Entertainment alle pijlers

'Help, mijn man is klusser'

18-02-2016 19:58 2867 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen 'Help, mijn man is klusser'. Wie Sjont er mee?



Ik vind hier dingen van.
Wat doet zo'n leuke meid bij zo'n bal gehakt? Ik wil haar knuffelen. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oei lijkt mij geen makkelijke man.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Nee heel ingewikkeld type.
Alle reacties Link kopieren
Die John doet het goed hoor. Zegt waar het op staat. Pakt de essentie eruit. Niet te flauw.
Ik vraag mij af of hij nu verder gaat klussen.
Alle reacties Link kopieren
Het waren nog steeds twee lelijke rothokkies, voor zo'n groot huis. En wat een kwal, die kerel.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet snap is , hij heeft een eigen bedrijf mét personeel!! Als al die kerels eens 2 a 3 dagen hun best doen is er toch al een heel groot deel klaar.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
02-12-2018 17:45
Nou ja, als het dan toch maar vermaak is... dan opteer ik voor een programma "Help, mijn vrouw is geen huisvrouw". Dat dan het huis een rommel is, niet goed schoongemaakt, wasgoed links en rechts, puinhoop in de keuken, en dat ze dan een Mien Dobbelsteen laten komen om samen met die vrouw een week grondig op te ruimen en schoon te maken, terwijl de man ergens in een hotel mag relaxen...

Zou je eens moeten zien hoe de vrouwen dan in de gordijnen klimmen, ook al is het slechts "vermaak"...

Ja, dit zou ik ook eens leuk vinden!
Als er zo'n programma zou zijn zou heel Nederland op z'n kop staan! :mrgreen:

PJK, heb je John de Mol al gemaild?

Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren voor het eerst eigenlijk een groot deel van dit programma gezien. Wat ik zag, was een man die overal de schuld van kreeg, want HIJ moest de verbouwing doen en HIJ deed het niet op tijd, en die vrouw ging lekker een weekje uit de wind ergens logeren en dreigde alleen maar met een breuk van de relatie als HIJ het huis niet opknapte.

Sorry hoor, maar als je gaat verbouwen, doe je dat toch SAMEN? Als je vent dan even niet kan, pak je toch zelf de hamer en witkwast om de zaak op orde te brengen? Hoezo moet die man dat alléén doen, en is jouw enige taak als vrouw om hem aan zijn kop te zeuren dat het niet snel genoeg gaat en niet naar je zin gaat? Pak dan zelf even mee aan...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
en dan gepresenteerd door Patty Brard of Gerard Joling.
Alle reacties Link kopieren
Sjon was gisteren echt heel strikt tegen die man, en die vrouw werd door Sjon met zijden handschoentjes aangepakt alsof ze een slachtoffer was. Ik zat heel de tijd te wachten tot Sjon haar zou vragen waarom ze zélf niet mee had geholpen met de verbouwing, maar helaas...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ik ben ook voor de huisvrouw versie :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Zelf vind ik 'Bouwval gezocht' wel een leuk programma.
Daarin zie je meestal dat man&vrouw het 'juist wel' zo veel mogelijk samen doen.. of in ieder geval dat de een de ander zo veel mogelijk ondersteund.
Waardoor ze dus nooit in een situatie belanden waarin John Williams er aan te pas moet komen.
Overigens zetten die 2 kinderkamertjes nog niet veel zoden aan de dijk. De rest van het huis is nog een bende.
Ik vraag me af of die vrouw dan weer 3 jaar lang gaat mokken, zeuren en dreigen met koffers pakken.. of gaat proberen mee te helpen.
Die Thorre lijkt me echt het type van: 'hoe meer je hem onder druk zet en aan zijn hoofd zeurt, des temeer hij in zijn achteruit gaat!'
Nou donderdag bij bouwval gezegd was een jonge meid van 27, waarvan vooral de ouders het huis opgeknapt hebben. Zo zei ze onder andere 'het sociale leven moet ook gewoon doorgaan. Dus ik spreek ook af met vriendinnen terwijl mijn ouders klussen. Dan voel ik mij wel en beetje schuldig'. Joh!! Die vriendinnen begrijpen dat toch ook wel dat je even geen tijd hebt om te high thea-en? En anders komen ze bij jou lekker mee klussen??
Alle reacties Link kopieren
End of story is: dit is een programma waarin vooral het ouderwetse rollenpatroon wordt gepropageerd: de man moet klussen en de vrouw is het hulpeloze wezentje dat het slachtoffer is van de falende kluscapaciteiten van haar man, en moet vooral ergens bij gaan zitten komen in een hotel terwijl haar man onder de strenge regie van Sjon zich uit de naad moet werken. Want natuurlijk kun je van vrouwen niet verwachten dat ze zelf de handen uit de mouwen steken voor hun eigen verbouwing.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
06-12-2018 23:56
Wat ik niet snap is , hij heeft een eigen bedrijf mét personeel!! Als al die kerels eens 2 a 3 dagen hun best doen is er toch al een heel groot deel klaar.
Toen ze zeiden dat zijn collega wel zou helpen op het dak, had hij ineens geen last meer van zijn rug en knieën. Hij rende nog net niet het dak op.
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
08-12-2018 10:54
Toen ze zeiden dat zijn collega wel zou helpen op het dak, had hij ineens geen last meer van zijn rug en knieën. Hij rende nog net niet het dak op.
Dit is gewoon het probleem. Zelf doen ze het niet, maar iemand anders mag het ook niet doen. Er was er 1 die zei dat hij alles eruit zou trekken wat een ander had gedaan (incl zijn vrouw dus).
Alle reacties Link kopieren
goldmember schreef:
29-11-2018 21:01
Elf jaar geleden overspannen, élf jaar! Die vrouw moet gewoon aan de bak! Ik zit me hier gewoon kwaad te maken.
Die man nachtdienst draaien en zij doet niks, niet eens het huishouden. En maar zeuren dat haar huis niet af is.
Wat een slachtoffer. Daar gaat ze lekker op.

Ik was nieuwsgierig geworden dus heb deze aflevering opgezocht en teruggekeken.
wat een afschuwelijke vrouw is die Tiny inderdaad.
Misschien maar goed dat dit op televisie is uitgezonden,, kan jeugdzorg misschien alvast wat aantekeningen plaatsen.
Ik vond het echt schokkend. Deze vrouw is niet zielig maar een Prinses op de erwt (wel een hele smerige erwt) wat een gruwelijk vervuild huis.
Ze doet niks, wilt niks en tiranniseert haar man.
Wat een afschuwelijke situatie voor een kind om in op te groeien. Het is meisje is ook al veelte zwaar, net als haar moeder.
Echt tenenkrommend hoe zo'n vrouw alle schaamte voorbij is en met volle overtuiging het slachtoffer wilt uithangen.
Oh', en de de blikken tussen haar man en schoonzusje Anita, die zag ook wel... ik kan het de man niet eens kwalijk nemen.
Die innige omhelzing op het einde.. Oei.. die was veelzeggend. De camera draaide ook meteen naar Tiny om haar gezichtsuitdrukking vast te leggen.
Slotconclusie van mij is dat ik hoop dat Tiny het roer gaat omgooien, ze zichzelf wilt gaan verbeteren.. zo niet, dan gun ik haar man en kind een leukere vrouw en moeder.
Mwah... Beetje stucen, laagje verf. Moet toch niet zo heel veel werk zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik was eigenlijk niet echt aan het kijken maar heb de tv wel aanstaan, maar nu hoor ik ineens Sjon iets zeggen over liegen over uitgezonden zijn. Dat belooft toch ineens wel tenenkrommend gênante tv te worden!
Am Yisrael Chai!
Oh echt, dat liegen. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wat een dom mokkel zeg.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Dus hij houdt haar in de gaten met een camera, liegt over zo ongeveer zijn hele leven en is gameverslaafd en zij zegt alleen "oh, okee".

Edit; En waarom is ze nu precies opgelucht? Omdat ze nu weet dat hij een bedrieger is en ze toch blijft?
fashionvictim wijzigde dit bericht op 13-12-2018 21:27
27.89% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die aflevering al op videoland gezien.
Deze man is een jokkebrok, en dan hebben we het niet over leugentjes om bestwil, of over de kleur van zijn sokken.
Best wel erg... en wat staat hij nu voor schut op televisie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie Sjon dit seizoen ook een aantal keer bedelen om gratis spullen bij bedrijven maar dit was eerst toch nooit zo??
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
13-12-2018 21:26
Ik heb die aflevering al op videoland gezien.
Deze man is een jokkebrok, en dan hebben we het niet over leugentjes om bestwil, of over de kleur van zijn sokken.
Best wel erg... en wat staat hij nu voor schut op televisie.
Zij stapt daar zo te zien wel aardig makkelijk overheen maar liegen over zoiets zou bij mij toch echt wel even een ding zijn.
Waar lieg je dan nog meer over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven