Zwanger worden na miskraam in 2016!

06-07-2016 08:58 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Er zal waarschijnlijk reeds een topic bestaan over dit onderwerp, maar heb er niet dadelijk een recent gevonden vandaar dat ik er een nieuw open. Even kort mijn verhaal. Ik ben reeds 1 jaar en paar maanden gestopt met het nemen van de pil en ben na 8 maanden actief proberen uiteindelijk zwanger geworden. Dit was begin juni. Ik was blij dat ik eindelijk een positieve zwangerschapstest had maar dit was helaas maar van korte duur. 6 juni had ik na enkele dagen overtijd een positieve test. Op 10 juni is dit spijtig genoeg een vroege miskraam geworden...



Ik ben op 10 juni beginnen bloeden. Dit heeft ongeveer 6 dagen geduurd. Ik heb ongeveer rond dag 14 in mijn cyclus opnieuw een eisprong gehad en verwacht mijn menstruatie eind deze week.



Ik vroeg me af of er nog meiden zijn die kampen met een verlies en hier graag over willen meeschrijven...? Zou leuk zijn om met lotgenoten te kunnen praten over ons lichaam, het verloop van de cyclussen, hoe we ons voelen, etc.



Ik hoop dat er nog meiden zijn die graag willen meespreken in dit topic!

Groetjes,

Milly1988



NaamLeeftijdRonde na MKnodPluk9125/38521/09Mennes_25/2739/10Milly198828/28428/09Messe8531/34131/08Kans29/?130/09mupje12330/32401/10Loes12345626/281 Tamara_9224/261?pfff198729/281?
Alle reacties Link kopieren
Spannend kans!!



Zonnetje meis goed zo dat je je nog even ziek hebt gemeld.. Neem de tijd he!



Ik had echt hele grote stolsels leek op kippenlevers ofzo.. Sorry voor het vieze.. Heb ook wat stukjes weefsel verloren en dat verschil zie je wel..

Maar ik ben gecuretteerd natuurlijk nadat het niet zelf loskwam.

Mn eerste menstruatie was ook met hele grote stolsels..



Ieder mens is anders idd... Ik hoop dat je goed nieuws krijgt.. Donderdag moet je toch?
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden,



Ik heb jullie een beetje verwaarloosd, mijn excuus! Ik zou proberen iets meer te schrijven ?



Zonnetje; wat ‘fijn’ dat het vanzelf op gang is gekomen. Je geeft alleen aan dat je nog krampen hebt? Is dit heel hevig? Of wel minimaal? Ik heb na m’n vruchtje verloren te zijn vorige keer ook die avond nog last gehad van krampen, dag daarna verloor ik nog een hard dieprood ‘stuk’ en was mijn buikpijn voorbij. Dus misschien is het bij jou nog aan de gang .. in ieder geval een hele dikke voor jou!



Mennes, Kans, Tamara; jullie houden het lekker spannend zeg! Sjongejonge! Haha. Mag ik vragen wat jullie reden is om zo vroeg te testen?



Aah ik snap je helemaalmupje je bent zo in spanning voor 2 weekjes en als je ’t dan uiteindelijk bijna denkt, valt het zo keihard tegen als het niet zo is. Mooi dat wel je cyclus netjes is, zodat je je daar aan vast kunt houden. Nu even lekker aan de wijn, carpaccio etc om te vieren dat je dit wel mag. (dat hielp mij dan een klein beetje, ohw en chocola, omdat ik me heel zielig voel als ik ongesteld ben)



Hier een rotavond vrijdag! Verjaardag van m'n zwager, 't begon met gillende kinderen, daarna gingen de moeders over op het praten over de kinderen & als klapper op de vuurpijl kwam een zwangere kennis/ soort van vriendin naast ons zitten en die vertelde me dat het zo fijn voelde zwanger te zijn.



Heb mezelf jankend in slaap gebracht



Verder had vanmorgen lichtroze afscheiding? Geen idee wat dit betekend, maar denk gewoon 'niks' haha. Pas 2 weken en 4 dagen sinds het begin van mn miskraam.



Fijne dag nog!
Hoi!



Voorlopig lees ik graag even mee met jullie. Maar ik verwacht dat als er weer spannende tijden aankomen (NOD's en hopelijk zsm een prille zwangerschap) ik graag meepraat!



Ik had 2 weken geleden een vroege miskraam met 5 weken. 14 dagen bloedverlies waarvan de eerste 9 een positieve test. Door het bloedverlies wel geweten dat de kans groot was dat het mis zou gaan, dus geen hele grote klap gehad. Maar ik mis mijn toekomstdroom van een compleet gezinnetje (heb al 1 zoon)!



Veel succes met de spannende tijden allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Messe die omschrijving van kippenlevertjes herken ik wel! Daar lijkt het inderdaad op.

Ik ben nog steeds aan het testen van de miskraam... heb dus nog geen witte test gehad (test 2x per week). Maar denk (hoop!) dat ik die ook niet meer ga krijgen dus.



Piguinlove dat is echt rot en dan maar proberen je gezicht in de plooi te houden... er komt gelukkig vast een tijd waarin je gezellig mee zit te keuvelen!

Ik vraag me af of ik dat straks ook zo kan zonder te denken 'misschien luistert er wel iemand mee die een miskraam heeft gehad'. En dat je je dan toch weer inhoudt ofzo omdat je weer dat t lastig kan zijn...



Patsy welkom hier. Fijn dat het al achter de rug is! En je hebt al bevestiging dag het werkt allemaal
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor Pinguïnlove dat zijn echt nare dingen!!!



Wij verwachten heel binnenkort neefje en mijn vriend kijkt er helamaal naar uit (is van zo'n kant vd familie) en ik kijk btje tegenop zo'n geboorte. Echt naar die jaloerse gevoelens, ik gun normaal iedereen alles maar dit is zon primitief gevoel lijkt wel..
quote:Kans schreef op 03 oktober 2016 @ 17:15:

Ik vraag me af of ik dat straks ook zo kan zonder te denken 'misschien luistert er wel iemand mee die een miskraam heeft gehad'. En dat je je dan toch weer inhoudt ofzo omdat je weer dat t lastig kan zijn...

Ik denk dat je dat zeker in je achterhoofd houdt inderdaad. En om te reageren om anderen..die jaloerse gevoelens zijn logisch. Zij hebben wat jij graag zou willen helpen. Een voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Patsy welkom! Leuk dat je wil meeschrijven.. Nouja leuk, tis natuurlijk niet leuk om mee te maken..

Aan je reactie te lezen heb je het wel een plekje gegeven..



Puinguin wat naar en confronterend he! We willen het allemaal graag worden en voelen maarja...

Ik denk ook dat ik wel rekening zou houden als ik zwanger zou zijn met hoe ik reageer als er mensen zonder kids zijn..



Ik vraag ook nooit aan iemand of het geen "tijd" wordt voor kinderen pfff want die vraag krijg ik al zo vaak.. Of ben je nog niet zwanger dan.. Is er ook zo 1.

Vind het echt dom dat mensen dat doen.



Ongeplande zwangerschappen kwetsen me soms ook.. Zo van " onverwacht maar welkom" aankondigingen..



Naja het komt goed! Ik probeer zoveel mogelijk naar mezelf te kijken..maar zitten wel moeilijke momenten tussen.



Ik inmiddels lichte streep op mn ovutest dus hij moet nog komen.. Voor mij doen wel aan de late kant
Alle reacties Link kopieren
Nou ff wat vieze praat op de vroege morgen; vanochtend het hele vruchtje verloren. Ik moest niezen en voelde direct wat vreemds beneden. Ben op de wc gaan zitten en toen lag het daar. Heb het bekeken. Volgens mij helemaal intact en compleet. Groter dan ik vermoedde. Vreemd soort van opluchting bij me. Denk dat ik me nu wel beter zal gaan voelen in mijn buik en in mijn hoofd. Wat is het lichaam toch mooi en tot alles zelf in staat....
Nou dames, vanmorgen met een gewone action test getest en helaas niks te zien.



Ik wacht dus nog rustig even af tot zondag
Alle reacties Link kopieren
tZonnetje; bijzonder wel eh? Om 't zo duidelijk te herkennen dat het 't vruchtzakje met inhoud is.. Ik heb er een foto van gemaakt; voor de verloskundige, maar kijken er zelf ook nog regelmatig naar.

Zou super fijn zijn als nu je krampen ook weg zijn, dan is 't heel waarschijnlijk dat je netjes schoon bent.



Wat jammer Mennes :( maar zo lang een menstruatie uitblijft kan 't nog alle kanten op. Ik ga zitten duimen voor je!
Alle reacties Link kopieren
Zonne bedoel het niet gemeen maar heel fijn dat je het vruchtje verloren bent! Dan moet idd snel beter gaan nu qua bloeden en krampen..

Overmorgen hoor je of je helemaal schoon bent toch? Hoop het voor je dan kun je dit afsluiten en door..

Ik heb zelf het vruchtje nooit gezien.. Maar wat je lichaam allemaal doet en kan is heel bijzonder ja..



Mennes spannend nog zeg!! Maar ovutest blijft donker? Ik duim voor je
Ovu test ga ik zo nog een van doen. Heb de zwtest met de ochtendurine gedaan en ovu testen mag daar niet mee ofzo
http://i66.tinypic.com/2ujieir.jpg



Ovu testen blijven een 2e overduidelijke streep geven.

Ik heb tussendoor met action getest. Maar die zijn nu op dus vergelijk ze met wat dagen geleden .zijn gedateerd. De gene zonder datum is van vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg blij dat ik vruchtje verloren heb en dat mijn lichaam dit allemaal zelf heeft gedaan. Ook blij te zien wat we toch mooi zelf gemaakt hebben. En wat bij mij gegroeid heeft. Heb er geen foto van gemaakt, weet ook dat mijn vriend dit niet wilde zien. Het is goed zo. Maar ik ben blij dat ik het gezien heb. Is ook goed voor mij om het af te sluiten.



Succes voor de meiden die druk zijn met testen!!
Alle reacties Link kopieren
Ff snel een berichtje van mij ik lees straks even terug.



We hebben een sterk kloppend hartje gezien en ik ben waarschijnlijk vandaag precies 6 weken dus voor nu ziet alles er super uit.

Volgende week woensdag mogen we weer.
Alle reacties Link kopieren
Nou mennes ze zijn idd wel donker zeg!!! Spannend nog even.. Bij mij waren de testen alleen zo donker toen ik zwanger was..



Zonnetje fijn dat je het zo voor jezelf hebt kunnem afsluiten..

Denk dat wij het minder moeilijk vinden om te zien omdat het in ons groeit en we dat ook voelen..
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat super zeg meid!!!!

Gefeliciteerd wat een opluchting
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd pfft!
Wat fijn pffff!!



Ik wacht voorlopig nog een paar dagen met een nieuwe zw test. Ongi krampen zijn hier nu wel sterk aanwezig sinds gister. Dus ik ben heel erg benieuwd. Normaal beginnen deze 1 dag voor ik echt ongesteld wordt. Dus heb blijft spannend.

Heb nog 1 ovu test van de kruidvat over en denk dat ik die morgen nog even doe.
Alle reacties Link kopieren
't Zonnetje, erg fijn dat het nu klaar is.. Het bloeden zal nog even duren, maar het vruchtje ben je nu kwijt.

Pffff heel fijn! Kan niet wachten tot wij het allemaal ook weer kunnen zien!

Mennes, wat houd je het allemaal spannend haha!
Alle reacties Link kopieren
Nou mennes ik had dat tijdens het innestelen.. Dat deed echt zeer die krampen.. Ik denk dat je zwanger bent maar idd nog even een duidelijke test afwachten.. Spannend!
Ik hoop het messe!

Zou zondag aanstaande ongesteld moeten worden. Dus hou mezelf ook nog een paar dagen goed in spanning.



Stel dat dit de innesteling is, vind ik t alleen wel gek dat ik afgelopen vrijdag al een licht positieve test had..
Man wat vloog het me net naar mijn keel. Ik was met twee zwangeren in gesprek en het ging over een iemand uit de buurt die net bevallen is en moest gewoon weglopen uit het gesprek om niet in huilen uit te barsten. Het is nu 5 weken geleden en pas nu ben ik echt verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel voor jou @Lavendel!

Zulke dingen kurnen zo akelig zijn als het verlangen zo diep zit!
Alle reacties Link kopieren
en voor wie het kan gebruiken en natuurlijk ook voor goede testen. Ben nu te moe om op iedereen te reageren maar denk aan jullie! Nog twee dagen heel druk op t werk dan kom ik weer terug voor een verhaal. Morgen wel nog een zwtest....!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven