Gezocht leuke vriendin in de stad Utrecht

16-05-2024 19:01 1 bericht
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi hoi,

Wat leuk dat je mijn oproep leest.
Ik ben een Nederlandse 37 jarige vrouw en woonachtig in de stad Utrecht. Ik ben single zonder kinderen. Echter heb ik wel een kinderwens en ik zou graag alleenstaande moeder willen worden. Ik woon thuis bij mijn ouders, ik heb hiervoor wel 2,5 jaar op mijzelf gewoond in een flat in de provincie Utrecht,ook ben ik een tijdje au pair geweest in België en toen ik terug kwam naar Nederland,kon ik weer bij mijn ouders wonen. In het dagelijks leven help ik mijn moeder met haar zelfstandige praktijk en sindskort schrijf ik een spiritueel boek, ik bestudeer namelijk al 18 jaar zelfstandig astrologie,wat ook 1 van mijn hobby's is en tevens schrijf ik sindskort songteksten. Ik heb een hele brede muziek smaak. Ik ben opzoek naar een leuke vriendin voor een leuke vriendschap, echter ben ik wel echt opzoek naar een leuke vriendin uit de stad Utrecht, omdat ik wegens omstandigheden geen rijbewijs heb. Met of zonder kinderen maakt mij niets uit, ik heb zelf echter ook een kinderwens. Ik hou van elkaar wederzijds steunen en leuke en/of diepe gesprekken voeren. Ik vind het leuk om ergens wat te eten/ te drinken,naar de bioscoop te gaan,naar het theater te gaan naar een museum te gaan, te fietsen en/ of te wandelen en tevens vind ik het leuk om met gezelligheid thuis te blijven.

Heb je interesse,stuur mij dan een reactie. Alvast bedankt. Groetjes en liefs

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven