Wat te doen in Rotterdam vandaag?

04-09-2021 10:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Vandaag heeft een deel van ons gezin verplichtingen in Rotterdam in de omgeving van Schiebroekse Park. Ik zou dan graag met mijn jongste dochtertje (6 jaar) iets leuks gaan doen in de omgeving, voor een paar uurtjes. Ik ken Rotterdam helemaal niet, heeft iemand leuke tips? Ik ben met de auto, maar ga liever niet de binnenstad in. Tenzij er iets heel leuks te doen is!
Ik weet dat Plaswijckpark daar in de buurt is maar daarvoor vind ik een paar uurtjes te kort.
Ze houdt van leuke winkeltjes of een fijne speeltuin of misschien een leuk terras.

Ik hoop op leuke tips!
Alle reacties Link kopieren
Regio Zwaanshals proberen? Daar kun je met de tram eenvoudig komen en is nog net geen binnenstad?
Je moet helemaal niks doen, en accepteren dat dat alles is wat je kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Wandeling/speeltuin/strandje/terras bij de Kralingse Plas? Goed te parkeren.
Er is vandaag oogstmarkt op het Noordplein en dat is in de regio Zwaanshals. Is gezellig. :)

Lekkere hapjes, heerlijke aankopen, vers van de boer en de pers.


Aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Het zijn de wereldhavendagen dit weekend. Ik weet niet wat er (ivm corona) te doen is, veel online volgens mij. Maar wellicht t bekijken waard. Volgens mij zijn er rondvaarten enz.

https://wereldhavendagen.nl/programma-2 ... &excursie=
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke ideeën! We zijn nu onderweg en ik denk dat we voor de oogstmarkt in Zwaanhals gaan, en dan met de tram want dat vindt ze hartstikke leuk :cheer2:

Bedankt voor de tips!
Heel veel plezier gewenst voor jullie beidjes. :D
Kom je nog even vertellen hoe het was?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-09-2021 12:15
Kom je nog even vertellen hoe het was?
Het was echt heel fijn! Lekker weer, gezellige markt :sun: hele leuke middag gehad
Leuk om te lezen. :-D


Kom nog eens terug!

Vanaf donderdag hebben we in de avond muziek aan de Rotte op hetzelfde plein met op vrijdagavond Carel Craayenhof.
Is een gratis festival en dik de moeite waard. :D
Alle reacties Link kopieren
Of volgende keer een rondje met de waterbus, dan vinden die van mij altijd super leuk. Ook een halte direct onder de Erasmusbrug!
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven