zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend allemaal! Ben benieuwd wie er bij Rii aansluit!



Voor jou jammer Kaartje! Maar wie weet, het kan nog!
Alle reacties Link kopieren
Dookster tof dat je vriendin jou zo veel kan vertellen over hoe het gaat. Hopelijk ben jij zelf ook snel ervaringsdeskundige



Was heel apart ja. Fijn om er eindelijk voor te gaan en ook wat beladen moment omdat het toch ook een stap is. Die ik mega graag wil zetten maar stiekem soms doodeng vind.



Vlammetje ja hopelijk staan er snel veel blije poppetjes in de tabel
Alle reacties Link kopieren
@thistime, het is ook doodeng, vond ik ook. Ik kreeg bijna een paniekaanval toen de test positief was. Het is soms retezwaar, vooral die babytijd vond ik en het zet je leven op zijn kop maar als ze dan vanochtend weer lekker door de kamer stapt en naar me lacht met dat mooie koppie dan is er gewoon niets mooiers. Ik weet hoe cliché dit klinkt en daar was ik nooit zo van maar het is gewoon waar!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie nu het is je tweede Haha! Nou dan snap ik ook dat het doodeng is, heb ik ook nu ik weet wat me te wachten staat!
Alle reacties Link kopieren
@hier nu nog niet ongesteld:). Ik heb ook echt geen idee of ik wel of niet ongesteld ga worden. Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn doe ik dan een test. Het gekke is wel dat ik nu veel rustiger ben. Teleurstelling verwerkt en we zullen wel zien.



@thisme stiekem vind ik zwanger raken en de rest wat er dan gaat veranderen in je leven ook heel spannend.



@dookster wel leuk om te horen hoe dat dan bij jou gaat. Elk land toch weer anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook super spannend en soms zelfs doodeng. We zijn er klaar voor maar het brengt ook een hoop angsten en verantwoordelijkheden met zich mee.
In the end we only regret the chances we didn't take.
quote:Dookster schreef op 25 januari 2017 @ 09:08:

Ik vind het ook super spannend en soms zelfs doodeng. We zijn er klaar voor maar het brengt ook een hoop angsten en verantwoordelijkheden met zich mee.Herkenbaar. We hebben ons écht heel goed voorbereid. Maar daardoor is het ook een best groot ding geworden. Denk dat het heel anders is als je gewoon wat spontaner bedenkt om zwanger te worden.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja , ik heb het nu juist nog mega veel meer als bij de eerste omdat er best het een en ander gebeurd is tijdens mijn eerste zwangerschap waar ik nu weer bang voor ben en de eerste keer had ik die angst minder. Maar ik heb er wel mega veel zin in, afgelopen nacht al een paar keer over gedroomd en kan echt niet wachten tot ik mag testen

Kaartje spannend dat afwachten tot zaterdag! Het is al donderdag dus bijna zover

Ben wel een beetje blij om te lezen dat iedereen ook met de spanning zit (maar wel vervelend voor jullie natuurlijk!).

EN ik ben mega blij het hier te kunnen delen met jullie, de spanning en alles
Alle reacties Link kopieren
@thisme klopt tijd gaat snel. En wie weet wordt ik 1 deze dagen wel gewoon ongesteld. Ik ging uit van cyclus van 25 dagen. Dit had ik de vorige maand en voordat ik aan de pil ging was mijn cyclus ook aan de korte kant. Maar wie weet is mijn cyclus nu gewoon wel wat langer.

We zullen het zien.



@dookster heb je al het idee dat je zwanger zou kunnen zijn? Nog 2 dagen geduld dan kun je testen.
Alle reacties Link kopieren
@kaartje, nee heb niet het idee dat ik zwanger ben helaas... Geen 'echte' symptomen volgens mij... Maar goed het kan nog alle kanten op natuurlijk, m'n vriendin heeft ook pas kwaaltjes sinds deze week en ze is bijna 6 weken nu als haar berekening klopt. Ze heeft angstdromen en een soort van opvliegers, dus valt in principe ook nog mee als je kijkt naar hoe anderen soms echt gek worden van misselijkheid ed.



Maar goed, ik reken er maar niet op dan is de teleurstelling hopelijk ook niet heel groot.



Is dit je tweede cyclus zonder pil dan kaartje?
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
Ja 2e cyclus zonder de pil dookster.

Nee inderdaad beter om nergens op te rekenen dan kan alles mee vallen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je je eisprong dan wel later gehad dan je dacht? Omdat het nog wat op gang aan het komen is? Je gaat ook zaterdag weer testen toch kaartje?
In the end we only regret the chances we didn't take.
Zaterdag komt al erg dichtbij kaartje en dookster..! Ik duim mee dat jullie menstruaties uitblijven!



Hier meer spanning voor de echo van morgen dan gedacht.. Hoop zo dat alles goed is maar durf er niet van uit te gaan. Om half 3 staat de afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Spannend rii, hopelijk is het gewoon allemaal in orde! Op hoeveel weken zit je nu?
Morgen zit ik volgens eigen berekening op 8+2!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Rii, succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Spannend rii! Succes morgen en geniet ervan!

Hier nog geen menstruatie, wel rare krampen.. lijkt enigzins op menstruatie krampen, maar toch ook weer niet helemaal.. Ik ga het zien!
Alle reacties Link kopieren
Morgen testen Dookster?? Ben zo benieuwd! Zou toch bijzonder zijn wanneer het nu in 1 keer raak is na het lange wachten! Voel je al gekke dingen?
Alle reacties Link kopieren
Hey Ri! Kan me voorstellen dat het ontzettend spannend is hoor! Het is van het ene wachten naar het volgende wachten haha.



@Vlammetje, morgen is het zo ver, zenuwen zijn gek genoeg helemaal weggetrokken gisteren. Voel ook geen gekke dingen, geen krampen, geen pijnlijk borsten, dus ik ga ervan uit dat het niet raak is en heb er ook min of meer wel vrede mee. Alhoewel er net in het andere topic gezegd wordt: geen tekenen is een goed teken. Maar goed, we gaan het morgen zien, nog geen bloed te bekennen dus dat is positief. Maar ik ben dan ook altijd netjes op tijd dus is ook wel logisch dat er nog geen bloed te bekennen is.



Morgen gaan we met wat vrienden brunchen dus kan ik m'n eventuele teleurstelling ook weer gelijk van me afzetten.



Hoe is het met jullie koekie en kaartje? Houden jullie het nog even vol tot morgen ochtend?
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
Het zegt echt niets Dookster, het schijnt per vrouw te verschillen en dan ook nog per zwangerschap. Dus een test geeft antwoord, laat je het morgen weten? Dan kunnen we blij met je zijn of je steunen bij de teleurstelling



Koekie en kaartje, ook spannend! Ben benieuwd, komen er morgen een paar poppetjes bij?



Ben benieuwd hoe de echo was Ri! Hoop dat alles er goed uitzag!
De echo was goed!! Een mooi kloppend hartje die goed paste bij de termijn! Zelfs iets groter! Nu 8+4 dagen zwanger en de voorlopige datum staat op 4 september! Wat een opluchting, we zijn erg blij!

Gelijk doorgereden naar mijn ouders dus die zijn nu op de hoogte. De komende dagen schoonouders, broers/zussen en een paar vrienden vertellen. Erg leuk dus
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Ri! Ik ben erg blij voor je
Alle reacties Link kopieren
@Rii, fijn om te horen dat de echo goed is gegaan!



@Dookster, koekie en kaartje, spannend! Hopelijk morgen goed nieuws



@hier, de bezichtiging van vandaag is niet doorgegaan. We kregen vanmorgen te horen dat iemand anders een bod op het huis heeft gedaan en ze dat proces willen afwachten. Jammer voor ons, op naar het volgende huis!
Alle reacties Link kopieren
@Rii, fijn dat de echo goed was! Geeft je weer een beetje geruststelling, in ieder geval voor dit moment haha. Heb je het op een speciale manier verteld?



@ashkyla, jammer dat de bezichtiging niet door ging, maar wie weet staat er een veel mooier huis op jullie te wachten
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
Wauw gefeliciteerd Rii! Ben heel blij voor je! hoe reageerde je familie ? leuk om het nu te kunnen delen! Genieten



Spannend koekiemonster, kaartje en dookster. Hoop ook voor jullie alle drie positief nieuws! ik gun het jullie enorm!



Vervelend dat de bezichtiging niet doorgaat, toch best spannend z'n eerste bezichtiging! Inderdaad op naar het volgende huisje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven