Zwanger (worden) van 2e, 3e, 4e of .... kindje

03-01-2014 21:07 1099 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdAndere kinderenBezig voorBezig sindsZwanger/

NOD/uitg.Bijz.Kruidnootje

7736meisje 6 en 43e kindjenov 2013Zoon geboren!...Miekie8035jongen 5 en 33e kindjeaug.2013zoon geboren!!jongenDebouwer35Meisje 8, jongen 7 en 5, meisje *5e kindjeNov 2013 13-10-154e kindje geboren met 20+6Phon38Phonmini 42e kindjejan.2013 aug 2015 fingers crossed!!! ????Warsk34Jongens 10, 8 en 5, jongen*5e kindjedec.201310-01-20154e kindje geboren met 16 wknStefanie34jongen 3,

meisje 1,53e kindjedec.201316-09-2014??...Riekje8232meisje 6 en 43e kindjeapr.201326 febr 2015 meisje



Zwanger zijn of worden van 2e, 3e, 4e of misschien wel meer kindje is toch wat anders dan bij de eerste.



Wie schrijft er mee?
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

Ik zie alleen de tabel net niet helemaal, bijz. Zie ik nog net... Of ligt dat aan de Ipad?
Alle reacties Link kopieren
Is hij zo wel goed? Heb hem wat 'ingenomen'!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iPad, ik zie m nu in elk geval goed, dank debouwer,



Weetje hoe is het met jou, wanneer ben je ongeveer uitgerekend? En heb je veel last van kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zie em ook goed nu!!



Hier gaat alles goed, wel hele dag door met vlagen misselijk, nu al veel meer dan met mn zoon, daar geen een keer misselijk geweest... Voel constant 'beweging' in mn baarmoeder, dus daar gebeurd van alles. Ben rond 20aug uitgerekend denk ik. 17aug echo, 13aug intake. Dus nog even 2 weekjes geduld...

Ben overigens wel 'bang' voor een tweeling. Ben zelf een helft van een 2eiige tweeling en mijn moeder had ook eerst een zoon en toen een tweeling. Kans wordt hoe ouder je wordt ook nog eens groter las ik ergens. Pfff ik hoop iig op 1!



Voor de tabel, ben 31 jaar.
Alle reacties Link kopieren
En ben wel moe, gelukkig afgelopen 2 weken vakantie gehad, maar zie al op tegen komende weken...



En jij kruidnootje, nog getest?
Alle reacties Link kopieren
Wauw DeBouwer, dat heb je snel gefixt! Mooi!

Voor de statistieken: ik ben 33, wij zijn bezig sinds aug. 2013, nu in 3e ronde na mk.



Weetje, ik kan me voorstellen dat je een beetje bang bent voor een tweeling. Mijn schoonzus heeft een tweeling en dat was vooral toen ze klein waren best druk. Maar ook heel leuk.

Ik hoop voor je dat het er een is, maar zou je het echt erg vinden als het er twee blijken te zijn?

En moe.... Dat is vooral lastig. Bij mijn zwangerschappen werd dat gelukkig minder na een week of twaalf. Ik duim dat dat ook bij jou zo is.
Alle reacties Link kopieren
Moet nog even een gezellige avatar vinden hoor. De tekst waar het om ging valt weg.... Er stond nl. we can do it! Vond ik wel toepasselijk. ;)
Alle reacties Link kopieren
Wauw goed gedaan Kruidnootje.

En bedankt voor de 10 jaar eraf. Wij zijn bezig sinds augustus 2013. En onze eerste is 4. Zo goed als.

Mijn avatar is helemaal niet te zien. Zo gek. Ik heb vier kaarsen. Vond ik ook wel mooi symbolisch.



Balen die misselijkheid weetje. Nog even geduld dus.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi,



Mooi schema weer, de bouwer. Gelijk goed overzicht! Alleen kloppen mijn gegevens niet helemaal. Mijn jongste is een meisje, mijn (vermoedelijke) nod is de 13e en ik heb(gelukkig) geen miskraam gehad.



spannend allemaal, weetje! Alleen altijd zolang wachten tot je naar de vk mag... heb je het al tegen iemand vertelt? Of wacht je op de echo?



Ik heb vanavond ineens allemaal steken onderin mijn buik... zou mijn ei sprong kunnen zijn, dan zou ik wel een langere cyclus hebben... ff afwachten maar. Grrr wat lastig allemaal...en dan is dit pas de eerste ronde...



weltrusten!
Alle reacties Link kopieren
Ps ik ben 33 ipv 27.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de info, heb de wijzigingen doorgevoerd!

Zag ook dat Tulp overschreven was. Tabel is wat lastiger bewerken dan t eruit ziet!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me nog steeds inhouden met testen. Oudjaarsdag heb ik een half glaasje gedronken. Maar smaakte niet, dus excuus was ook niet nodig.

Nu al elke dag maagzuur en af en toe wat draaierig. Hoop dat t voor t geode doel is!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog niet weer getest, en ook nog niet ongesteld (dat zou ik vandaag wel of niet moeten worden). Dacht vanmorgen voor werk even snel nog een test te halen bij het Kruidvat maar kwam een vader van school tegen, tja dan weet meteen iedereen het dus maar even niet gedaan haha.



Misschien vanmiddag nog even eentje halen. We gaan vanavond bij vrienden eten dus testen wordt niet eerder dan dat we weer thuis zijn helaas….



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Je houdt t wel spannend kruidnootje!!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Sorry



Durf eigenlijk ook niet zo goed, ben bang voor een teleurstelling….. maar dat slaat natuurlijk nergens op want als het zo is het zo en daar verandert zo'n test niets aan!
Alle reacties Link kopieren
Spannend kruidnootje! En wat goed datje het zo lang vol houd met niet testen. Ik heb de testen al in huis... Ik moet nog een week wachten... hopelijk gaat dat sneller, als volgende week alles weer normaal is.

En dw bouwer, voor jou ook nog ff paar spannende dagen...

Ik ga duimen voor jullie.



Ik ga zo gezellig shoppen met mijn dochter en moeder. We moeten nieuwe kleren gaan kopen voor haar verjaardag!



En vanavond dus op stap met mijn vriendinnen.... wel zin in trouwens! Alleen nog ff een niet drinken smoes bedenken..



fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig geshopt en geslaagd! Maar wat een drukte op zaterdag in de stad... geen lolletje.



Warsk, jij bent ook al bijna aan de beurt voor je nod, spannend! Voel je al iets?

Jij ook een fijne avond!



Ik ga me zo maar eens optutten.



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Warsk, leuk een avond samen op stap!! Is toch wel lekker even zonder kids!! Gaan ze met zn allen ergens logeren?



Flow, lekker geshopt. Nog leuke dingen gehaald?



Hier krijg ik steeds meer vragen of er nog een 4e gaat komen. Jongste gaat vanaf dinsdag naar school. Maar dat was eigenlijk niet de trigger om toch voor een 4e te gaan. De extra tijd die ik nu krijg vind ik eigenlijk wel lekker en zal ik ook zeker goed benutten! Maar het besluit voor de 4e zat er bij mij eigenlijk altijd al in. Beetje op de achtergrond gedrukt doordat manlief niet die keuze zou maken. Maar in oktober aangegeven dat ik het toch echt graag wil en dan gaan we er ook samen voor. Hij wil er ook voor gaan, anders zouden we er niet aan beginnen. Maar de vragen worden nu wel een beetje erg irritant. Laat mij lekker bepalen wanneer ik besluit voor 3 of 4 kinderen en laat mij bepalen wanneer ik het vertel.



Ik ben trouwens ook ergens wel bang voor een tweeling. Mijn moeder heeft bij de 3e een 4e kado gekregen. Dat waren toen 4 kinderen onder de 4....... Ach, dan is 7,5,4 en 2 van 0 toch beter te doen



Nu nog even bedenken of ik morgen ga testen of niet. Voor korte cyclus zou ik morgen ongesteld moeten worden. Maar voor lange cyclus pas woensdag. Wat te doen......... We zien morgen wel denk ik. De test is in huis. Durf ook niet zo goed. ben ook erg bang voor wit resultaat.

Doen jullie de test samen met man of alleen?



En kruidnootje??? Nog getest?



Fijne avond allemaal, ik ga crashen op de bank
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellige plannen allemaal. Hier ouderwets bankhangen. ;)



Kruidnootje, zo herkenbaar die angst voor teleurstelling. Die gedachtenkronkel had ik ook afgelopen maand. Dan is blijkbaar ongesteld worden minder erg dan een witte test.



Debouwer ook al zo spannend. Irritant hè als je cyclus zo kan verschillen. Dat gaf mij afgelopen maand valse hoop. :( Ben jij altijd onregelmatig? Ikke dus wel, vandaar de ovulatie testen.

En inderdaad irritant die vragen. Wat een nieuwsgierigheid. Aan de andere kant kan het ook echt meeleven zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou net getest maar niets meer dan een enkel streepje helaas.... Dan maar snel ongesteld worden en op naar de volgende ronde
Alle reacties Link kopieren
Hey kruidnootje dat was niet de afspraak!! Balen zeg!!! Kan het niet liggen aan test tijdstip?

Maar inderdaad dan maar door. Zo voelde ik me afgelopen weken toen mijn lijf mij zo fopte. Voor nu
Alle reacties Link kopieren
He, balen!!! Dat was niet wat we gehoopt hadden...

Ook
Alle reacties Link kopieren
Irritant kruidnootje. Dat was inderdaad de angst.



Ik ga denk ik morgen testen, mocht er vandaag niks gebeuren. Dikke kans op nog steeds ongesteld daarna, maar ben zo benieuwd.



Gisteravond weer om 9 uur in slaap gevallen op de bank. De film was niet zo interessant, maar dan nog. Om 9 uur kan je daar toch nog wel wakker bij blijven?



Hier zijn de kinderen maandag nog vrij. Een zeer raar geplande studiedag. Nou ja, dan nog een extra dagje thuis en dinsdag allemaal naar school. Zal wel stil worden thuis! Maar van genieten tot het gehuil weer begint (over maand of 8 )
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven