Zwanger worden vanaf medio augustus

15-08-2014 21:05 1022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer geprobeerd een tabel te maken, niet heel mooi maar wel makkelijker aan te vullen voor een ieder



Als er iets anders moet zeg het even... ik kon niet zo snel iedereen zijn gegevens up to date maken...



NaamLeeftijdKindjeNOD Ronde #Bijzonderh.Loesjesss 28/31Kindje 1NOD 30-1 ronde 5Curettage 15/10 Ellepellie85 29/28Kindje 2ZWANGER! Milka8628/30Kindje 1NOD 29/10 ronde 2Onregelmatige cyclus AnB2730/33Kindje 1NOD 22/9 ronde 2Deppy21/29Kindje 1ZWANGER!ronde 2 All_3gra 30/30Kindje 1NOD 7/12 ronde 4Tot nu toe eisprong gemistIndyy29/31Kindje 2ZWANGER! Blonde8331/34Kindje 1 ZWANGER! ronde 513/10 vroege miskraam yara8430/30Kindje 1 NOD 27/12 ronde 5
Alle reacties Link kopieren
Wow wat is er weer veel geschreven!



Ten 1e: Ontzettend gefeliciteerd blondiine!! Kan me goed voorstellen dat je aan het zweven bent! ;) Ik zou gewoon een andere test halen, die van clearblue geeft idd aan hoeveel weken. En dan een verloskundigepraktijk bellen ;)



@anb Toch ongesteld geworden. Hoe lang heeft je cyclus uiteindelijk geduurd? Vervelend he die onzekerheid van wel/niet. Helemaal herkenbaar hoor! En idd ben je hopelijk snel van je ongesteldheid af en kun je weer verder. Met mij goed hoor! Ik ben donderdag toch ongesteld geworden, 2 dagen later dan 'normaal'. 1e dag heel heftig! Dat heb ik niet vaak, was er gewoon beroerd van. De dagen erna werd het al snel minder. Maar ik had ook stiekem de hoop, van zou het...en dan weer gedachten van te mooi om waar te zijn. Mind en lichaam kunnen je aardig in de war brengen.



@san82 jammer dat je ons verlaat, maar je bent uiteraard altijd welkom! Ik hoop voor je dat het snel op gang gaat komen



@joo Hele fijne vakantie! Ga je naar de zon? Geniet ervan!



Hier weinig nieuws onder de zon (stortregen). Van het weekend leuke dingen gedaan met het gezin. Dochter was helemaal in de gloria dat papa er weer was. Gezwommen, naar het strand, naar de kermis..ze is aardig verwend ;) Aankomende week feestweek in het dorp. Ik hoef in ieder geval geen smoesjes te bedenken, dat scheelt ;) Ik rook trouwens ook. Bij de 1e meteen gestopt na de positieve test en dat ging gek genoeg heel makkelijk. Mistte een wijntje meer dan een sigaret, terwijl ik nauwelijks drink (behalve op feestjes;) ) Ben 2 maanden na de bevalling weer begonnen met roken, best zonde.



Ik zit nog steeds wel in dubio mbt mocht het raak zijn de volgende ronde dat ik dan rond dochters verjaardag uitgerekend zal zijn. Vriend ziet het probleem totaal niet en de meeste van jullie ook niet las ik. Ik zal wel een beetje een muts zijn daarin ;) Ik heb nog heel ff om er over na te denken



Succes met wachten iedereen! Hopelijk snel nog meer positieve testen
Alle reacties Link kopieren
quote:blondiine schreef op maandag 25 augustus 2014 19:36 Test vanochtend gedaan... En.... ZWANGER!!



??



Ga morgen maar even eentje kopen/ doen om erachter te komen hoeveel weken. Want van internet wordt ik niet echt wijzer...

Ene website zegt dat je eerst naar je huisarts moet de andere zegt dat dat onzin is... Pffff



....Ik zweef... "Test vanochtend gedaan... En.... ZWANGER!!



Ene website zegt dat je eerst naar je huisarts moet de andere zegt dat dat onzin is... Pffff



....Ik zweef..."





Jaaaaaaaa gefeliciteerd en lekker blijven zweven ;) !!!!!!!



Ik ben bij mijn zwangerschap niet 1keer bij de dokter geweest hoor... Niet nodig, ik heb de site van de verloskundige gezocht en daar stond dat je met ongeveer 9weken een intake en echo krijgt dus ik heb alleen de vk gebeld voor een afspraak, volgens mij hebben hun aan de huisarts doorgegeven dat ik zwanger was....
Moeten we trouwens niet noteren in de tabel dat blondiine zwanger is??
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames een vraagje ik heb mijn NOD 28/8

Vrijdag deed ik thuis test zeer licht positief zaterdag ook en gisteren knal positief. Ook mijn bloed laten prikken hcg 73 zeide huisarts.

Nu vannacht bij het naar toilet gaan en nu nog steeds wat bruin verlies. Ik ben een klein beetje in paniek. Vk zegt dat ik niets kan doen enkel vrijdag mijn bloed nog eens laten prikken om te zien of de evolutie van hcg goed gaat. Ik vind dit zo moeilijk nu ben zo bang
Alle reacties Link kopieren
Wauww Blondine wat geweldig voor je!! GEFELICITEERD Geniet ervan!! Wat moet dat een onwerkelijk gevoel zijn.



Voor de andere dames: ook heel veel geluk gewenst bij de naderende NOD's! Hopelijk is het voor iedereen gauw raak.



Hier ook nog geen nieuws. Maandag NOD, maar ik voel nog niks. Ben heel erg alert, maar zelfs dan niet haha... Achja, we zien het wel. Man wil niet voor NOD testen maar gewoon wachten tot ik (niet) ongesteld wordt. Lief, hij begint het ook allemaal wel spannend te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Jess0304, wat spannend.. Hopelijk vrijdag een goed bericht
Alle reacties Link kopieren
@Jess0304

Bruin bloed is oud bloed....met die positieve testen zal ik van het goede uitgaan hoor! ;)



Snap je onzekerheid wel!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heb ik toch een hekel aan wachten! Ik voel vanalles, vooral veel heel kleine 'krampjes' in mijn onderbuik. Geen idee wat dat nu weer is. Misschien wel helemaal zelf verzonnen door mijn hoofd, haha. Heb ook totaal geen eetlust op dit moment. Is eigenlijk al een heel stuk minder sinds ik gestopt ben met de pil. Ik val ook nog steeds een beetje af. Kan ik die pil toch nog de schuld geven van die 26 kilo die ik was aangekomen ( en weer afgevallen) sinds mijn 18e . Lag het dan al die jaren toch niet aan die zakken chips die ik naar binnen werkte. En vooral ook niet aan alle flessen wijn, pakken koekjes en frietjes die ik meester heb gemaakt. Justice!



En wat is het trouwens rotweer. Ik had zo veel leuke zomerjurkjes gekocht maar heb ze alleen kunnen dragen op mijn vakantie...
Alle reacties Link kopieren
Blondine- Wow, snel, gefeliciteerd! Snap dat het idee nog even moet landen! Hopen dat het bij de rest ook zo snel gaat!!

Ik ben me de hele tijd aan het afvragen of ik nu ook al hcg zou hebben mocht het zijn gelukt.. Eigenlijk wel he? Maar dat is dan te weinig om op te testen.. Ik voel ook nog steeds krampjes enzo, maar ik denk toch dat het inbeelding is!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij begint het HCG gehalte al toe te nemen na de bevruchting maar is het in het begin zo laag dat je er niets van merkt en dat het ook nog niet meetbaar is.

We maken ons lichaam helemaal gek door op alles te letten volgens mij.

Er zit niet anders op dan gewoon af te wachten! Begin toch wel steeds meer naar zo'n vroege test te neigen. Ik denk dat ik mezelf toch niet kan inhouden hoor. Waren de testen van Action nu de testen die je al een paar dagen voor je NOD kan gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaa Blondiine!!! Wat gaaf! Gefeliciteeeeeerd!!!

Andere test zou ik doen, huisarts is niet nodig hoor! Gewoon VK bellen, zeggen dat je een test hebt gedaan die positief is en dan wordt er een afspraak gemaakt!



Ik word ook helemaal gek! (Jantje Ongeduld) maar ik heb vandaag dat slijm weer gespot (dag 10) en men temperatuur was vanochtend lager!!!! Dus maar eens aan de klus en dan zou het toch niet anders kunnen? Hahaha, over 2 (landurige) weken zullen we het weten....



Voor diegene die zich nu niet lekker voelen; ik werd ziek na een week en dit heeft geduurd tot 16 weken(!) dus ja, het zou echt kunnen dat je je al zo snel slecht voelt....
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor alle lieve reacties!!! Het is inderdaad heel snel gegaan, daar ben ik wel erg blij (trots?) op.

Zeker omdat er een paar onvruchtbare personen in de familie zitten.



Andere test nu ook gedaan, zo'n digitale die het aantal weken aangeeft. En wow die zegt dus '"+ 3", als je de bijsluiter leest zou dat om 5 weken gaan... Heel gek maar dat vond ik ook wel weer eng toen ik het zag. Of eng... Het het is meer dat ik denk er zijn AL 5 weken om, maar goed eerst maar eens naar de VK en dan def. horen hoe en wat. Buikpijn was na het doen van de eerste test ook weg, althans dacht ik. Want vannacht heb ik weer krom gelegen van de buikpijn.



Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor het weekend testen! Anders ga ik niet drinken.. En stel de test is zo gevoelig dat ie dan al positief is dan weet ik het tenminste. En anders toch maar voorzichtig met het bier!

En hoe is het bij jullie?

5 weken klinkt al lang ja, haha nog 35 te gaan he!
Alle reacties Link kopieren
Spannend All3gra! Ik ga voor je mee duimen hoor.



@ Blondiine: 5 weken klinkt inderdaad al lang. Maar er wordt ook gerekend vanaf de dag dat je laatste menstruatie begon. Weet ik pas sinds vandaag, haha.



Mijn zenuwen worden op dit moment niet minder. Mijn borsten beginnen steeds gevoeliger te worden maar dat kan natuurlijk ook door het ontpillen komen. Ik moet maar gewoon afwachten. Vriend begint het ook steeds spannender te vinden. Mijn originele NOD is pas over 13 dagen maar ik had zelf het idee dat mijn eisprong drie dagen eerder was. Morgen ook eens even naar de Action om wat testjes te halen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Voel me de laatste dagen zo gek.

Ben enorm druk in mijn hoofd, wil alles regelen en het hele huis schoon hebben. Mijn borsten zijn meer opgezet dan wanneer ik ongesteld moet worden en ook ik heb buikkrampen.

Ik dacht dat het hoort bij het ongesteld worden , dat het nu anders zou kunnen voelen nu het spiraaltje er uit is.

Maar het kan natuurlijk ook wat anders betekenen.

Ik heb ook zo'n last van een opgeblazen buik gevoel.

Zaterdag/ zondag moet ik pas ongesteld worden , maar ik kon het niet laten om te testen. Ik dacht wie weet dat het toch al zo duidelijk is... Maar negatief. Logisch ook waarschijnlijk. Zou het toch kunnen of wordt ik gewoon ongesteld? Echt spannend allemaal hoor.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon over een paar dagen nog een testje doen. Als je eisprong net wat later is geweest dan je denkt, wordt ook pas later zichtbaar of je zwanger bent. Heb je een extra gevoelige test gebruikt of een gewone zwangerschapstest?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gewone zwangerschapstest gebruikt, van de action. Weet iemand of die testen goed zijn?
Alle reacties Link kopieren
Kan ik er trouwens nog bij in het schema?
Alle reacties Link kopieren
Ze schijnen wel goed te zijn maar wel pas vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Op dit moment is het HCG gehalte in je bloed nog niet hoog genoeg om te worden waargenomen door zo'n test. Bij de drogist zijn er wel testen verkrijgbaar die je wel nu al kunt doen. Die zijn extra gevoelig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog maar 1,5e week zwanger kunnen zijn. Kun je dat dan ook al testen? Is toch wel heel vroeg?
Alle reacties Link kopieren
Zwangerschap wordt gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Als je op internet zoekt, zie je dat er testen zijn die je al kunt gebruiken vanaf 4 dagen voor de dag dat je ongesteld moet worden. Wel wordt dan aangeraden om een paar dagen daarna nogmaals te testen.
Hooow meiden... ik wil dat het halverwege september is.... dan kan ik testen. Tot nu toe om de dag seks gehad. Hoop zo dat het raak is! Zou ook echt niet weten vanaf welke datum ik kan testen......
Alle reacties Link kopieren
Poeh Deppy, anders ik wel! Volgens mij mogen wij ongeveer tegelijk aan de test gaan. Ik hoop echt dat het snel raak is, heb geen zin om deze spanning maanden te moeten ondergaan.



Zijn jullie ook nog steeds dingen aan het zoeken op internet? Mijn collectie aan belachelijke dingen die je niet nodig hebt als je nog niet eens zwanger bent is ondertussen weer uitgebreid.

Toegevoegd de afgelopen dagen:

- Verloskundige

- Heel leuk babybadje

- Kleding met een konijntje erop

- Bureau waar je pretecho's kunt laten maken

Echt... ik durf dit lijstje niet aan mijn vriend te laten zien hoor! Schaam me al dood als ik het nu zo zie staan.
Alle reacties Link kopieren
Haha, loesjesss, elke keer als ik jou dingen lees denk ik 'oh, dus ik ben niet de enige' en laat m'n lijstje met favoriete eventuele babykamertjes maar weer staan.



Denk alleen niet dat het raak is bij mij helaas... Zou eigenlijk pas zondag ongesteld moeten worden, maar zag net dat ik al wat bloed verloren heb waren dus waarschijnlijk allemaal symptomen die met m'n ongesteldheid te maken hadden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven