zwanger worden november 2013 Tweede Groep

15-11-2013 21:48 1285 berichten
Alle reacties Link kopieren
dames, mijn vriend en ik gaan ervoor! We willen graag een kindje en alle vragen / verhalen / wensen / spanningen zou ik graag met een klein clubje meiden delen.

Omdat de eerste groep 'zwanger worden in november' heel druk is en de tabel vol was heb ik deze tweede groep opgezet. Deze tabel is nu ook vol! Dit omdat de behoefte er is om de groep overzichtelijk te houden en omdat het anders niet te doen is de tabel bij te houden.



naam leeftijd / partnerbaby nranticonceptievrij sindsMaybe Baby Day opmerking Setje128/321aug 2013 ZWANGER!!!!! Elfje127/3214 noveind sept 2014Sept 2014 een dochter gekregenPoisson198726/451aug10-10-14

Lingo30/381e jan 201418-02-2015Mupje12328/311e oktjuni 2014 een zoon gekregenMuffin24/25 1e maart18-07-2014 een zoon gekregen Zon8825/301e okt23-08-2014Sjors200024/25 1e17 novonbekendPCOS, clomid gebruik vanaf sep 2014mtiks24/24 1e noveind augustus!ZWANGER!!!!! Pruim2828/30 1e okt 7-8-2014 dochter geboren!
Alle reacties Link kopieren
Pffff... Gisterennacht ineens nat ondergoed, dacht incontinent te worden. Hele dag door voelde ik stroompje lopen. Wat opgevangen (doorzichtig met witte vlokjes) en VK gebeld. Die dacht aan vruchtwater, maar bij provocatietest (blazen op hand, zij voelt inwendig of er wat loopt) geen duidelijkheid.

Naar zkh: klinisch VK dacht ook vruchtwater, potje naar lab. Ik aan CTG. Mooie hartslag Uk, veel beweging en harde buiken regelmatig om 10-12minuten. Lab kon geen uitsluitsel geven, dus wordt er uitgegaan van afscheiding en mocht ik weer naar huis.

Lig nu nog in bed maar voel nog steeds stroompje lopen.... Net als harde buiken. Zijn er ook nog....
Alle reacties Link kopieren
Nou poisson, na alles wat ik heb gelezen en gehoord over zwanger zijn en bevallen klinkt dit toch wel heel erg als vruchtwater! En als het dat is, wat fijn dat het dan doorzichtig is met witte vlokjes!! Maar goed, zo'n test die niet duidelijk is... Tsja

Doe lekker rustig aan en volg je gevoel! Spannend hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Zo weer eens een berichtje van mij :-) Het is hier echt een gekkenhuis geweest dus vandaar dat ik niet eerder de tijd heb gehad om een berichtje te plaatsen. Maar dat is eigenlijk alleen maar goed nieuws want ons lieve sterke mannetje is thuis! Alweer ruim 4 weken en het gaat gelukkig heel erg goed! Mijn uitgerekende datum was vorige week en als Matthijs nu geboren zou zijn zou hij een 'normale' gezonde baby zijn van ruim 3 kg en 47 cm! 😃 Gaat dus echt de goede kant op! Sinds zijn thuiskomst gaat eigenlijk alles goed behalve dat hij zich in het begin nog weleens heel erg verslikte tijdens de voeding, er hierdoor slijm loskwam wat hij nog niet kon doorslikken en daardoor stopte met ademen en zelfs ook al blauw aanliep. Gelukkig hadden we in het zkh geleerd wat te doen maar eng is dat natuurlijk wel! Dit nu gelukkig nu al 2 wkn niet meer gehad en het drinken gaat nu ook super goed dus hopelijk is hij daar nu overheen gegroeid ☺.

Verder genieten we natuurlijk intens en ben ik nog nooit zo gelukkig geweest! Maar ook moe... poehh buiten dat we natuurlijk een klein babytje hebben met gebroken nachten (zitten wel gelukkig al op 6 voedingen, dus elke 4 uur), ben ik ook dagelijks op pad met hem. Controle in t zkh, fysio, oogarts, consultatiebureau voor inenting, nog verdere onderzoekjes aan hoofdje ed (puur ter controle), dan komt er nog 1x per 4 wkn iemand langs voor prikje tegen rs-virus, dan moet zn hielprikje nog eens over vanwege bloedtransfusies.. pff en dat is zo even waar ik op kom en dan zijn we natuurlijk ook al vanaf begin juni in deze rollercoaster gestapt dus al met al is het best even veel maargoed het is het allemaal waard natuurlijk. Geboortekaartjes ook eindelijk afgelopen week aan toegekomen (en moet zeggen, resultaat mag er zijn ) dus die ontvangen de mensen dinsdag als het goed is.



Moet eerlijk zeggen dat vorige week best raar is geweest gezien ik toen eigenlijk ergens zou zijn bevallen... heel gek dat mijn kindje nu gewoon in juni is geboren terwijl we zo lang naar september hadden uitgekeken. Gekke bijzondere tijd is het geweest maar gelukkig nu met een prachtig gezond kereltje! 😍



Elfje en Poisson, wat spannend zo voor jullie! Hopelijk laten jullie kleintjes niet lang meer op zich wachten en hebben we binnenkort weer babynieuws! 😃 heel veel succes en in het geval van Poisson misschien wel plezier 😉 met de bevalling! Als je op een gegeven moment denkt, ik kan niet meer, dan ben je er bijna, onthou dat!



Sjors, wat super fijn om te lezen dat je eindelijk zelf ongesteld bent geworden en met clomid bent gestart. Ik hoop echt oprecht goed nieuws binnenkort, gun ik je heel erg! Je bent sterk en hoe je er allemaal mee omgaat vind ik knap!



Setje, fijn om te horen dat alles goed gaat en wens je alvast veel plezier voor de 1e echo en je het hartje van je kindje voor de 1e keer hoort, bijzonder moment!



En inderdaad leuk en bijzonder dat we elkaar inmiddels al bijna een jaar op de hoogte houden van alles en wat je zegt, hoeveel er al wel niet is gebeurd. Heel leuk ☺



Fijne zondag iedereen, ik ga weer heerlijk even knuffelen met mn 2 mannen 😍
Alle reacties Link kopieren
Poisson, hoe staat het ervoor? Ben benieuwd, hoor!



Mupje, leuk om van je te horen! Ik reageer later nog, heb btje last van harde buiken en lig lekker in bed, tot later!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen nieuws, ik voel me niet topfit maar die harde buiken zijn elke dag, dus ga er maar vanuit dat ik nog even moet wachten.



Dvd box is my best friend 😀



Poisson hoe ga jij?



Mupje, idd een gek idee dat je eigenlijk nu een baby'tje van een aantal dagen oud zou hebben ipv paar maanden!!! Wat fijn dat je lekker kan genieten, maar ik leef wel met je mee hoor, jeetje wat een nasleep heeft zon vroeggeboorte met alle medische afspraken, controles enz.!!
Alle reacties Link kopieren
He meiden,

Hoe gaat het met jullie? Elfje en Poisson, al groot nieuws??

En Sjors, hoe voel jij je nu?



Ik zit vandaag op precies 12 weken! (volgens mijn eigen telling, hoor volgende week donderdag bij de vk hoe ver het precies is natuurlijk)



Sinds gisteren kreeg ik uit het niets, ik maakte geen rare beweging ofzo, ineens best wel heftige rugpijn, heel laag en eigenlijk meer links, aan de bovenkant van m'n bil. En het straalt uit naar mijn bil/ achterkant van bovenbeen. Ik heb echt last met lopen, opstaan en ook omdraaien in bed is pijnlijk. Het voelt een beetje alsof er een zenuw bekneld zit ofzo. Maar nu las ik op internet dat bekkeninstabiliteit precies zo kan zijn, bij je linker of rechterbil of stuitje... Dus misschien is dat het. Het is vandaag nog niet minder dan gisteren, maar ik hoop wel dat het minder wordt. Anders volgende week maar even naar de huisarts.



Volgende week donderdag hebben we dus de langverwachte afspraak bij de verloskundige! Ik vind het heel erg spannend en zal ook wel heel zenuwachtig zijn die dag, maar ik heb ook heel veel zin om goed nieuws te horen en ons kindje voor het eerst te zien en zijn/haar hartje te horen... Ik kan echt haast niet meer wachten nu, een week lijkt nu heeeeel lang!!! En dan daarna eindelijk het nieuws vertellen aan onze familie en daarbuiten. Ik heb er zo'n zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens nu al aangekomen, is dat niet erg snel? Bij 4 weken woog ik 62,8 en nu 64,3.. Dus niet super veel erbij, maar de laatste keer dat ik meer dan 64 woog was zeker 8 jaar geleden!!! (Was toen iets te zwaar naar mijn zin: 67,5 kg met 1.67 m. Toen ben ik een aantal kilo afgevallen en schommelde sindsdien altijd een beetje heen en weer tussen 60 en 62,5 kg ongeveer..)
Alle reacties Link kopieren
We hebben een dochtertje gekregen!

Dinsdag is ze geboren, ik kom later meer vertellen!

Het gaat goed!! Liefs
Alle reacties Link kopieren
Super spannend en leuk setje, om het aan iedereen te kunnen vertellen! :-D Weet echt nog helemaal niemand het? En nog van plan om het op een 'speciale' manier te gaan vertellen of is zeg maar gewoon al bijzonder genoeg.. :-)



Elfje, ontzettend gefeliciteerd!! Wat leuk een dochtertje! Vertel, hoe heet ze! :-D en hoe is de bevalling gegaan? Geniet van jullie wondertje en hopelijk horen we snel meer!
Alle reacties Link kopieren
@Elfje: gefeliciteerd!



Hier toch een hoge vliesscheur waar vruchtwater uit druppelt. Maar, hoef niet worden ingeleid als ik maar geen koorts krijg (3 x daags rectaal temperaturen). Heel fijn.

Verder nog steeds een rommelende baarmoeder, maar ivm infectiegevaar toucheert VK niet, dus geen idee of er daadwerkelijk iets gebeurd.

Vanmiddag accupunctuur om te kijken of dat beetje actie oplevert.
Alle reacties Link kopieren
Elfje van harte gefeliciteerd!! Hoe heet jullie dochter? En hoe is het gegaan? Op 29/9 leek het nog relatief rustig haha!



Mupje, wat fijn dat Matthijs nu thuis is. Klinkt wel superdruk inderdaad, maar geweldig dat het zo goed gaat met jullie mannetje.



Poisson, hoe gaat het nu bij jou??



Sjors, wat fijn dat er wat gebeurt! Nieuwe ronde, nieuwe kansen en hopelijk gauw die zo gewenste zwangerschap meid.



Setje, nog een paar dagen en dan is jullie eerste echo. Komt nu gauw dichterbij!



Hier is er veel gaande, vandaar dat ik een poosje niet geschreven heb. Ik probeer als dat een keertje kan ook helemaal niks te doen. Met vriend ging het na de vakantie berg afwaarts, nu weer gesprekken met psycholoog. Hij vertelde dat hij zich voelt alsof hij af moet kicken van de drugs: letterlijk niet lekker, hoofdpijn, slecht concentreren en slecht slapen. Conclusie: lichte burn out. Hij doet nu wat anders op zijn werk en dat helpt maar de stress is niet meteen weg. Ondertussen was het bij mij op mijn werk ook druk en lag ik hier en daar in de clinch met collega's. Ons huis is na veel wikken en wegen 1,5 week geleden verkocht. Vriend en ik zaten wat dat betreft niet op 1 lijn en dat maakte het er niet gezelliger op thuis. (Ik wilde graag verkopen want nu ben ik nog aardig mobiel en bod was redelijk, vriend had graag meer willen krijgen) Nu zit het wel goed volgens mij. Komende week gaan we wat andere koopwoningen bekijken en een huis dat we tijdelijk kunnen huren. We moeten namelijk uiterlijk 2 november ons huis uit...:)

Ik voel me best goed. Soms een dag dat ik moe ben en dan probeer ik daar rekening mee te houden. Omdat het druk is op mijn werk maak ik veel overuren en ben ik alleen het weekend vrij. In het weekend zijn we al bezig met inpakken, dat scheelt straks weer. Heb de laatste week ofzo regelmatig last van mijn rug. Ik denk dat dat komt omdat mijn buik steeds dikker wordt. Inmiddels 20+4 dagen zwanger. Ben 4,5 kilo aangekomen tot nu toe. Afgelopen week de 20 weken echo gehad en alles ziet er goed uit! Superleuk om ons kindje weer te zien. Als we straks verhuisd zijn ga ik de babykamer in orde maken, daar heb ik veel zin in. De zwangerschapsgymnastiek is ook begonnen. Leuk groepje met een fijne open sfeer waarin over alles gesproken kan worden. Terwijl ik aan het typen ben krijg ik zo nu en dan een schopje. Vriend heeft het kindje ook voelen schoppen op de dag dat ik 20 weken zwanger was. Dat vond ik zo geweldig! Toch een soort dubbele mijlpaal: een goede echo en een schopje. Daar draait het uiteindelijk toch om en wat wil een mens dan nog meer.



Liefs Lingo
Alle reacties Link kopieren
Hè verdorie m'n bericht waar ik aan was begonnen is weg! Maar ze heet Anna en maakt het goed! Ik kom graag gauw terug om te vertellen, ook over een uitstekend verlopen bevalling :-)

Ze ligt nu op m'n borst te slapen na de voeding, zo vertederend! We slapen sowieso veel samen :-)



Ik ga ook gauw slapen want voor je het weet heeft ze weer honger!
Alle reacties Link kopieren
Nou, die van mij zit er nog in hoor! :D Zojuist rondje om kookeiland gesprongen, maar heeft nog niet geholpen.... Ben nu 39+3.

Woensdag weer controle bij VK. En woensdag is het ook volle maan, dan worden er meer kindjes geboren worden? Ik ga door met afwachten. Denk dat het nog wel even gaat duren voordat mevrouw komt. Buiten dat ik het wachten emotioneel/mentaal als zwaar ervaar verder geen klachten. Ik slaap nog steeds van 23-7:30 uur met 1 x plassen. Alleen wat menstruatiekramp en af en toe harde buik. Maar niks écht rommelen.

Vandaag op to do list: naar GAMMA (inderkamer is bijna af), voedings BH ophalen, nieuw recept proberen en daarvoor boodschappen doen....



@Lingo: gefeliciteerd met goede echo! Jammer van stress en gedoe thuis en op werk. Probeer goed op jezelf te letten hoor!



@ Elfje: mooie naam. En fijn dat het goed gaat met jullie. Geef je borstvoeding? Lijkt mij zo mooi....
Alle reacties Link kopieren
O. En Elfje... Hoe is het om een kraamzorg in huis te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!



Elfje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Mooie naam ook! Fijn om te lezen dat alles oke gaat met jullie. Hoe is het met de kersverse vader?



Mupje, oh wauw, jullie mannetje is thuis! Wat moet dat enorm fijn zijn na alles wat er is gebeurd. Te gek ook dat alles goed gaat met hem. En dan te bedenken dat het er een paar maanden geleden heel anders uit zag he. Hij is echt heel sterk



Poisson, nog even geduld voor jou dus... spannend!



Lingo, wat heftig allemaal. Naast je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken ook nog een man die niet goed in zijn vel zit en gedoe op het werk en met de verkoop van jullie huis. Wel fijn dat de 20 weken echo goed was, en alles goed gaat met jullie kleine. Kun je op het werk niet iets tegen het vele overwerken doen? Mag je werkgever dat überhaupt van je vragen als zwangere vrouw?



Setje, heb je de 1e echo al gehad? Hoe voel je je verder?





Als ik dan naar mezelf kijk zit ik echt nog in een hele andere fase. Jullie zijn allemaal bezig met bevallen, kraamhulp, borstvoeding, babykamers, etc. Wat soms best een beetje confronterend is, want als ik geen pcos gehad had, hadden wij nu misschien ook al wel een babytje. Maargoed, het is niet anders. De 1e ronde clomid heb ik gehad. Had wel last van bijwerkingen (opvliegers en labiel..dat was niet fijn). Het is nu wachten op een eisprong. Maar ik zit inmiddels op dag 18 dus hij zou nu toch ongeveer wel moeten komen. De ovulatietest gaf gisteren een iets dikker streepje dan daarvoor, maar nog zeker geen knaller. Dus ik ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij VK geweest. Ze wilde niet toucheren omdat ik me lichamelijk en geestelijk (op verveling na) goed voel & Uk niet groot wordt geschat. Ze toucheren pas bij >41 weken om te strippen of tijdens bevalling (minimaal een uur weeën die minimaal minuut duren en elke vier minuten komen).

Dus volgende week weer normale controle afgesproken, dan 40+5. En hoop dan toch op strippen! Wil liever niet voor olifantendracht gaan.



@Sjors: sorry voor ons baby gebabbel. Goed dat je wel je verhaal blijft vertellen. Ik vind het alleen al uit opleidingsoogpunt te lezen wat de emoties en het verhaal achter medische casus te weeg brengt. Ik leer er veel van!
Alle reacties Link kopieren
Sjors, al een goede streep op je ovulatietest? Ik vind het ook top van je dat je zo trouw bent in deze groep en mee leeft met ons zwangeren/net mama geworden dames. Jij even goed gebruik maken van de periode waarin waarschijnlijk je eisprong is, ben benieuwd wanneer er hier andere slaapkamer activiteit is dan voeden en slapen

We hebben 2 best pittige nachten achter de rug, omdat Anna zo goed groeit hoeven we geen wekker meer te zetten om de drie uur voor het voeden, maar mag ze volledig op verzoek, maar ja ze komt zelf zeker elke drie uur en regelmatig vaker, of nog voor een toetje na het toetje, dus slaap ik nog nooit langer dan twee uurtjes achter elkaar... Maar ach, meestal is 1 blik op die kleine genoeg om het niet meer vervelend te vinden. Hoewel ik vanmorgen wel echt even moest huilen, ik denk combinatie van kraamtranen en vermoeidheid. Maar 9 voedingen op een dag maakt gewoon dat alles daaromheen draait en dat heb ik me gewoon nooit gerealiseerd, hoeveel invloed dat heeft!



Poisson, tot gister had ik kraamzorg en ook de volledige zes uur per dag. Ik heb er van genoten! Heel gek om als je weer op de been bent nog steeds zo verzorgd te worden! Maar ik heb mezelf af en toe "gedwongen" er ook van te genieten! Het is gewoon fijn als je je er aan over kunt geven en geniet van ontbijt op bed! Maar toen ik rond lunch na aantal dagen op de woonverdieoing bivakkeerde ipv op de slaapverdieping voelde het op een gegeven moment oncomfortabel om brood voor me te laten smeren en deed ik dat ook gewoon lekker zelf. Maar dat de was wordt gedaan, de afwas, sanitair, stofzuigen en bed verschoond is HEERLIJK!!! Ik had mezelf erg voorgenomen me niet druk te maken om dingen als de was, die zij vast op een andere manier zou doen als ik, (en ja dat was ook zo). Dat lukte de meeste van de tijd ook en omdat het een hele fijne vrouw in de omgang was en ik heel veel heb geleerd van haar was het afscheid gister met een lach en een traan! Nou had ik ook heeeeel toevallig een kraamverzorgster die vanaf dinsdag 8 dagen was ingeroosterd en dus van dinsdag (net na de bevalling, het ging zo snel dat ze de geboorte heeft gemist...oeps!) tot dinsdag bleef. Ze heeft me bij binnenkomst al gezien in een toestand waar niet veel mensen me in hebben gezien en dat zorgde er ook voor dat ik totaal geen gene had. Vond het ook niet vervelend dat ze me moest temperaturen en m'n hechtingen en baarmoeder moest controleren. Dus de conclusie is dat ik het erg fijn heb gehad met haar. Maar het is wel van veel invloed dat iemand je huishouden zo ongeveer over neemt en ik vond het dan ook ergens wel lekker om alles weer zelf te doen. Maar ook gek, er valt een vraagbaak weg en grote hulp. We hoeven geen luiers meer te bewaren want niemand kijkt er meer naar, als je even iets wilt weten of vragen moet dat nu via andere wegen. Maar na een week zo voelde ik me er wel klaar voor, heb echt ontzettend veel geleerd!



Poisson ik snap dat je graag gestript wilt worden bij je volgende afspraak! De acupunctuur heeft niks uitgehaald dus.... Jammer

Ik was er met precies 41 weken ook wel klaar mee ja, op het laatst nog striae gekregen (denk je dat je daar mooi vanaf komt, nee hoor......) en werd toch steeds minder mobiel.

Ben wel alweer de helft van m'n zwangerschapskilo's kwijt!



Ik ga zo lekker naar bed, tot later! Leuk om hier weer even m'n verhaal kwijt te kunnen!!
Alle reacties Link kopieren
He Elfje, gefelicteerd met Anna!! Mooie naam. Fijn te horen dat je zo geniet!

Poisson, succes met wachten... ik hoop dat het niet al te lang meer zal zijn!

Sjors, ik begrijp heel goed dat je alle zwanger/babyverhalen soms lastig vindt, zo voelde ik me ook van januari tot augustus. Ik hoop ontzettend dat je snel zwanger bent!!! Ik zal voor je duimen!

Ik zit dit om 2 uur 's nachts te typen, morgen om 18.00 uur de echo/intake bij vk en ik ben zo verschrikkelijk zenuwachtig dat ik niet kan slapen. Ik ben gewoon misselijk. Ik ben zoooo bang dat er iets niet goed zou zijn en hoe we ons daarna zouden voelen. Wat zal ik gelukkig zijn als we morgen een klein minietje naar ons zien zwaaien op het scherm! Ik laat het z.s.m. weten hoe het was.

Morgen overdag ga ik met mijn moeder en zus babyspullen shoppen voor mijn zus. Jammer genoeg konden we geen datum prikken na mijn echo, dus kan/wil het er nog niet over hebben morgen. Mijn zus is over 4 weken uitgerekend en krijgt de welbekende zenuwen van het idee dat ze een spuugdoekje te weinig in huis zou hebben Dus we gaan op jacht naar de laatste praktische spulletjes morgen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, hier voelt het alsof het olifantendracht gaat worden. Rottig en fijn tegelijk is dat ik fysiek redelijk goed voel. Kan nog fietsen, wandelen en tillen. Alleen schoenen strikken is wel een issue.. Mentaal gaat het ook nog. Verdeel me alleen af en toe te pletter.



Vraag me dus af of Uk het ook nog zo fijn heeft en daarom blijft zitten? Morgen uitgerekend. Dus, ben tóch stiekem nieuwsgierig of er iets gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Oeh setje ik snap je zenuwen maar hoop van harte dat jullie een goede echo hebben gehad!!!

Want dan was het winkelen vast ook geslaagd met in je achterhoofd dat jullie over een paar maanden weer zo lopen (-:

Maar kon je het nieuws voor je houden? Ik zou dat geloof ik heeeel moeilijk vinden!



Poisson ik heb op een gegeven moment ook gedacht "ok balen maar moet er het beste van maken, kan nog 2 weken duren"

Haal een dvd box met je favo serie en kook je vriezer vol. Ze komt heus!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden, goed nieuws!! De echo was helemaal goed!!!! We konden hem/haar heel mooi zien, de armpjes, beentjes, 2 hersenhelftjes, kloppend hartje... ook gehoord, zoooo bijzonder!! Hij lag mooi van opzij en we konden heel goed zn neusje zien enzo, echt zo schattig! We zijn helemaal in de wolken!! Hij was heel druk aan het trappelen met zn beentjes, de vk zei dat het een beweeglijk typje is en ik ben nu precies 13 weken, dat is precies wat ik zelf al dacht. Uitgerekend op 16 april!



Slaap lekker, dat zal mij in ieder geval wel lukken vanavond
Alle reacties Link kopieren
Setje wat heerlijk! Ik ben zó blij voor jullie!!



Geniet maar lekker van elkaar en dit goede nieuws en koop een leuk rompertje ofzo

En wat klinkt april dan nog ver weg, maar ik vond de clichés echt waar, het gaat zo snel!



Ik ga kijken of die kleine dondersteen in haar eigen wiegje wil slapen of dat het weer op mij slapen wordt

Ze heeft in ieder geval heel goed bij me gedronken, bv geven vind ik s nachts zo'n intiem moment :-)
Alle reacties Link kopieren
@Setje: gefeliciteerd! 16 april, mooie datum.
Alle reacties Link kopieren
Hè poisson, dat je hier nog bent geweest betekent vast dat je nog niet aan het bevallen bent en dat hoopte ik zo voor je! Sterkte met dr laatste loodjes!
Alle reacties Link kopieren
Denk dat mijn vliezen gebroken zijn. Verlies steeds plonsjes warm vocht. Nat ondergoed en nat kruis in spijkerbroek. Nu maandverband in. Ook wat opgevangen. Vriend zegt dat het naar urine ruikt... Dus wacht nog even met VK bellen.

O. En pijn in onderbuik 25-30 sec. om de 5 minuten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven