Zwanger worden vanaf maart 2016 deel 3

27-07-2016 19:24 544 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic! Het vorige deel lees je HIER!



Schrijf gezellig mee over het wel en wee van het (proberen) zwanger (te) raken!



Als ik iets aan moet passen graag DIKGEDRUKT



NicknameLeeftijd V/M Hoeveelste kindjeGeboorte 1e kindjeWanneer startenN O DZwangerBijzonderheden Bam1984 32 2e juli 2015 februari - 22-6 uitgerekend van een meisje Globetrotter91 25/30 1e - februari - - Helena6 30/35 2e maart 2014 maart - 5-12-2016 uitgerekend van een meisje Jame 30/43 1e - februari 23-11 - - Mbwh 27/29 1e - februari - 10-12 uitgerekend Misple 33 1e - maart - 5-12

uitgerekend van een jongen Puckie89 27/30 1e - mrt-april - - Sleepingbeauty87 28/31 1e - maart - - Vanessakusje1987 29/42 1e - januari - - 13-12 vroeggeboorte 18 weken VivaMamaJST 33/35 2e juli 2013 mrt-april - 20-2 uitgerekend Wanhopia 33/32 1e - december - 20-8 uitgerekend Wolkje85 30/30 1e - 2015 - - -
Alle reacties Link kopieren
Wanhopia ik denk oprecht dat het er mee te maken kan hebben. Mijn cyclussen zijn wel altijd regelmatig maar de ronde dat ik geen suikers ed at was het raak bij zoon... Kan toeval zijn maar ik ben ervan overtuigd dat het op elkaar doorwerkt. Ik ga ook maandag weer beginnen met cambridge, en geen alcohol meer en hoop nu echt dat het raak gaat zijn Als dat zo is ben ik er écht heilig van overtuigd Kunt maar ergens hoop op hebben he...



Isa, het is ook juist de bedoeling dat hij wat verschuift, want ik wilde geen hele cyclus wachten op een nieuwe eisprong Zou hem eigenlijk nu ongeveer hebben, ben benieuwd wanneer hij nu gaat komen als ik zondag stop met de pil. Ik hoop zo dat het klopt dat je na de pil extra vruchtbaar bent, hoewel ik me voor kan stellen dat dat niet echt zo werkt als je hem maar 2 weken slikt



Nee idd Isa, dat had ik ook laten doen dan! Ben benieuwd, wanneer krijg je de uitslag??
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken dat je eisprong gewoon twee weken opschuift, ben benieuwd. Oh zeggen ze dat je vruchtbaarder bent na de pil? Wist ik niet. Laten we het hopen voor je



oh dat ben ik vergeten te vragen of het is gezegd maar niet goed geluisterd, het was nog vroeg ik bel maandag wel dan ga ik het even vragen maar als ik internet mag geloven duurt het zo'n 3 weken. Hopelijk eerder.

Dit was nog geen eens mijn eigen huisarts want die van mij is een maand op vakantie. Dit was een andere praktijk vervangende arts, vond het wel fijn dat hij m'n klachten serieus nam en niet zei goh neem maar een paracetamol en kijk het even aan. Dat soort verhalen hoor je ook vaak.
.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat denk ik ook. Ik laat het je weten haha. Als het nou raak is weet je wat je moet doen



Okee 3 weken is best lang... Maar goed, we wachten toch al steeds een maand dus wat is nou een paar weken. Hopelijk is alles gewoon goed en heb je er snel geen last meer van..
Balen wanhopia. Schiet niet echt op zo.



Mijn nod zal zondag, maandag of dinsdag zijn. Verschilt altijd een beetje bij mij.

Ben nogal druk de laatste tijd dus was een beetje afwezig.



Bam ik hoop dat het je weer gaat helpen en dat het snel raak mag zijn. Qua extra vruchtbaar zijn na de pil weet ik niet of ik daarin geloof. Bij mij in ieder geval niet.
Alle reacties Link kopieren
Bloempie; Ik heb je idd al verwijderd zie ik, en de laatste "opschoning" is toch alweer een aantal weken geleden dus dan heb je idd best lang niet meegeschreven maakt verder ook niet zoveel uit! Hopelijk is het raak voor je



Ik weet natuurlijk ook niet of het waar is of waar het op gebaseerd is dat je vruchtbaarder bent na de pil maar ik las ook dat je meer kans hebt op een meerling omdat er ineens meerdere eitjes vrij kunnen komen na de pil geslikt te hebben. Dat hoeft van mij dan weer niet 1 is genoeg!
Ik had je gevraagd om mij uit de lijst te halen hoor, ben verder niet weg geweest? Wij zouden even stoppen vanwege persoonlijke omstandigheden, maar toch besloten door te gaan. Had toen al gevraagd of jij mij uit de tabel wilde halen en had niet gevraagd om er weer in ;). Haha
Alle reacties Link kopieren
O zo... Haha ja al die verschillende mensen/verhalen, wist niet meer hoe of wat
Alle reacties Link kopieren
Ja Bam, ik ben er ook heilig van overtuigd dat suikers het eea flink kunnen ontregelen..

Wil de laatste 5kg ervan af hebben dus alleen maar extra stimulans/motivatie.



Geniet van jullie zondag!
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een kilo of 5.. Komt goed als je het echt wil!



Jij ook een fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Zow laatste pil genomen BAM?

Geniet je nog van je vrije dagen??



Hoe gaat het met de rest?

Hier z'n gangetje. Wat druppels bloed verloren dus dikke schrik maar ja hoeft niets te zijn dus ff afwachten!

Nog 1 wk werken en dan vakantie!!!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend vanessa! Nooit leuk om bloed te verliezen. Afwachten maar weer.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je geen bloed meer hebt verloren Vanes!
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Spannend Vanessa, hoeft niks te betekenen idd maar je blijft er toch mee bezig.

Wanneer ga je het je vriend vertellen?



Idd de laatste pil genomen, zaterdag. Zou eigenlijk zondag doen maar ik dacht die ene dag maakt dan ook niet uit Dus nu wachten op een eisprong, ben heel benieuwd of ik mijn lijf echt zo goed ken als ik denk



Ik geniet enorm van mijn vakantie. Ik had het niet verwacht maar ik vermaak me prima. Normaal verveel ik me of baal ik dat ik niet op vakantie kan/ben, zeker als het regent. Maar nu gaat het eigenlijk wel goed. Heb een fijn ritme samen met zoon en de dagen vliegen voorbij. Hij was afgelopen weekend 2 nachten bij mijn vader, en ik ben lekker wezen festivallen met mijn beste vriendin. Daar ook een hoop bekenden natuurlijk, echt heel leuk gehad! Vanaf nu laat ik de drank ook vóór de eisprong staan.
Fijn dat het zo leuk was bam.



Hier helaas weer ongesteld geworden..
Alle reacties Link kopieren
Woehieeee positieve test! Voorzichtig blij!! Moet namelijk nog ongesteld worden
Alle reacties Link kopieren
Weet nog niet BAM nog geen geschikt moment gevonden.



Fijn dat de vakantie leuk is en jullie genieten!



Echt baken bloem..



En nee Pucky je moet niet meer ongesteld worden!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha echt he, puckie! Je moet niet meer ongesteld worden! gefeliciteerd! En we willen foto's!



Heel erg klote bloempie i know how you feel! Wij allemaal wel trouwens
Alle reacties Link kopieren
quote:Puckie89 schreef op 15 augustus 2016 @ 17:38:

Woehieeee positieve test! Voorzichtig blij!! Moet namelijk nog ongesteld worden

Je nod is de 21ste bedoel je. Niet ongesteldheids dag bedoeling is dat je niet ongesteld word hahaha maar nu al een positieve test klinkt veelbelovend !

Alvast gefeliciteerd hoor voorzichtig dan
.
Alle reacties Link kopieren
Hier is de kans op een zwangerschap deze maand bijna 0.

Vriend vertrekt morgen en komt zaterdag pas terug. Eisprong is volgens de app donderdag dus dat is wel balen. Als m'n eisprong vandaag of morgen was had ik er wellicht nog wat aan maar aangezien het donderdag is acht ik de kans klein. Dus deze maand ga ik maar nergens van uit.

Werk is werk helaas
.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog er flink van nemen isa en zat weer. Wie weet!



Nou hij weet t hoor. Hij geloofd we weinig van maar goed. Haha
Alle reacties Link kopieren
Isa als je morgen nog kan sexen en je eisprong is donderdag dan is het toch prima? Dan maak je gewoon een redelijke kans hoor.



Vanessa, het lijkt mij enorm moeilijk om "zo'n vriend" te hebben. Ik probeer niet te oordelen want ik ken jullie helemaal niet maar zoals je dingen verteld... Poeh...
Alle reacties Link kopieren
Ja idd vanes meer kunnen we niet doen.



Oh hoe had je het grote nieuws gebracht? Wel fijn dat je het nu vertelt hebt?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken m gelukkig en uiten kan ie niet dus had ook niets anders gedacht Haha.
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval weet hij het nu en kun je alles samen delen, dat is ook wel fijn!
.
Alle reacties Link kopieren
Balen bloempie



Wauw Puck..das toch wel erg positief dan! Voorzichtig gefeliciteerd!



Fijn dat je vakantie lekker chillie is Bam



Goed dat je het tegen je vriend heb verteld Vanessa, lijkt me voor jouzelf ook fijn.



Hier is de menstruatie een dagje korter dan normaal, maar wel normaal verlopen. Wil er vol voor gaan deze periode!
Slowly getting there....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven