Nieuwe foto’s koninklijk gezin

26-04-2018 14:39 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst ook een topic geopend met foto’s van Maxima en de 3 dochters. Nu zag ik nieuwe foto’s voorbijkomen en ik ben toch weer trots op ons koninklijk gezin :)

Ze kosten klauwen vol geld, maar dan hebben we wel wat :cheer:

En nu probeer ik het linkje te plakken

https://www.koninklijkhuis.nl/foto-en-v ... os/actueel
claudia2010 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 15:36
14.24% gewijzigd
Ik vind het 3 mooie meiden.
Alexia heeft denk ik niks met die poespas van poseren .
Verplicht nummertje
Wat haar vader vroeger ook had 😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Soms denk ik wel eens dat Alexia als Friso is, een beetje de rebel inderdaad, die weet dat hij/zij de pineut is als de beoogde troonopvolger het loodje legt.

Friso zei ooit: ze mogen WA helemaal in elkaar slaan, als ze 'm maar niet doodmaken want dan moet ik Koning worden.
Ik denk dat dat dus ook een beetje op Alexia van toepassing kan (kan!) zijn. En ik denk daarbij dat zij net als Friso de rebel is, maar ook wellicht de meest kunstzinnige. Maxima heeft wat kunstzinnige mensen in haar familie zitten.

Amalia zie je heel duidelijk dat ze de toekomstige rol in zich heeft. Waar haar oma (Beatrix) en haar vader op haar leeftijd ongelofelijk veel moeite hadden met die toekomstige rol, is Amalia er okee mee. Dat schijnt ze ook in dat boek te zeggen, maar je ziet het ook.

Ik vond ook dat ze heel goed reageerde. Soms even zoeken (maar wie niet, zeker als je 18 bent?) naar woorden maar ze loste het prima op met die journalist, een knipoog naar zijn vraag en niemand werd ongemakkelijk, wat met een dergelijke vraag had gekund.

Ariane is ws. de meest relaxe van het stel, omdat die de minste kans op de troon maakt. Ik denk dat zij wellicht Amalia, net als dat Constantijn dat nu doet, kan ondersteunen in de toekomst maar omdat zij geen druk voelt, nu niet en dan ook niet, kan ze heerlijk ontspannen zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb bij Amalia het gevoel dat ze veel verstandiger en rustiger is dan haar ouders en zich zelfs soms een beetje stoort aan het harde lachen en de grapjes van Maxima :proud:
Ze komt in ieder geval nu al verstandiger over dan haar ouders die wel wat aparte keuzes maakten de afgelopen jaren in de pandemie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
25-06-2022 11:04
Soms denk ik wel eens dat Alexia als Friso is, een beetje de rebel inderdaad, die weet dat hij/zij de pineut is als de beoogde troonopvolger het loodje legt.

Friso zei ooit: ze mogen WA helemaal in elkaar slaan, als ze 'm maar niet doodmaken want dan moet ik Koning worden.
Ik denk dat dat dus ook een beetje op Alexia van toepassing kan (kan!) zijn. En ik denk daarbij dat zij net als Friso de rebel is, maar ook wellicht de meest kunstzinnige. Maxima heeft wat kunstzinnige mensen in haar familie zitten.

Amalia zie je heel duidelijk dat ze de toekomstige rol in zich heeft. Waar haar oma (Beatrix) en haar vader op haar leeftijd ongelofelijk veel moeite hadden met die toekomstige rol, is Amalia er okee mee. Dat schijnt ze ook in dat boek te zeggen, maar je ziet het ook.

Ik vond ook dat ze heel goed reageerde. Soms even zoeken (maar wie niet, zeker als je 18 bent?) naar woorden maar ze loste het prima op met die journalist, een knipoog naar zijn vraag en niemand werd ongemakkelijk, wat met een dergelijke vraag had gekund.

Ariane is ws. de meest relaxe van het stel, omdat die de minste kans op de troon maakt. Ik denk dat zij wellicht Amalia, net als dat Constantijn dat nu doet, kan ondersteunen in de toekomst maar omdat zij geen druk voelt, nu niet en dan ook niet, kan ze heerlijk ontspannen zijn.
Beatrix doet ook aan beeldhouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsDuck schreef:
25-06-2022 09:42
Ik ben niet onzeker. Ik vind haar oprecht niet de mooiste of het sympathiekste overkomen van de drie. Het is puur op uitstraling en wat ik van de dames zie op beeld. Waar Amalia geïnteresseerd oogt, oogt Alexia verveeld en Ariane staat nog, gezien haar leeftijd en positie, wat verder in de luwte. Alexia is niet voor niets naar kostschool gegaan. Misschien wel omdat ze last heeft van het nummer 2 zijn met de last "je te gedragen en klaar te staan" maar met de wetenschap dat het hopelijk niet nodig is om die rol over te nemen. En wat wil je dan, je wordt beperkt maar waarvoor. Dat zal voor een puber best pittig zijn. Aan de andere kant, geeft haar positie wereldwijd mogelijkheden. Dat is lastiger dan Amalia die weet wat de toekomst brengt en zich daar op kan voorbereiden of Ariane die weet dat haar vrijheid groter is als reserve van de reserve en dus niet die druk voelt. Maar goed dat zijn aanames. Ik heb ook aangegeven dat ik niet weet hóe ze is, alleen hoe ik vind dat ze overkomt.
Mooi verwoord.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsDuck schreef:
25-06-2022 09:42
Ik ben niet onzeker. Ik vind haar oprecht niet de mooiste of het sympathiekste overkomen van de drie. Het is puur op uitstraling en wat ik van de dames zie op beeld. Waar Amalia geïnteresseerd oogt, oogt Alexia verveeld en Ariane staat nog, gezien haar leeftijd en positie, wat verder in de luwte. Alexia is niet voor niets naar kostschool gegaan. Misschien wel omdat ze last heeft van het nummer 2 zijn met de last "je te gedragen en klaar te staan" maar met de wetenschap dat het hopelijk niet nodig is om die rol over te nemen. En wat wil je dan, je wordt beperkt maar waarvoor. Dat zal voor een puber best pittig zijn. Aan de andere kant, geeft haar positie wereldwijd mogelijkheden. Dat is lastiger dan Amalia die weet wat de toekomst brengt en zich daar op kan voorbereiden of Ariane die weet dat haar vrijheid groter is als reserve van de reserve en dus niet die druk voelt. Maar goed dat zijn aanames. Ik heb ook aangegeven dat ik niet weet hóe ze is, alleen hoe ik vind dat ze overkomt.
Mee eens.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amalia zat aan de dis gisteravond.
Wat een lieve en mooie foto.

Afbeelding
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
16-09-2022 16:47
Amalia zat aan de dis gisteravond.
Wat een lieve en mooie foto.

Afbeelding


Ze zit wel tussen allemaal ouderen…
Maar wat een stralende dame. Ze geeft gewoon een beetje licht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij kom je pas na zoveel jaar politieke ervaring of bestuurlijke ervaring in de RvS dus daarom een club van oude knarren, gok ik.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk die Asos jurk van Amalia! Stond haar leuk en mooie kleur ook. De jurk van Máxima vind ik echter monsterlijk. Wel lekker warm…maar mijn smaak is het niet.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Baggal schreef:
20-09-2022 15:37
Wat leuk die Asos jurk van Amalia! Stond haar leuk en mooie kleur ook. De jurk van Máxima vind ik echter monsterlijk. Wel lekker warm…maar mijn smaak is het niet.
De jurk was mooi ja, maar ik vond het tulbandje niet zo'n succes
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk dat Maxima een jurk draagt van deze opkomende mode ontwerper, die vooral met gerecyclede materialen werkt. De jurk zelf vind ik veel te winters ogen voor een dag als vandaag.

De groene jurk van Amalia is een leuke jurk. Kan hem niet vinden op Asos ;-).
dahlia74 wijzigde dit bericht op 20-09-2022 15:52
0.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Baggal schreef:
20-09-2022 15:37
Wat leuk die Asos jurk van Amalia! Stond haar leuk en mooie kleur ook. De jurk van Máxima vind ik echter monsterlijk. Wel lekker warm…maar mijn smaak is het niet.
Ja ze geeft al het goede voorbeeld: dekentje om als het koud wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
20-09-2022 15:39
De jurk was mooi ja, maar ik vond het tulbandje niet zo'n succes
Ik vond hem ook clashen qua kleur, beetje vreemd.
Maxima vond ik er wel comfortabel uitzien. Lijkt me best fris, zo’n kerk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke Jurk van Amalia, de kleur stond haar ook bijzonder goed (en kleed ook mooi af, want ze is nu eenmaal iets forser).

Haren en sieraden ook goed gelukt.

Die blauwe glitter jurk laatst bij dat diner vond ik ook mooi (jammer dat ik alleen het bovenste gedeelte heb gezien en niet hoe hij in zijn geheel staat)
Alle reacties Link kopieren Quote
montblanc schreef:
20-09-2022 15:52
Ik vond hem ook clashen qua kleur, beetje vreemd.
Maxima vond ik er wel comfortabel uitzien. Lijkt me best fris, zo’n kerk.
het was niet in de kerk, maar in de Koninklijke Schouwburg
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
20-09-2022 16:12
het was niet in de kerk, maar in de Koninklijke Schouwburg
My bad.
Maar het zag er alsnog niet uit als een ruimte met een fijne verwarming.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
20-09-2022 15:49
Leuk dat Maxima een jurk draagt van deze opkomende mode ontwerper, die vooral met gerecyclede materialen werkt. De jurk zelf vind ik veel te winters ogen voor een dag als vandaag.


Misschien had ze een koutje te pakken. Ik vond hem wel heel mooi trouwens, maar inderdaad meer voor een Prinsjesdag in Scandinavië.
De groene jurk van Amalia is een leuke jurk. Kan hem niet vinden op Asos ;-).
Prachtig! :flirting:
Het hoedje vond ik er wel mooi bij. Maar ik houd dan ook niet zo van grote en opvallende hoeden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Amalia prachtig .vind haar van gezicht steeds knapper worden .maar in het geheel gezien vond ik wat ze op haar hoofd had niet mooi.van n afstand gezien leek het zo op klederdracht, de jurk was wel mooi ,of ik vond m wel mooi. Je moet het natuurlijk wel in het juiste perspectief bekijken ze is daar wel als toekomstige koningin .ze stapt zo niet op de fiets .
Máxima vond ik ook erg winters gekleed. Het is dat ze zo slank is .zij kon het dragen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
20-09-2022 17:44
Ik vond Amalia prachtig .vind haar van gezicht steeds knapper worden .maar in het geheel gezien vond ik wat ze op haar hoofd had niet mooi.van n afstand gezien leek het zo op klederdracht, de jurk was wel mooi ,of ik vond m wel mooi. Je moet het natuurlijk wel in het juiste perspectief bekijken ze is daar wel als toekomstige koningin .ze stapt zo niet op de fiets .
Máxima vond ik ook erg winters gekleed. Het is dat ze zo slank is .zij kon het dragen .
Dat is het inderdaad!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven