zwanger vanaf juni/juli 2014 nieuw

10-04-2014 20:12 3065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De tabel is vol, maar gezellig meeschrijven mag natuurlijk altijd!



Zwanger worden/zwanger

NaamLeeftijd#NOD/uitgerekendRonde #Bijzonderhedenteapot26/261e kindje

04/10/2015 4 1x mk en 1x ma met lange nasleep zus198727/28 1e kindje ?? lentefruit 31/36 1e kindje 27/09/2015 7 joy 28/361e kindje6 september9 / 6 na mk dec ma

13/8 uitslag OFO guusje8 24/24 1e kindje 18/06/2015 2 julia_isa 27/30 2e kindje Meisje 2 abbeytje 29/27 2e en 3e kindje

25/10/2015

Tweeling! 10 Bedrust ivm beginnende weeën laurabb 30/30 1e kindje

1/4/2016 Op 27/8/2014 na 13 wkn afscheid moeten nemen van sterretje



Bevallen

NaamLeeftijd#BevaldatumGeslachtBijzonderhedenkrullie1984 30/ 2e kindje16/03/2015jongetje Jip! 7 pond en 53 cmnieuwsbrief 26/1e kindje18/03/2015jongetje2850 grammiss-flower 29/31 1e kindje 11/05/2015 meisje3200 grammadelief0826/30 1e kindje 22/05/2015meisje niekje- elastiekje 27/29 1e kindje 09/06/2015 jongetje Thijs! Wendelala 24/26 1e kindje 08/07/2015 jongetje Siem! 3050 gram 48 cm Ri88 26/29 1e kindje 24/07/2015 jongetje 4295 gram 53 cm





Graag wijzigingen / nieuwe NOD even dikgedrukt of GROOT! Dan kan iemand het in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds gistermiddag weer thuis uit het ziekenhuis. Toen ik werd opgenomen was ik de hele dag aan het braken en hield ik helemaal niks meer binnen. Ook zat ik er mentaal helemaal doorheen, ik zag geen licht meer aan het einde van de tunnel. Ik gebruik nu 3 soorten medicijnen tegen de misselijkheid en daarmee gaat het gelukkig iets beter. Ik braak nog steeds maar hou nu wel weer wat eten en drinken binnen al is het niet veel. Ik merk wel dat ik erg verzwakt ben. Ik kan nauwelijks van bed naar de WC lopen, dat is al teveel inspanning. Daarnaast zijn alle prikkels teveel: ik kan niet tegen geuren, geluid, licht en aanraking. Ik lig dus de hele dag op bed in het half donker. Ik hoop dat het snel minder wordt, ik ben nu 10,5 week zwanger.



@teapot, wat verschrikkelijk! Dikke knuffel en heel veel sterkte!
Hey lieve meiden!



Wij zijn weer terug van een weekje vakantie. Was érg fijn om er echt even helemaal uit te zijn. We hebben ons hoofd goed leeg kunnen maken. Het bloeden stopte gelukkig na een dag of 4, en heeft daarmee ongeveer 1,5 week geduurd. Nu kunnen we het dus ook echt af gaan sluiten en met een nieuwe ronde beginnen. We hebben goede hoop voor de toekomst en gaan er weer voor. Alhoewel het verdriet natuurlijk blijft.. Maar we kunnen er goed mee om gaan gelukkig.



Teapot, ik vind het echt heel erg voor je... Heb je ook even een PB gestuurd. Sterkte meid, ik denk aan je!!!



Miss-flower, fijn dat je weer terug bent uit het ziekenhuis. Ik hoop dat je je snel een stuk beter gaat voelen wat dit is helemaal niks natuurlijk.. Echt heel naar dat je je zo slecht voelt momenteel. Ook voor jou veel sterkte, en beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, even een update. Mijn dossier was niet aangekomen in het ziekenhuis dus heeft het ziekenhuis vrijdagmiddag pas gebeld voor een afspraak, die staat nu gepland voor dinsdagochtend. Vrijdagavond vloog het me opeens aan en was ik behoorlijk overstuur en heeft de verloskundige nog geprobeerd of ik toch in het weekend ergens terecht kon. Dat kon helaas niet. :( De verloskundige gaat maandagochtend direct weer naar het ziekenhuis bellen (en nog een ander ziekenhuis in de buurt) om ervoor te zorgen dat ik toch maandag alsnog terecht kan. Ik ben het afwachten helemaal zat. Het vruchtje is gestopt met groeien bij 6 weken, het zit nu dus al 2,5 weken vast. De gynaecologen die de verloskundige heeft gesproken willen eigenlijk de medicatie niet proberen bij mij, maar direct een curettage doen. Omdat ze bang zijn dat de medicatie alleen maar grote risico's met zich mee brengen en niet het gewenste resultaat gaat opleveren. Maar dat moet uiteraard weer apart ingepland worden. Ik vind het heel vervelend dat het allemaal zo lang lijkt te duren. Ik zit gewoon te wachten totdat ze het vruchtje weg gaan halen of dat het vanzelf komt (en dat lijkt absoluut niet te gaan gebeuren). Ik zal blij zijn als het morgen is, hopelijk kan ik dan terecht voor de eerst afspraak, dan heb ik die hobbel in ieder geval weer genomen.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
jeetje meid, wat heftig. ik duim dat je vandaag ergens terecht kan.



ik ben zelf weekendje weggeweest met vriendin. was heel leuk, maar merk toch dat alles me af en toe naar de keel vliegt. stond in museum naar vrij duister schilderij te kijken en dacht: ja, dit geeft mijn gemoedstoestand wel goed weer nu. hoeveel cupcakes, vriendinnenweekenden, etentjes, etc. ik ook heb, ik ga nog steeds van binnen best wel een klein beetje kapot van verdriet
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is er geen plek vandaag. Ik voel me zo niet serieus genomen :( Ik heb (helaas) bij vrienden/kennissen dit ook meegemaakt, maar toen zij naar het ziekenhuis belden konden ze de volgende dag nog terecht. Ik kan dus pas morgen terecht, dan zijn we bijna een week verder :( Ik word hier zo verdrietig van....
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
@teapot: ik weet niet in welke regio je zit, maar ik kom zelf uit Randstad en ben dus dankzij moeder van goede vriend vrij snel geholpen. ik weet precies wat het is om zo te moeten knokken...
Alle reacties Link kopieren
@laurabb ik woon aan de rand van de Randstad. Ik heb met er al bij neergelegd dat ik moet wachten op morgen. Als ik de gyn spreek zal ik er wel heeeeeeel erg op aandringen dat ze me zsm helpen.



Het is nu alsof je leven gewoon stil staat, je zit gewoon de hele dag te wachten totdat het zover is.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Wat naar Teapot, ik kan me echt voorstellen dat het voelt alsof je leven even stil staat nu. Dat afwachten is niks, dan maar liever gelijk geholpen worden. Het is al verdrietig genoeg, en dan wil je ook niet nog eens moeten wachten.. Sterkte: nu en morgen!



Wat vervelend laurabb, dat je je nog steeds zo verdrietig voelt. Maar wel heel begrijpelijk hoor. Ik gun je zo een beetje geluk in je leven nu! Praat je er nog veel over? Kun je je verhaal en gevoelens kwijt? Hier mag je altijd je hart luchten!



Vandaag voor mij ook even een mindere dag. Ben momenteel best verdrietig, vandaag was de dag dat we onze echo hadden gehad. Ben daar best veel mee bezig geweest en net kwam het er allemaal even uit. Ben blij als vandaag voorbij is, heb opgezien tegen vandaag merk ik..
Lieve Laura, Teapot en ri: hele dikke voor jullie!



Laura, had je vandaag een echo?



Teapot, vandaag niks meer geworden? Hopelijk kan je morgen worden geholpen. Wat heftig zeg wat je allemaal meemaakt.



Ri, gewoon je verdriet de vrije loop laten. Kan je er met je partner over praten?



Ik merk dat ik erg gefocust ben op klachten. Ik heb ook last van vanalles... (Zere borsten, steekjes in mijn onderbuik, steekjes in mijn lies, met vlagen misselijk, chagrijnig) Ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus. Na mijn miskraam was mijn cyclus 28, 29 en 25 dagen. Op dag 13 en 14 een positieve ovulatietest gehad. Ik heb al wel testen gekocht, maar ik wil pas over een week testen dag 29) als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk!
Ja we kunnen er goed over praten. Hij is wel verder in de verwerking dan ik, merk ik. En hij is niet zo'n prater wanneer hij verdrietig is. Maar we hebben het hier veel over en kunnen ons verdriet en onze gedachten bij elkaar kwijt.



Ohh ik duim voor je zus! Het is je gegund!
Alle reacties Link kopieren
Teapot ow wat naar meid alles staat nu op pauze en verder kun je nu niet... Verschrikkelijk moet dat zijn. Hopelijk kun je morgen terecht, een dikke knuffel



Laurabb het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt ( en nog).. Je mag ook best verdrietig zijn ook dikke knuffel voor jou



Ri88 ook dikke dikke knuffel voor jou, zal wel een moeilijke dag zijn geweest.



Zus heeeel spannend, ben benieuwd! Ik ga voor je duimen



Hier buikgriep houd al 2 dagen niks binnen bleeeh
Hè bah! Beterschap Julia-isa!
Alle reacties Link kopieren
@zus: ik duim voor je meid, hoop zo dat het raak is!



@missflower: oo meis wat een drama, wat zal jij je ellendig voelen. Dikke knuffel en ik hoop dat het snel beter met je gaat!



@Ri: fijn dat jullie even lekker op vakantie zijn geweest, gelukkig kunnen jullie samen wel praten en dat verdriet is natuurlijk niet 123 weg.



@teapot: jeetje meis wat naar allemaal! En dat je dan ook niet meteen geholpen kan worden, bah wat frustrerend, zouden die mensen dan echt niet in kunnen denken hoe het voor jou is en dat je het

gewoon achter de rug wil hebben? Knuf!



@laura: ach meis, je zit nog volop in je verwerkingsproces he, het is ook niet niks, ik kan je verdriet haast vanaf hier voelen. Dikke knuffel en goed over blijven praten he!



@julia-isa: veel beterschap!



Hier (vind het een beetje moeilijk om te plaatsen na alle verdrietige berichten merk ik..) gisteren een goede 20 weken echo gehad. Baby was erg aan het schoppen hele tijd, maar super mooie foto's

meegekregen en geen afwijking te vinden. En hij is prachtig, ik ben smoorverliefd!

Omdat ik zo goed te echoën was (blijkbaar) vroegen ze of een stagiaire mocht oefenen, euh ja hoor, kom maar op, lekker lang naar mn kindje kijken! Hij loopt perfect op groei, alleen zijn benen lopen 1,5 week voor (was ook zo bij zijn grote broer), dus lange stelten! Verder heeft hij net als zijn broer een klein neusje en net als zijn broer de gekke zelfde wiebeltenen als papa.
Alle reacties Link kopieren
In de tabel mag 6/11 VK
Alle reacties Link kopieren
@ krullie ook goed nieuws mag gezegd worden :-) Wat heerlijk dat alles goed is, weer een hele geruststelling lijkt me. Wat grappig dat je al kenmerken ziet van zijn grote broer en vader. Hier vanaf vandaag nog 3 weken tot mijn 29 weken echo.. Duurt te lang!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel natuurlijk 20 weken echo
Alle reacties Link kopieren
@ teapot: wat een ellende dat ze je zo lang hebben laten wachten! Hopelijk hebben ze je vandaag uiteindelijk wel geholpen, want zo blijven zitten lijkt me ook helemaal niks....



@ laura: Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt...je was al een hele poos zwanger, waarschijnlijk al helemaal gewend aan het idee en op een moment dat je het veel minder verwacht hoor je dat het foute boel is....dat is zo oneerlijk...helemaal niet raar lijkt me dat je daar zo'n tijd verdrietig van bent. Dikke knuffel voor jou!



@ ri: fijn dat jullie even hebben kunnen genieten samen en even de gedachten op iets anders hebben kunnen zetten. Ook voor jou een dikke knuffel!



@ zus: ik ben keihard voor je aan het duimen voor goed nieuws!



@ julia: beterschap!



@ miss flower: fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent en ze je toch een heeeeel klein beetje hebben kunnen helpen. Hopelijk verdwijnt de ergste misselijkheid snel. Je komt iig dicht in de buurt van het aantal weken dat het langzaam aan beter zou moeten gaan. Hoe eerder hoe beter in jou geval denk ik!



@ krul: wat super fijn om ook goed nieuws te horen hier! Ik merk dat ik het ook lastig vind om blij te zijn en vrolijke verhalen te posten, aangezien ik vind dat veel meiden in dit forum wel erg veel pech hebben de laatste tijd....ik wist dat je een miskraam kon krijgen en dat daar kans op is, maar voor dit forum mag het nu weleens klaar zijn. Zoveel meiden hier die zoiets verdrietigs mee hebben moeten maken nu....

Maar echt heel erg fijn voor je dat je 20 weken echo goed was en dat je er dus extra lang van hebt mogen genieten! Nu kan het officiële genieten echt gaan beginnen voor jullie!



Hier gaat het zijn gangetje. De ene dag wat beter dan de andere qua misselijkheid, maar heb de laatste dagen gelukkig niet meer hoeven overgeven (even afkloppen dat het zo blijft!!). Hopelijk is dat dus een goed teken en ben ik binnenkort van die erge misselijkheid ook af!

Vrijdag de termijnecho en heb er heel erg veel zin in, maar ik vind het toch ook wel heel erg spannend. Hoop dat alles goed is. Heb het gevoel dat ik dan echt kan ontspannen en genieten, zeker als we het ook kunnen gaan vertellen in de omgeving. Zo lastig als je zo beroerd bent en je kunt niet aangeven waar het door komt. Hopelijk komt daaraan na vrijdag een einde en kunnen we het goede nieuws van de daken schreeuwen....
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, ik heb voor curettage gekozen, dat gaan ze vrijdag doen. De mensen in het ziekenhuis waren lief en ik voelde me erg op m'n gemak gesteld. Als ik voor de medicatie had gekozen konden ze niet met zekerheid zeggen dat het dit weekend achter de rug zou zijn. En ik vind dit niemandsland echt te vervelend. Dus vandaar direct de curettage. Wij gaan de volgende cyclus niet proberen om zwanger te worden, ik wil nu even een menstruatie afwachten. Ik ben het grootste deel van de afgelopen maanden zwanger geweest, ik wil m'n lichaam even laten rusten.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik check weer even in en zie een mooi nieuw forum!



@teapot, ik begrijp je keuze, kan me voorstellen dat je er gewoon snel vanaf wil zijn nu. Heel veel sterkte alvast vrijdag!!



@krullie: wat fantastisch, zo'n mooie echo! Na al die nare verhalen hier is het ook wel heel fijn om te horen dat het bij jullie zo goed gaat. Het is je gegund! Nu heerlijk genieten met elkaar!



@julia, voel je je inmiddels alweer wat beter of ben je nog steeds ziek?



En dan nu even mijn verhaal. Ik maakte me dus zorgen over mijn cyclus. Sinds januari nog nooit korter geweest dan 7 tot 10 weken (en geen dalende lijn). Gisteravond over gepraat met mijn vriend en hij zei dat ik maar gewoon eens met de huisarts moest gaan praten om wat zekerheid te krijgen. Dus omdat ik vandaag de huisarts zou gaan bellen heb ik vanmorgen even een testje gedaan om bewijs te hebben dat de lange cyclus geen zwangerschap was. En je raad het nooit…. een dikke knalstreep!!!



http://s1370.photobucket.com/user/_joy_ ... g.html?o=0



Ik ben nog steeds helemaal in shock! Ik was er echt van overtuigd dat ik niet zwanger was...
Alle reacties Link kopieren
Whaaaah joy Gefeliciteeeeeeeeeeerd wat een geweldig nieuws! Hoe ver denk je nu ongeveer te zijn?



Dit nieuwe forum werkt op mijn gsm erg slecht ik kan nu niet meer naar de laatste pagina.. Net kon ik joy haar bericht nog lezen nu is het onvindbaar... Ik moet dit eff uitzoeken, irri..



Ben btw nog steeds ziek
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!



Teapot wat verschrikkelijk nog steeds maar fijn dat ze lief voor je waren en dat je na vrijdag iig weer verder kan in je verwerking. Heel veel sterkte meid
Inderdaad even flink wennen aan het nieuwe forum zeg..!



Krullie, wat fijn om een positief bericht te lezen hier! Tuurlijk mag dat ook gedeeld worden! Wat fijn dat alles zo goed gaat met jou en de kleine man! Genieten!



Julia al weer beter??



Succes en veel plezier bij de termijnecho morgen madelief! Ik hoop dat je een prachtecho hebt!



Heel veel sterkte morgen lieve teapot, ik denk aan je!!



Jaaaaa Joy gefeliciteeeerd! Wat superfijn zeg!!



Hier niet zo veel nieuws. Moeilijk om mijn eisprong op te sporen na de miskraam. Ik heb wel een beetje cervixslijm gehad eergisteren, maar veel minder dan eerder. En ook geen drukkend gevoel in mijn onderbuik zoals bij vorige rondes. Lastig dus! Wel afgelopen week om de 2 á 3 dagen seks gehad dus nu maar afwachten (en nog even verder proberen de komende dagen...).
Krullie, juist ook de positieve dingen delen! Word ik erg vrolijk van



Joy, wat gaaf! Echt super gefeliciteerd! Echt een hele echte knaltest.



Teapot, heel veel sterkte morgen



Ri, ik vond dat ook moeilijk. Nu wilde ik de eerste maand nog helemaal niks, dus wilde ook niet weten wanneer mijn eisprong was.

Je wilt dus wel weer proberen zwanger te worden? Hopelijk lukt het snel. Het is jullie gegund.



Julia, nog steeds buikgriep? Balen zeg! Beterschap.



Madelief, ik duim voor een goede echo.



Wil iemand mijn NOD in de tabel zetten? 2 november is mijn NOD.

Ik heb echt hele zere borsten, steekjes in mijn liezen en vlagen misselijkheid. Hopelijk houdt mijn lichaam me niet voor de gek...
Klinkt goed, zus!!! Ik duim voor je!



Wij willen graag weer gelijk gaan proberen ja! Dus het zou fijn zijn wanneer mijn eisprong zich wat duidelijker zou melden :-)
Dank je wel Ri!

Ik hoop dat je je eisprong ontdekt! Gebruik je ook ovulatietesten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven