Zwanger worden in 2015 na miskraam

17-12-2014 19:06 2716 berichten
Voor iedereen die eind 2014 een miskraam heeft gehad en hoopt op een gezond kindje in 2015!



Hieronder de tabel, je kunt deze zelf bewerken.

gebruikersnaam: zwangerin2015




NaamLeeftijdOvulatieNODKindjeOpmerkingenloves8628/2819/20-02?05-03? 1e bezig sinds 07-2014, mk 02-12-14Chocolaatje198628/29 19/20-04 04/05-05. 1e bezig sinds 08-2014, mk 04-12-14Teapot27/26Uitgerekend 07-101ebezig sinds 07-2014: mk 28-08-14, ma 31-10-14 met lange nasleepSuperDolly25/28 uitgerekend 13 januari 20161e26 mei intake + eerste echo (7 weken)musje8232/36uitgerekend 12-112ebezig sinds 09-2014, mk 07-11-14Kaarsje1525/25 uitgerekend 01-11 1e bezig sinds 08-14, mk: 19-12-14Buufje198529/30uitgerekend 14-5-16 1e bezig sinds 11-2012, mk: 04-2013 ma: 01-2014 mk: 07-2014 afbreken medische reden 13 wk 30-12-14 MK: 21-05-15tasje7638/33?? 2e 22-11-14 curretage bij 11 wekenmamavan2kanjers31/3814-0228-02 3e bezig sinds begin 2014, mk: 29-12-14 bij 13.6 wksohappy3420-75-8 1e Mk: 02-2014 start 1e onderzoek in ziekenhuis, uitslag: allebei in orde! Nina8926/35 uitgerekend 23 april 20161ebezig sinds sept. 2014 Mk: 29-12-14 (cytotec)KlaarKlaar37 27 aug uitgerekend1eBezig sinds maart 2014 Mk: 12-02-15, Mk: 22-6-15 (cytotec, later curettage) Molly1233115-1230-121ebezig sinds feb 2015 Mk opgewekt: 2-5-15 met 9 wekenEvi198727uitgerekend 28-12 1e bezig sinds 08-2014, mk/curettage 15-12-14



Libelle, Knorrie, Bruinekrullen, Pooh Bear, Song Bird en Wammez, jullie zijn uit de tabel gehaald omdat jullie al langere tijd niet meer mee schrijven. Mochten jullie weer willen mee schrijven, dan is er altijd weer een plekje voor jullie in de tabel!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:54
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen weer een goede echo gehad. Kindje is goed gegroeid in een week tijd. Van 0,9 naar 1,63.

Ben nu 8 wkn.

Onze uitgerekende datum is 12 januari.

Over 2 wkn mogen we weer terug komen.

Moet ik ook bloedprikken omdat we de nekplooimeting laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Tasje, wat spannend weer!! Lijkt me echt dat je steeds van moment naar moment leeft.



Sohappy, wat super dat alles goed gaat! Lukt het je al om iets meer te ontspannen?



Molly, voor jou is het geen pretje deze 9 maanden. Ben blij voor je dat de misselijkheid over is.



Ik heb gisteren m'n laatste werkdag gehad, dus officieel aan de laatste loodjes begonnen. Nog 6 weken. Voel me, zolang ik m'n rust neem best goed.
Alle reacties Link kopieren
Haha Molly...

Wat fijn schappy weer een goede echo.. Heb je er nu meer vertrouwen in?

Schappy jij alweer met verlof.. Geniet ervan meid... Hopelijk wordt het niet te warm voor je...

Ben blij weer te mogen.. Nu moet ie wel blijven plakken..
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn sohappy!! Op naar de volgende mooie echo !!!!



Choco wat lekker he, verlof!! Heb je al plannen voor wat je wil gaan doen deze weken?



Wat fijn tasje, dinsdag! Ik duik voor je!



Hier nu nog anderhalve week. Wordt nu wel echt zwaar. Niet lekker kunnen liggen of zitten of staan. En een half uurtje lopen en dan is het wel op voor de dag. Maar toch geniet ik er nog wel erg van, zijn bewegingen en het hele proces van zwanger zijn Ik kijk alleen niet erg uit naar de komende warme dagen haha.
Alle reacties Link kopieren
He meiden allemaal. Sohappy, wat een goed nieuws, gefeliciteerd!



Ik ben zelf even een week of 6 offline geweest. Kon het niet opbrengen. Lig nu al 6 weken in het ziekenhuis met pre-eclampsie/hellp. Hierdoor is afgelopen vrijdag 3 juni via spoedkeizersnede ons prachtige kleine meisje Lissy geboren na 26 weken. Er komen nog erg spannende tijden aan, maar ze is gelukkig een echt vechtertje! Ik wou jullie toch nog even laten horen hoe en wat dat ik ineens niks meer liet horen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje muppet wat heftig!

Hoop dat je kleine vechtertje door blift zetten!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje muppet!!! Gefeliciteerd met je meisje maar wat spannend ook tegelijk! Hoe voel je je? Heel veel sterkte en gezondheid voor jullie tweetjes!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Muppert. Gefeliciteerd met jullie kleine meid. Komt een moeilijke en drukke tijd aan.. Succes meid en laat af en toe wat horen...
Alle reacties Link kopieren
Zeker weten heftig. Elke dag gesprekken met kinderarts over hoe het de vorige dag gegaan is en wat ze deze gepland hebben. Alles aftasten nog wat het beste werkt voor haar. Sommige dingen gaan steeds ietsje beter, andere zijn zorgelijk.. ongelooflijk dit allemaal, maar ze doet zo hard haar best!

Ik heb zelf ook een flink herstel voor de boeg, van de HG al, maar ook van de PE/HELLP, die nu nog weer even op komt spelen...naast de keizersnee. Maar goed, dat loopt wel weer los. Ons meisje komt op de 1e plek nu!
Alle reacties Link kopieren
Sterile meid!! Mijn nicht heeft het ook gehad en toen hebben ze het nog kunnen rekken tot net 32 weken maar toen ging het zo slecht met haar dat ze ook mieren dus ken het wel een beetje, maar het verschil is toch 6 weken he...

Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad van cryo (5dagen na bevruchting ingevroren) eentje van A kwaliteit... Over 13 dagen testen dus spannend..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Muppet!!! Wat fijn dat jullie meisje zo hard met jullie mee vecht! Hou vol! Hoop dat jezelf ook snel hersteld. Weet niet of je er wat aan hebt, of dat je al eerder deze tip kreeg, maar wij hadden een dagboek gemaakt, waarin alle verpleging zo af en toe een stukje in schreef of een stikker in plakte en waar we zelf en de visite ook stukjes in schreven. Zo waardevol en een goede manier om te helpen verwerken. Heel veel sterkte de komende lange en slopende tijd!



Spannend tasje! Duimduimduim!
Alle reacties Link kopieren
@muppet, jee zo kan het ook gaan. Gefeliciteerd met jullie dochter en succes!

@tasje, wat spannend weer. Duim voor jullie!

@choco, geniet van je verlof!

@blifje, hou je het nog vol of heb je al nieuws?



Hier voel ik me wisselend goed, soms een paar dagen misselijk en dat houd dan een halve dag aan. Me smaak is wel verandert, vooral smorgens lustte ik geen brood meer maar yoghurt gaat er wel in. Koffie smaakt me niet.

Kan goed een tukkie doen overdag

donderdag hebben we weer een echo met 10 wkn, best wel weer spannend om te kijken of het hartje dan nog steeds klopt. Ben toch nog best onzeker, ook al dacht ik vanmiddag even blij, jee ik ga de 10e week in, heb ik nog nooit gehaald.

Maar kijk vooral uit naar eind juni, dan hebben we de 12 wkn echo en hoop dat ik dan meer los kan laten en er vertrouwen in kan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Sohappy, wat heerlijk, de kwalen toch? Ik vond het na de miskraam zo fijn dat ze er weer waren. Al die gekke dingen die met je lichaam gebeuren



Hier alles nog goed. Meneertje zit nog lekker binnen. Wel af en toe wat gerommel maar nog geen duidelijke weeën, of brekende vliezen. We wachten af! Vind t wel zwaar nu en verveel me soms ook wel. Kan niet echt de deur uit want langer lopen dan 20 min zit er niet in dus dan ben je toch wat aan huis gekluisterd. Maargoed, nog heel eventjes!



Tasje, voel je al wat kwalen? Ik hoop voor je dat het lekker blijft plakken!!!



Muppet hoe is het nu?



Choco, jij bent er ook al bijna he? Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, even wat gemist! Muppet, gefeliciteerd met de kleine meid, maar wat zal het spannend zijn! Ik duim voor jullie kleine vechtertje en denk ook goed om jezelf



Tasje, wat spannend! Hoop dat de tijd voorbij vliegt.



Sohappy, hoop dat je na de 12 weken meer kan genieten. Bij mij kwam dat toen steeds meer.



Blifje, succes met écht de laatste loodjes!



Ik ben over 4,5 week uitgerekend, en het wordt toch wel wat ongemakkelijker. Weinig lucht, steeds vermoeider.. Maar toch is het ook nog wel genieten hoor, zal haar bewegingen straks missen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het tasje?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was de test negatief. Ik kreeg hoop omdat ik nietongesteld werd en nu schijnt dit door de progynova te komen dus dat was een domper!!! Gisteren echt een k..dag gehad.. Nu mag ik gelukkig gelijk verder. Ik moest stoppen met de medicatie en nu menstruatie afwachten en weer starten met de medicatie en aanmelden voor cryo 3... Dus dat is wel fijn. In 3 weken misschien weer een terugplaatsing..

Hoe is het met iedereen ?

Muppert hoe is het met jullie en de kleine vechter?
Alle reacties Link kopieren
Balen tasje... Wel fijn dat je meteen door kunt. Hoeveel pogingen krijg je?



Met mij gaat het redelijk, steeds meer last van mijn bekken, waardoor ik steeds minder kan. Vanmorgen heeft mijn man mijn schoenveters gestrikt... Gelukkig kan ik nog wel werken, want van thuis zitten en rondhangen word ik echt gek!
Alle reacties Link kopieren
Molly dat is balen dat je zo'n last hebt..

3 pogingen deels vergoed. Ik heb nog 2 pogingen.. De 2 cryo's horen bij poging 1.. Dus nog 2 officiële pogingen hierna dan moet ik weer spuiten en dan hopen dat ik weer een paar cryo's in de vriezer krijg voor meer kansen.. Hoop dat het niet meer nodig is..
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer tasje

Inderdaad wel fijn dat je meteen weer verder kan.



Heb je fysiotherapie voor je bekken molly? Ik heb er veel aan gehad. Ik ben echt de laatste dingen aan het voorbereiden, nog ruim 3 weken.
Alle reacties Link kopieren
Tijd vliegt zeg
Alle reacties Link kopieren
Oh dat wist ik niet dat dit dan gewoon nog bij poging 1 hoort. Wel fijn, maar ik hoop inderdaad ook voor je dat je niet meer aan poging 2 hoeft te denken!



Ik heb fysiotherapie en doe braaf mijn oefeningen. Helpt wel iets maar de pijn blijft, vooral als ik loop of sta. Heb nu zo'n band besteld. Ziet er waarschijnlijk niet uit, maar wie weet helpt het...
Alle reacties Link kopieren
Hoop voor je dat dat wat helpt Molly!
Alle reacties Link kopieren
@Molly, ik had t ook en het is pas weggegaan na de bevalling.. Ookal ging ik naar de bekkentherapeute en deed ik oefeningen, heel veel beter werd het niet. Rusten en slapen mer kussen tussen je knieën helpt wel een beetje..



Anderhalve week geleden kwam ons lieve jongetje ter wereld. Alles gaat goed en ik ben dolverliefd op hem

Ondanks alle klachten die ik had tijdens de zwangerschap mis ik mijn buik toch ook wel echt. Gek hoor!!



Choco, succes met het laatste stukje!



Sohappy, hoe is t met jou?



Tasje, hoop dat het de volgende keer lukt. Het is je zo gegund!!



Muppet hoe is t?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd blifje! Fijn dat het allemaal goed gaat!

Hopelijk heb je gelijk, ik ben namelijk best een beetje bang voor hoe ik op deze manier nog 2,5 maand doorkom, moet bevallen en hoe ik er daarna aan toe ben.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Blifje! Is je bevalling goed verlopen? Lekker genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven