Zwanger zesde kindje na gastric bypass

25-04-2017 20:36 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ben ongepland zwanger van de zesde! Mijn jongste is net een jaar geworden. De anderen zijn Tussen de 12 en 4 jaar oud. Ik heb ongeveer 7 weken geleden een gastric bypass gehad en daarbij veel bloed verloren en bloed transfusies nodig gehad. Daarnaast had ik de laatste zwangerschap zwangerschapsvergiftiging. Ben bang dat ik fysiek niet in goede staat ben om nu zwanger te zijn. Ik was aan de pil maar begreep dat de pil na een bypass niet goed genoeg wordt opgenomen door het lichaam. Had net een afspraak staan afgelopen maandag voor de prikpil! Sta ik zondag met een positieve test! En om het nog erger te maken gaat de relatie tussen mij en mijn man ook heel slecht. Ik weet niet wat ik moet doen met de situatie. Advies of een online knuffel wordt gewaardeerd ! Moest het even van me afschrijven !
Alle reacties Link kopieren
quote:toulouse74 schreef op 03 mei 2017 @ 23:23:

Sterkte morgen, als je het doorzet. Bedankt. Ja ik heb het doorgezet.
quote:Jojo2017 schreef op 05 mei 2017 @ 18:36:

[...]





Dank je wel. Ja ik heb het doorgezet. Al huilend de eerste pil ingenomen. Me laten verzekeren door huisarts en chirurg dat dit lichamelijk echt niet goed voor me is. Nu morgen nog vier pillen en dan moet het op gang komen. Nu dus afwachten. Hee naar en rot voel ik me maar ik heb wel de juiste keuze gemaakt. Bedankt voor het mee leven.Sterkte
Sterkte!
quote:Jojo2017 schreef op 05 mei 2017 @ 18:36:

[...]





Dank je wel. Ja ik heb het doorgezet. Al huilend de eerste pil ingenomen. Me laten verzekeren door huisarts en chirurg dat dit lichamelijk echt niet goed voor me is. Nu morgen nog vier pillen en dan moet het op gang komen. Nu dus afwachten. Hee naar en rot voel ik me maar ik heb wel de juiste keuze gemaakt. Bedankt voor het mee leven.Ik denk dat het een wijs besluit is. Heel veel sterkte, zal geen makkelijke tijd zijn...
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Heel wijs besluit. Wel erg verdrietig voor je. Veel sterkte!
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven