Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Ringtone Iphone 6 ineens weg

23-11-2014 17:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo iedereen,

Gisteren heb ik via de iTunes app ringtones gedownload, stond keuring bij

beltonen. Nu deed ik vanochtend mijn telefoon aan en deze ringtones waren

spontaan weg, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb mijn telefoon opnieuw

opgestart maar deze ringtones waar ik voor betaald heb waren weg, hoe

kan ik deze terugkrijgen?

bvd.
Staan ze niet in iTunes op je PC!? Dan kun ie ze met een sync weer terughalen!
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik ze toch kwijt ben, vind het echt vreemd.
Opnieuw kopen, dan zal je de melding krijgen dat ze al betaald zijn en worden ze opnieuw binnen gehaald
Are you just asking how to change the ringtone?

Settings > Notifications > Phone > Notification Sound

If you're asking how to set a ringtone form a song (generally mp3) already on your phone, that's a different process.

I iTunes, "Get info" on the song, change the start/end time to the period of the song you'd like (generally 30 seconds). > Ok > Right click > create ACC version > follow prompts.

Then find where the file saved, change the extension from .mp3 ringtone to .m4r (you may need to "show extension of known file types" before you can change). "ok" then drag & drop the file back into iTunes. Ensure "sync ringtones" is selected when syncing your phone.
If you want to add a song as your ringtones again, you can do as follows.
Go to Settings > Tap Sounds & Haptics > Tap Ringtone. When you see your current iPhone ringtone, choose the ringtone you prefer, and tap it to change that.

After that, you can set ringtones for iPhone 6 or other iPhone device. The songs that you add as a ringtones must be ios-supported.

Besides, you can use iTunes to get free iPhone ringtones! You just need to open and update iTunes and choose a song. Then add the start and stop times > Create an AAC version > Copy the file and delete the old one.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:49
Reden: ivm spam
99.50% gewijzigd

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven