Quad huren lanzarote

07-06-2017 06:48 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga volgende maand naar lanzarote en wil daar naast de auto die ik gehuurd heb, ook een quad huren om zo het eiland te verkennen.
iemand een site of adres ?
Kan er op internet weinig over vinden.
Ik kan me niet herinneren dat ik ze daar heb gezien, anders dan een aankondiging om een uurtje quad te rijden op een afgesloten terrein volgens mij.

Uit interesse: waarom een quad (in de brandende zon)? Het eiland is best groot, is het comfortabel om grotere afstanden te rijden? En mag zo'n ding in Spanje wel op de openbare weg? Of off-road?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Geen idee hoe het op Lanzarote zit maar toen ik ooit eens op vakantie was in Rhodos hebben wij ook voor de hele week een quad gehad.
Enorm handig vond ik het en juist hartstikke lekker met dat warme weer.
Je komt overal makkelijker bij en op die manier hebben we veel meer van de stad en bepaalde plekken en strandjes kunnen zien dan anders.
himalaya schreef:
07-06-2017 07:30
Ik kan me niet herinneren dat ik ze daar heb gezien, anders dan een aankondiging om een uurtje quad te rijden op een afgesloten terrein volgens mij.

Uit interesse: waarom een quad (in de brandende zon)? Het eiland is best groot, is het comfortabel om grotere afstanden te rijden? En mag zo'n ding in Spanje wel op de openbare weg? Of off-road?

Ik heb 2 autos gehuurd. Maar wil een quad om makkelijk even snel boodschap te doen + het is een super manier om het eiland deels te verkennen.
Hoor altijd op vakantie een quad maar kan er via internet op lanzarote niks over vinden helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven