Zwanger worden vanaf maart 2016 deel 2

04-02-2016 20:18 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals afgesproken een ander topic zodat de tabel up to date kan blijven!

Schrijf gezellig mee over het wel en wee van het (proberen) zwanger (te) raken!



Als ik iets aan moet passen graag DIKGEDRUKT



NicknameLeeftijd V/M Hoeveelste kindjeGeboorte 1e kindjeWanneer startenNODZwanger/UDBijzonderheden Bam1984 31 2e juli 2015 februari 1-8 - - Flessenpost 32/30 2e april 2014 maart 4-8 - - Giraf007 29/29 1e - maart - - Globetrotter91 25/30 1e - februari - - Helena6 30/35 2e maart 2014 maart -

5-12-2016 uitgerekend van een meisje Geslachtsbepaling 20-6 Isa__88 27/36 1e - maart 31-7 - - Jame 30/43 1e - februari 11-7 - - Mbwh 27/29 1e - februari - 10-12 uitgerekend Misple 33 1e - maart - 5-12

uitgerekend van een jongen - Misscura90 25/30 1e - juni - - Puckie89 27/30 1e - mrt-april 21-8 - - Sleepingbeauty87 28/31 1e - maart 23-7 - - Vanessakusje1987 29/42 1e - januari 5-8 - 13-12 vroeggeboorte 18 weken VivaMamaJST 33/35 2e juli 2013 mrt-april - 7-7 echo

20-2 uitgerekend Wanhopia 33/32 1e - december 5-8 - - Wolkje85 30/30 1e - 2015 - - -
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad miss! Nu dus op naar de vruchtbare dagen... Succes!



Wat fijn BAM, een perfecte timing dus Moet vast goed komen!



Helena; succes bij de echo en ook voor de combinatietest! Leuk om mini dan weer te kunnen zien. Ik heb vandaag nog eventjes mogen kijken en vrijdag én maandag weer!
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat zeggen we elke maand mbwh maar tot nu toe gebeurt er geen zak ondanks die timing



Fijn dat jij zo vaak mag kijken zeg, genieten!
Ik hoop dat het raak is voor je bam. We lopen deze maand mooi gelijk.



Ik heb sinds gister weer pijnen rechtsonder in mn buik, vlakbij mn lies. Dus eisprong komt er zeker aan.

Verwacht vandaag of morgen. Hier geen testen dus gewoon extra pogingen wagen



Volgende maand geen kans hier dus hoop dat deze maand voldoende is ;)
Alle reacties Link kopieren
Er is lekker veel geschreven, leuk! Ik wacht vol spanning al jullie nod's af!



Super Bam! Ik hoop voor je dat het deze keer raak is! Is de donor inmiddels al geweest?



Helena: lijkt me echt heerlijk, zo'n kriebelende wurm in je buik. Gelukkig heb je niet zo veel kwaaltjes, maar misschien kan je nog een contract krijgen bjj Clearasil hahaha!



Jame: ik zou die ovu testen gewoon halen hoor. Slechter kan het niet worden, toch?



Hier is het supersaai dus ik heb niks te melden..
Alle reacties Link kopieren
Mbwh: Jeetje, dat klinkt inderdaad spannend dat je opeens bloedverlies had. Gelukkig was er niets aan de hand!! Heb je inmiddels vaker bloedverlies gehad of niet meer? Je hebt in ieder geval al bijna je termijnecho zie ik, kan je weer even gluren en jullie kleine frummel bewonderen Je hebt sowieso veel echo's zeg!! Is dat vanwege de vorige keer dat het vruchtje gestopt was met groeien rond 4 weken? Of haal ik je nou door de war met iemand anders Sorry in dat geval dan!! Ik hou niet iedereen meer zo goed uit elkaar zoals een poosje geleden..



Helena6: Vervelend die misselijkheid Kan je nog wel 'gewoon' eten ondanks je misselijkheid? En je hoeft dus niet over te geven? In de tabel staat overigens dat je vandaag de termijnecho hebt, maar volgens mij schreef je ergens dat die woensdag is, toch? In ieder geval veel kijkplezier alvast!



Apple86: Superfijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien! Nu lekker van genieten!



Wanhopia: Geen gek idee om het zwanger worden even op een lager pitje te zetten en eerst aan andere doelen 'te werken'. Sterkte en succes!



Wolkje85: Jeetje wat een ontwikkelingen! Heel veel sterkte deze week met de operatie, hopelijk herstel je spoedig! Beterschap en ik duim voor je daarna!



Vanessakusje1987: Wat k*t zo'n korte luteale fase. Weet je ook waarom ze er liever geen Progesteron voor willen geven?



Isa__88: Mijn vriend is van plan om 1 dag per week minder te gaan werken en ik zal 3 dagen per week gaan werken (werk nu 4,5 dag per week). Wat betreft het eten om zwanger te worden; de eerste 2-3 maanden lette ik heel goed op. Daarna liet ik het meer los en lette ik alleen op met rauw eten en alcohol gedurende de periode op het wachtbankje. Zodra ik ongesteld werd ging de wijnfles gewoon weer open hoor Wat betreft je vraag over de innesteling: nee ik heb niets gevoeld en toch zwanger. Maar ik heb ook gelezen dat er wel vrouwen zijn die het wel gevoeld hebben. Geen peil op te trekken dus



VivaMamaJST: Shit.. wat balen zeg Dikke knuffel!



Voor alle anderen bij wie het deze ronde niet gelukt is; echt balen!! Ik weet hoe het voelt Maar blijven jullie aub positief! Ik duim voor jullie in de volgende ronde!!



En aan diegene op het wachtbankje..spannend!!! Succes allemaal! Vivamamamona, Isa__88, Teagirl en Puckie89 jullie zijn de eerste zo te zien. Ik duim voor jullie!



Het is nu alweer even (ruim 1,5 week) geleden dat ik gereageerd heb. Sorry daarvoor! Maar dat komt omdat ik me de afgelopen week absoluut niet goed voelde. Ik heb sinds vorige week enorm last van zwangerschapsmisselijkheid en braken. Hield sinds een paar dagen geleden bijna nauwelijks nog iets binnen en begon soms al te kokken van bepaalde (etens)geuren. Heb van de huisarts medicatie gekregen tegen de misselijkheid en het braken. Dit leek de eerste dagen niet echt te helpen, maar begint nu aan te slaan. Ik braak nog maar een enkele keer per dag. Helaas lukt het me nog niet om veel te eten. Daarom lig ik al dagen op de bank en ben ik net een ziek vogeltje Kan daardoor ook niet werken, wordt al duizelig en misselijk als ik op sta. Hopelijk knap ik de komende dagen wat meer op en gaat de medicatie nog beter z'n werk doen.



Overmorgen de eerste echo, spannend!! Als 'alles' (weten we natuurlijk nooit zeker) goed is, willen we het daarna ook aan onze ouders, broers/zussen e.d. gaan vertellen
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend, Sid! Gelukkig slaan de medicijnen nu wel een beetje aan, maar ik hoop dat je snel af bent van dat braken en niet kunnen eten.



Spannend hoor, die echo! Hoe ver ben je dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:curlycurla schreef op 23 mei 2016 @ 17:06:

Wat vervelend, Sid! Gelukkig slaan de medicijnen nu wel een beetje aan, maar ik hoop dat je snel af bent van dat braken en niet kunnen eten.



Spannend hoor, die echo! Hoe ver ben je dan?Ja zeker vervelend, voel me vandaag voor het eerst wel wat beter dus hopelijk zet dit door! Morgen ben ik (volgens mijn berekening) 8 weken precies.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot dat je je zo naar voelt SID!

Wat heb je qua medicatie gekregen?

Ik ging met emmesafene van 8x pd naar 0,0 overgeven.



Verder weinig te melden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vanessakusje1987 schreef op 23 mei 2016 @ 17:31:

Wat rot dat je je zo naar voelt SID!

Wat heb je qua medicatie gekregen?

Ik ging met emmesafene van 8x pd naar 0,0 overgeven.



Verder weinig te melden. Ik heb inderdaad Emesafene (zetpillen) gekregen. Deden de eerste dagen niet veel , maar merk sinds vandaag iets verbetering.
Alle reacties Link kopieren
En wanneer nam je ze?

Ik mocht er maar 1 per dag en t rare was moest m nemen voor t slapen gaan maar t werkte erg goed.

Zodra je er 2 ging gebruiken mocht ik niet meer auto rijden en dat wilde ik liever niet want moest gewoon werken.

Maar was dus uiteindelijk niet nodig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vanessakusje1987 schreef op 23 mei 2016 @ 17:42:

En wanneer nam je ze?

Ik mocht er maar 1 per dag en t rare was moest m nemen voor t slapen gaan maar t werkte erg goed.

Zodra je er 2 ging gebruiken mocht ik niet meer auto rijden en dat wilde ik liever niet want moest gewoon werken.

Maar was dus uiteindelijk niet nodig!Ik mocht ze de eerste 2 dagen 4x per dag gebruiken en daarna 2x per dag. Zit nu dus in een schema van 1 voor het slapen gaan en 1 bij het wakker worden. Bij hoeveel weken zwangerschap heb jij ze gekregen en kon je er ook eerder mee stoppen? Ik bedoel omdat de misselijkheid toen afnam, niet vanwege je vroeggeboorte
Alle reacties Link kopieren
Ik ging pas overgeven met 14 weken. Op 16/17 de max en heb t maar 5 dagen gebruikt voordat t mis ging. Maar daarvoor moest t overgeven stoppen anders werd ik opgenomen ivm de hoeveelheid. Was toen al 13 kilo kwijt.
Alle reacties Link kopieren
@sid, spannend hoor bijna de eerste echo!!



@hier, mijn menstruatie komt op gang geloof ik. Helaaaaaas, volgende ronde nieuwe kansen.
.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend SID! Dat je zo moet spugen! Dan mag ik echt niet klagen! Buiten dat ik minder avondeten naar binnen krijg, kan ik gewoon eten.

Koken is nu niet mijn favo bezigheid... Maar het gaat over! Bij mij dus al verbetering vanaf week 11. Hopelijk steeds beter.

Ik hoop voor jou ook dat het snel over gaat! Bij de eerste had ik bijna nergens last van, walhalla! Maar we doen het ergens voor..



Ik heb het idd volgens mij verkeerd in de tabel laten zetten.. Ik heb dus morgen de Combinatietest en overmorgen termijnecho.

Morgen precies 12 weken, als morgen alles goed is, kan ik het op t werk gaan vertellen. Miskraamperiode voorbij, ergens lucht het op!!
It's better to arrive late, then to arrive ugly.
Alle reacties Link kopieren
Fijn als je de 12 weken grens voorbij bent Helena! Toch weer een mijlpaal



@sid en Helena, geniet van de echo!! Blijft toch altijd weer spannend he denk ik.
.
Alle reacties Link kopieren
BAM, dan zou het deze keer gewoon moeten! Ik duim voor je



De reden dat ik vandaag extra mocht kijken was het flinke bloedverlies afgelopen weekend. Geen krampen maar wel helderrood bloed. Het gekke was dat m'n gevoel zei dat er niks ergs was, maar nare gedachtes én Google maakten me erg onzeker. Gelukkig helemaal niks aan de hand. Blijkbaar komt onverklaarbaar bloedverlies voor bij 1 op de 5 zwangerschappen.



Oh SID, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Gelukkig begint het medicijn nu te werken maar wat kun je je dan beroerd voelen he. Ergens natuurlijk een bevestiging dat je hartstikke zwanger bent maar het mag dan wel een heel stuk minder! Veel plezier en succes bij de echo. Zo leuk om je eigen mini dan eindelijk te zien!



Dit is mijn allereerste zwangerschap dus ik denk dat je iemand anders bedoelt. Wel bij 9 weken bloedverlies gehad (heel minimaal tov afgelopen zaterdag), toen mocht ik ook meteen langskomen. Ben ik echt heel erg blij mee, want het is toch een geruststelling als je zelf het hartje ziet kloppen en onze frummel lekker beweeglijk is.



Jammer dat je ongesteld bent geworden Isa, succes in de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Isa! Hopelijk heb je het mis



Ja bloedverlies is niet fijn, heb het ook gehad. En die misselijkheid lijkt me ook ellende pffff.. Dat hoop ik nooit mee te maken! Sterkte voor degene die dat hebben..
Jammer isa..
Alle reacties Link kopieren
Mbwh; gelukkig was alles goed! Lijkt me toch wel schrikken dat bloedverlies! Ik zou ook gelijk bellen! Gelukkig mag dat bij de meeste verloskundigen gewoon en kun je even langskomen.



Isa; jammer
It's better to arrive late, then to arrive ugly.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe NOD 27 juni

Na 3 dagen bruinverlies is het gister doorgebroken. Gelukkig nu wel gewoon 12 dagen na de eisprong, dus die fase is niet te kort, dat is wel weer fijn.
Alle reacties Link kopieren
Jammer vmmona!



Helena plafonddienst?
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor m’n afwezigheid maar ben deze maand even niet zo bezig met het zwanger worden.



mbwh, fijn dat het bloedverlies niks betekende en je zwangerschap nog steeds goed gaat.



SID, wat vervelend dat je niks meer kan doen vanwege de misselijkheid, hoop dat je je snel weer beter voelt.



Helena, fijn dat je deze week de 12 weken grens over bent!



Miss, goed om te lezen dat je een leuke vakantie op de wadden hebt gehad. Succes alvast voor je vruchtbare dagen!



Bam, ik hoop dat het deze maand raak is voor je!



Vivamamamona, fijn dat je luteale fase deze maand gewoon 12 dagen was



Jame, moeilijk ik kan me het ergens wel voorstellen van de teleurstelling, maar niet geschoten is altijd mis dus ik zou het zelf wel gewoon proberen ondanks je situatie met nieuw werk en bruiloft plannen.



VivamamaJST, heel veel sterkte



Wolkje, heel veel succes deze week met de operatie! Hoop dat het allemaal goed gaat!



Isa, jammer dat je ongesteldheid door is gebroken. Succes voor de volgende ronde!



Mijn NOD is volgens de app 10 juni, maar ik denk dat dit ook een paar dagen eerder kan worden omdat m’n cyclus een beetje door de war was na de lange vlucht. Zal het nog even bevestigen als ie m’n eisprong heeft gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Echo12wk

It's better to arrive late, then to arrive ugly.
Alle reacties Link kopieren
Helena, leuke foto! Wat een geweldig gevoel moet dat zijn, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Was erg leuk de kleine spruit weer even te zien. Hij/zij was lekker actief en liet wat kunstjes zien!

Verder zag alles er goed uit. Behalve dat mijn placenta voor de uitgang ligt... Dit kan nog veranderen blijkbaar, maar zo niet dan wordt het een geplande keizersnede. Ik moest er nog maar niet van uit gaan zei ze, want vaak groeit het nog omhoog en daardoor weg van de uitgang... Ben benieuwd

5 buisjes bloed lichter voor alle testen... Pff nu dus flinke hoofdpijn. Meteen maar spinazie gegeten
It's better to arrive late, then to arrive ugly.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven