Entertainment
alle pijlers
bijzonder storende tv presentatoren
donderdag 8 mei 2008 om 17:38
donderdag 8 mei 2008 om 17:55
ow was ik Piet en Jensen nog vergeten... van deze twee doet mijn MUTE knop op de afstandsbediening het vanzelf... en helaas staat Mathijs van Nieuwkerk wat mij betreft al met één been in dit lijstje wegens veel te veel op tv zijn en op een irritante manier zijn gasten niet laten uitpraten. Ik hoef Dayenn Beekman niet te noemen want die is inmiddels van de buis af voorlopig... gelukkig!
donderdag 8 mei 2008 om 17:57
Ah lekker topic, even baggeren!!!!! Ok, hier gaat ie...
Meestal is Jensen idd niet te pruimen. Soms is het te doen...
Tooske en Caroline Tensen, ik zap meteen weg.
Die vrouw van de Italiaanse Nachtmerrie, wat een sexloze doos...
Hugo Borst, ik weet niet of ik m nu bloedirritant, of enigszins opwindend vind.
Meestal is Jensen idd niet te pruimen. Soms is het te doen...
Tooske en Caroline Tensen, ik zap meteen weg.
Die vrouw van de Italiaanse Nachtmerrie, wat een sexloze doos...
Hugo Borst, ik weet niet of ik m nu bloedirritant, of enigszins opwindend vind.
donderdag 8 mei 2008 om 18:04
Aaahh... Andermans veren is zooo erg!!! Die vreselijke man heet geloof ik Kick van der Veer.
Ik begin spontaan te schuimbekken bij Philip Freriks.
En ik krijg zware jeukaanvallen van die kwal van Blik op de Weg (tenminste, zo heet dat autoprogramma op de publieke omroep toch?) Wat is die ERG!
(leuk topic ja, dat lucht op!)
Ik begin spontaan te schuimbekken bij Philip Freriks.
En ik krijg zware jeukaanvallen van die kwal van Blik op de Weg (tenminste, zo heet dat autoprogramma op de publieke omroep toch?) Wat is die ERG!
(leuk topic ja, dat lucht op!)
donderdag 8 mei 2008 om 18:04
donderdag 8 mei 2008 om 18:21
ene angela van de TROS, een presentatrice die gelukkig programma's presenteert die ik niet leuk vind dus hoef haar ook nooit te zien, maar zie haar weleens voorbij komen hier en daar. ze klinkt altijd alsof ze haar tekst voorleest :(
ze was overigens wel heel zielig van een paard gevallen, da's dan wel wer sneu
ze was overigens wel heel zielig van een paard gevallen, da's dan wel wer sneu
donderdag 8 mei 2008 om 18:22
Loretta Schrijver. Omdat ze tenenkrommend slecht interviewt/presenteert bij omroep MAX.
En inderdaad, Jensen.
Laatst zag ik sinds tijden weer eens een stukje van zijn programma. Ali B was te gast en maakte een goeie grap, het hele publiek lag in een deuk. Ging Jensen dezelfde grap op een andere manier herhalen, in de hoop dat er ook om hém gelachen zou worden. Zo triest!
En inderdaad, Jensen.
Laatst zag ik sinds tijden weer eens een stukje van zijn programma. Ali B was te gast en maakte een goeie grap, het hele publiek lag in een deuk. Ging Jensen dezelfde grap op een andere manier herhalen, in de hoop dat er ook om hém gelachen zou worden. Zo triest!
donderdag 8 mei 2008 om 18:26
Die schele veldmuis van dat EO programma 'Blauw Bloed'. Verder waanzinnig goed programma hoor
En Viola Holt op rtv noord holland volgens mij, wat een gruwelijk eng wijf is dat. Een stem alsof ze de elke avond doorhaalt met sterke drank en zware shag. (zal ook wel)
Verder alles wat hier al genoemd is.
En Sylvana Simons vind ik ook niet te pruimen.
Oja en Rosalie van Bremen vind ik een kut.
(ik kijk echt te veel tv)
En Viola Holt op rtv noord holland volgens mij, wat een gruwelijk eng wijf is dat. Een stem alsof ze de elke avond doorhaalt met sterke drank en zware shag. (zal ook wel)
Verder alles wat hier al genoemd is.
En Sylvana Simons vind ik ook niet te pruimen.
Oja en Rosalie van Bremen vind ik een kut.
(ik kijk echt te veel tv)
anoniem_38938 wijzigde dit bericht op 08-05-2008 18:28
Reden: zware drank bestaat natuurlijk niet
Reden: zware drank bestaat natuurlijk niet
% gewijzigd
het is hier binnen beter dan buiten