Entertainment alle pijlers

90 Day Fiance spoiler topic

14-12-2018 18:18 766 berichten
Oops spoiler alert: dit is een spoiler topic voor 90 day fiance!

Als je geen spoilers wilt lezen klik dan hier.

Vind jij het soms ook zo moeilijk om je in te houden in het andere topic wat betreft spoilers over onze geliefde koppels in 90 day fiance en alle spin off series? Dan is dit het topic voor jou! :popcorn:

Let's spill some beans!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
29-08-2020 11:13
WTF ik zit nu Homeland te kijken zie ik Libby erin (van Andrei)

Voor de geintresseerden Sz1 afl 9 ergens in de eerste 10 min. Aan de rechterkant staat 45:12 .

Libby: "Hey you're that marinewarhero guy right?"

Me: "Ja en jij bent Libby uit 90 days fiance right?" :rofl:
verbaasd mij niks, Stephanie schijnt ook in wat series gespeeld tehebben en Geoffrey ook


Abundance-of-Freedom schreef:
31-08-2020 20:24
Wat een griezel die Florian

https://youtu.be/pIhIlizpQhs

Breekt de ruitenwisser, gaat uit zijn plaat tegen Stacey en vraagt aan haar of ze dom is.

:nope:
wtf.... ik was weg gereden, ben je helemaal gek
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
voor alle jenny & sumit lovers niet verder lezen..

wisten al dat jenny al eerder in India was geweest, maar wat we niet wisten was Jenny eigenlijk heel goed bevriend was met haar toekomstige schoonfamilie en met de toen nog verloofde van Sumit.
ze werd voorgesteld als een vriendin uit Amerika die op bezoek kwam, en logeerde op de boven verdieping van hun huis waar Sumit nachts naar toe sneakte en ze hun ding deden......, uiteindelijk kwam sumits vader er achter en was Jenny persona non grata.. oh en ze wist dondersgoed dat Sumit getrouwd was.


Britney's exman, is een crimineel heeft een flink strafblad voor o.a rijden zonder rijbewijs, drugbezit en ze zij 1 of 2 dagen getrouwd voordat hij gedeporteerd werd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
01-09-2020 23:09






wtf.... ik was weg gereden, ben je helemaal gek
Er is echt iets ernstigs mis gegaan met die vrouwen in hun jeugd dat je je zo laat behandelen door een man .
Ik had hem laten staan met zijn ruitenwisser in zijn hand .
Woont die Stacey bij haar vader ? Ik de het bij Darcey ?
Alle reacties Link kopieren
1000% vriendin van mij zei die kippen willen te graag. Volgens mij wonen ze in een huis
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik lees af en toe hier mee. Van de week zat ik wat te zappen op tv en zag een stukje "ex on the beach" Daar zag ik Brittany( die geen moslima wil worden /met beugel) in een heel fel ,vrouw tot vrouw catfight ,Flink geschreeuw/vechtend met een andere vrouwelijke beach concurente,flinke klappen elkaar gevend. Dus alles is voor de kijkcijfers en w.s. is ze gewoon een reality " star".
Alle reacties Link kopieren
Verbaasd mij niks, Britney wilt gewoon net als Stephanie toen bekender worden :bonk:


Oh en Coltie heeft meerdere
dickpic’s rond gestuurd........ waarom?!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dat verhaal van Jenny hierboven geloof ik direct. Dan begrijp ik ook waarom ze er weer naar toe is gegaan zonder de scheidingspapieren eerst te hebben gezien. Die relatie is dus al veel langer en dieper dan wij denken gebaseerd op wat TLC ons laat zien. Geeft me ook wel een andere kijk op Jenny. Steph, Brittany en die opblaaszussen is het alleen maar om de publiciteit te doen.
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
07-09-2020 11:14
Steph, Brittany en die opblaaszussen is het alleen maar om de publiciteit te doen.
Opblaaszussen geweldig! :rolling:
Dat van Jenny en Sumit had ik ook gezien ik snap die ouders nu beter.

Over opblaaszussen gesproken....hey wacht ff ik ging ze ff opzoeken op YT maar ze hebben dus een hele nieuwe show?

:hello: ik ga kijke

Maar wat ik zeggen wou, wat vinden jullie van die nwe vriend van Darcey (die met het hoge paardenstaartje)? Zien jullie al rode vlaggen?

Er is "iets" maar ik kan mij vinger er niet opleggen.. (O)
Die familie van (ik volg hun pas sinds kort, ik kende ze alleen van pillow talk) Ansuelo, wat erg.

"Money, I want my money, I don't care about the childeren get me my money" O_o

Geldwolven ga werken!
Larissa laat het resultaat zien van haar plastic surgeries

https://youtu.be/DuxA2Bw9zFY
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
18-09-2020 19:52
Larissa laat het resultaat zien van haar plastic surgeries

https://youtu.be/DuxA2Bw9zFY
Ze ziet eruit als een opblaaspop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kalani heeft Ansuelo eruit geschopt. Hij ging gewoon uit met vrienden, loog dan over waar hij was terwijl iedereen zoveel mogelijk thuis probeert te blijven.

https://youtu.be/Oahlbke9P3s
Alle reacties Link kopieren
schijnt een roddel tezijn.

Larissa is opgepakt door de ICE, iemand had ze gebeld geen idee wie. inmiddels is ze weer thuis en gaat ze met Erikie verhuizen naar Colorado
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wat is ICE? Iets met immagration?

Dit keer is er een video opgedoken van Florian op het bed van Shanti (belgische bekend van Shopping Queen en meerdere miss verkiezingen leerde rondje google mij). Eerder een foto waar ze samen halfnaakt op bed lagen.

Stacey wil er meer van weten maar ipv hem laten antwoorden blijft ze zelf kleppen en vult dingen voor hem in: dat zij hem de kamer heeft ingelokt? En zij wou hem kussen?

Florian: yes yes

https://youtu.be/4tRReSb0PKM

En eerder moest ze gewoon haar kop houden van hem.
Binnenkort de Tell All :popcorn:

En ik zag Stacey al in haar trouwjurk en Flora in een slechtzittend pak. Met zo'n pareltje moet je natuurlijk zo snel mogelijk trouwen.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
22-09-2020 14:22
Wat is ICE? Iets met immagration?

Dit keer is er een video opgedoken van Florian op het bed van Shanti (belgische bekend van Shopping Queen en meerdere miss verkiezingen leerde rondje google mij). Eerder een foto waar ze samen halfnaakt op bed lagen.

Stacey wil er meer van weten maar ipv hem laten antwoorden blijft ze zelf kleppen en vult dingen voor hem in: dat zij hem de kamer heeft ingelokt? En zij wou hem kussen?

Florian: yes yes

https://youtu.be/4tRReSb0PKM

En eerder moest ze gewoon haar kop houden van hem.
klopt de immigratie dienst, en dat is bijna oud nieuws van Florrie en die Vlaamse tweeling zus Stacey
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Jihoon en Deavan zijn ook uit elkaar, ze poste ong 4 maanden geleden samen nog een vlog. Daarna was ze ineens in Amerika met de kleine en Dracula. En van de week poste ze een vlog i.v.m. een feestje en met een nieuwe man! Een Amerikaanse-Koreaanse soort van Bn-er.
Ik zag en vele met mij dit niet aankomen ( vlogs van hun samen van kanaal gehaald)
FamilyVanny - van haar en newbie
M.A.C.Jihoon - Jihoon ( over een onderzoek, hilarisch)
Alle reacties Link kopieren
THE TELL ALL IS ER!!!! :popcorn:

https://youtu.be/LiQSOxA8-_I

Vlug voordat het weg is
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Deavan & Jihoon zijn niet welkom bij de Tell-all , omdat Deavan Jihoon beschuldigd van ''kindermishandeling''

volgens Jihoon is het niet waar : drakenkind had op school, een paar andere kinderen aan hun haar getrokken of zelfs geslagen en ook een paar leraren..
Deavon spreekt natuurlijk geen koreaans Jihoon probeerde haar toen duidelijk te maken dat dat niet mag en als voorbeeld trok hij aan heur haar.

Waarop Deavon op stel en sprong naar Amerika vertrok en nu lopen ze de bekvechten via social media
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Mijn God... :facepalm:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Britney is een beetje doorgeslagen op insta, heeft hoop rare post gedeeld o.a waarin ze in een string badpak haar hond uitliet en een boobflash, ook heeft ze een paar weken eerder een filmpje gedeeld waarin ze negatief sprak over Koning Abdoellah II (van Jordanië) o.a dat hij vreemdgaat en blabla
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
01-10-2020 09:00
Britney is een beetje doorgeslagen op insta, heeft hoop rare post gedeeld o.a waarin ze in een string badpak haar hond uitliet en een boobflash, ook heeft ze een paar weken eerder een filmpje gedeeld waarin ze negatief sprak over Koning Abdoellah II (van Jordanië) o.a dat hij vreemdgaat en blabla

Nou, die komt er wel.. :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Darcey is suprise suprise verloofd, zat een paar afl eerder te janken dat haar beau ''nog getrouwd'' is op papier maar de scheiding is al in gang gezet
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
15-10-2020 20:13
Darcey is suprise suprise verloofd, zat een paar afl eerder te janken dat haar beau ''nog getrouwd'' is op papier maar de scheiding is al in gang gezet

Met die engnek met zijn testosteron en lange haren?

Brrrr
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven