Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.



Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.



Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd! Hoop dat jullie het allemaal goed maken.
van harte gefeliciteerd, hoera hoera hoera
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat ze er zijn en het goed met ze gaat.
Wauw politiehier wat heb je dat goed gedaan.



Welkom aan 3 nieuwe mensen in deze wereld!



Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Geweldig nieuws! Nu eerst genieten!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, gefeliciteerd met de geboorte van je 3 kindjes! Wat een mooie gewichten! Ik hoop dat ze het goed blijven doen en heel veel geluk met elkaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:politiehier schreef op 08 november 2014 @ 18:08:

We zijn 3 babies rijker! Vannnacht om 3.32 via keizersnede geboren. Ze maken het naar omstandigheden goed. 1987 gram, 1766 gram en 1789 gram.





Wow! Gefeliciteerd met de geboorte van je 3 kanjers!

Ik had al zo'n voorgevoel dat ze geboren werden. Wat een mooie gewichten hebben ze!
Procrastinate now and panic later.
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder 3 kleine hummeltjes

Hartelijk gefeliciteerd



Veel geluk met jullie gezinnetje
Alle reacties Link kopieren
Heel erg gefeliciteerd!!! Mooie gewichten hoor!



Hopelijk maken jullie het goed. Ik wens jullie veel sterkte, rust en geluk toe.
Alle reacties Link kopieren
Van harte. Super gedaan hoor! Veel geluk met zijn zevenen!!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wow, politiehier, wat een wonder is het toch allemaal. Drie baby's, zomaar in jouw buik gegroeid!



Ontzettend gefeliciteerd met je drieling. Ik hoop dat jullie het allemaal goed maken en wens je een voorspoedig herstel toe en de kindjes een goede start. Je wil zeker niet vertellen hoe ze heten, he? Ik ben zo benieuwd!



Onwijs gefeliciteerd en veel geluk en gezondheid gewenst met je mega-gezin!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Politiehier,



Heb vanaf het begin je topic gevolgd, en ik wil je heel erg feliciteren met de geboorte van je 3 babies!
Alle reacties Link kopieren
Kippenvel! Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Jemig vrouw van harte gefeliciteerd met je 3 kleintjes! Hopelijk gaat alles goed en hebben ze een goede start.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met de geboorte van je 3-ling, hoop dat ze snel sterk en groot genoeg zijn om mee naar huis te mogen!
Wauw, wat een nieuws. Van harte gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een stille meelezer...

Heel hartelijk gefeliciteerd met je drieling! Alle geluk voor jou en je gezin!
Gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is. Heel veel geluk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, hopelijk gaat met de kleintjes alles goed (als gewicht alles zou zeggen zou het super moeten zijn), gaat met jou alles goed het is wel een buikoperatie dus laat je heerlijk verzorgen, gaat alles met je man goed. En de andere dames zijn vast trotse zussen.

Geniet!!!!!
Politiehier

Van harte gefeliciteerd met je drie kindjes! Wat geweldig dat het (naar omstandigheden) goed gaat en dat je ze tot 32 weken hebt kunnen dragen. Wees maar trots op jezelf.

Sterkte de komende tijd, want het zal vast heel intensief worden. Probeer zoals gezegd je rust te pakken. En hopelijk mogen ze binnen een week of vijf lekker naar huis. Ook voor dan: veel geluk, sterkte en wijsheid. Het zal vast niet makkelijk worden, maar volgens mij ben je een top-mama, dus het komt vast goed.
Van harte gefeliciteerd!

Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieve meiden! Ik vergat jullie nog te vertellen dat het 3 meisjes zijn! Wauw, wat een verassing was dat zeg! Had het eerst zelf niet door omdat alles zo snel ging en ik geloofde de zuster niet die het vertelde.

Vond het een hele enge ervaring, zo'n keizersnede. Ze snijden zomaar je buik open. Ik was zo bang dat ze in een van de babies zouden snijden. Kan niet , weet ik maar toch was ik heel erg bang.

De meisjes doen het nog steeds goed, ik voel me nog brak en emotioneel. Het zijn zulke kleine poppetjes, ze krijgen nu longrijpers en zuurstof en een sonde. Oudste dochter is al op bezoek geweest, jongste nog niet. Is nog niet fit genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Politie:fijn van je te horen. Drie meisjes, wat leuk...huis vol vrouwen. Je jongste is ook nog maar een klein ding, ik was vergeten hoe oud ze was. Had graag even naar je dochters willen komen kijken:)..Laat je nog maar even lekker verwennen de komende tijd, je krijgt het nog druk genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven