Zwanger worden na een miskraam vanaf mei/juni 2014

23-06-2014 10:16 2930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij het nieuwe topic met tabel. Hopelijk mogen we snel allemaal lieve kindjes krijgen!



Inloggegevens:




Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBevallen Enya29 30/37 ? ? Theia 29/29April 2015 Divarg 29/28Mei 2015 Plukkie 36/36Mei 2015 MissMystique 29/34Juni 2015 Oreos 33/34Juni 2015Sara28/312e kindjeJuni 2015 Valentina82 32/431e & 2e kindjeJuli 2015 Bloes 30/30 1e kindjeAugustus 2015Sophietje3840/35 1e kindjeApril 2017





Lieve Clifford, hopelijk snel terug!

Stoere Sophie, goed herstellen en kom snel weer in de tabel!

Lucia en Feline, als je in de tabel wil, welkom! Jullie horen bij de groep!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:11
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
5.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Viva schrijft ook mee, maar wil niet in de tabel. Balen Viva! Maar zolang je nog niet ongesteld bent zegt het weinig.



@Valentina. Hoe voel je je verder? Hebben jullie het veilig gedaan de eerste periode na de mk? Mocht je nou ook grotere borsten krijgen en af en toe misselijk zijn...tja....je weet maar nooit. Dat is wel balen in de eerste periode na de mk: je hebt geen idee wanneer je NOD is...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was, omdat ik vier weken geleden een miskraam had. En eerste menstruatie kan na 4-6 weken komen.
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden, wat hebben jullie weer veel gepost. Het is een gezellige groep volgens mij. Ik lees in jullie posts ook veel terug van de tegenstrijdigheid van enerzijds pas net de miskraam te hebben meegemaakt en anderzijds al weer vooruit kijken en weer volop in het proces van eisprong berekenen, testdag bepalen, etc.



Ik vind dat wel super irritant, dat ik geen idee heb wanneer ik ongesteld word en of dat weer meteen gaat lopen. ik wil eigenlijk geen ovulatietesten gebruiken, omdat ik het dan alleen nog maar meer klinisch vind worden. Maar ja, daardoor heb ik dus geen flauw benul nu. Het is nu 2 weken na mijn miskraam, voelt echt alsof we alweer maanden verder zijn. Raar is dat. Maar het kan dus zijn dat ik nu rond een eisprong zit, dus op goed geluk!



Van de week wel een inzinking gehad. Een vriendin ging trouwen en de laatste tijd voor haar bruiloft dacht ik steeds 'Ja.. jij gaat wel trouwen, maar ík ben zwanger!'

En nu trouwde zij, ze zag er prachtig uit en het was een mooie dag. Maar ik had niks, nada. Er had toch echt een baby in mijn buik moeten zitten.

Dus wel even een flinke inzinking met een jankbui na afloop, gelukkig was mijn vriend heel lief en begrijpt hij het.

Zo stom, zulke jaloerse gevoelens wil ik eigenlijk niet hebben, maar ineens kwam toch wel heel dichtbij dat het bij mij voor de verandering eens niet van een leien dakje verliep. Terwijl ik toch ook echt genoeg heb om heel dankbaar voor te zijn!

Nou ja, heb me er na die jankpartij ook wel weer overheen gezet en zoals gezegd, goede hoop dat er op dit moment weer iets in mijn buik staat te gebeuren.
@ missmystique; ik zou echt niet over je schoonmoeder kunnen!! Waar bemoeit ze zich mee?!!! Zou er op een later moment iets van zeggen, dan leert ze er missch van... Ik word gestoord van die van mij! Ze vraagt hoe het gaat, maar als het niet goed gaat wil ze het niet horen. Bluhhh



@ Divarg; ik wil ook wel een soort van zwangerschapsslaap. Bluhh wat een gedoetje zeg! Je kan je ovulatie ook in de gaten houden door je cervixslijm in de gaten te houden. Hierdoor weet ik het precies!
http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/


Afgelopen maand was dit een btje anders trouwens, snapte niks van mijn slijm (sorry, btje smerig missch). Denk dat mijn lijf nog niet helemaal op orde is. Ook wel erg veel stress gehad en daarnaast meeeeega druk @ werk, dus denk dat dat missch ook wel invloed heeft.



@ Lotus; weet je al meer?



@ Clifford; fijn dat het bezoekje bij de gyn goed was, dat vond ik zelf toen wel erg fijn! Toen we weer verder konden/mochten kon ik het hele gebeuren toch wat beter afsluiten. Ik vond het ook confronterend om tussen al die zwangeren te zitten in de wachtkamer, maar inmiddels kan ik weer gewoon over de babyafdeling lopen. Ook niet echt moeite met zwangere vrouwen of kinderwagens. Dat had ik wel even, maar dat is gelukkig over. Verlang er alleen wel mega aan en ben met vlagen gewoon bang dat het nooit meer lukt. Niet realistisch, maar toch...



@ Serendipity; wat een nare ervaring zo midden in de nacht! Hier ook 's nachts met de vk gebeld omdat ik het niet meer uithield van de pijn. Dit was de nacht nadat ik het vruchtje ad verloren. Net op het moment dat we uit bed gingen om naar het zh te gaan verloor ik behoorlijk wat slijm en daarna nam de pijn af. Toen maar gauw weer naar bed. Ik had nooit gedacht dat een mk zo pijnlijk zou zijn. Dacht dat het gewoon een soort van menstruatie zou zijn met misschien wat meer bloedverlies ofzo. Merk dat mensen die het nooit meegemaakt hebben dat ook allemaal denken... Hoe is het nu met je?



@ Valentina; volgens mij hoort die vermoeidheid er ook echt bij. Slapen, slapen, slapen...



@ vivaforum; wat voelt dat naar he zo'n negatieve test! Mijn eerste menstruatie was 7 dagen later dan mijn normale cyclus. Dus het kan nog alle kanten op!



@ Theia; wat naar dat je een inzinking hebt gehad, maar ook dat hoort er geloof ik bij. Ik was verdrietig om de miskraam, maar werd nog verdrietiger van mijn jaloerse gevoel wat ik niet wilde hebben. Ik voelde me zo'n slecht mens, tranen met tuiten!! Maar het gevoel wat je heeft niks te maken met jaloezie, maar met de verwerking van je eigen verdriet. Alleen maar goed. Even lekker janken doet ook vaak goed, voelt bij mij daarna altijd als een opluchting.



Ik heb gister ook een test gedaan, maar helaas pindakaas dus negatief. Kon het gevoel van de positieve test nog wel oproepen en daar werd ik een beetje down van. Maar niet zo down dat ik het verdrietig van werd, meer bozig ofzo. Heb hier wel wat last van m'n rug en buik dus denk echt dat er een menstruatie aan zit te komen... Laat ook maar komen dan! Op naar de volgende ronde en dan hopen dat we op vakantie een positieve test in onze handen mogen hebben. Dat zou toch fantastisch zijn!



Dames, ik vind het echt fijn om hier te lezen en te schrijven. Wil er in mijn omgeving ook niet constant over praten, dus echt heel fijn dit!!
Alle reacties Link kopieren
@theia: onredelijk en jaloers is heel bekend. Laat het maar gebeuren, probeer je op iets anders te richten en doorgaan. En wat betreft het geen idee hebben... Vind ik ook lastig! Gewoon veel sex en afwachten maar.



@clifford: ik doe niets veilig natuurlijk! Maar geen grote borsten hier. Heb wel de mogelijkheid overwogen dat die menstruatie een innestelingsbloeding was (dat schijnt ook licht bloedverlies over 2,3 dagen te kunnen zijn) maar de kans is zo onwaarschijnlijk klein... Volgens mij is alles van slag. Ik ga uit van menstruatie en dat mijn vruchtbare periode nu is en half juli mn NOD. Precies in de vakantie...



@vivaforum: dat weten wij dus ook niet, zoals je bij bijna alle posts kan lezen. Lastig he. Ik heb zoals je kan lezen het idee dat mijn menstruatie binnen 3 weken na curettage kwam. Dus... Nogmaals... Veel sex en afwachten! Succes!



@hier: weeeeekend. Lekker. Hebben jullie ook een soort nesteldrang overgehouden? De combinatie van nesteldrang, niet meer zwanger zijn maar nog wel hormonaal, weer mogen schilderen met terpentinebasis verf en de zwangerschapswens... Man ik ben productief. Schilderen, tuin opknappen, woonkamer herinrichten, garage leegtrekken, you name it, I do it. Ook wel fijn. Zal wel bij de verwerking horen.



Doei!
Oja, en dan nog iets... Erger me dood aan mijn zwangere nicht. Ze gaat mij steeds vermoeien met dat de baby voelt in haar buik, krijg wekelijks foto's van haar groeiende buik en praat honderd uit over haar zwangerschapsgym. Ik kan haar wel schieten, heb heel sterk het idee dat ze het expres doet. Ze doet het op een bepaalde manier en ze weet van de mk... Mijn buurvrouw waar ik veel mee omga is ook zwanger en daar heb ik totaal geen moeite mee. Snap niet dat mensen zo gemeen kunnen zijn!!
Alle reacties Link kopieren
@feline: een smsje er aan wagen? Zoiets van 'Beste zwangere nicht, ik vind het geweldig voor je dat je zwanger bent. Ik gun het je met heel mijn hart, maar wil je me alsjeblieft niet meer smsen met al je babynieuws? Dat ligt bij mij te gevoelig na mijn MK. We bellen over 3 weken wel even, en dan kan je me updaten'. Of iets minder diplomatiek: 'Beste zwangere nicht, jeetje wat wordt JIJ dik... Je oude figuur komt vast nooit meer terug, van de laatste foto heb ik de hele nacht wakker gelegen. Brrr. Sterkte!'



Maar even serieus: beetje jezelf afschermen hoor. Het wordt vast erger als haar kind er eenmaal is. voor jou. En verder: ga je nu afwachten of morgen weer testen?
Feline wat tactloos van je nicht!! Hier mag je wel wat van zeggen hoor. Eens met Valentina!



Hier even een domper. Ik had me aangemeld voor kraamhulp bij 10 weken. En na de foute echo heb ik me ook weer afgemeld. Keurig een bevestiging van ontvangen.

Krijg ik vandaag verdomme een blije brief van het kraamhulpbureau met daarin bedankt voor uw inschrijving blablabla!

Ja bedankt, echt top dit!
Alle reacties Link kopieren
@missMistique: ahw Dat is wel heel lomp! Ik zou daar nog wel even een briefje of telefoontje aan wagen. In dit vakgebied mag je er van uit gaan dat in hun administratie een methode is om iemand met een miskraam direct uit het systeem te halen.

Van Moeders voor Moeders kreeg ik bijvoorbeeld heel keurig een brief thuis gestuurd waarinze me veel sterkte wensten en aangaven het te waarderen dat ik wel interesse had getoond. Vond ik heel lief, zelfs al is het maar een geautomatiseerd briefje.



@feline: ik ben het eens met valentina, gewoon eens letterlijk aangeven dat je het heus heel leuk vindt voor haar, maar dat al die berichtjes wat te pittig zijn nu.
@ Valentina; gek genoeg ben ik al heel direct geweest, maar het komt niet aan ofzo... Volgens mij vindt ze het serieus lkkr om me jaloers te maken, maar kan dat natuurlijk niet bewijzen. Ze is ook wat vreemd, psychisch bijzonder gevalletje. Ik houd gewoon afstand! Als het een vriendin was geweest had ik het contact allang verbroken...



@ miss; pffff dat is wel heel erg dom. Ik zou er achteraan bellen, dit kunnen ze niet maken! Een grote organisatie? Laat je niet gek maken



Hier inmiddels ongesteld. Wist het al dus de teleurstelling gister al verwerkt. Pluspunt is dat mijn cyclus weer precies klopt. Dat geeft me toch wel weer een btje een beter gevoel over mijn lijf.
Alle reacties Link kopieren
@Feline: balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je regelmaat terug is. Dat geeft volgens mij toch wel het gevoel 'dat alles het weer doet'. Ik gebruik overigens dezelfde methode om mijn ovulatie te bepalen. Ongeveer vanaf dag 10 krijg ik meestal een soort draderige afscheiding (sorry 4 the details). Dan weet ik dat mijn ovulatie met 3/4 dagen begint. Ik heb het ook een periode bijgehouden in een schrift. Vlak na mijn ovulatie wordt het meteen veel minder en vlak voor mijn menstruatie is het vrij droog daar beneden. De twee keren dat ik zwanger was zag ik dit ook al aan mijn afscheiding. Toen bleef het veel en was het waterig/wittig. Ik bedenk me ineens: ik kan er wel een boek over gaan schrijven Maar het werkt wel. Ik weet op de 24 uur nauwkeurig wanneer ik ovuleer. Ben benieuwd of dat nu ook het geval zal zijn.



Vervelend trouwens van je nicht Feline! Duidelijk een gevalletje van beperkte empathische vermogens.
Alle reacties Link kopieren
Oh Miss, dat is weer confronterend :'( Bah! Knuffel!



Wat fijn aan een kant en aan de andere kant balen Feline, maar nu weet je dat alles het weer doet, ook fijn toch?



Ik heb even de energie niet om op iedereen te reageren sorry! Vandaag 10.5 uur non stop gewerkt (crisis op werk), maar voor de lieverds die naar mijn echo vroegen! Het zag er allemaal prima uit, alleen nog wat restjes in baarmoeder die niet voor problemen zorgen, ik verlies ook geen bloed meer, er zat alleen nog 1 stolseltje zei hij van 1.5 bij 1.7cm groot die er met de volgende menstruatie uit zou komen. Of we meteen doorwilden met proberen liet hij volledig aan ons over, ik had al wel een ei van 10mm dus volgens hem zou mn eisprong binnen enkele dagen al volgen! :o Heb er even een apart topic voor geopend want ik weet dus niet of ik een grotere kans heb op een nieuwe miskraam mocht ik meteen weer zwanger worden.. Lijkt me toch dat de natuur dat zelf wel regelt?



Ik ga lekker slapen, ga dit weekend jullie even bijlezen
Alle reacties Link kopieren
@divarg: ik zou het aan je lichaam overlaten. Als het niet kan word je vast niet zwanger. Een vriendin van mij heeft een vleesboom en is ook gewoon zwanger, dus...



@clifford: ik controleer het cervixslijm inderdaad ook wel eens, maar niet regelmatig. Geeft best een goed beeld.



@mystique: wat slordig van ze. En pijnlijk voor jou. Tony Chocolonely delen?



Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal. Hebben jullie een leuk weekend gehad?



@Divarg. Heb je al meer duidelijkheid? Ik hoop het wel voor je.



@Valentina. Al wat minder moe? Lekker van het weekend genoten en een beetje bijgetankt?



@Mystique. Wat lomp zeg van de kraamhulp!



@Lotus. Al meer duidelijkheid?



Hier gaat het goed. Sinds gisteren begint mijn cervixslijm tekenen van vruchtbaarheid te vertonen, dus ik denk dat er een eisprong aan zit te komen. Vandaag is de miskraam precies twee weken geleden, dus wie weet. Het stemt me in ieder geval positief dat mijn lichaam de draad zelf weer op lijkt te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Clifford! Fijn dat je vlot hersteld, dan kan je weer bouwen, weer verder met de toekomst. Veel plezier komende dagen!



@hier: weekend was lekker, kunnen uitslapen, nu de werkweek afwachten. Morgen echo voor de vergrote eierstok, bij de gyn. Vind het toch wel heel spannend. Ten eerste hoop ik op een goede uitslag (de kans dat het mis is, is niet heel groot), daarna hoop ik wat te weten te komen over eisprong/baarmoederslijmvlies. Want als ze dan toch bezig zijn...
Alle reacties Link kopieren
Spannend Valentina! Ik zou het zeker even navragen bij de gyn. Ik moet zeggen dat ik de nacontrole zelf heel prettig vond. Het is fijn om te weten dat alles schoon is en dat je weer verder kunt.
Alle reacties Link kopieren
Bij jou heeft de echo natuurlijk wel een andere reden dan alleen een nacontrole, maar het zit vast goed. En je kunt idd meteen al je andere vragen stellen.
Hoi meiden!



Theia: MVM is een fijne organisatie inderdaad. Ik kreeg van hen een lief kaartje en een bloemenbon van 5 euro.



Feline: je nicht klinkt echt als een rare meid. Ik zou gewoon niet meer reageren, dan gaat de lol er misschien snel af bij haar. Ik heb dat kraambureau gebeld en die dame reageerde heel raar. Ze heeft geen eens excuses gemaakt en zei iets van 'volgende keer beter he!'.

Vervelend dat je ongesteld bent geworden :( Had het graag anders gezien! Wel fijn dat je cyclus weer helemaal normaal is.



Divarg: Hoe gaat het nu met je? Fijn dat de echo goed was. Heb je al een keuze gemaakt over meteen opnieuw proberen?

Ik denk inderdaad dat de natuur het regelt in je lijf. Je zult denk ik geen eisprong krijgen als je lichaam daar nog niet aan toe is.



Valentina: tegen Tony zeg ik nooit nee! ;) is er nog wat over?

Succes met je echo morgen! Ik ben erg benieuwd!



Clifford: Super dat je je cervixslijm hebt ontdekt! Lekker wezen klussen dit weekend? Grapje hoor, ik hoop dat je goeie sex hebt gehad.



Hier gaat alles goed! Ik heb zaterdag een supervrijgezellenfeest gehad! We hebben een tourtje gedaan met elektrische scooters. Daarna wezen eten en wezen stappen met allemaal opdrachten enzo. Heerlijke dag en nacht gehad! Thumbs up voor mijn vriendinnen.

Verder ben ik druk met kijken of mij cyclus weer een beetje oke gaat d.m.v. temperaturen en ovulatietesten maar ik snap er geen hout van. Volgens mijn temperatuurgrafiek heb ik mijn eisprong al gehad, lijkt me sterk ruim een week na de miskraam. En mijn ovulatietesten gaven van t weekend een licht streepje (maar verre van positief), maar nu weer helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik bedenk me net dat ik woensdag mijn eerste echo zou hebben. Nu heb ik wel destijds contact gehad met de verloskundige praktijk over mijn miskraam. Zullen ze dan automatisch ook die echo annuleren of heb ik kans dat ik straks nog een rekening krijg als ik woensdag niet kom opdagen?

Misschien even bellen morgen.

Toch wel jammer hoor, om die afspraak in mijn agenda te zien. Snel gewist!
Ik denk dat ze die wel annuleren ja. Maar goed dat je voor de zekerheid belt.

Ik zou om 20.00 uur vanavond de termijnecho hebben. Dus ik snap hoe je je voelt :(
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dat Theia, ik vind het ook vreselijk irritant dat ik niet weet wat er wanneer gaat gebeuren :( Knuffel voor de trouwdag van je vriendin, soms voelt het alsof anderen alles hebben he? Het is heel logisch hoor en je moet maar zo denken, als je het niet eruit gooit mag je toch denken wat je wil? Voel je er niet schuldig om hoor.

Wat betreft die afspraak, ik zou hem voor de zekerheid even afbellen. Confronterend is het wel ja :(



@Feline, wat jammer dat je test negatief was :( Vind het ook enigszins onnadenkend van je nicht! Leuk voor haar maar snapt ze niet dat het kwetsend is het steeds te zien en te horen? Suf en egoistisch dat je boodschap niet aan is gekomen! Ik zou haar ook op negeerstandje zetten hoor



@Valentina, lekker productief geweest lees ik? Dat is het enige voordeel merk ik, mag weer nagels lakken en zachtgekookte eitjes eten :D



@Miss, Ohw heel lomp ja!! Klinkt wel als een hele leuke vrijgezellendag! Lekker je gedachten even op wat anders, heerlijk Dat temperaturen doe ik niet meer@ Volgens mijn grafieken van de afgelopen maanden heb ik om de haverklap een eisprong en had ik ondertemp toen ik zwanger bleek te zijn :S Ovulatietesten zijn veel duidelijker!



@Clifford, oh kijk! Dat is fijn! Doe je ook testjes? 2 weken na de miskraam kan heel goed inderdaad! Wat rekenen jullie trouwens tot miskraam? De dag dat het vruchtje daadwerkelijk eruit kwam of de eerste dag van de bloeding?



Hier gaat het goed. Vandaag een ovulatietest gedaan maar die is heeeeeel lichtjes gekleurd. Wel donkerder dan de zwangerschapstest van afgelopen weekend (die was bijna negatief) dus ik denk ook dat mijn eisprong eraan zit te komen. We doen het in elk geval maar om de 3 dagen voor de zekerheid, we hebben het erover gehad en denken inderdaad ook dat mijn lijf zelf wel aangeeft wanneer het weer kan. Lijkt me niet dat je door een restje grotere kans hebt op een nieuwe miskraam, dan zou die info toch ook wel op internet te vinden zijn?
Alle reacties Link kopieren
@Divarg. Ik heb zelf de dag dat ik het vruchtje verloor genomen als eerste dag. Testen doe ik niet, maar dat komt ook omdat ik het vrij nauwkeurig kan bepalen op basis van mijn cervixslijm. Alweer een lange tijd geleden heb ik een periode de Persona gebruik als anti-conceptiemiddel en de dag dat de computer aangaf dat ik mijn eisprong had, kwam eigenlijk ook altijd overeen met mijn eigen schatting.



@Theia. Bij mij hadden ze de termijnecho omgezet in een controle-echo. Ik zou dus zeker even bellen. Is toch zonde van je geld anders. Weet je zeker dat je geen controle wilt? Ik vond het persoonlijk wel fijn dat het allemaal even nagekeken werd.



@Mystique. Wat fijn dat je vrijgezellenfeest zo leuk was! Ook wel goed om op deze manier je gedachten even op iets anders te focussen.



Over dat focussen gesproken: wij hebben vandaag een bod gedaan op een huis! Het wordt nog wel spannend, want de vraagprijs ligt eigenlijk net boven ons budget. Maar wie weet waar we mee weg kunnen komen.



Oh ja...en het was erg gezellig gisteravond. Dat voetbal zorgt toch maar mooi voor leuke derde helften En dat terwijl we allebei geen fanatieke voetbalkijkers zijn.
Ik hou ook de dag aan dat ik het vruchtje verloor. Het bloeden begon 1 dag eerder. Dus het maakt niet veel uit.

Wat spannend dat jullie een bod hebben gedaan!! Je gaat vast niet vertellen waar dat huis precies staat maar kun je meer over het huis zelf vertellen?
Alle reacties Link kopieren
@clifford: neuh ik hoef geen controle echo. Ik heb eigenlijk honderd procent vertrouwen dat mijn lijf het goed heeft gedaan. Het vruchtje is er helemaal ongeschonden uitgekomen en daarna stopte direct al het bloeden. Pas een dag later begon het weer, voelt voor mij echt als een gewone menstruatie. En uiteindelijk is na vier dagen dat bloeden ook keurig gestopt en de vk zei dat je baarmoeder blijft bloeden of spotten als er nog iets verkeerds zit. Kortom, ik heb er vertrouwen in.

En andersom heb ik er weinig vertrouwen in dat de vk wat zal zien, want toen ik 6;3 week zwanger was, kon ze mijn baarmoeder al nagenoeg niet vinden. Zowel uitwendig als inwendig geprobeerd. Ik schijn heel erg naar achter te dragen. Dus tja, wat gaat ze dan waarnemen.



Ben wel benieuwd eigenlijk of mijn hcg al helemaal eruit is. Heb dat niet getest, voel me ook gewoon als van ouds. Misschien toch nog een testje tegen aan gooien? Denk trouwens dat ik gister weer een eisprong heb gehad.. Zou mooi zijn, want het was een top weekend



Super spannend van jullie huis trouwens! Wij hebben ook met een huis gekocht. Op de dag dat mijn miskraam begon hoorden we dat het bod was geaccepteerd. Over dubbel gevoel gesproken..

Gelukkig snel het huis los gekoppeld van de zwangerschap, anders blijft het altijd dat huis waar je dat ene kindje in zou krijgen..

Ik duim voor jullie!



@divarg: tnx meid. Fijn dat veel van jullie zulke gevoelens herkennen!

Ik denk dat je best zwanger kan worden ook al zijner nog restjes. Je lichaam zou het wel afstoten als het echt bezwaarlijk was. Spannend dat je eisprong er aan komt! Veel plezier

Ik hou de dag dat ik het vruchtje verloor aan als dag van mijn miskraam, trouwens. Bij mij scheelt dat ook maar 1 dag.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ik heb nog niks gelezen, maar ook ik meld me hier graag aan. Afgelopen week kwamen wij erachter dat het hartje is gestopt. Erg verdrietig, omdat we vlak daarvoor nog een goede echo hadden met een kloppend hartje.



Ik word straks opgenomen voor een curettage vanmiddag. Ik zie er ontzettend tegenop.



Hopelijk mag ik hier meeschrijven? Het is dan wel al juli, maarja hier zitten ook wat meiden die ik ken vanuit het andere topic! Vind ik wel zo fijn



Liefs,



Sara
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven