Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.





Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :



Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten



De zwangeren



Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18





Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh tamara ja dat probleem heb ik ook een beetje! Hebben we het al eens over gehad geloof ik. Maar je klopt je wordt meteen zo onzeker! Had je een curettage gehad?



En cheesecake: wat vanessa zegt ik zou me even laten controleren maar geloof dat je dat ook ging doen
Alle reacties Link kopieren
Ja dames! Ik laat me sowieso controleren hoor! Wil gewoon zeker weten dat ik helemaal schoon ben.

Kan me niet voorstellen dat ik nog gewoon zwanger ben Vanessa, kan ook gewoon mijn eigen broeken weer aan en mijn symptomen zijn al weken weg..

Ik bloedde vanochtend nog wel wat slijmerig, nu overdag kleine beetjes.



Ga denk ik eind volgende week even een echo inplannen.

Jammer Tamara, maar houdt moed!
http://nl.tinypic.com/r/9iz4g1/9



Zouden jullie even mee willen kijken?

Gister een emobui gehad bij een aflevering van samantha en micheal. Ja ik weet het. Ik zou me moeten schamen



Naar aanleiding van dat, vanmiddag in de stad even een early test gekocht. En dus vanmiddag gedaan. En nu denk ik zelf een heeeeeeel licht plusje te zien. Maar misschien wil ik het te graag zien...
Ik zie die best duidelijk dat plusje! Maar wel een dunner streepje, betekent dat niet dat het ook een indrooglijntje kan zijn?



Stomme plusjestesten joh morgen zo'n 2v5 kruidvat ding doen die zijn superduidelijk en ook gevoelig..



Zou geweldig zijn Mennes!
Alle reacties Link kopieren
Mennes, ik zie het ook! Ik hoop het natuurlijk van harte voor je! Alleen ben ik echt geen fan van deze testen van de kruidvat (toch?). Had dit ook en werd ongesteld daarna..
Ja nouja dit is 5 min na het testen.. dus lijkt me sterk dat dat n indroger is.



2 maanden terug ook een plusjes early test gedaan en die bleef echt witter dan wit.



Edit. In het echt is het plusstreepje wat breder . Maar dat is zo enorm licht dat het niet vast te leggen is helaas.
Tamara, vorige maand inderdaad ook gehad. Meerder licht positieve testen. 2 dagen eerder ongesteld geworden met giga buikkrampen en flink bloedverlies enwat stolsels wat ik normaal bij een menstruatie niet heb. Gok dus vroege miskraam gehad.
Kruidvat 2v5 geeft trouwens een breder lijntje. Maar wel lichter als dit en bijna niet op de foto te zetten.



Omg omg omg
Mennes je bent zwanger! Gefeliciteerd!!



Pff in dit topic is dat toch 10x zo spannend he.. hoop dat je het kunt geloven en zsm kunt genieten van het idee! Maar de eerste weken is dat toch anders dan voor het misging vrees ik..
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaa Mennes zeker weten positief nu hopen dat t geen vroege mk wordt. Spannend!!!
0omg omg omgggg wachten tot woensdag gaat ineens laaaaaang duren nu!!



Kan morgen ook niet testen geen idee wat ik dan als ochtendurine moet aanhouden aangezien ik vanavond nachtdienst moet draaien..
http://nl.tinypic.com/r/f9gin9/9



Voor de supertuursters.

De kv2v5
Ik zie hem! Test morgen nadat je geslapen hebt, dat is dan overdag?



Het gaat er volgens mij vooral om dat je lang niks dronk en de urine dus geconcentreerd is, niet per sé dat je 's ochtends plaste?
Alle reacties Link kopieren
Oehhh spannend Mennes!!!
Ooooo dit wordt echt heel spannend!



Even wat anders zonnetje jou NOD is vandaag? Hoe voel je je of heb ik ergens over heen gelezen?



Las dat jij ongesteld bent geworden tamara, balen!! Wanneer is je nieuwe NOD?
Alle reacties Link kopieren
Mennes wat superspannend meis!!! Hoop het zo voor je, ook na vorige maand ja pff dat was echt niet leuk! Ik zie iig ook op beide foto's een streepje!!



Tamara heb moed! Mijn eerste cyclus na curettage was ook erg verwarrend! Het komt goed!



Welkom cheese-cake en sterkte voor jou meid..



Zonnetje voor jou ook spannend zeg!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mennes_ schreef op 28 oktober 2016 @ 16:40:

Ooooo dit wordt echt heel spannend!



Even wat anders zonnetje jou NOD is vandaag? Hoe voel je je of heb ik ergens over heen gelezen?



Las dat jij ongesteld bent geworden tamara, balen!! Wanneer is je nieuwe NOD?Wat lief dat je ernaar vraagt @Mennes maar mijn nod is vlg week..voor mij dus nog ff wachten;)
Alle reacties Link kopieren
2 december denk ik! Heb geen curretage gehad trouwens en in principe had ik al een cyclus gehad na de miskraam dus was dit de tweede!

Mennessss spannenddd
Alle reacties Link kopieren
Mennes ik zie ze ook hoor! Wat leuk en spannend! En geeft moed!
Alle reacties Link kopieren
Ow sorry tamara.. Haha soms kan ik het niet meer bijhouden..
Alle reacties Link kopieren
Haha messe, begrijpelijk hoor!! Soms moet ik ook echt teruglezen om te kijken welk verhaal nou bij wie hoort
Alle reacties Link kopieren
Mennes ik zie ze ook hoor, alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Keep us posted!



Hier hele dag al erg gevoelige/pijnlijke borsten, had ik de vorige keer ook dus ben nu ook wel heel erg benieuwd naar volgende week... Zou ook zomaar tussen mn oren kunnen zitten natuurlijk omdat ik ze zo graag wil voelen
Mennes ik zie ook bij allebei de testen de streepjes hoor! Spannend alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
Ochh dames

Ik durf het nog niet helemaal te geloven!!



Zo zit ik maanden om ieder krampje te denken dat het zover is en zo heb ik een maand amper tot geen klachten en test ik paar dagen voor nod eigenlijk voor de grap en komt er dit.



Pffff weet even niet wat ik denken moet.

Tot nu toe iets wat gespannere borsten en wat krampjes maar dat had ik in de maanden dat het niet raak was ook steeds..



Pfffff jeetje... haha

Vanavond kon ik t nog niet helemaal geloven. Toch nog maar een testje gedaan. En gelijk bam stond dat 2e lijntje er weer.. omgomgomg



Ik woon op fiets afstand van centrum,big bazar en action dus van de week maar even wat nieuwe kopen.. dit is niet goed voor mijn testdrang!!!
Alle reacties Link kopieren
@mennes: wat ontzettend spannend! Ik hoop het zo voor je!



@mupje: ik duim ook voor jou.. wanneer is je verwachte nod?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven