Battle of the Bands 2025
zondag 9 november 2025 om 13:42
Wie kijkt er ook? Ik vind het zelf een erg leuk programma, al jaren. Gisteravond aftrap van het nieuwste seizoen. Met zoals gewoonlijk wisselende optredens.
Hoogtepunten: Bryan Adams, The Beach Boys en Destiny's Child.
Iets minder: BZN en Dua Lipa (maar die laatste omdat ik nooit versta wat ze zingt).
Absoluut dieptepunt: Boy George. Die zong gevoon váls!
Ik vind de jury zo geweldig, dat ze altijd positief kijken en gisteren dus zelfs niets zeiden over die vals zingende Boy George. Ze laten alle deelnemers in hun waarde.
Ik kijk zelf het meeste uit naar Golden Earring (je moet maar durven) en Ramses Shaffy (ben ik een groot fan van).
Wat vinden jullie? Leuke show of niet?
Hoogtepunten: Bryan Adams, The Beach Boys en Destiny's Child.
Iets minder: BZN en Dua Lipa (maar die laatste omdat ik nooit versta wat ze zingt).
Absoluut dieptepunt: Boy George. Die zong gevoon váls!
Ik vind de jury zo geweldig, dat ze altijd positief kijken en gisteren dus zelfs niets zeiden over die vals zingende Boy George. Ze laten alle deelnemers in hun waarde.
Ik kijk zelf het meeste uit naar Golden Earring (je moet maar durven) en Ramses Shaffy (ben ik een groot fan van).
Wat vinden jullie? Leuke show of niet?
zondag 30 november 2025 om 19:56
ze waren gewoon niet goed, idd jammer, maar wel terecht naar huis.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 30 november 2025 om 21:59
Oja, vgl week Ramsse shaffie. Ook heel benieuwd naar.
Fleetwood mack vind ik persoonlijk slecht, vooral de zangeres. Beetje rommelig. Maar zeker niet de hoge punten waard.
Julio Eglesias zingt wel ok, maar wat een glijerige rot muziek. Hoop dat hij de ziggo niet haalt.
Bryan Adams was mwah, Hoop dat hij volgende week weer beter zingt.
Destiny's Child vind ik gewoon 3 zangeressen die kunnen zingen, maar geen tribute.
De Beegees zijn gewoon leuk en goed. Die hebben de functie factor.
Die vrouw, weet even niet hoe ze heet, zingt wel goed maar ik voel het niet echt bij haar.
De jury stemt raar. Maar dat is meer voor de show, denk ik, de 4 acts voor de Ziggo zijn allang bekend.
Fleetwood mack vind ik persoonlijk slecht, vooral de zangeres. Beetje rommelig. Maar zeker niet de hoge punten waard.
Julio Eglesias zingt wel ok, maar wat een glijerige rot muziek. Hoop dat hij de ziggo niet haalt.
Destiny's Child vind ik gewoon 3 zangeressen die kunnen zingen, maar geen tribute.
Die vrouw, weet even niet hoe ze heet, zingt wel goed maar ik voel het niet echt bij haar.
De jury stemt raar. Maar dat is meer voor de show, denk ik, de 4 acts voor de Ziggo zijn allang bekend.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
zondag 30 november 2025 om 23:01
De Beegees deden vorig jaar mee...Lookie schreef: ↑30-11-2025 21:59Oja, vgl week Ramsse shaffie. Ook heel benieuwd naar.
Beach Boys bedoel je.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in