wat niemand je vertelt over zwanger zijn

13-02-2016 17:17 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het leek mij leuk hier de rare, onverwachte kanten van zwanger zijn met elkaar te delen. Zoiets als het topic "Bevallen, de taboes!", hopelijk met dezelfde hilarische inslag



Rawr, Oldwood en Lovely: van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!
Oh wat fijn Lovely dat het toch is meegevallen want je zag er zo tegenop!!!
En natuurlijk het belangrijkste: GEFELICITEERD!!!!
Van harte gefeliciteerd, alle nieuwbakken moeders!
Alle reacties Link kopieren
Yes allemaal nieuwe baby's. Van harte gefeliciteerd meiden! En nu lekker knuffelen met je kleintje.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lovely!!!
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Bedankt allemaal en ik gun echt iedereen zo'n geweldige bevalling toe als dit zeg!



Kwam binnen met 4 CM, vliezen gebroken maar er gebeurde niets. Toen aan het weeën opwekkende infuus waarbij de eerste wee al echt een knaller was die het echt goed deed en 3 uur later had ik een kind haha.
Heb zelfs geen pijnstilling nodig gehad, de pijn was niet eens enorm heftig. Wel zo heftig dat ik ging schelden en krijsen maar niet zo heftig dat het " ik wil dood en wel nu" gevoel kwam. En het persen was al helemaal makkelijk zeg, in 3 keer persen was hij er. Was zelfs binnen 1 keer mogelijk geweest maar ik had even een momentje dat ik niet meer wilde meewerken.
Alle reacties Link kopieren
Wat super fijn voor je Lovely! Na je vorige helbevalling heb je dit ook echt wel verdiend!!! Hopelijk herstel je snel!



Vandaag is mijn uitgerekende datum aangebroken. Ook al weet ik dat maar een paar procent van de baby's op die dag wordt geboren, voelt het raar. Ik heb er stiekem toch een beetje naar toe geleefd Maar er is nog niets wat op een aanstaande bevalling lijkt
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de nieuwe baby's!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat klinkt dat heerlijk lovely!
Alle reacties Link kopieren
Lovely yes!! Ik ben al een hele tijd aan het meelezen met je en ik ben zo blij dat het meegevallen is. Ik ben nog niet eens zwanger, maar nu al panisch voor bevallen dus ik voelde echt met je mee. Maar wat fijn dat het zo gegaan is. Gefeliciteerd!
Jeej Lovely wat super goed dat het fijn is verlopen!



En "schelden is teken van intelligentie"
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd aan alle kersverse mama's!!!
Gefeliciteerd dames met jullie baby's.
Wat fijn Lovely! Gefeliciteerd!



Ja idd die buik na je bevalling! Dat vertelt niemand. Het flubbert en hangt.. Brrr en dan daarna al die organen die weer op hun eigen plek moeten komen. Ik dacht dat komt nooooit meer goed.
Alle reacties Link kopieren
Lovely, serieus zonder pijnbestrijding? Wauw! En: Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de nieuwe baby's!
Gefeliciteerd Dames!



Ik kan me het gevoel nog niet voorstellen.
Ja serieus zonder pijnbestrijding. Heb wel om een ruggeprik gevraagd en werd naar de ok gebracht om die te laten zetten ( had toen nog 4 CM), werd 3 verdiepingen naar beneden gebracht en daar had ik ineens 10CM) dus toen kwamen er gelijk verloskundigen aan met een soort nood pakket en werden de liften etc leeggehaald en ik snel naar boven gebracht en daar kon ik direct persen.
Wat fijn Lovely dat je bevalling zo goed gegaan. Ben heel blij voor je.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd aan alle dames die bevallen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn Lovely dat het zo vlot is gegaan.



Nieuwe ervaring in de categorie 'wat niemand je vertelt':

Dat je bij 6 maanden zwanger en de slappe lach heel hard je best moet doen om niet in je broek te plassen van het lachen
Alle reacties Link kopieren
Goed van je lovely zonder pijnbestrijding!

Mij hebben ze het hele riedeltje gegeven, ruggenprik werkte niet, verkeerd geprikt en daarna aan de morfine gelegen.

Terwijl ik van te voren had gezegd dat ik echt géén morfine wilde omdat je daar zo suf van word.



Bevallen doet gekke dingen met je
Alle reacties Link kopieren
Wat niemand je verteld;



Waar komen die pukkels op je billen vandaan? Nouja gelukkig zitten ze daar en niet zichtbaar op mijn lijf.



Dat je pilates komt doen voor de 1e les en de docent helemaal in shock is wanneer je verteld dat je 27 weken zwanger bent en ze super voorzichtig met je is en haar hele les omgooit zodat jij mee kan doen. En dat ik daar stiekem een beetje om moet lachen want ik ben nog best flexibel en waarschijnlijk minder voorzichtig met mezelf dan anderen zijn.



Dat je je best sexy kan voelen in bikini want wauw die borsten! Please mag ik ze houden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven