Zwanger worden november 2016

31-10-2016 20:31 1300 berichten
Wie gaan er nog meer starten in november 2016?

Hoop dat we een leuk groepje kunnen worden waarin we kletsen over zwanger worden, zwanger zijn en het ouderschap



Mama's to be:

NaamLeeftijdKindjeNODRondeBijzonderhdenAliesje8333/352e?5Appelflappie31/301e?2Lange cyclus na pilstopAV199224/261e29-048B8829/341e08-055Litano29/302e21-044Miskraam februari '17 Roosiex 23/241e?52 miskramen Tamagotchi24/282e?4Onregelmatige cyclus



De zwangeren van ons topic!

NaamLeeftijdKindjeUitgerekendBijzonderhedenMaatje86 30/331e3 augustus 2017 Een jongen!_Lady_29/353e7 augustus 2017Selise28/291e22 oktober 2017-Jet199323/271e17 november 2017Deye28/311e24 november 2017Roermondse36/432e?-Marilynne28/311e7 december 2017-Laurabb31/312e1 januari 2018



Uit de tabel gehaald ivm lang niet meer meeschrijven: Numberonejasmin, babyboom31, wilmamaworden, bastogne-02, kinderwens2017, hoopvol31, Minke1984, MM1983, Kells3v. Willen jullie er wel weer in, let us know!





Algemeen account zodat iedereen de tabel kan aanpassen

Gebruikersnaam: november2016

Wachtwoord: zwangerworden
Alle reacties Link kopieren
Roermondse en Deye, wat leuk!! Gefeliciteerd!!

Och Roosie,veel sterkte :( Denk je dat je lichaam je voor de gek hield of toch weer een hele vroege miskraam?

Hier ook ongesteld geworden, ben er eigenlijk blij mee want mijn cyclus was in de war na de miskraam. Nu eindelijk weer verder! Ben van plan om ovulatietesten te gebruiken. Alleen helpt het natuurlijk niet als je niks ziet he Aliesje haha :D Heb je die van cb of andere?
Alle reacties Link kopieren
Halllooo! Ik ben hier nu voor het eerst en ben benieuwd!

Wij zitten nu in ronde 3, heb een opgezette buik en mijn borsten zijn voller geworden. Vanmorgen wel een vroege test van Action gedaan maar Negatief!

Vrijdag of zaterdag is mijn NOD, afwachten maar
Alle reacties Link kopieren
Welkom november1993!

Mocht je voor langere tijd mee willen schrijven kun je jezelf in de tabel zetten! Spannend hoor die aankomende NOD!



Hoi litano, mijn lichaam heeft mij niet voor de gek gehouden. Anders was mijn test niet positief geweest. Ik wil ook de volgende ronde ovatietesten kopen. Op internet heb je van die staafjes en ik denk dat ik die ga kopen.



Av helaas dit dacht ik ook, ik was ook al meer dan een week overtijd.....



Hoi marilynne, mijn ongesteldheid voelt ook echt niet zoals hij normaal is. Alles is 10x zo erg. Heb geen last meer van mijn borsten, dat is het enige positieve hieraan. Ik ben wel 'blij' dat ik niet eerder getest heb. Ik denk dat de teleurstelling nog veel heftiger was geweest.



Tijdens het wachten op de uitslag voelde ik in mijn lichaam wat knappen/tikken en er was opeens een explosie van bloed. Tja anders kan ik het niet anders omschrijven. Mijn vriend zat naast mij te wachten op de test uitslag en die schrok zich dood toen ik begon te gillen door al dat bloed. Gelijk de huisarts gebeld en die zei dat dit normaal kon zijn. Afspraak gemaakt bij de gyn en ze zei inderdaad dat dit het gevolg kon zijn van een miskraam.

Dus precies hetzelfde als in november...

Op naar een vruchtbare ronde, 5 is wel mijn happy getal en ik weet nu hoe het moet......
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Roosie, weer een miskraam dus. Sterkte! En hopelijk in ronde 5 een plakker voor jou!!



Welkom november1993, spannende laatste dagen!



En Litano, succes deze ronde, fijn dat je ongesteld bent geworden en weer door kan! Ook voor jou hopelijk een plakkert!!



Ik had vorige week donderdag een positieve ovulatietest, dus nu nog een weekje wachten. Wachten duurt weer lang! Ik heb altijd wel last van PMS (hele lichte krampen, slecht slapen), dus ga de komende dagen maar weer eens minutieus alles in de gaten houden Ik deze ronde veel hoop omdat we door de positieve ovulatie test goed hebben kunnen timen en het ook nog eens erg leuk was...

Dus als t weer niet raak is ben ik heel teleurgesteld!!!
Wat ontzettend naar Roosie Ik kan me voorstellen dat je er heel erg van geschrokken bent.



Ik gebruikte deze ronde ovulatietesten om te weten wanneer we géén seks moesten hebben, omdat we 2 rondes wilden overslaan. Dat overslaan is niet helemaal gelukt Ik had wel weer een late eisprong (dag 15 bij een cyclus van 23/24 dagen), we hadden allebei gedronken en ik ben niet blijven liggen daarna, dus ik verwacht er niet veel van.



Spannend Marilynne, ik duim! Voel je al iets?
Alle reacties Link kopieren
En november1993, weet je al meer? En hoe is het bij de zwangeren???



@AV: ja ik voel van alles Vooral heb ik al drie dagen een enorm opgeblazen gevoel na het eten en inmiddels eigenlijk wel de hele tijd. Heel raar, normaal heb ik dat ook wel hoor, maar dan meestal alleen 1/2 dagen voordat ik opgesteld wordt en volgens mij ook minder erg. Moet door dat opgeblazen gevoel ook supervaak plassen maar ik heb een zwakke blaas dus dat zegt bij mij niet zoveel. En gevoelige onderbuik heb ik, ook steeds steekjes maar die zijn volgens mij niet echt bij m'n baarmoeder...Dus t is super spannend, maar kan natuurlijk ook gewoon een keer wat heftigere PMS zijn, dus probeer een beetje nuchter erover te blijven. Donderdag is m'n NOD.



En jullie dus toch ook een kansje deze maand. Prima toch, stoppen hoeft niet te betekenen dat je helemaal geen seks meer hebt in je vruchtbare dagen Hopelijk kun je het dan straks ook wel beter loslaten ondanks dat je wel seks hebt gehad...



En hoe is het met andere dames??



En hoe
Ik ben net niet meer ongesteld. 21 april is mijn nieuwe nod. Na de vorige ronde ben ik echt teleurgesteld. De eerste twee rondes stond ik er nuchter in. Ik had gewoon in mijn hoofd dat het vast niet langer duurt dan de eerste om zwanger te raken, stom natuurlijk want daar mag je niet vanuit gaan. Heb afgelopen week dan ook een lekker potje zitten te janken toen ik ongesteld werd.
Alle reacties Link kopieren
Oei wat naar Roosie :( hopen dat de volgende ronde raak is!



Ik kan t me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent Tamagotchi! Ik heb hetzelfde, maar dan dat ik stiekem hoopte dat het wel raak zou zijn binnen 3 maanden. Nope, not really! Idd je mag er niet vanuit gaan maar je hoopt het wel.



Ik zit momenteel in de vruchtbare dagen, lekker aan de klus! Ik betrap me erop dat ik veel zwangerschap dingen opzoek.. echt erg!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik zou ook even wat van mij laten horen. Vandaag 7 weken + 3 dagen zwanger.



Volgende week maandag de eerste echo, dan ben ik ruim 8 weken.

Heel erg spannend allemaal, kan natuurlijk nog van alles mis gaan. Maar we hopen op het goede.



qua klachten mag ik weinig klagen.

Ben af en toe erg misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven. En het is ook vaak zo weer over.



Af en toe was krampen in mijn buik en iets meer moe als normaal!



Ook doe ik mee aan moedersvoormoeders.



Als ik de echo gehad heb volgende week dan laat ik jullie weten hoe het gaat!



we hebben het bewust nog aan niemand verteld want we willen eerst zeker weten of de eerst echo goed is.



Voor jullie allemaal succes en duim voor jullie!



Groetjes Jet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik zou ook even wat van mij laten horen. Vandaag 7 weken + 3 dagen zwanger.



Volgende week maandag de eerste echo, dan ben ik ruim 8 weken.

Heel erg spannend allemaal, kan natuurlijk nog van alles mis gaan. Maar we hopen op het goede.



qua klachten mag ik weinig klagen.

Ben af en toe erg misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven. En het is ook vaak zo weer over.



Af en toe was krampen in mijn buik en iets meer moe als normaal!



Ook doe ik mee aan moedersvoormoeders.



Als ik de echo gehad heb volgende week dan laat ik jullie weten hoe het gaat!



we hebben het bewust nog aan niemand verteld want we willen eerst zeker weten of de eerst echo goed is.



Voor jullie allemaal succes en duim voor jullie!



Groetjes Jet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Hier ook een berichtje van mij..heel lang niet geschreven hier...

Maar met mij gaat alles goed, inmiddels bijna 22weken zwanger, de tijd gaat snel hoor. 20weken echo was goed, alleen was het kindje iets te klein waardoor ik nu rustiger aan moet doen... ik heb eindelijk een echt babybuikje, gebeurde pas bij de 18-19 weken..ook voel ik het kindje regelmatig..

En we krijgen een jongetje!!!



Wat super dat er een paar zwangeren bij zijn! Ik hoop en duim mee voor de andere meiden dat het snel mag gebeuren!!



Liefs
Marilynne, hoe is het met jou? Morgen je NOD, voel je nog steeds vanalles? Ik voel ongeveer hetzelfde als jij nu, maar dat voel ik altijd voordat ik ongesteld moet worden (het wordt elke cyclus wat minder 'spannend' omdat ik alle schijnzwangerschapsverschijnselen al eens heb meegemaakt en dus niet meer zo hoopvol ben ). Mijn NOD is dinsdag, maar het loslaten gaat deze ronde tot nu toe supergoed, echt heerlijk. De zon helpt daar trouwens ook wel bij En ik heb allerlei dingen gepland die totaal niet handig zouden zijn als ik zwanger ga worden, dat helpt ook.



Wat rot Tamagotchi, ik begrijp het hoor, als het de eerste keer zo snel gelukt is ga je er toch vanuit dat dat nu weer gewoon gebeurt. Je geeft mij wel hoop, omdat het laat zien dat ook vruchtbare mensen er wat langer over kunnen doen en dat er echt niet per se iets aan de hand hoeft te zijn (al vind ik het wel een 'drempel' nu ik de 6 rondes voorbij ben..)



Jij dus bijna de eerste echo Jet, spannend en vast superleuk



Leuk Maatje! Wat gaat het hard zeg. Zo raar ook om te bedenken dat ik ook zo ver had kunnen zijn, dat is natuurlijk een onzingedachte, maar toch. Het maakt me trouwens niet jaloers (zwangerschapsaankondigingen wel), omdat ik me er nog niks bij voor kan stellen. Dus superleuk om weer wat van je te horen en fijn dat je voor ons meeduimt!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om wat te horen van jullie Jet en Maatje! Fijn dat het goed gaat!

En super stoer dat je meedoet met moeders-voor-moeders Jet! Ik wil dat ook heel graag als ik zwanger mag worden. Heel fijn dat je, hoewel indirect, toch dan een klein steentje kan bijdragen aan het geluk van anderen. Maar snap het ook als mensen er niet voor kiezen hoor, heb een vriendin die zoveel last van van alles had dat ze het echt niet kon opbrengen. Hoe zien jullie dat?

B88, jullie goed geschoten op dat ei?

AV: fijn dat je het zo goed kunt loslaten! Wow, jij hebt zo ongeveer 2 cyclussen in de tijd dat ik er eentje heb... Ik snap wat jij zegt hoor, over dat het gek is om te bedenken hoe ver je nu 'had kunnen zijn'. Ik denk dat ik ronde 9 daarom ook best lastig ga vinden, als het zover komt...

Hier zijn mijn zogenaamde zwangerschapsymptomen als sneeuw voor de zon verdwenen helaas. Heb sinds maandag geen opgezwollen buik meer en ook het veelvuldige plassen is voorbij. Verder wel lage rugpijn en hele lichte krampen én ik heb altijd in de week voor m'n NOD last van puistjes op m'n rug. Zo ook nu. Dusssss, het lijkt erop dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden. Maar ik hoop gewoon heel hard tegen beter weten in natuurlijk haha!!! Wie weet helpt het, ahum
marilynne wijzigde dit bericht op 30-08-2017 20:46
8.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ronde 5 is weer in volle gang. Nu met ovulatie testen. Gisteren en vandaag 2 wat lichtere streepjes (wat mijn vriend akkelig vind want dit is een teken dat we moeten sporten in bed )

Nu hopen dat alles 9 maanden blijft plakken!
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
Alle reacties Link kopieren
@marilynne; ik heb ook moeders voor moeders gedaan...ik was erg blij dat het voorbij was,maar ik zou het gewoon weer doen.. ik vergat het soms weleens en heb het ook echt niet buitenshuis gedaan,elke druppel die ik wel gaf was er 1! Het stonk ook wel,maar was te doen.



@Roosie...spannend! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger!!! Zo onwerkelijk om dit te typen.



We zijn super blij! En stiekem ook wel opgelucht. 'Opeens' is het dan zover.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Super leuk! Wanneer ben je dan uitgerekend? Geen klachten nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgaand op m'n ei 8 december uitgerekend. Ik heb wel wat symptomen maar zou het (nog) geen klachten willen noemen, heb er niet veel last van... Af en toe krampen, pijnlijke onderrug en pijnlijke tepels. Eerste twee heb ik altijd ook wel voordat ik ongesteld wordt (hoewel het nu niet echt menstruatiekrampen zijn), maar pijnlijke tepels had ik echt noooooit. Dit begon ergens vrijdagochtend/middag, dus ik had zoveel hoop toen ik zaterdagochtend ging testen... Echt m'n hard klopte ongeveer uit m'n keel haha.

Ik ga mij aansluiten bij een uitgerekend topic. Hopelijk gaat alles goed, en anders kom ik gewoon weer hier

Ik blijf iedereen hier nog wel volgen! Hoop op snel meer positieve testen, helemaal voor degenen die al wat langer bezig zijn nu!!
marilynne wijzigde dit bericht op 30-08-2017 21:05
1.76% gewijzigd
Gefeliciteerd Marilynne! Geweldig nieuws. Jij had ook een onregelmatige cyclus toch? Dan is er dus nog wel hoop voor mij
Wauw, gefeliciteerd Marilynne! heb je de verloskundige al gebeld? Hoe reageerde je vriend/man, was hij bij het testen?
Alle reacties Link kopieren
@tamagotchi, ja maar wel slechts licht onregelmatig. Deze maand voor t eerst echt goed ovulatietesten gebruikt, als je ook onregelmatig bent zou ik dat ook proberen. Hoef je ook niet zo lang 'verplicht' seks te hebben

@AV: ik heb s ochtends 6u getest, heb t gewoon verteld aan mn man. Hij was heel blij en opgelucht over zn zwemmers hihi. Na 7 maanden proberen zitten toch al allerlei doemscenario's in je hoofd, dat herken jij wellicht wel...

Nog geen verloskunde gebeld, ga eind deze week eens opzoeken waar ik zoal terecht kan en dan samen iets kiezen em mij aanmelden denk.
marilynne wijzigde dit bericht op 30-08-2017 21:01
20.14% gewijzigd
Ik heb de eerste twee maanden ovulatietesten gebruikt. Bij mijn eerste kindje ook gedaan maar hier heb ik juist niet hele positieve ervaring mee. Ik kan altijd heel moeilijk mijn eisprong vinden. Als het deze maand ook niet lukt misschien toch nog maar eens gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



alweer even geleden dat ik wat heb gepost.



@Marilynne: Wauw, gefeliciteerd !! Wat bijzonder lijkt mij. Heel gaaf. Lekker van genieten.



Ik zat even te kijken in de tabel, misschien beetje stomme vraag maar wat is NOD. ?

Kom deze term ook vaker tegen hier in het topic



Ik heb een vraagje over ovulatie testen. Ik heb die van cleat blue gebruikt.

Had van het weekend ineens wat sympotnen, van pijnlijke borsten tot beetje buikpijn, en dacht zal eens zn ovulatie test gebruiken, en jawel hoor, zaterdag ochtend had ik een smiley!!

Zondag ochtend ging ik weer testen en toen wat hij dus alweer weg.

Wat is dat het juiste moment om er gebruik van te maken ?

Wij hebben er alleen vrijdag avond gebruik van gemaakt
Dat herken ik inderdaad Marilynne, haha. Fijn dat jullie nu weten dat dat in ieder geval goed zit!



Ik ben ook niet heel enthousiast over ovulatietesten, wij hebben zelf toch wel genoeg seks dus daarvoor is het niet nodig. Als er dan ineens een 2e streepje staat voelt het alsnog als 'verplichting'. Aan de andere kant zijn ze ook wel handig, nu weet ik bijvoorbeeld dat mijn luteale fase ongeveer 10 dagen duurt, deze keer was mijn ei pas op dag 15, dus het is niet gek dat ik vandaag op mijn NOD (dag 24) nog niet ongesteld ben. Ik ga ook nog niet testen omdat m'n ei pas net geweest is.
Hoi babyboom, ik was tegelijk met jou aan het typen. NOD betekent 'niet ongesteld dag', dus de dag waarop je ongesteld zou moeten worden en hoopt dat dat niet gebeurt. Bij mij werd elke NOD een WOD



Ovulatietesten meten je LH piek, die is voordat je eisprong is. Het beste (voor de meeste kans op zwangerschap) is om binnen 24 tot 48 uur na je LH piek (dus je positieve ovulatietest) seks te hebben. Voor jou dus afgelopen zondag. Vrijdagavond is ook prima, dan lag er vast wat klaar toen als je ei sprong :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven