Telefoon struggles: Bel partner, en krijg Duitse/Franse

17-09-2020 19:43 56 berichten
Hey,

Als ik mijn partner probeer te contacten, word ik naar een duits, of spaans of frans talig computer bandje doorgeschakeld, waarbij een hese vrouwen stem iedere 4 a 5 seconde: een "wie ben je", "ik hoor je niet", "kan je dat nog eens zeggen" etc etc eruit gooit. En heb nu dat bandje al een keer of 6 geluisterd, alle talen, en de teksten veranderen niet.

Ik heb mijn provider gebeld, zijn provider gebeld.
Beide doen alsof ik gek ben.

Ondertussen is alleen nog maar per e-mail contact met partner, zijn telefoon is dus ook niet gestolen, hij heeft hem ook in zn broekzak zitten, en andersom is het exact hetzelfde. Terwijl ik andere mensen wel kan contacten en niet vreemde hese vrouwen aan de lijn krijg.

Welke genius kan hiervoor een oplossing bedenken? Of weet misschien een oorzaak.

We zien van elkaar ook geen gemiste oproepen, terwijl , ja ik heb bewijs door screenshots, ik het vandaag zn 20 keer geprobeerd heb... Begin hem nu wel te missen na dik anderhalve week geen woord kunnen wisselen :'(

Toevoeging: mijn partner zit in het buitenland, een niet duits, spaans of franstalig land, en ik bevind mij momenteel in Nederland
anoniem_651321ff337ba wijzigde dit bericht op 17-09-2020 20:46
6.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Da heeft je provider er dus een blokkade op gezet. Heeft niets met je simkaart te maken maar met een instelling daar.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft in het hotel toch wel wifi?
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
CleopatraVII schreef:
20-09-2020 07:45
Hij heeft in het hotel toch wel wifi?
Vast wel.
Alleen hij werkt zn 450 km weg van het dichtstbijzijnde hotel. En aangezien dat op een lokatie is die er niet uitziet als onze a2, nachts, is dat niet echt een mogelijkheid om even heen en weer te scheuren.
CleopatraVII schreef:
20-09-2020 07:45
Hij heeft in het hotel toch wel wifi?

Ik zit net pas het hele topic te lezen en moet hier toch weer lachen. Hoezo neem je nou gewoon aan dat die man in een hotel zit :P
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
20-09-2020 08:01
Ik zit net pas het hele topic te lezen en moet hier toch weer lachen. Hoezo neem je nou gewoon aan dat die man in een hotel zit :P

Ja, bijzonder...

Ik denk overigens ook dat een nieuwe sim-kaart de oplossing niet is.
Er zijn hier suggesties gedaan waar ik geen antwoord op terug heb gehoord. TO, heb je alle genoemde opties uitgeprobeerd of gecontroleerd?
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
17-09-2020 20:44
Ook dat zou ik kunnen begrijpen :proud: nee grapje.

Nee heb wel contact met hem per email. En hij vind het super frustrerend, zijn moeder kan hem wel bellen, en vrienden. Alleen wij onderling krijgen geen verbinding.

Ook ik kan gewoon vrienden/familie etc. bellen. En hoor geen klachten om mij heen over hese vrouwenstemmen als ze met mij contact op proberen te nemen.
Misschien eens checken of de instellingen op je nieuwe sim gelijk zijn aan die van je oude sim.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven