Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1052 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Tavistock schreef:
30-03-2025 22:52
Ik dacht dat het zelfs wasverzachter was. Het leek in elk geval dezelfde fles Robijn die ik heb
Ja klopt.
DG2015 schreef:
30-03-2025 21:34
Ik vind dat de lat bij de vrouwen van Jan wel laag ligt, met hun gedweept over het feit dat hij zelf de was draait en het initiatief neemt om de stofzuiger te pakken.
Ik ben best bezig met mijn huis schoonhouden, maar die man slaat alles. Hij blijft er echt steeds op terugkomen.
Nu viel het hem weer mee, hij had ze meer als sloddervossen gevreesd. (ik zeg bewust niet verwacht)
Het zo iemand waar je amper een koekje durft te eten, bang dat er een kruimeltje op de grond valt.
makiko schreef:
30-03-2025 22:57
Ik ben best bezig met mijn huis schoonhouden, maar die man slaat alles. Hij blijft er echt steeds op terugkomen.
Nu viel het hem weer mee, hij had ze meer als sloddervossen gevreesd. (ik zeg bewust niet verwacht)
Het zo iemand waar je amper een koekje durft te eten, bang dat er een kruimeltje op de grond valt.
Ja, ik zou van dat smetvrezerige van hem ook meer last hebben dan van dat rommeltje bij Martijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
30-03-2025 23:49
Ja, ik zou van dat smetvrezerige van hem ook meer last hebben dan van dat rommeltje bij Martijn.
Dat zou me gaan irriteren. Hij is natuurlijk gewend aan zijn manier van schoonmaken. Ik schat in dat het op zijn manier moet blijven gaan, en dat hij het ook controleert.

Het tandenpoetsen zal wel van de regie moeten: allemaal bijelkaar. Net als op kamp van de schoolverlatersdagen in groep 8.
(waarna Jan de wasbak schoonmaakte)
De smetvrees van jan zou bij mij ook op m'n zenuwen werken, maar verder vind ik hem wel verrassend. Leuke tv!

Ik heb bij die vrouwen, maar dat heb ik wel vaker bij BZV, wel het idee dat ze vooral 'een relatie' willen ipv 'een relatie met Jan' willen. De lat ligt inderdaad erg laag als het om mannen gaat en het gaat vooral (bij 2 vd 3) over hoe goed hij het voor elkaar heeft op de boerderij en hoe leuk het boerenleven is en dat ze dat wel willen.
Jajaja schreef:
31-03-2025 08:25
De smetvrees van jan zou bij mij ook op m'n zenuwen werken, maar verder vind ik hem wel verrassend. Leuke tv!

Ik heb bij die vrouwen, maar dat heb ik wel vaker bij BZV, wel het idee dat ze vooral 'een relatie' willen ipv 'een relatie met Jan' willen. De lat ligt inderdaad erg laag als het om mannen gaat en het gaat vooral (bij 2 vd 3) over hoe goed hij het voor elkaar heeft op de boerderij en hoe leuk het boerenleven is en dat ze dat wel willen.

Dit inderdaad.

Ik zou weer geen problemen hebben met iemand die erg schoon en netjes is. Ik houd er van.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
Tavistock schreef:
Ik dacht dat het zelfs wasverzachter was. Het leek in elk geval dezelfde fles Robijn die ik heb
Hij deed iig hetzelfde product in het wasmiddel en wasverzachterbakje.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
31-03-2025 09:16
En erg veel, het was maar een klein wasje. Maar ja, Jan is ook wel erg schoon.

Wel grappig dat hij de dames wegstuurde en hij nog even met de baby en moeder kon blijven zitten. Hij gaf de dames wel de opdracht de kopjes in de vaatwasser te zetten. Ze hoefde nog net niet met een doekje de tafel en de bank af te nemen. Ik moest daar wel om lachen, maar geeft ook wel aan hoe extreem gestructureerd Jan is. Daar moet je wel mee om kunnen gaan.

Ik vind Jan wel leuker dan verwacht, ben wel benieuwd hoe hij is buiten zijn veilige omgeving van de boerderij.
Dat er bij Julius niet zoveel uit zou komen was ook wel te verwachten vond ik. Heb ook het idee dat de dames het onderling niet zo met elkaar kunnen vinden. Ben benieuwd of Julius daar nog wat leven in krijgt.
Ik vind John helemaal leuk, ik vond alleen het gesprek in de douche bij de tattoos wat ongemakkelijk.
Joppie schreef:
31-03-2025 09:16
Kan het niet wasmiddel zijn in de vakjes voor voorwas en hoofdwas?
Niet mijn regering
makiko schreef:
30-03-2025 22:57
Een mannelijke Hyacint Bouquet!
Phlox24 schreef:
31-03-2025 09:35
Dat er bij Julius niet zoveel uit zou komen was ook wel te verwachten vond ik. Heb ook het idee dat de dames het onderling niet zo met elkaar kunnen vinden. Ben benieuwd of Julius daar nog wat leven in krijgt.
Ik vind hem zelf ook vrij levenloos eerlijk gezegd. Hij komt op mij over als een saaie vent en ik vind hem ook niet aantrekkelijk.
makiko schreef:
Ik had de ondertiteling aanstaan.
Hij zegt: normaal wil je wel wat meer leven in de brouwerij.

Nou, be my guest jongen. Leef je uit.
(Tenzij het niet geschikt is voor dit programma)
Haha, dat dus...
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
DG2015 schreef:
30-03-2025 23:49
En ook dat het allemaal op zijn manier moet. Ik hoop dat hij daar wat flexibeler in is / wordt dan hij overkomt.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Martijn is wel een beetje een lapzwans hoor. Hoe John er bij stond met dat tandenpoetsen vond ik heel ongemakkelijk. Ik meende duidelijke afkeuring te zien bij het zien van al die tattoos. Lijkt ook of zij (weet haar naam niet meer) dat aanvoelde toen ze aangaf dat ze dat 'niet meer zo zou laten zetten'. Die gesprekken bij de eierloopband vond ik ook al zo raar.

Ik heb echt helemaal niks met Jan en zijn vrouwen; zo saai. Ook zo bij Julius. Eigenlijk vind ik dit seizoen sowieso heel saai :-(

Hopelijk komt er nog wat schwung in.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik krijg een beetje rillingen van John (niet op een positieve manier). Kan er niet de vinger op leggen. Martijn doet me een beetje denken aan boer Marnix uit een eerder seizoen.

Jan vind ik wel aandoenlijk en Deedry ook. Ik hoop dat het bij Julius nog wat pittiger wordt. Roel blijft niet zo hangen, daar moet ik even beter opletten (ik kijk wel een beetje met een half oog moet ik zeggen).
Sylphide75 schreef:
31-03-2025 10:53
Ik vind hem zelf ook vrij levenloos eerlijk gezegd. Hij komt op mij over als een saaie vent en ik vind hem ook niet aantrekkelijk.
Dat was natuurlijk al wel duidelijk bij het voorstelfilmpje dat hij weinig assertief is. Met de verwachting dat het saai zou worden daar als de dames niet voor lol zorgen. Julius lijkt geen gesprek met een dame te kunnen voeren, zeker niet voor de camera.

Maar dit hebben wij in het verleden vaker gezien.
Die Jan. Ze hadden gebaksbordjes met vorkjes op tafel staan maar volgens mij gingen die ongebruikt retour naar de keuken 😂
Sun.lover schreef:
31-03-2025 10:28
Kan het niet wasmiddel zijn in de vakjes voor voorwas en hoofdwas?
Volgens mij deed hij het rechts in hoofdwas en wasmiddel vakje.
Links zat dan het voorwasvakje.
Maar mensen gaan voorbij
Serengeti schreef:
30-03-2025 22:12
Ja lijkt mij ook lastig.
Ik vind de andere dames bij Jan, Karina en Annick, af en toe wat te overdreven enthousiast. Een beetje gemaakt. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Al die overdreven complimenten omdat hij de was doet. Ik ben er wel zeker van dat hij voor Karina gaat.

Bij Julius zal Patricia wellicht afhaken. Ik vind het zelf wel een leuke vrouw, maar zo te zien past zij niet zo goed op de boerderij. Dat had ze zich waarschijnlijk toch anders voorgesteld.
Van die paardendame krijg ik niet echt hoogte. Van Julius zelf trouwens ook niet.
Ik denk dat het met geen van de dames iets zal worden.

Deedry: ik heb vandaag van haar mannen niet echt een beeld gekregen. Ja de brandweerman blijkt een kindje te hebben. Raar dat hij daar nu pas mee komt, toch vind ik 'm wel de leukste man. Ik denk wel dat hij als eerste moet vertrekken.
Die slager lijkt wel leuk, maar op de BZV website werd er gevraagd naar het favoriete boek en toen noemde hij een tijdschrift voor jagers. Ik vind dat zo'n afknapper.

Martijn. Ik herken wel veel in zijn verstrooidheid, het afgeleid zijn en het uitstellen van taken.
Wel irritant dat een paar dames al voorstelden om op te gaan ruimen.
Ik hoop dat hij uiteindelijk voor de leerkracht zal gaan.

Roel praat inderdaad veel over zijn bedrijf, maar dat is natuurlijk bekend terrein en daar zit hij vol van. En het is zijn leven natuurlijk, ik denk niet dat hij daarnaast nog veel doet qua hobby's enzo. Maar wie weet zit ik er naast.
Toch vind ik het wel een leuke vent, ik snap wel dat Simone daar wel op valt. Ik denk dat Simone ook als laatste overblijft. Al denk ik dat ze uiteindelijk toch niet echt bij elkaar zullen passen.

John. Ik zie steeds die enorme hoeveelheid kippen en ik vind dat toch zo'n afknapper... Hij is vast wel aardig, maar ik vind hem gewoon niet zo leuk.
Ik weet nu ook niet meer voor wie hij uiteindelijk zal gaan.

(Ik besef me nu dat beroepen bij mij beter blijven hangen dan namen. ;-D )
Heeft Deedry zelf ook een favoriet boek opgegeven? Ik kan dat niet vinden op de website van BZV. Vegetarier is ze in elk geval niet want daarop staat dat ze voor haar vriend een biefstuk wil bereiden (als ik het goed begrijp). Ik ben wel vegetarier en zou afknappen op slagers en jagers, maar goed, ik doe dan ook niet mee aan BZV. Waar staan die favoriete boeken trouwens? Is er ook iemand bij die de Bijbel als favoriet boek heeft opgegeven? Dat zou mij wel bevallen, maar ja, omdat ik niet meedoe heb ik uiteraard niets te zeggen.
Sylphide75 schreef:
31-03-2025 10:52
Een mannelijke Hyacint Bouquet!
Of bij Everybody loves Raymond, die moeder heeft alles ingepakt met plastic. De bank, de lampenkappen etc.
Phlox24 schreef:
31-03-2025 09:29
En erg veel, het was maar een klein wasje. Maar ja, Jan is ook wel erg schoon.

Wel grappig dat hij de dames wegstuurde en hij nog even met de baby en moeder kon blijven zitten. Hij gaf de dames wel de opdracht de kopjes in de vaatwasser te zetten. Ze hoefde nog net niet met een doekje de tafel en de bank af te nemen. Ik moest daar wel om lachen, maar geeft ook wel aan hoe extreem gestructureerd Jan is. Daar moet je wel mee om kunnen gaan.

Ik vind Jan wel leuker dan verwacht, ben wel benieuwd hoe hij is buiten zijn veilige omgeving van de boerderij.
Het leek me omdat hij haar mening wilde horen.
Maar inderdaad dat: zetten jullie dit even in de vaatwasser, en hij had volgens mij moeite om niet op te springen om het zelf te doen. Het moest zsm weg daar. Dat zit er zo ingebakken bij hem. Ik denk dat het dan ook niet goed valt, als een ander het op haar of zijn manier zou gaan doen. Daar komt dan een error om de hoek, schat ik in. Dit is iets waar hij controle over gehad heeft, altijd alleen. Dat verander je niet 1,2,3.
Fijn dat hij alles op orde heeft en wil hebben, maar het gaat toch botsen als hij blijft zeggen hoe een ander het moet doen. Ik hoop voor hem van niet. Of die partner moet denken, prima dan hoef ik niks te doen.
En ik zeg heel eerlijk dat ik ook op mijn handen zit als mijn man een was ophangt. :$ Hij hangt het precies andersom, dan hoe ik het graag wil.
Oudste kind heb ik inmiddels kunnen laten inzien waarom ik shirts en broeken andersom ophang. Scheelt een hoop strijkwerk :cencored:

(Groetjes Jannie :A: )
Tavistock schreef:
30-03-2025 22:45
Bij Ciska, die ik heel leuk vond, stond bij favoriet boek ‘Daar waar de rivierkreeften zingen’. Vond ik ook best een afknapper :D
Waarom is dat boek een afknapper?
Fidanzata schreef:
31-03-2025 13:53
Waarom is dat boek een afknapper?
Vraag ik me ook af.
...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven