Entertainment alle pijlers

Age of love, wie gaat er winnen?

09-08-2008 20:27 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al een aantal weken bezig en ik heb volgens mij bijna alle afleveringen gezien. Goed vermaak.

Waar het om gaat:

Een beroemde tennisser, 30-er

Een aantal mooie vrouwen, 40-ers

Een aantal mooie vrouwen, 20-ers

En: Met wie gaat de tennisser naar huis? Er volgen dus steeds eliminaties... en 'dates' om elkaar zo goed mogelijk te leren kennen.

Best leuk om te zien, al zaten/zitten er ook wel wat domme doosjes bij naar mijn idee....

Iemand die dit ook een beetje volgt? en wie gaat er volgens jou winnen?
Ik heb alle afleveringen gezien, behalve die van afgelopen zaterdag!!! En het was nog wel de laatste.... Balen zeg.....

Heeft iemand enig idee of hij misschien op internet ergens terug te vinden is? Heb al een poging gewaagd om te zoeken, maar het lukt niet echt.....
Helaas Sammie: ik weet het niet. Heb de aflevering life gezien maar vond het niet zo bijzonder hoor.

Weet je wel wie er gewonnen heeft?
jesper schreef op 27 augustus 2008 @ 13:19:

Helaas Sammie: ik weet het niet. Heb de aflevering life gezien maar vond het niet zo bijzonder hoor.

Weet je wel wie er gewonnen heeft?

Ik heb begrepen dat Amanda gewonnen heeft. Door het google-en op zoek naar de laatste aflevering kwam ik er natuurlijk achter... Ik zag wel bij de Amerikaanse site van Age of Live (NBC) dat de afleveringen terug te kijken zijn. Maar jammer genoeg kan ik deze niet bekijken, hij geeft een 'fout op de pagina'. (?!)

Helaas Pindakaas hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven