Entertainment alle pijlers

bijzonder storende tv presentatoren

08-05-2008 17:38 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die Jack Goderie (gelukkig alleen nog maar te zien op AT5) wel kan afschieten?? En die man van 'andermans veren' waarvan ik gelukkig de naam niet weet....

Kortom; Van welke tv "persoonlijkheid" schieten je teennagels spontaan in de krul ??
Piet Paulusma ,verschrikkelijk

Jensen ,Gruwel gruwel

die zoon van Brandsteder brrrr

die man die s'morgens rtl nieuws presenteert Jan de Hoop pfffff

Patty Brard ------------------

Kan zo nog wel even doorgaan.....
tooske....ieh! nep smile
Carlo natuurlijk.
Dat hele andermans veren vind ik een strontvervelend programma.
ow was ik Piet en Jensen nog vergeten... van deze twee doet mijn MUTE knop op de afstandsbediening het vanzelf... en helaas staat Mathijs van Nieuwkerk wat mij betreft al met één been in dit lijstje wegens veel te veel op tv zijn en op een irritante manier zijn gasten niet laten uitpraten. Ik hoef Dayenn Beekman niet te noemen want die is inmiddels van de buis af voorlopig... gelukkig!
Ah lekker topic, even baggeren!!!!! Ok, hier gaat ie...

Meestal is Jensen idd niet te pruimen. Soms is het te doen...

Tooske en Caroline Tensen, ik zap meteen weg.

Die vrouw van de Italiaanse Nachtmerrie, wat een sexloze doos...

Hugo Borst, ik weet niet of ik m nu bloedirritant, of enigszins opwindend vind.
Aaahh... Andermans veren is zooo erg!!! Die vreselijke man heet geloof ik Kick van der Veer.

Ik begin spontaan te schuimbekken bij Philip Freriks.

En ik krijg zware jeukaanvallen van die kwal van Blik op de Weg (tenminste, zo heet dat autoprogramma op de publieke omroep toch?) Wat is die ERG!

(leuk topic ja, dat lucht op!)
Oh ja Tooske,maar daar zap ik zelfs nooit eens per ongeluk langs zo irritant vind ik die.....

Oh en wat ik dus echt verschikkelijk vind maar dat schijn je niet te mogen zeggen maar dat zijn de Lama''s.....zie daar dus echt de lolligheid niet van in....
ik weet er nog een...Johan Derksen.... AAARGH!!!!
Oh vergeet er nog 1,die vent van dat programma met die gore keukens op sbs...
Oh en Peter R de Vries

Kijk dus haast nooit sbs.....
"daar word ik niet vrolijk van" zegt de man ook nog.... die is net zo erg als de keukens die hij beoordeeld.... owja en die man van het verschrikkelijke kookprogramma op AT5 (wordt wel eens een stukje van laten zien bij DWDD)
Sybrand Niessen, van TV Makelaar, die mogen ze echt meteen schrappen uit het programma.
Jorinde de mol... ik weet niet maar erger me altijd aan haar en tooske off course... en pier paulisma eigelijk zijn het er nog best wel veel....
Idd dat kleine mannetje met die krullen van blik op de weg, zo irritant heb ik ze nog nooit meegemaakt. Rampzalig, verder ook helemaal eens met jullie!
Oh EN: Bridget Maasland kan ik ook echt niet uitstaan!
Martijn Krabbé |-(

En de rest is al genoemd X-D
(kw)Albert Verlinden en Daphne Bunskoek en als ze samen RTL Boulevard presenteren is het dubbel zo erg. Dan zap ik 2x zo snel weg.

En niet te vergeten... Jolanthe van Casbergen!
ene angela van de TROS, een presentatrice die gelukkig programma's presenteert die ik niet leuk vind dus hoef haar ook nooit te zien, maar zie haar weleens voorbij komen hier en daar. ze klinkt altijd alsof ze haar tekst voorleest :(

ze was overigens wel heel zielig van een paard gevallen, da's dan wel wer sneu
Loretta Schrijver. Omdat ze tenenkrommend slecht interviewt/presenteert bij omroep MAX.

En inderdaad, Jensen.

Laatst zag ik sinds tijden weer eens een stukje van zijn programma. Ali B was te gast en maakte een goeie grap, het hele publiek lag in een deuk. Ging Jensen dezelfde grap op een andere manier herhalen, in de hoop dat er ook om hém gelachen zou worden. Zo triest!
henk-jan smits!!
Die schele veldmuis van dat EO programma 'Blauw Bloed'. Verder waanzinnig goed programma hoor :-d

En Viola Holt op rtv noord holland volgens mij, wat een gruwelijk eng wijf is dat. Een stem alsof ze de elke avond doorhaalt met sterke drank en zware shag. (zal ook wel)

Verder alles wat hier al genoemd is.

En Sylvana Simons vind ik ook niet te pruimen.

Oja en Rosalie van Bremen vind ik een kut.

(ik kijk echt te veel tv)
anoniem_38938 wijzigde dit bericht op 08-05-2008 18:28
Reden: zware drank bestaat natuurlijk niet
% gewijzigd
het is hier binnen beter dan buiten
En Anniko van Santen! ieeuwww
valerio!!!! en die troela met die walgelijke stem die denkt dat ze model is.... zag haar laatst in een hottub met xander in de sneeuw... kom hoeheetdietrolookalweer???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven