjaal! Hoe groot was jouw boon?



En Ukkie, wat fijn al verder Tr zijn!!! Had ik liever gehad;) daxht dat m'n spanningen minder zouden worden maar nu nog steeds 7% kans dat het mis gaat.. Maar laten we van het goeie uitgaan! Hoop dat de mijne over paar weken ook supergroot is, nu zag je hem amper haha
@mimi: geen idee of bandenpijn al zo vroeg zou kunnen.. Ik heb er zelf geen last van. Ik ben alleen heel moe (vanmiddag ook lekker even dutje gedaan), maar verder voel ik me goed.



@Gertje; probeer idd van het goede uit te gaan! 7% dat het misgaat is nog steeds ook 93% dat het goed gaat he ! Ik voel me na vanochtend wel een stuk rustiger. En vind het ook leuk om te merken dat het door de echo bij mijn vriend ook wat meer is gaan leven, voor hem was het toch nog 'ver van zijn bed', hij vond het super om de echo te zien. Het was ook grappig dat we ons ukje al een beetje zagen bewegen op de echo.
Alle reacties Link kopieren
Hier even een paar dagen afstand genomen van het forum, ook ik had (oud) bloedverlies. Gisteren toch de verloskundige gebeld en ik mocht vanochtend voor een extra echo komen. En jawel, een prachtig kloppend hartje. Eigenlijk bijna hetzelfde verhaal als dat van wollensjaal. Ik ben nu ong 7 weken zwanger, en volgende week vrijdag mag ik weer komen voor een extra check. Overigens worden bij bloedverlies de echo's gewoon vergoed, dus dat is wel fijn.



Gertje en ukkie, van harte gefeliciteerd met de mooie echo,s! En wollensjaal natuurlijk ook!



De komende tijd zal ik mijn best doen om wat actiever mee te schrijven, voor nu een prettig weekend!
Alle reacties Link kopieren
Logisch dat je dan even afstand neemt, maar een kloppend hartje wat een geruststelling Juul!
Trust your heart, you know more than you think you do.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Ukkie en Juul dat jullie ook mooie echo's hebben gehad, gefeliciteerd! Hoe is het verder met iedereen? Geen nieuws is goed nieuws?!



Ik ben morgen aan de beurt voor de echo...sinds vandaag toch een beetje zenuwachtig merk ik. Morgen meer!
Alle reacties Link kopieren
Juul, wat fijn dat ook jij met de schrik bent vrijgekomen.



Ik hoop dat jullie geen bloedingen meer hebben gehad!



Waterjuffer, spannend hoor!! Ik ga duimen voor je. Laat je weten hoe het gegaan is?



Gaat t goed met iedereen? Hoe is het met de kwaaltjes??
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het goed. Af en toe wel een misselijk/duizelig/hongerachtig gevoel en na een werkdag ben ik echt gebroken. Woensdag de echo en daar ben ik wel al wat zenuwachtig voor.



Waterjuffer jij morgen!! Super. Hoor uiteraard graag hoe het was.



@MIMI ik heb die steken ook als ik nies of te snel opsta. Denk wel dat het met de banden te maken heeft.
Trust your heart, you know more than you think you do.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook status quo! Wacht nu de echo 1-10 af.. Meer kan ik toch niet doen. Blijft toxh mega spannend!



voor de meiden met een echo deze week; toi toi toi!👶
@Juul, wat fijn dat je ook een goede echo had!



@Waterjuffer en farfallino; ik duim voor goede echo's !



Wij hebben het dit weekend aan de naaste familie verteld. Vooral de familie van mijn vriend was heel verrast. Mijn eigen ouders ook wel, maar die hadden het al iets meer verwacht denk ik. Ik moet het nu nog aan mijn zus vertellen, dat gaan we volgend weekend doen. Voel me verder goed, wel ook moe 's avonds dus ik duik zo lekker mijn bed in!
Alle reacties Link kopieren
Alles was goed, kloppend hartje en de grootte klopte met de duur van de zwangerschap...dus da's mooi!



Mag over 2 weekjes weer een echo, vind het wel fijn dat dat zo snel weer kan.



@ukkie: Leuk hoor, de familie inlichten, leuk dat je ze hebt kunnen verassen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven