90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

vrijdag 26 oktober 2018 om 21:39
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.
GEEN SPOILERS S.V.P.
De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)
De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.
GEEN SPOILERS S.V.P.
De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)
De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd

vrijdag 10 mei 2019 om 21:54
Dat is echt belachelijk. Zou ook al nooit geld gegeven/uitgeleend hebben voor dat doel trouwens.TsumTsum schreef: ↑10-05-2019 21:20Ik ga straks terug kijken dan kan ik tenminste die rot reclames en stomme flashbacks die we al een miljoen keer hebben gezien doorspoelen.
Maar ik had op Youtube al iets gezien met Nicole, echt dat is de Danielle 2.0 maar dan zelfs erger en met het verschil dat Azan niet naar de US is gehaald. En wow 6.000 euro lenen/krijgen van familie voor een winkel die nooit bestaan heeft. Ze sleurt haar hele familie erin mee, en die laten zich erin mee slepen, en doet er dan zo stom over van ik weet niet waar dat geld is. Net of je 5 euro kwijt bent..

vrijdag 10 mei 2019 om 21:55
Pao wil niet mee naar Russ zijn familie omdat ze zich niet geaccepteerd voelt . Schoonmoeder kon het niet echt waarderen dat ze met de tetten er half uit aan het ontbijt kwam . Schoonvader wel volgens mijTijdschriftenverslindster schreef: ↑10-05-2019 21:52Kreeg ruim een half uur durend telefoontje; wat heb ik gemist?

Het gewoonlijke geruzie tussen Coltie en Larissa . Ze moet voorkomen dus wordt vast nog gezelliger

vrijdag 10 mei 2019 om 22:00
Yildizlar schreef: ↑10-05-2019 21:55Pao wil niet mee naar Russ zijn familie omdat ze zich niet geaccepteerd voelt . Schoonmoeder kon het niet echt waarderen dat ze met de tetten er half uit aan het ontbijt kwam . Schoonvader wel volgens mij’
Het gewoonlijke geruzie tussen Coltie en Larissa . Ze moet voorkomen dus wordt vast nog gezelliger

Dank voor de update
Zeiden ze nog wat bijzonders tijdens de echo? Was een opmerking in de vooruitblik nl. (zonder verdere toelichting); maar wil niet spoileren.

vrijdag 10 mei 2019 om 22:06
Uh nee of ik heb zitten slapen ? Het is een jongenTijdschriftenverslindster schreef: ↑10-05-2019 22:00![]()
Dank voor de update
Zeiden ze nog wat bijzonders tijdens de echo? Was een opmerking in de vooruitblik nl. (zonder verdere toelichting); maar wil niet spoileren.

zaterdag 11 mei 2019 om 10:45
Ik vind die Moldaviër echt steeds enger worden met zijn "You have to listen to me".
En best agressief ook naar Libby toe in die auto in de vooruitblik, helemaal aan het eind van het programma.
Hij kan dan wel "De Man" willen zijn maar voorlopig teert hij echt nog op de zak van zijn vrouw & schoonvader.
En best agressief ook naar Libby toe in die auto in de vooruitblik, helemaal aan het eind van het programma.
Hij kan dan wel "De Man" willen zijn maar voorlopig teert hij echt nog op de zak van zijn vrouw & schoonvader.
Some cause happiness wherever they go, others whenever they go. (Oscar Wilde)
zaterdag 11 mei 2019 om 10:49
zaterdag 11 mei 2019 om 13:31
Haar buik was anders ook niet erg strak. Ze had de blubbers op haar buik zitten. Ze vind zichzelf zo mooi. Ik vind echt dat ze te ver gaat tegen Debbie, verdient het arme mens niet. Debbie moet haar wel overal heen rijden maar nog geen Pos woord over haar zeggen. Larissa heeft echt een paar beste steken los zitten.

zaterdag 11 mei 2019 om 17:36
One is double the size she has now

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zaterdag 11 mei 2019 om 20:40
Net terug gekeken!
Nou inderdaad de borsten van dames zijn gegroeid he
Maare Colt is ook wat gegroeid, was al flinker maar er zit nog wel wat extra bij.
Ashley en Jay blijven lekker hangen zeg pfoe kom op... Of kap ermee of ga door en praat er fatsoenlijk over.
Hetzelfde als Nicole en Azan, en Pedro en Chantelle same old same old...
Maar inderdaad in de vooruitblik komt genoeg drama
Dus blijf lekker mee-trashen haha
Nou inderdaad de borsten van dames zijn gegroeid he

Maare Colt is ook wat gegroeid, was al flinker maar er zit nog wel wat extra bij.
Ashley en Jay blijven lekker hangen zeg pfoe kom op... Of kap ermee of ga door en praat er fatsoenlijk over.
Hetzelfde als Nicole en Azan, en Pedro en Chantelle same old same old...
Maar inderdaad in de vooruitblik komt genoeg drama

Tralalalala

zaterdag 11 mei 2019 om 22:44
Dat vind ik vanaf het begin al. Hij zou mijn huis niet binnenkomen.Arkouda schreef: ↑11-05-2019 10:45Ik vind die Moldaviër echt steeds enger worden met zijn "You have to listen to me".

zaterdag 11 mei 2019 om 22:49
Blondie456 schreef: ↑11-05-2019 18:03Wat zie Pao eruit nu ze zwanger is. Ik heb haar nooit echt mooi gevonden en ik vind haar een arrogant vervelend wijf. Wat een dikke kop heeft dat mens gekregen.
Hoe zag je er zelf uit tijdens je zwangerschap?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 11-05-2019 22:53
5.00% gewijzigd