Refurbished iPad

17-02-2024 11:47 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik overweeg om een refurbished iPad te kopen. Ik ken niemand in mijn omgeving die refurbished koopt (of het niet vertelt). Kan ik beter doorsparen of is dit prima?

Een betrouwbare website lijkt mij deze: <KNIP> Edit: blijkt geen betrouwbare website te zijn.

Poll: Refurbished is een goede keuze.

Refurbished is een goede keuze.

Totaal aantal stemmen: 16

Ja (50%)
nee (50%)
anders... (vul aan in je post) Geen stemmen
nutella wijzigde dit bericht op 17-02-2024 12:03
15.21% gewijzigd
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou voor een bedrijf kiezen dat aangesloten is bij keurmerk:

https://www.keurmerk-refurbished.nl/

Of bij Apple zelf of Coolblue oid.
star⁴ wijzigde dit bericht op 17-02-2024 11:51
15.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Is dit sluipreclame :P? Ik heb mijn iPhone refurbisched gewoon bij de lokale telefoonwinkel ;)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
17-02-2024 11:50
Ik zou voor een bedrijf kiezen dat aangesloten is bij keurmerk:

https://www.keurmerk-refurbished.nl/

Of bij Apple zelf of Coolblue oid.
Amac heeft vaak ook refurbished apparaten.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
17-02-2024 11:50
Is dit sluipreclame :P? Ik heb mijn iPhone refurbisched gewoon bij de lokale telefoonwinkel ;)
Zeker geen sluik/sluipreclame. Deze website leek me erg betrouwbaar. Niet eens nagedacht over lokale telefoonwinkel! Al zal de telefoonwinkel geen iPads verkopen. Geen apple-store in de buurt.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
17-02-2024 11:50
Ik zou voor een bedrijf kiezen dat aangesloten is bij keurmerk:

https://www.keurmerk-refurbished.nl/

Of bij Apple zelf of Coolblue oid.
Dit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nutella schreef:
17-02-2024 11:54
Zeker geen sluik/sluipreclame. Deze website leek me erg betrouwbaar. Niet eens nagedacht over lokale telefoonwinkel! Al zal de telefoonwinkel geen iPads verkopen. Geen apple-store in de buurt.
Hier verkopen ze ook iPads hoor ;) alles wat met schermen te maken heeft. En je kan er ook dingen laten repareren
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Amac heb ik wel in de buurt. Nog nooit van gehoord! :$

Maar goed dat ik een topic heb geopend! Ik zal de link uit de OP halen, want daar ga ik dus geen iPad kopen. Ik ga me verdiepen in Amac en Coolblue. En ik ga eens langs de lokale telefoonwinkel.

Dank!
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
iUsed heb ik goede ervaring mee.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en de website van Star geeft me ook goede opties! Dank allemaal!
Fox off!
Ik koop alleen maar refurbished. Als ik bij een website koop check ik altijd even de reviews.
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen eigenlijk. Ik geef niets om een nieuw model en dan is het echt zonde om een nieuwe telefoon, tablet of laptop te kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me prima, vooral als een bedrijf garantie geeft.

Apple producten zijn mooi maar ook Heel Erg Duur en het is prima als iemand anders de nieuwprijs heeft betaald.

Hier in huis ... 1 nieuwe laptop en 4 refurbed. Voor vader ook een refurbished gekocht.
Ja hoor, als een 4 oude computer voldoende is voor wat je nodig hebt (meestal internet en office) dan krijg je gewoon véél meer voor je geld.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb wel eens refurbished gekocht bij Coolblue en de plaatselijke winkel. Allebei prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik koop eigenlijk nooit refurbished want ik vind het verschil tussen nieuw en refurbished vaak zo minimaal dat ik zoiets heb ik betaal wel wat meer dan heb ik nieuw. Helemaal bij Apple producten. Heb ooit overwogen een refurbished iMac te kopen maar dat scheelde maar 60 euro.

Het product kan dan nog wel prima in orde zijn hoor maar iets is niet voor niks refurbished natuurlijk.
Ik heb momenteel een refurbished telefoon gekocht voor oudste dochter. Die had de vorige van een betonnen trap laten stuiteren. :thunder:

Voor haar een refurbished gekocht waarvan enkel het verpakkingszegel geopend was en daarna teruggestuurd.

Prima!
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaas heb ik een refurbished computer gekocht online. Bekend merk met goede reputatie. Prima en veel en ook recente recensies. Een Frans bedrijf.
Enorme miskoop.
"Refurbished" betekent niets anders dan schoongemaakt en teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dan proppen ze hem weer in de doos.

De computer bleek enorm traag en eigenlijk onwerkbaar. Heb hem gesloopt en naar de milieustraat gebracht.
Als ik het goed heb gevolgd is er niet zoveel vraag meer naar iPads en dergelijke. Mensen doen liever alles op een grote smartphone.

Je zou dus online een hoge korting moeten kunnen krijgen op een nieuwe. Dat zou dus mijn keus en advies zijn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven