Entertainment alle pijlers

Big Brother 2021 Met spoilers

28-12-2020 23:32 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/dit-zijn-de-nieu ... ~aa2b702f/


Hij is terug. Grote Broer. Big Brother.
En dit keer een België-Nederland-versie.

8 mensen. 100 dagen.


Wie volgt mee?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Qiyara schreef:
22-01-2021 13:14
Ik vind het wel sneu, ze wordt dus blijkbaar afgemaakt op Twitter etc.
Ben bang dat waar zij bang voor is gaat uitkomen en haar veel negatieve reacties te wachten staan als ze eruit komt.
Wil niet weten wat dat met zo'n meisje doet, ze is super kwetsbaar.
Dat ze daar van tevoren niet aan gedacht heeft. Zelf zou ik nooit niet op tv willen komen omdat ik al die harde reacties en kritieken van buitenstaanders echt niet zou trekken.
Wat ik niet snap is waarom ze niet uit bescherming worden geïnformeerd en de keuze krijgen eruit te stappen. Ook Danielle wordt afgemaakt. Beide dames die toch wel ergens instabiel lijken over te komen.

Maar wie weet worden ze wel geïnformeerd en willen ze blijven. Geen idee, maar dit is de reden dat ik echt nooit nooit op tv zou willen komen.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
22-01-2021 13:14
Ik vind het wel sneu, ze wordt dus blijkbaar afgemaakt op Twitter etc.
Ben bang dat waar zij bang voor is gaat uitkomen en haar veel negatieve reacties te wachten staan als ze eruit komt.
Wil niet weten wat dat met zo'n meisje doet, ze is super kwetsbaar.
Dat ze daar van tevoren niet aan gedacht heeft. Zelf zou ik nooit niet op tv willen komen omdat ik al die harde reacties en kritieken van buitenstaanders echt niet zou trekken.

Nou dat inderdaad. Ook al zou ze wél een vrolijk type zijn die met iedereen vriendjes us, dan blijven er evengoed nog dingen over om over te zeiken en af te kraken.
Het is geen bejaarde die niet weet hoe social media werkt, of welk effect dat kan hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik schakelde te laat in op de streams dus heb het meeste gemist maar Liese is (vanaf zondag?) de nieuwe huismeester en Jowi mag aankomende keer niet nomineren.
Hoe is dat gekomen?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
22-01-2021 17:00
Hoe is dat gekomen?
Volgens mij hebben ze een spel moeten spelen (maar de gameroom is nooit zichtbaar op de streams dus wat daar precies gebeurd is blijft altijd een beetje gissen tot het op tv komt;(
Daniëlle moest volgens mij kiezen wie er wel en wie er niet mee mocht doen met het spel. De 3 nieuwe besloten gezamenlijk dat zij niet mee zouden spelen en toen moest Danielle nog 2 mensen kiezen en zij koos Els en Zoey en in ieder geval Els was daar behoorlijk gepikeerd over.
En Jowi had iets ‘gewonnen’ en dat bleek dus te zijn dat hij niet mag nomineren deze week. En hij moest 2 tegenpolen uitkiezen die tegen elkaar zouden ‘strijden’. Hij koos voor Nathalie en Liese en zij moesten blijkbaar onderling uitmaken wie van hen de nieuwe huismeester zou worden. Nathalie gunde het Liese omdat zij al 2 x genomineerd is maar wilde dan wel als ‘tegenprestatie’ dat Liese niet op haar zou stemmen bij de eerstvolgende nominatieronde.)
Alle reacties Link kopieren
Op Twitter:

Liese en Nathalie zijn terug van de gameroom. In de laatste enveloppe stond er op het papiertje: "Een van jullie wordt huismeester."

Liese en Nathalie moesten onderling beslissen wie dat wordt.

Conclusie: Liese is huismeesteres!


https://t.co/ySGKrV26vO
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-01-2021 18:36
Op Twitter:

Liese en Nathalie zijn terug van de gameroom. In de laatste enveloppe stond er op het papiertje: "Een van jullie wordt huismeester."

Liese en Nathalie moesten onderling beslissen wie dat wordt.

Conclusie: Liese is huismeesteres!


https://t.co/ySGKrV26vO
Pfieuw, geen immuniteit voor Nathalie..
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
22-01-2021 19:58
Pfieuw, geen immuniteit voor Nathalie..

Nee, maar ze verwachten dat Natalie veel ‘moet in het huis blijven’ stemmen van de fans van Liese gaat krijgen. Omdat ze zich heeft opgeofferd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat zou best eens kunnen kloppen


Ik vond het apart dat ze gisteravond zo vaag deden over die token.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het geluid weer ruk. Soms heel zacht waardoor ik de tv flink harder moest zetten, dan weer een voice-over of een andere bewoner die mijn kamer in knalde.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Daniëlle kwam heel onoprecht over bij Naomi over dat token . Die probeert haar hachje te redden .
Alle reacties Link kopieren
Zit die live stream te kijken maar wat een verschil tussen de nederlanders en de Belgen. De Nederlanders zitten alleen maar te roddelen en strategieën te bedenken terwijl de Belgen en Michel een spel spelen en gewoon plezier maken. De Belgen komen echt zoveel leuker over dan de Nederlanders
Alle reacties Link kopieren
Waarom laten ze dat stukje met de genomineerden en de eerlijke vragen niet eerder zien? Ik vond Rene daar oprecht overkomen en toch wel leuker dan dat ik van hem eerder had gezien. Maar ja, nu is hij er al uit.

Dat gehuil om die token ben ik al wel zat. Laat het spel lekker het spel zijn. Diegene die hem pakt, zal de week erna vast genomineerd worden (als bekend wordt gemaakt wie de token gebruikt heeft).

Dat continue geouwehoer over 'het is geen complot, het is gewoon het spel en we overleggen bla bla' van voornamelijk Natalie en Els is ook rete vermoeiend. Die mensen zullen wel zo ontzettend weinig om handen hebben daar of weinig interesses in andere dingen hebben, dat er zo vaak over het stemmen gesproken moet worden. Lijkt Expeditie Robinson wel met al die complotjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens dat je echt vaak dezelfde mensen ziet. Danielle, Els, Nathalie, Nick en Jill zie je best veel van. Maar wie is Zoey? Geen idee. En Jowi heb ik na de eerste week ook weinig van gehoord. Ik vrees hetzelfde verhaal voor Julie en Michel. Alhoewel, ik moet zeggen dat je Els eerst ook weinig zag en die ben ik nu ook wel weer een beetje beu :lol:
Alle reacties Link kopieren
Eens Choco.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
https://bigbrothernederland.nl/

Dit is wel een handige site om tussen de uitzendingen in even te lezen wat er gebeurd is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de link.

Lees meteen dat de token eruit is. Alsof het kinderen zijn die je moet beschermen tegen het spelen van het spel. Dat is een beetje het gevoel dat ik hierbij krijg. De ouder pakt het speeltje af want de ouder vindt dat het kindje er niet goed mee om gaat. Het zijn volwassen mensen die kiezen om dit spel te spelen, waarom dan nu ingrijpen?

Denk ik dat de token echt iets toevoegde? Nou niet per se, maar afpakken vind ik een beetje flauw.
Alle reacties Link kopieren
Eens. En de stress die het gaf (waar was hij voor, wie kon er wat mee) vond ik wel iets toevoegen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
22-01-2021 22:57
Daniëlle kwam heel onoprecht over bij Naomi over dat token . Die probeert haar hachje te redden .
"Snik snik ik heb op je gestemd" en "ik heb de token verstopt voor jouhou" :cry: :cry:

:-(
Frankly my dear, I don"t give a damn
chocolol schreef:
23-01-2021 14:11
Bedankt voor de link.

Lees meteen dat de token eruit is. Alsof het kinderen zijn die je moet beschermen tegen het spelen van het spel. Dat is een beetje het gevoel dat ik hierbij krijg. De ouder pakt het speeltje af want de ouder vindt dat het kindje er niet goed mee om gaat. Het zijn volwassen mensen die kiezen om dit spel te spelen, waarom dan nu ingrijpen?

Denk ik dat de token echt iets toevoegde? Nou niet per se, maar afpakken vind ik een beetje flauw.
Je kon stemmen via insta of de token eruit moest of niet. Ik heb gestemd op blijven. Vind het nogal kinderachtig om te verwijderen. Laat het maar lekker voor gedoe zorgen. We willen toch ook geen bb waar nooit iets gebeurt?
Alle reacties Link kopieren
Misschien begrijp ik het verkeerd. Maar ik had nog steeds begrepen dat de bewoners allemaal niet weten waarvoor de token eigenlijk was. Danielle had volgens mij nog niet eerlijk verteld waar ie voor diende. Daarom vind ik het beter dag ie er nu uit is. Gaf helemaal geen leuke twist, terwijl dit wel zo zou zijn geweest als ie werd gebruikt zoals het was bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
23-01-2021 17:36
Je kon stemmen via insta of de token eruit moest of niet. Ik heb gestemd op blijven. Vind het nogal kinderachtig om te verwijderen. Laat het maar lekker voor gedoe zorgen. We willen toch ook geen bb waar nooit iets gebeurt?

Ik weet dat je kon stemmen, heb ik namelijk ook gedaan :proud: Maar dan geldt nog steeds wat ik al eerder zei. Waarom iets in het spel brengen en ons na een paar dagen alweer de mogelijkheid geven om hem eruit te uithalen? Suf.
Alle reacties Link kopieren
Mirrex schreef:
23-01-2021 18:14
Misschien begrijp ik het verkeerd. Maar ik had nog steeds begrepen dat de bewoners allemaal niet weten waarvoor de token eigenlijk was. Danielle had volgens mij nog niet eerlijk verteld waar ie voor diende. Daarom vind ik het beter dag ie er nu uit is. Gaf helemaal geen leuke twist, terwijl dit wel zo zou zijn geweest als ie werd gebruikt zoals het was bedoeld.
Zo heb ik het ook begrepen.
Daniëlle wilde voorkomen dat iemand dat ding kon pakken en immuun zou zijn.
Zij is daarover niet eerlijk geweest naar de rest toe
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Het is een spel en aangezien Danielle die troef heeft gekregen, mocht ze het vertellen zoals ze zelf wil. Anders had BB moeten zeggen dat ze alles moest vertellen of het zelf in de groep moeten gooien. Nu had het een leuk spelelement kunnen zijn, maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
23-01-2021 17:36
Je kon stemmen via insta of de token eruit moest of niet. Ik heb gestemd op blijven. Vind het nogal kinderachtig om te verwijderen. Laat het maar lekker voor gedoe zorgen. We willen toch ook geen bb waar nooit iets gebeurt?

Ik snap nog steeds niet hoe ik dat moet doen. Heb sinds een maand of 2 insta en ben al blij als ik iemand weet te volgen :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven