Entertainment alle pijlers

Animal crossing new horizons deel 2

30-04-2020 22:17 927 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je meepraten over de visjes en insecten die je gevangen hebt, over welke fruitbomen op jouw eiland staan, welke bloemen er bloeien.
Misschien kunnen we elkaar ook helpen door bij elkaar op visite te gaan.
Praat mee en hou het gezellig.
Eva1977 schreef:
27-06-2020 21:06
Was van 9 tot 18. In juli weer een nieuw beestjesevent.

Ah, dat vermoeden had ik al.
Dank je
Zojuist kwam een bewoner mij vertellen dat ze zich verveelt em weg wil. Ondankbaar kreng :whip:
( grapje)

Jammer,maar goed kan gebeuren.

Maar nu vroeg ik me af wat er met dat huis gaat gebeuren. Komt daar iemand anders in wonen? Stort het in?
Alle reacties Link kopieren
Het huis verdwijnt. Het wordt een open stuk grond voor een nieuw huis van een nieuwe bewoner.
Die kun je vinden op een ander eiland (bezoeken met Nook Miles Ticket) of als er iemand op je kampeerplek komt.
Alle reacties Link kopieren
Of er komt ineens iemand in te wonen die je nog nooit hebt gezien. Zo kom ik aan Chops. >:-(
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Oh echt? Wat stom.. heb ik tot nu toe niet gehad. Stond het al een tijdje leeg??
Alle reacties Link kopieren
2 dagen, hooguit. Vond het ook echt niet leuk!
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
6Flick schreef:
28-06-2020 19:31
Oh echt? Wat stom.. heb ik tot nu toe niet gehad. Stond het al een tijdje leeg??
Ja soms gaat het heel snel, soms duurt het een paar dagen. Maar ik zou zelf rap gaan zoeken van Tom Nook heeft nogal een slechte smaak qua bewoners.
Ik had net een stukje land verkocht voor een volgende bewoner, toen Celia kwam mededelen dat ze weggaat.

Dus ik zal even naar mystery island gaan om een nieuwe bewoner uit te nodigen.

Via mijn kampeerterrein heb ik ook een nieuwe bewoner, Leopold, vreemde snuiter. Die ga ik misschien zelf nog wel wegjagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vandaag van meneer Nook te horen dat ik de huisjes mag gaan bouwen, yay! Eindelijk over een tijdje meer bewoners dan alleen Bam en Rocket. Misschien dat ik Rocket dan wegjaag...

Als een bewoner is vertrokken, moet je voor de volgende bewoner dan ook weer gaan bouwen en craften?
Mijn dochter vond Rocket ook heel stom :mrgreen: die wilde bij ons net vertrekken, maar toen zijn we opnieuw begonnen. Nu hebben we Boots (erg grappig, want zo heet het bedrijf waar ik werk :rofl: ) en Canberra. Ik vind ze beide wel leuk! Al kijkt Canberra wel wat boos.

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
konijnenpantoffeltje schreef:
28-06-2020 23:10
Ik kreeg vandaag van meneer Nook te horen dat ik de huisjes mag gaan bouwen, yay! Eindelijk over een tijdje meer bewoners dan alleen Bam en Rocket. Misschien dat ik Rocket dan wegjaag...

Als een bewoner is vertrokken, moet je voor de volgende bewoner dan ook weer gaan bouwen en craften?
Nee hoeft niet, die kunnen dan ineens zelf bouwen of zo. :P

Boots heb ik even gehad, maar die rotte goddank snel op, lelijk stuk vreten dat het is. Canberra kijkt zo stom dat-ie leuk is. :D

Ik ben blij met Julian, Marshall en Beau. Vooral Julian want dat is een eenhoorn en die zingt altijd 1 van mijn favoriete nummers K.K. Kelt (of komt dat omdat ik dat nummer buiten heb spelen ergens? Het is wel heel ver weg en hij staat altijd op het pleintje te zingen).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik probeer al eeuwen Gaston weg te krijgen maar die sukkel wil niet. :(

Afbeelding
Als basisbewoners heb ik Katt en Billy. Die laatste is heel sportief en begint bij ieder gesprek over wat hij voor work out heeft gedaan en hoeveel spierpijn hij heeft.

Verder heb ik Celia, maar zij vertrekt weer, Pinky, Leopold, Peggy en Egbert.

Een heel bont gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
Katt had ik ook, die zag er een beetje gek uit maar was wel leuk, stond altijd (in de weg) liedjes te zingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg Angus van Nook terwijl ik kritisch op zoek was naar een nieuwe bewoner, negeer hem al weken en dan komt vandaag ineens mijn favoriete bewoner Deli (die ik overlaad met aandacht en cadeautjes) vertellen dat hij weg wil...

Heb hem nu overtuigd te blijven maar alle logica is zoek.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Schijnt dat als je te vaak tegen ze praat ze ook weg willen. Ik denk dat ik daarom Katt heb weggejaagd per ongeluk. :')
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
29-06-2020 12:56
Schijnt dat als je te vaak tegen ze praat ze ook weg willen. Ik denk dat ik daarom Katt heb weggejaagd per ongeluk. :')

Dus eigenlijk willen ze mij weg hebben :puh:
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Gayle komt naar mijn eilandje.

Nu nog iemand uitnodigen voor Celia haar huis/plek.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag Rocket een paar keer gemept met mijn vlindernetje. De frustratie over het dagelijks leven moest eruit. :blauwoog:
konijnenpantoffeltje schreef:
29-06-2020 22:18
Vandaag Rocket een paar keer gemept met mijn vlindernetje. De frustratie over het dagelijks leven moest eruit. :blauwoog:

:there:
Gaat het weer een beetje?
Het huis van Celia is inderdaad verdwenen, morgen komt Frank zijn intrek nemen.

Heeft iemand van jullie ervaring met amiibo kaarten? Werken die van Ali ook?
Alle reacties Link kopieren
Rubble, niet echt. Mijn konijn zit aan de antibiotica wegens vermoedelijk blaasontsteking. Ze plaste in het weekend al een beetje bloed en gisterochtend was de urine een en al bloed. Dat trek ik echt heel slecht met mijn angststoornissen en stemmingsklachten. :"-( :"-( :"-(

In AC heb ik nu een geweldige outfit. Kapotte sokken, een opgelapte jurk en een kapotte bril.
konijnenpantoffeltje schreef:
30-06-2020 22:36
Rubble, niet echt. Mijn konijn zit aan de antibiotica wegens vermoedelijk blaasontsteking. Ze plaste in het weekend al een beetje bloed en gisterochtend was de urine een en al bloed. Dat trek ik echt heel slecht met mijn angststoornissen en stemmingsklachten. :"-( :"-( :"-(

In AC heb ik nu een geweldige outfit. Kapotte sokken, een opgelapte jurk en een kapotte bril.
Ach, wat sneu voor konijn :| hopelijk werkt de antibiotica snel!
Je outfit klinkt tof :)

Ik heb sinds net een online account van Nintendo. Heb nu dus ook een friend code! Mocht iemand willen ruilen van code dan stuur maar een pb. Geen idee hoe het precies werkt nog allemaal :mrgreen: maar ik heb appels, cocosnoten, peren en kersen vanaf morgen of overmorgen (peren en kersen moeten nog groeien). En svp de klingelbomen niet leeghalen :rofl:
konijnenpantoffeltje schreef:
30-06-2020 22:36
Rubble, niet echt. Mijn konijn zit aan de antibiotica wegens vermoedelijk blaasontsteking. Ze plaste in het weekend al een beetje bloed en gisterochtend was de urine een en al bloed. Dat trek ik echt heel slecht met mijn angststoornissen en stemmingsklachten. :"-( :"-( :"-(

In AC heb ik nu een geweldige outfit. Kapotte sokken, een opgelapte jurk en een kapotte bril.

Wat een naar bericht, hopelijk knapt je maatje snel op.
Sterkte!
Ah sterkte met je konijn!

Ik kan niet wachten om morgen in de zee te kunnen springen! Wie heeft er nog meer zin in de nieuwe updates?
Alle reacties Link kopieren
Aah sterkte met je konijn! Wat een zorgen. :(

Jaaaa iiikk! Ben heel benieuwd! Ik moet trouwens nog dringend die trouw dingen sparen, want ik was lui en heb pas 2 dingen. Even tijdreizen maar dus.

Ik kreeg gister de sterrenslinger van Celeste. :heart: Helemaal blij mee. Oh trouwens, mocht iemand een keertje online willen, laat maar weten dan deel ik mijn vriendcode. :) Ik heb alle fruit, alle bloemen (niet alle kleuren) en een grote Nook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven