Zwanger worden na miskraam/curretage

10-10-2016 20:10 905 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er al wat forums lopen met de zelfde soort onderwerpen maar meestal al een periode lopen wil ik graag een nieuwe maken. Zodat we ervaringen negatief en positief kunnen delen.

Hier mijn verhaal.



Ik ben marjolijn 29 en mijn man is 35. We zijn begonnen aan onze 1e zwangerschaps poging in april. Terug gerekend was ik na het stoppen met de pil gelijk zwanger.

Op zich had ik niet veel kwaaltjes. Alleen wat krampjes zo nu en dan, hele gevoelige borsten en avond misselijkheid . Met 10.5 wk hadden we onze 1e echo. Hier uit kwam dat ons kindje / vruchtje gestopt was met groeien met 8 1/2 week. Ik kon afwachten op een natuurlijke miskraam of met tabletten. Koos voor afwachten . Na 2 dagen toch al tabletten . Vruchtje verloren, maar had nog aardig wat nabloedingen . Lang verhaal kort te maken. In anderhalve week tijd veel bloed verloren en stolsels met dagen dat er bijna niets verloor. Paar keer in ziekenhuis geweest maar op de echo zagen ze geen rest weefsel.Na anderhalve week ging de kraan open

Veel bloedverlies en hele grote stolsels ben 6juli ge curreteerd .

Nieuwe start. Volgende ronde.

Maar dat vind ik tegen vallen.

Zit in de 3e ronde na curretage.

1e ronde duurde 6 weken

2e ronde 31 dagen. Had week krampen toen toch ongesteld

Allebij de rondes veel minder ongesteld als normaal . Nu 3e ronde week 3. Krampjes beginnen weer een beetje.

Elke keer hoop maar elke keer toch ongesteld.



Wie praat er mee?

Alle reacties Link kopieren
Northcape en canofcoke gefeliciteerd....

Hier helaas weer een missed abortion. Nummer 4 op een rij....
Weer met 6 weken is het hartje gestopt, dus vlak na de goede echo van twee weken terug.

Ik vind het weer super jammer, alsof het ons niet gegund is. Maar ik ben er nu klaar mee. Gelukkig een mooie zoon van 2,5 en daar wil ik nu van genieten, ook weer van mijn man. Het afgelopen jaar stond in teken van hormonen, verdriet, nietszeggende hoop en rompslomp met miskramen uit het lichaam zien te krijgen.

Hier pas ik nu voor, tijd voor positiviteit.
Wel jammer dat er niks aan mijn Uterus Bicornis te doen is en dat ik met die afwijking gewoon zwanger moet kunne blijven met dat gegeven. Maar helaas nu nog steeds niet.

Jammer!
Voor jullie alle goeds Xxx
Alle reacties Link kopieren
nee Charlie, wat afschuwelijk 4 keer op rij. Een hele dikke knuffel! :hug: :hug:
Heel veel sterkte en succes om de ellende en alles wat bij de 4 miskramen kwam kijken te verwerken en te kijken naar wat jullie wel hebben, elkaar en een prachtige zoon van 2,5 jaar.
Ah Charlie wat vreselijk. Oh wat een verdriet voor jullie.
Mijn eerste zwangerschap liep in April ook uit op een missed abortion en nu dus net weer zwanger. Ik ben super angstig voor wat er gaat komen. Ik vond het heel verdrietig die MA, zo'n onverwachte schok.
Kan me voorstellen dat jullie er kapot van zijn. Sterkte hoor :daisy:
Alle reacties Link kopieren
hey meiden,

wat een treurig nieuws charlie! heel veel sterkte in de komende tijd. geniet met volle kracht van het mooiste kindje wat jullie is gegeven. :hug: .

32 weken alweer, dat schiet lekker op. hier voelt het na 27 weken ook zo onwerkelijk nog.

canofcoke: gefeliciteerd !

Ik merk dat het meelezen en bijschrijven toch echt wel een avond taak word aangezien ik alleen 1x in de week op de grote pc kan inloggen. ga jullie zeker af en toe nog volgen en zal laten weten als onze dame geboren is.

voor diegene die nog een mooi wonder mogen verwachten heel veel sterkte en succes de komende tijd.
de zwangeren onder ons. een mooie gezonde zwangerschap gewenst en een kerngezonde baby

xxxx
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal...
Jullie een fijne zwangerschap gewenst!

Xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven