Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Hoeveel mensen naar buiten?

04-04-2020 10:48 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel mensen denk jij dat er naar buiten gaan met dit heerlijke weer? Krijgen we weer die taferelen van (volgens mij) 2 weken geleden met dat zonnige weekend.

Wat denk jij?

Hoeveel mensen gaan naar buiten?

Totaal aantal stemmen: 204

Te veel. (69%)
Meeste mensen blijven binnen, die zijn niet oerdom. (31%)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het gaat meevallen. Wel zullen er ongetwijfeld foto's op Twitter verschijnen van net die ene drukke plek op net dat ene drukkere moment.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Gisteren toen het nog helemaal geen lekker weer was, was ik bij Welkoop voor een noodzakelijke aankoop (voer). Het wemelde er van de echtparen die gezellig samen plantjes kwamen kopen. Ook gezinnen die hun pubers hadden meegenomen. Dus ik houd mijn hart vast voor het weekend.
Ik vind hier dingen van.
Dan maar een minder leuk tuintje dit jaar
Ik ga echt niet naar het tuincentrum vandaag.
Beetje buiten zitten en even een stukje hardlopen
Luci_Morgenster schreef:
04-04-2020 11:12
Nee, Corona.

Topicdiarree.
parbleumondieu schreef:
04-04-2020 11:02
Maar doen jullie dat echt? Meteen omdraaien en terug naar huis als je rustige plekje vol met recreanten blijkt te zijn? Of loop je dan gewoon ook mee, met een boogje om elkaar heen voor zover mogelijk?
Jij niet dus? Jij blijft echt?
Hier stond gisteren al een file richting woonboulevard en tuincentrum, dus dat zal vandaag niet veel beter zijn denk ik :|
,
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 23:02
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij blijven thuis, in de tuin. Maandag gaan we rondje fietsen, dan is mn man vrij.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ga heerlijk naar buiten maar wel in mijn eigen tuin.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
04-04-2020 11:07
Nee want ik blijf gewoon in de buurt, loopafstand van huis. Zoek geen stranden of parken op. En als het te druk is, wandel ik ergens anders naartoe.
Dit. Maar dat schijnt hysterisch te zijn.
Honey, you should see me in a crown
Ik denk helemaal niet meer.
Mensen kijken maar wat ze doen. Wat heeft het voor zin dat ik me er over ga lopen opfokken op een forum?
Ik wandel vrij regelmatig buiten. Ik woon natuurlijk niet centraal in Nederland, maar ik kan kilometers lopen en kom zelden mensen tegen (tijdens een uur wandelen maximaal 4 die dan ook aan de andere kant van de weg lopen) en dat lijkt me niet zo gevaarlijk. Tenzij ik word aangevallen door een wolf, uiteraard.

Daarnaast is het stom om nu naar Scheveningen te gaan. Maar ik neem aan dat dat wel duidelijk is.
MinkeDeWit schreef:
04-04-2020 10:53
Je mag gewoon naar buiten, maar ga niet de drukte opzoeken en houd 1,5 meter afstand tot anderen.
Dat is wat ik doe, maar dat past niet in de poll.
Zo doe ik het ook.
Opfokken op een forum is sowieso niet handig.
Ik denk dat de meeste mensen zich er best goed aan houden.
Asos hou je altijd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga lekker skeeleren met kind. Kind is een kleuter, dus heel ver komen we niet.

Ik vind het vooral zielig voor iedereen zonder tuin en verder gok ik dat heel veel mensen toch maar niet naar het strand gaan, en dag diegene die wel gaat het lekker rustig heeft.
Alle reacties Link kopieren
Voordeel van het platteland, ik kan hier de tuin uitlopen en kilometers wandelen zonder voor iemand aan de kant te moeten of iemand tegen te komen.

Ben hier dus continue buiten, in de tuin bezig etc.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Even langs bij de slager en lekker bbqen. Bij tuincentra en woonboulevards wil je ook in normale omstandigheden toch niet dood gevonden worden?
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
04-04-2020 11:36

Daarnaast is het stom om nu naar Scheveningen te gaan. Maar ik neem aan dat dat wel duidelijk is.

Scheveningen is hermetisch afgesloten voor auto's, dus de drukte daar zal wel meevallen dit keer.
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
04-04-2020 11:10
Ik kan en ik ga dit weekend naar buiten, maar woon in een rustig stukje van Nederland. Hier zijn geen taferelen zoals in de Randstad.
Hier ook, ik verwacht hier geen grote groepen. Ik ga straks wandelen met mijn buurvrouw, we houden 1,5 meter afstand van elkaar. Als we merken dat het ergens toch druk wordt, gaan we terug. Maar ik trek het echt niet om binnen te blijven, ik heb psychische problemen en hevige rugklachten en ik moet even wandelen, anders gaat het van kwaad tot erger.
't Is al met al een heel gedoe
Mijn buren hebben al dagen de hele familie over de vloer, neven, nichten, oma, ooms en tante's. Afstand houden ho maar. Ik vind dat echt onbegrijpelijk hoor.
Dan snap je het toch niet helemaal. Ik zie ze zomaar met zijn allen morgen BBQ'en in de tuin. Dat doen ze normaal ook de halve zomer.

Het tuincentrum op zaterdag is nooit een goed plan, dat zou ik even overslaan. Is altijd erg druk.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs ik ga naar buiten.
Op de fiets naar mijn zoon, 3 km verderop.
Benieuwd of ik nog last krijg met de Corona-politie.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
julius schreef:
04-04-2020 11:47
Scheveningen is hermetisch afgesloten voor auto's, dus de drukte daar zal wel meevallen dit keer.
Nou, dat scheelt dan weer. Ik woon daar een miljoen miljard kilometer vandaan, dus ik heb geen idee.
Ik wacht dit jaar braaf tot Ijsheiligen voordat ik nieuwe plantjes plant. Hopelijk kan er dan weer iets meer.
De horeca bij het tuincentrum is zeker dicht?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gekeken: ik zie normaal vanuit mijn huis de file naar Zandvoort en die is er nu niet.
Dus.
Vertrouwen mensen.......
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
04-04-2020 12:05
Ik wacht dit jaar braaf tot Ijsheiligen voordat ik nieuwe plantjes plant. Hopelijk kan er dan weer iets meer.
De horeca bij het tuincentrum is zeker dicht?
Serieus?
Honey, you should see me in a crown
Solomio schreef:
04-04-2020 12:08
Ik heb even gekeken: ik zie normaal vanuit mijn huis de file naar Zandvoort en die is er nu niet.
Dus.
Vertrouwen mensen.......
Morgen word de grote test. Vandaag is het 13 graden, morgen 19.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven