Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
himalaya schreef:
01-08-2025 09:46
Tja, waarschijnlijk doet ze verder niks. Geen baan, misschien gepensioneerd en nu ze een (misschien wel LOI ofzo) studie psychologie doet was dat het leukste wat ze er van konden maken.
Oh, dat zei jij ook al, van die LOI-cursus.. :proud: . maar waarom dan niet gewoon 'gepensioneerd' en dan eventueel erbij wat je daarvoor deed? "Docent, nu met pensioen', oid.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
01-08-2025 10:51
Oh, dat zei jij ook al, van die LOI-cursus.. :proud: . maar waarom dan niet gewoon 'gepensioneerd' en dan eventueel erbij wat je daarvoor deed? "Docent, nu met pensioen', oid.
Ja, dat staat bij veel van de anderen ook "gepensioneerd milieuinspecteur" (dat was Fons, geloof ik). Of gewoon "gepensioneerd", ook prima.
Renske schreef:
01-08-2025 00:31
Bij Pettra lachen ze om niets idd. "Ik neem koffie"= "whahahaha". "Nog een olijfje?" "Whahahaha". Ik ga t ook eens proberen. Vind het wel grappig hoor, leuke bende daar.
Vreselijk, continu in een deuk liggen om je eigen (toch al niet leuke) grappen. Ik krijg er Geer en Goor vibes bij. Met dat verschil dat ik daar soms wél om kon lachen.
Hallodaar schreef:
01-08-2025 07:51
Ze doet me aan een Nederlandse actrice denken. Maar kan er niet opkomen wie!
Mijn vriend vond haar op Mireille Bekooij lijken. Die moest ik eerst weer even googlen :) maar op sommige foto's zie ik wel wat gelijkenis idd.
juliet64 schreef:
01-08-2025 10:51
Ik denk omdat ze waarschijnlijk geen baan heeft gehad (afgekeurd ofzo).
juliet64 schreef:
01-08-2025 10:58
Mijn vriend vond haar op Mireille Bekooij lijken. Die moest ik eerst weer even googlen :) maar op sommige foto's zie ik wel wat gelijkenis idd.
Ja, inderdaad.
Geen bijzonderheden
Rooss4.0 schreef:
01-08-2025 09:16
Dat doe ik op vakantie ook. Maar daar staat geen camera op dus daar vindt lekker niemand iets van.
Ja precies. Als dit al bizar genoemd wordt. Kennelijk geschokt om te zien dat in de echte wereld niet iedereen geheelonthouder is.
.
juliet64 schreef:
01-08-2025 10:55
Vreselijk, continu in een deuk liggen om je eigen (toch al niet leuke) grappen. Ik krijg er Geer en Goor vibes bij. Met dat verschil dat ik daar soms wél om kon lachen.
Ik heb het ook helemaal gehad met dat gegier om niets van die twee vrouwen. Vraag me af of Lieke altijd zo lacht of zich aanpast aan Petra. Vind (in tegenstelling tot de meesten hier) Petra 2 leuker dan die andere twee. Ze lijkt trouwens op Willeke Alberti vind ik.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven