Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.



Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.



Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
quote:heliosje schreef op 11 oktober 2014 @ 20:25:

Jeuj 28 weken! Hallo mijlpijl



En volledige borstvoeding geven aan een drieling?? Euhmm... ik geef mijn zoon nu ruim 5 maanden volledige bv maar dat x3 lijkt me zeer moeilijk... De eerste weken lijkt het me nog te doen als je een flinke productie hebt? Maar zou het zeker de eerste tijd ff proberen!Mij leek het bij een tweeling al een onmogelijke opgave.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de volgende mijlpaal, op naar de 29 weken.
quote:duda schreef op 12 oktober 2014 @ 12:04:

Ik heb tot en met 3 maanden gekolfd en had meer dan genoeg voor alledrie. Wow wat knap Duda! Was de drieling je eerste uhh, drie kinderen? LOL Als je me kan volgen... Of had je al een keer borstvoeding gegeven?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bewondering voor je politiehier! Superknap dat jij het warme huisje bent voor drie kindjes. Het zal een hele aanslag zijn op je lijf. Ik kan me je zorgen goed voorstellen zeg, het is natuurlijk zó anders dan een eenling. Maar zoals je beschrijft hoe jij en je man ermee omgaan en al bewijs hebben dat jullie hartstikke goed ouders zijn, voor jullie twee dochters, dan kunnen jullie dit vast ook aan. Hopelijk blijven je drie kindjes lekker lang in je buik zitten. Hoe langer, hoe moeilijker natuurlijk wel voor jouzelf, dus laat je af en toe ook maar goed verwennen en neem al de hulp aan van anderen om ook je lijf regelmatig rust te geven. Deze zwangerschap is alleen al een topprestatie! Alles daarnaast komt daarna wel weer een keer.

Succes met alles wat komen gaat en natuurlijk ook heel veel geluk!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de lieve berichtjes! Heb vandaag een heerlijk relaxte dag gehad. Mijn man is met onze dochters op pad geweest en ik ben lekker in bad geweest, beetje gepoetst en veel gelezen. Heerlijk rustig alleen zijn. Ze kwamen terug met eten van de chinees, parfum, kaarsen en een pyjama voor me! Wat een lieverds. dochters zijn ook verwend door man met kleding en speelgoed. Mijn man is niet zo'n modevogel en heeft oudste dochter zelf kleding laten uitzoeken. ze is nu een roze tutu en glittertop rijker.

Mijn man heeft vanochtend een foto gemaakt van mij en ik vond de buik eigenlijk nog wel meevallen. voor mijn gevoel is ie veel groter.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je man en je meiden. Klinkt alsof zij een leuke dag hebben gehad en jij aan jezelf toe bent gekomen.

Haha en die roze tutu en een glittertop. Het zal er vast geweldig uitzien voor een doordeweekse dinsdag naar school maar wat ze er, ongetwijfeld, superblij mee zijn dat ze dit helemaal zelf mocht uitzoeken van papa.
Alle reacties Link kopieren
Haha, als ik met haar ga winkelen is haar maat er nooit in dat soort kleding

Was wel lekker hoor even alleen zijn. wel weer heel blij toen ze terug waren, hormonen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook al weken mee, maar heb nog nooit wat gepost. Wat ontzettend bijzonder een drieling! En ze zitten al 28 weken veilig bij je. Super! Heel veel succes de aankomende laatste maanden/ weken!

Count your blessings...
Erg leuk om te lezen allemaal en wat lief van je man!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:vpktje schreef op 12 oktober 2014 @ 22:56:

[...]



Wow wat knap Duda! Was de drieling je eerste uhh, drie kinderen? LOL Als je me kan volgen... Of had je al een keer borstvoeding gegeven?





Ik had nog nooit eerder borstvoeding gegeven. Hoe meer je vraagt hoe meer melk je gaat geven. Ik kolfde uiteindelijk tussen de 1,5 en 2 liter per dag ( met drie keer kolven per dag)





En politiehier, Wat fijn dat je even een rustdagje heb. Het is moeilijk , maar nu moet je echt voor jezelf en de drie kleintjes in je buik kiezen. Rust is nu ernorm belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je zoveel kolfde Duda! Had je een electrische kolf?

29 weken nu!
Wow wat goed politiehier, 29 weken! Joehoe!
Weer een week erbij!! Op naar de 30 weken, weer een mijlpaal.
Wauw 29 weken! Wat doe je het goed!
Alle reacties Link kopieren
Super!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik kan de weken wel wegkijken nu. Ben het stiekem een beetje zat aan het worden die megabuik. Ben alleen bang dat ik met zulke gedachten een vroeggeboorte over me afroep. Al weet ik dat het nergens op slaat.

Wel heel moe steeds. Heb van 5 tot 9 geslapen en ga er zo weer in. Hopelijk kan ik slapen.
Alle reacties Link kopieren
29 weken, gefeliciteerd!!!!!



Nee hoor, met gedachten kun je niks afdwingen. Het is geen matrix 'bend the spoon'
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, alweer een week verder in de groei van je kindjes! Elke week in je buik is er toch maar weer een van groei en ontwikkeling. Merk je nu veel verschil voor je eigen lijf, per week? Ik ben ook erg benieuwd hoe groot je buik is. Zou er graag eens een foto van zien, maar weet niet of je die wel wil posten. Heb je je buik gemeten? En hoe houden je rug en bekken het? Goh en wat ik me opeens afvraag. Bereiden je borsten zich nu ook voor op het voeden van drie kindjes of gaat dat straks met vraag en aanbod pas komen?
Alle reacties Link kopieren
O en als je met gedachten een geboorte kon opwekken was ik destijds nooit ingeleid
Alle reacties Link kopieren
Ik had helaas niet genoeg melk om ze volledig op bv te laten gaan.

Vond ik wel jammer omdat ik de oudste echt volledig op bv kon voeden.

Maar ja, wat niet is is niet. En gelukkig is fv een prima alternatief
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik zeg voor het slapen gaan altijd blijf nog maar lekker even binnen zitten tegen ze. Ze luisteren aardig

Heb geen last van mijn rug, wel met lopen steken helemaal onderin mijn buik. Maar ben er achter gekomen dat als ik heel langzaam loop het geen pijn doet.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn dochters kreeg ik met het begin van de bv echt enorme borsten. voor de bevalling wel iets groter. Ik heb geen megaborsten van mezelf.

Wil best een foto plakken maar niet met mijn hoofd.
Flesvoeding is zeker prima voeding, ik heb hier 3 rondlopen die alle drie de fles hebben gehad. Achteraf gezien waarschijnlijk doordat ik toen al ziek was (coeliakie) en mijn lijf het niet aankon.
Alle reacties Link kopieren
Fijn die 29 wk!

Ben wel benieuwd naar je foto, je hoofd bedenk ik er wel bij!
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder zeg, drie kindjes in je buik en wat ben je dan al ver in je zwangerschap zeg!! Gaaf, ik duim voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven