Wij proberen zwanger te worden in 2016 (2.0)

05-04-2016 12:19 989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnen dit topic praten we verder, zodat alle leden van onze huidige groep zelf ook de tabel aan kunnen passen met hun laatste gegevens.

Tabel is vol



NaamLeeftijd (v+m) 1e/2e/?e kindjeRondeNODZwangerUDBijzonderhedenVlinderbloem8927+321e8- 23/11/2016 4 november bevallen van een gezonde zoon! Autumnborn32+371e228/06/16Marina__30+331e4-2 29/04/2017 27/2 27-wekenafspraak 1/3 32-weken echo biometrieMariskam19831+321e1111/09/1613 september 1e afspraak bij gynaecoloogLouise3030+381e3- 15/10/16America35+331e2424/12/2016verder in de MMM, HSG goed, nu 3 mnd Clomid LindsayKristofLana 28/30 2e 4 23/03/2017 5/12 24weken echo twix8927+281e1004-11-eskee29+451e3 ?0401201623+252e4Rachelroos30+301e1- maart 2017 Miskraam met 10 wk in mei 2016, 2e zwangerschap 1/8 1e echo! HopefulyPregnant26+26 1e1226/08



Pris1992, Lewis10, Poekie90, mi_loves_spring, Elze88, Babylovee, FN92, Sunny61290586, Medea94 en hopenopeenwondertje; we hebben jullie uit de tabel gehaald omdat we een tijdje niets meer van jullie gehoord hebben. Mocht je toch weer mee willen schrijven, laat dan even iets weten.
Alle reacties Link kopieren
Hé allemaal.

De curettage gisteren is goed verlopen. Ik moest vooral heel hard huilen net voordat ik naar de operatiekamer gereden werd omdat een van de zusters zo ongelooflijk lief was en toen ik wakker werd ook. Het voelde echt even als een groot verlies. De rest van de dag veel steun gehad van mijn man en onze lieve vrienden. Zij hadden vandaag 20 weken echo. Zo dubbel allemaal. Gelukkig was bij hen alles prima in orde. Gisteren in de avond heb ik nog een pijnstiller op in verband met krampen in mijn buik, maar nu voelt het aan als een lichte ongesteldheid. Ik vloei ook al nauwelijks meer (zoals laatste dag(en) menstruatie. Wat dat betreft er dus wel goed vanaf gekomen. De verloskundigen belden ook vandaag nog om te vragen hoe het met me ging, dat was erg fijn. Nu af gaan sluiten en dan weer opnieuw proberen. Ik heb dan dus geen idee van mijn eisprong straks en nog geen idee of wij überhaupt tegen die tijd al weer zin hebben. Ik lees dus vooral even mee in jullie verhalen en houd jullie op de hoogte als wij weer verder zullen gaan.



America, fijn dat de huisarts op een positieve manier met jullie de eerste stappen heeft gezet. Komt er straks een mini americaantje bij.

Vlinderbloem, nog maar een inieminibuikje die je alleen zelf ziet Ik kon het al bijna niet meer verbergen. Dat was dan ook enkel darmen en niet het kind, maar ik lijk nog wel 4 maanden zwanger. Het zijn niet eens kilo's (+300 gram), maar gewoon echt opgezet. Inmiddels zou het leuk zijn als je gaat showen natuurlijk maar ik ben stiekem ook wel jaloers! Ik wordt trouwens gewoon echt heel blij van alle zwangeren om me heen nog steeds dus voel je echt niet bezwaard. Onze tijd komt gewoon nog en nu is het aan jou om ons te spammen!

Autumnborn, vruchtbare dagen, dat wordt aan de bak dan de komende tijd ;) heel veel succces deze ronde.

Maanroosvis, Wat fijn dat je, je op dit moment zen voelt. Niet Smeppen zegt inderdaad ook niets en er niet mee bezig zijn klinkt als een feestje. Geniet van de rust!

04, Hoe is het nu? Al symptomen? Wat is je verwachtte NOD want die zie ik nog niet in de tabel volgens mij?

Rachelroos, wat verwoord je dat mooi zeg. Ik heb echt nog geen idee wat wij deze ronde zullen denken en doen en wacht dus maar af hoe het komt allemaal. Nu ik weet dat een zwangerschap goed mogelijk is (en vlug kan gaan gezien het onze tweede "echte" maand was) heb ik al wat meer rust bij mijzelf dat het allemaal goed zal komen en we in 2017 gewoon ouders gaan worden. Tevens blijft nu wel de gedachte in mijn hoofd dat we ergens gewoon ook al ouders zijn. Hoe klein ook, dit kindje was onze eerste en dat zal altijd zo blijven. Daar veranderd een tweede echt niets aan en dat idee geeft me wel wat afsluiting. Morgen ga ik in de stad een mooi doosje kopen om alle spullen van de verloskundige, de testen en de andere verzamelde spulletjes in te stoppen. Dan heb ik een tastbare herinnering maar is het huis voor nu wel weer even zwangerschap-vrij.



Bedankt voor al jullie steun in ieder geval de afgelopen week, het voelt als warm en oprecht en als een vriendschap door heel Nederland (en overzee natuurlijk) verspreidt!
Alle reacties Link kopieren
Ojaa, Rachelroos, verdien jij niet weer een plekje in de tabel inmiddels? Ik zou het tof vinden als je er weer bij komt! En we hebben wederom een aantal niet meeschrijvers in de tabel, iemand inwisselen? Of regeltje ertussen kan natuurlijk ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik durf niet te zeggen wat mijn nod is... ik dacht volgend weekend, maar omdat ik mijn cyclus niet goed kan volgen test ik elk weekend. Ik heb ook ovulatie testen gehaald maar weet niet zo goed wanneer ik daarmee moet beginnen. Kan mijn nod nog niet in de tabel aanpassen, moet de inloggegevens nog krijgen ;)
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
04 het lukt me niet om je te PBen. Heb je die wel aan staan?
Alle reacties Link kopieren
Gek, ik heb hem wel aan staan.. zal jou pb doen, dan kan je die hopelijk beantwoorden
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
@ marina, blij dat alles goed verlopen is! Leuk dat je toch de spulletjes gaat bijhouden. Ik ben het ook helemaal met je eens dat je zegt dat dit jullie 1ste kindje is en dat dit altijd zo zal zijn. Hopel is je cyclus snel terug oke en kan je ons toch wel snel goed nieuws brengen. Nog eens een hele dikke knuffel .



@america, idd heel fijn dat jullie al zo goed geholpen zijn! Ik hoop natuurl zoals autumnborn al zei dat jullie baby toch spontaan zal ontwikkelen en dat jullie dit hele proces niet moeten ondergaan.



@ vlinderbloem, nog geen babykamer maar wss hebben jullie toch wel al n lijstje met namen? Lukt het wat om te kiezen? (Bij Lana was dit heel moeilijk. . We kwamen niet echt overeen qua naamkeuze)





@ autumnborn veel oefenen is de boodschap! Dat we snel een nieuw zien verschijnen id tabel



@04 wat vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is. . Ik merk mijn ovulatie meestal wel op (heel veel slijmverlies dan)
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve berichtjes! Ik wil graag weer in het tabel!

Heb niet alles terug gelezen, ik ga vanaf nu zoveel mogelijk alles weer volgen!



@marina, fijn dat "het" achter de rug is, ik vloeide ook niet heel veel, had het erger verwacht. En ook een mooie manier om het te herinneren! Ik heb zelf een tattoo genomen om het te herinneren. Toen ik in die week op bed lag heeft m'n vriend alle babyspulletjes opgeruimd wat in de woonkamer stond!

Ik hoop voor ons beide dat een tweede zwangerschap snel volgt, al weet ik wel dat het wel spannend zou zijn en voor mij een eerste echo in elk geval niet veel zegt..
Alle reacties Link kopieren
Rachelroos ik heb je terug in de tabel gezet (priss uit de tabel gehaald). Pas je zelf nog aan wat nodig is? Ik ben voor ronde gegaan voor 4-1 omdat het raar voelt om door te tellen maar ook om op 1 te staan.



We gaan een midweek op vakantie en hebben geen wifi dus het zal even stil worden van mijn kant. Vanmorgen nog een zwangerschapstest gedaan en deze was nog knalpositief. Het zal dus nog wel even duren voordat alle hormonen uit mijn lichaam zijn. Vloeien neemt gelukkig wel af.



Iedereen een fijne week en tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Even een klein vraagje: gebruiken jullie ovulatietests? Normaal zie/voel ik het wel aankomen (beetje buikpijn, afscheiding), maar nu heb ik dat nog niet. Zou kunnen komen doordat ik sinds zuid-amerika nog een beetje onregelmatige cyclus heb. Vriend en ik werken beide meer dan fulltime, dus we kunnen niet n week lang elke dag n kansje wagen Ik overweeg daarom even te testen, maar heb me nog nooit in die tests verdiept. Is t wat? Bijvoorbeeld die van kruitvat of etos (ligt op de route)?
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik zie nu dat er super veel topics zijn die mijn vraag ook beantwoorden. Maar ik hoor graag jullie ervaringen natuurlijk :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de ovulatietesten van de kruidvat gehaald.. ben nu ongesteld, dus dan zou ik over een week moeten beginnen met testen toch?
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
@Autumnborn ik gebruik de digitale ovulatietesten van clearblue met een smiley. Eén nadeel ze zijn vrij prijzig. Ik weet nu ongeveer wanneer mijn eisprong is dus gebruik ik weinig testen per ronde, nu ongeveer 2.
Alle reacties Link kopieren
@marina; ik wens jullie ondanks alles een heel fijn weekje. Ik hoop dat je een beetje kunt genieten. Vind het trouwens bewonderingswaardig hoe jij vertelt...echt heel knap. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat je snel weer zwanger bent...en ben het helemaal met je eens dat je eigenlijk al mama bent. Dit is en blijft jullie eerste kindje, hoe jong ook! Dikke knuffel voor jou!



@lindsey; ook wat betreft namen zijn we nog niet zo ver. We hebben al wel een leuke meisjesnaam maar of dat het gaat worden....geeeeeeen idee. En de jongensnaam komen we tot nu toe echt nog niet uit. We willen een korte simpele naam die niet teveel voorkomt en dat blijkt lastiger dan gedacht. Gelukkig hebben we nog even.



@autumnborn: wij hebben het eerst op zn beloop gelaten maar toen bleek dat ik zoon onregelmatige en verschrikkelijk lange cyclus had...ben ik gebruik gaan maken van testen. Een absolute aanrader. Zou ze gelijk weer gebruiken. Ik gebruikte de dipsticks van sensitest en had enkele dure digitale van clearblue (met dubbele indicator) en die gebruikte ik op het moment dat ik dacht mijn piek te hebben. Dit klopte uiteindelijk echt! We hebben de laatste ronde 4 weken lang om de dag seks gehad (geen aanrader haha), maar uiteindelijk is het deze ronde wel gelukt dus stiekem ook wel een aanrader ;)



@04: als je een cyclus hebt van ong 28 dagen dan zou ik op dag 10 beginnen met testen. Vaak is je eisprong dan rond dag 14.



Hier alles rustig. Morgen weer naar de verloskundige. Vind het eerlijk gezegd spannend omdat ik nog niet echt een buik heb, niets voel en nergens last van heb. Met in mijn achterhoofd jullie verhalen..maar we gaan er maar vanuit dat alles goed is! Jullie horen van me!!



Dikke knuf voor iedereen
Alle reacties Link kopieren
@vlinder, hele domme vraag... maar je cyclus begint op het moment dat je niet meer ongesteld bent toch? Wij gaan deze maand ook om de dag seks hebben, hopen dat het dan snel raak is!



Ik verwacht dat mijn cyclus langer is dan 28 dagen.. ik gok meer rond de 32/35 dagen
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
In principe is dag 1 van je cyclus de dag dat je ongesteld wordt. De laatste dag is dus de dag voordat je ongesteld wordt. Ovulatie ligt grofweg 14 dagen voordat je ongesteld wordt (ongeacht de totale lengte van je cyclus) dis zou rond dag 18/21 moeten zijn.



Als je nog niet eerder getest hebt met ovulatietesten is de action aan te raden. 5 testen voor een paar euro. Kun je eerst "grofweg" zoeken en dan eventueel zo'n smiley test doen. Maar als je braaf om de dag vrijt dan moet het überhaupt goed komen ;)
Alle reacties Link kopieren
Idd zoals Marina zegt: de eerste dag dat je ongesteld wordt is dag 1. En zo tel je door naar ong dag 14..dan moet je eisprong ong plaatsvinden! En idd om de dag kussen vanaf dag 9 a 10 raad ik je wel aan! Vraagt wel wat doorzettingsvermogen ;)



Dan het seksleven hier...het is echt 0,0 en dat is volledig mijn schuld. Vind het zoon gekke gedachte te seksen met een baby in de buik. Plus het feit ik me niet sexy voel en dan lastig in de stemming kom...denk dat ik toch eens overstag moet gaan. De overdosis seks van de laatste ronde raakt nu wel een beetje op geloof ik hihi
Alle reacties Link kopieren
@vlinder, ik hadenk dat ook tijdens mijn eerste zwangerschap.. bij mij was het vaak zo dat ik me er 1 keer overheen moest zetten en er daarna wel weer wat ritme in kwam..
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
@Vlinderbloem hoe ging je afspraak?
Alle reacties Link kopieren
Goed!! Alles ziet er goed uit. We hebben het hartje horen kloppen, bloeddruk is goed en alle bloeduitslagen waren ook goed. Ga vandaag het ziekenhuis bellen voor een 20 weken echo! Ik hoefde me geen zorgen te maken over mijn gewicht, 3 kilo in 17 weken is prima! Ook hoefde ik me geen zorgen te maken over mijn nauwelijks zichtbare buikje. Waarschijnlijk heb ik goede buikspieren (zo zie ik dat zelf totaal niet maargoed haha, kwestie van mijn niet al te beste zelfbeeld geloof ik haha). Ze kon echter aan mijn buik wel zien dat ik zwanger ben dus moest me geen zorgen maken.
@Vlinderbloem Pfff gelukkig, wat fijn zeg. Ik ging me toch wel een beetje zorgen maken toen ik niks hoorde
Alle reacties Link kopieren
Ik was van te voren ook best zenuwachtig. Moest na de afspraak gelijk door werken en daarna weer heerlijk gesport! Heb vandaag de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Donderdag 7 juli om 14.40 uur. Ben dan precies 20 weken en 1 dag. Zal de gegevens in de tabel gelijk even aanpassen zo.



Hoe is het met iedereen verder?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, kom weer even binnenwippen.



@Marina. Fijn dat de curretage goed ging en ik vind je 4-1 een briljante inval. Sluit me ook bij Vlinder aan. Vind het knap en fijn dat je zo open bent en lekker blijft meeschrijven.



@Autumnborn Ik gebruik af en toe ovulatietesten. Wat ik gebruik lijkt verdacht veel op scheikunde testjes op de middelbare school want het zijn simpele papieren stripjes. Wat urine opvangen en stripje erin dopen tot aan het lijntje en dan neerleggen en 3 minuten wachten. Bij 2 streepjes is er LH ontdekt ( = Ovulatie nabij) en bij 1 streepje is geen LH gedetecteerd. Heb meestal eerst een licht 2e streepje, de dag erna een donker 2e streepje, dan weer licht en op dag 4 is het 2e streepje weg (of extreem licht). Een setje van 20 stripjes kost hier ~30 dollar. De Clear Blue luxe testen hebben ze hier ook maar die zijn , schrik niet, 65 dollar per pakje. Omdat ik helaas nog niet de lotto gewonnen heb houd ik het dus maar bij de stipjes. En omdat mijn cyclus heel regelmatig is (inclusief eisprong.) en ik het toch een kliederwerk vind gebruik ik ze niet elke maand.



@040 als ik test start ik 10 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie. maar mijn cyclus is 27 dagen en mijn eisprong meestal rond 13 dagen na start menstruatie.



@Vlinder Wat leuk en fijn dat de afspraak zo goed ging! Op naar de 20 weken echo! En ik sluit me aan bij je VK - super buikspieren! Moet haast wel met je handballen. Met al dat draaien en duiken span je continue je buikspieren aan. Zo'n modellen blokjesbuik vraagt trouwens behalve dagelijks uren oefenen ook een uitmergel dieet. Wij dames hebben namelijk van nature wat buikvet dat eraf moet voordat je de blokjes ziet. Dat vet is echter nuttig voor het hebben van babies. (en daarom is het voor super slanke dennen ook lastiger om zwanger te worden) .



@Maan Hoe gaat het Smeppen deze maand? Liggen we nog op schema voor die hattrick?



@Eskee Voel je je al weer wat beter? Al weer thuis?



@Twix Hoe is het met de voorbereidingen? Al in Bridezilla veranderd of valt het mee?



@Lindsay Hoe staat het bij jou? Eisprong in zicht binnenkort?



@Louise Al nesteldrang?



@Mariskam. He meid, hoop dat alles goed is bij jou? Moest je even gedag zeggen want moest aan je denken.



@Medea, Sunny, FN, Babylovee Leven jullie nog?



Ok dan over naar de situatie aan deze kant van de wereld. En dan ga ik het even niet hebben over de dagelijkse Trump leugen of het feit dat iedere halvegare nu munt probeert te slaan uit de tragedie in Orlando. Dat doen de radio en TV al continue dus nee, ik ga even egotrippen en het over mezelf hebben.

Ik had namelijk van de week even een flink baalmomentje. Manlief moest dus voor de MMM zijn antibiotica afmaken, 3 dagen wachten, en dan een potje vullen. De instructies gaven aan dat hij 48uur voor de donatie niet mocht ejaculeren. OK so far so good. Behalve dan dat dit dus precies samenviel met mijn eisprong! In principe nog geen probleem ware het niet dat manlief erg principieel en onvermurwbaar was: "Nee schat, ik hou van je maar geen seks nu. We moeten dit onderzoek morgen inleveren" Ja allemaal leuk en aardig, maar mijn ei leeft maar 12 uur en ik had gister een positieve test en vanmorgen was die dus echt knal! Die dokter is er over 3 dagen later ook nog wel. (en andere smeek tactieken)

Maar nee, aan de discipline van mijn man viel niet te tornen. Zucht... Heb hem echter 24 uur na het onderzoek wel laten presteren (had die ochtend een lichter streepje en de ochtend erna nog een heel vaag streepje). Hoop nu maar dat dit, in combinatie met het feit dat we de dag voor de eerste positieve test ook nog hadden geklust, genoeg is voor een deze maand. Want volgende maand gaat het er waarschijnlijk ook niet van komen, omdat ik weer voor de zaak op het vliegtuig zit als ik mijn ei verwacht.
Hallo allen!



Ben ik weer . Ik heb wel meegelezen hoor en wilde eerder reageren maar ik had aan het eind van de dag vaak geen puf om op iedereen te reageren. Ik ga mijn best doen.



@Marina fijne vakantie en wat fijn dat je zo mooi en open verteld over je ervaringen. Ik geloof erin dat jullie snel weer in verwachting zijn. Ik vind 4-1 heel leuk gevonden. Ik snap precies wat je bedoelt.



@Rachelroos heb je al iets meer duidelijkheid over je cyclus?



@America wat heb ik weer gelachen om jouw post :P. Ik heb het bij de anderen al eerder voorbij zien komen en ik ga het toch maar eens vragen. Waarom zou je door testen als je al een positieve ovulatietest hebt gehad? Bij mij staat er op de verpakking dat je na een positieve test kunt stoppen met testen.

Balen dat je man niet ''mee wilde werken'' je had hier zo de naam van mijn vriend kunnen invullen. Ook zo één met discipline. Nou de hattrick en SMEPen lijkt deze maand in huize maan ver te zoeken. Wij hebben maar 2 keer in de vruchtbare periode sex gehad en dat was beide keren voor mijn eisprong. Die ik door een foutieve test niet heb kunnen detecteren deze maand. De dag daarop was ie negatief dus ik gok dat het een dag eerder was.



@04 ik heb even terug gelezen maar heb je nu wel een idee wanneer je aankomende NOD is?



@Lindsay zit je nu in je vruchtbare dagen?



@Vlinderbloem wat spannend hé. Bijna op de helft alweer. Oe ik vind het zo knap dat jullie je kunnen bedwingen en het geslacht niet willen weten. Ik was zoveel eerder gezwicht.



@De situatie hier Eum deze ronde dus redelijk seksloos. Mijn libido was weer tot het nulpunt gedaald en ik was het beu om weer zonder zin maar wel volgens afspraak te vrijen. De twee keer dat we hebben gevreeën was net voor mijn eisprong. Ik kon het merken aan mijn libido en was blij dat het vanuit mijn kant eindelijk vrijen met echte zin was. Als het deze ronde niet raak is laat ik SMEP los en ga ik weer om de dag vrijen.

Op de echo en mijn uitstrijkje was niets te zien. Enerzijds heel blij mee want ik ben dus gezond anderzijds wat is het dan wel.

Ik ben er nu achter dat het vervelende/zeurende/drukkende gevoel in mijn baarmoeder iets voor mijn eisprong begint en dan aanhoudt tot mijn MS. Gisteren en eergisteren was het even heel extreem. Op een gegeven moment weet ik dan niet meer of het van mijn baarmoeder of blaas afkomt. Het is dus even niet anders tot een zwangerschap en daarna meteen aan de anticonceptie.

Ik ben al wel begonnen met het panisch in mijn borsten knijpen om te zien of ze al gespannen of gevoelig zijn . Tot nu toe nog niks. Ik gok dat het woensdag gewoon weer op naar ronde 7 wordt maar ik weet het natuurlijk niet zeker.



Ik ben over een maand jarig en meestal is dat belletjes, appjes, kaartjes etc en 's avonds uit eten met mijn vriend. Dit jaar pak ik het anders aan en ga ik met een groepje uit eten. Ik heb er zo'n zin in vooral omdat mijn familie en mijn schoonfamilie eigenlijk voor het eerst samenkomen oja plus vrienden. Ik weet dat het niet cool is om je verjaardag na je 10e nog zo leuk te vinden alleen ben ik daar een beetje in blijven hangen haha. De avond ervoor vroeg naar bed zodat ik maximaal kan genieten van jarig zijn . Zo jammer dat het maar één dag duurt .
Alle reacties Link kopieren
@maan, ik gok dat mijn nod 14 juli is... dus op mijn verjaardag xD hahaha!



Ik vind mijn verjaardag echt geen bal aan, ik vind het wel leuk om voor te bereiden, de boodschappen te doen en hapjes te maken. Maar de dag zelf vind ik zo druk (werkt niet zo goed met mijn add). Wij vieren het met ouderwetse visite van de hele familie.. dus over ruim een week staat ons hele weekend in het teken van verjaardag (man is al jarig geweest en we vieren het altijd samen, zo tussen onze verjaardagen in)
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames,



Door omstandigheden even een paar weken niet actief geweest, maar vanaf nu weer lekker terug!



Wat fijn om te lezen Rachelroos dat je langzaam aan je vizier alweer vooruit aan het zetten bent! Welkom terug!

Autumnborn voor jou ook welkom terug, ik zat nog in de meeleesmodus toen je besloot om je wens uit te stellen ivm je reis, maar fijn dat je er nu ook tegen aan kunt!

Marina, ook voor jou nog een Knap hoe je erin staat!



Vlinder; gefeliciteerd met alle goede berichten van de VK! Ga zo door zou ik zeggen..



Maan; soms is het misschien ook goed om de druk even wat minder te laten zijn, steeds tegen je zin in is ook geen pretje. Wij hebben het deze maand ook maar 3x gedaan rondom mijn vruchtbare dagen omdat vriend erg vermoeid was en veel last van hooikoorts. En dan heb ik gelijk in mn hoofd zitten; zul je net zien! Dus die geef ik jou ook ff mee



America, Wat een bedragen daar zeg! Dat is bijna alleen geschikt voor rijkeluizen.. mijn hemel.

Van de ene kant kun je blij zijn met zo'n punctuele man, hij heeft er dus wel alles voor over om te kijken of/wat er aan de hand is. Natuurlijk hopen dat wat je nog zelf gedaan hebt deze maand alsnog gewerkt heeft!



Hier komt de bruiloft inderdaad steeds dichterbij! Ik ben heel relaxed en heb geen stress, alles is immers al geregeld. Het kan bij wijze van morgen gebeuren! Deze week bedacht ik me ook nog eens dat we de dag erna meteen op vakantie gaan, daar ben ik nog helemaal niet mee bezig geweest door alle afleidingen!



Net zo min ik deze maand bezig ben geweest met zwanger worden, zoals gezegd maar 3x gevreeen tijdens mijn vruchtbare dagen, en ik wist niet eens precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ik zeg Wist, want ineens toch vreselijke last van symptoomzoekerij! Wie herkent deze? Vannacht wakker gelegen van kramp, zo laag dat het bijna voelt alsof die in je vagina zit.. Vandaag 2 streepjes bloed in mijn inlegkruisje.. en dat was het dan ook. Ik heb ook ernstige vormen van borsten knijpen aangenomen vandaag maar ik voel geen resultaat.. En toen ff tellen.. oke 20 juni zou mijn NOD moeten zijn.. (Ik pas het zo ook nog ff aan) Zou het dan toch? Grrr nu ben ik er toch weer zenuwachtig om! Maarja wachten dat moeten we



Groetjes, Twix.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven