Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.

Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”

De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.

Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.

De moeder van Jan's ex denkt daar toch iets anders over, doemaarzonnebloemen

Las dit net op de FB van BZV.

"Jan heeft niets over voor een ander. Ik ken heem hij is de ex van onze dochter. Hij heeft een kort lontje en hij vindt dat je daar maar rekening mee moet houden.die meisjes moeten blij zijn dat ze terug zijn in Nederland."

Aldus de moeder van zijn ex.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 januari 2014 @ 06:58:

En ik zag voor het eerst dat er 2 boeren ook op de slaapkamer van de dames sliepen. Of misschien was het mij niet eerder opgevallen. Zo interessant zijn ze ook weer niet. Dat viel mij nu ook op (bij Jos in ieder geval). Maar misschien is dat pas gekomen sinds de derde persoon naar huis ging?
Ik vind Janne echt een akelige vrouw.

Zij wil Wim alleen maar vanwege zijn bezit. Haar bedje lijkt gespreid.

zij zal,ook met veel plezier zijn personeel voor haar laten werken.

Jos en Saskia: lief, het plaatje klopt

Johan en Ingrid: perfecte vrouw voor hem; lief, zorgzaam, no nonsens en humor

Aletta moet niet voor Patrick kiezen, hij kiest uiteindelijk niet voor haar en bonaire

Ik vind Jan leuk, kan er niets aan doen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Volgens mij sliepen ze bij die bevriende boer waar ze barbequeden. Of kan dat niet als boer omdat je om vijf uur alweer je koeien moet melken?

Zie je wel, Jan is een freak die onder de kalmeringspillen zit. Ik vond hem al zo wazig kijken maar daarachter zit dus een gevaarlijke kerel

Netjes van die ex schoonmoeder
Poep, wie heeft jou gescheten?
Zo aardig is Ingrid k ook niet, ze heeft heel wat op haar kerfstok, Johan mag blij zijn met zijn juiste keuze.
quote:Trotter schreef op 27 januari 2014 @ 08:44:

[...]

Dat viel mij nu ook op (bij Jos in ieder geval). Maar misschien is dat pas gekomen sinds de derde persoon naar huis ging?Gelukkig was het geen boer in onderbroek met sokken aan maar toch had ik het denk ik wel fijn gevonden om even een plekje voor jezelf te hebben. Maar goed, ik heb ook veel redenen om niet met het programma mee te doen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:kinged schreef op 27 januari 2014 @ 09:56:

Zo aardig is Ingrid k ook niet, ze heeft heel wat op haar kerfstok, Johan mag blij zijn met zijn juiste keuze.Nou, nu we toch aan het roddelen zijn, vertel!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Volgens mij wil die ex-schoonmoeder van Jan haar 5 minutes of fame hebben.

Leven en laat leven.

Johan en Ingrid zo schattig

Jos keuze vond ik onverwacht.

Jan was te verwachten

Ik hoop dat Alleta voor Jan gaat

Wim gaat voor Janne met haar eeuwige gezeur over de jacuzzi
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 januari 2014 @ 10:00:

[...]

Gelukkig was het geen boer in onderbroek met sokken aan maar toch had ik het denk ik wel fijn gevonden om even een plekje voor jezelf te hebben. Maar goed, ik heb ook veel redenen om niet met het programma mee te doen

*breekt even in*

Jaaa, daar moest mijn man ook meteen aan denken! Gelukkig kregen de dames niet ook nog een "nachtzoen en -hand", anders was het (sper)Marcel all over again.

Ik moest overigens ook heel hard lachen om Aletta die bij het hout zoeken zei: "Ik heb twee palen nodig!". Eehm...

*breekt weer uit*
quote:liesje_28 schreef op 27 januari 2014 @ 10:05:

[...]

*breekt even in*

Jaaa, daar moest mijn man ook meteen aan denken! Gelukkig kregen de dames niet ook nog een "nachtzoen en -hand", anders was het (sper)Marcel all over again.

Ik moest overigens ook heel hard lachen om Aletta die bij het hout zoeken zei: "Ik heb twee palen nodig!". Eehm...

*breekt weer uit*

Oja, het uitje van die dag, moet je nog aan het werk om tussen aangespoelde troep 2 stokken te vinden en een bedrijfsbord eraan te hangen. Ik begrijp dat het bedrijf door moet gaan maar het komt zo over dat ze even alles aanpakt om de mankracht die er is even te `gebruiken`.

Hoe zouden hun avonden zijn? Dat hebben we dit seizoen weinig gezien he?
quote:kinged schreef op 27 januari 2014 @ 09:56:

Zo aardig is Ingrid k ook niet, ze heeft heel wat op haar kerfstok, Johan mag blij zijn met zijn juiste keuze.Het zit je wel hooh hè? Ben jij haar ex ofzo?
quote:StoraHuntur schreef op 27 januari 2014 @ 10:46:

[...]

Het zit je wel hooh hè? Ben jij haar ex ofzo?Of de nieuwe jaloerse vriendin van haar ex
There is no always forever...just this...
quote:Tauriel schreef op 27 januari 2014 @ 10:49:

[...]

Of de nieuwe jaloerse vriendin van haar ex Je bent me net voor
Poep, wie heeft jou gescheten?

Ik vond wel dat kleine Ingrid beter bij Johan paste, dus ben blij dat hij voor haar koos.

En Jos met Saskia Ik zat te juichen op de bank toen hij voor haar koos.

Ben benieuwd wie Aletta gaat kiezen, ik denk Jan.
There is no always forever...just this...
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 januari 2014 @ 10:11:

[...]

Oja, het uitje van die dag, moet je nog aan het werk om tussen aangespoelde troep 2 stokken te vinden en een bedrijfsbord eraan te hangen. Ik begrijp dat het bedrijf door moet gaan maar het komt zo over dat ze even alles aanpakt om de mankracht die er is even te `gebruiken`.

Hoe zouden hun avonden zijn? Dat hebben we dit seizoen weinig gezien he?

Ook dat, maar ik had er andere associaties bij: "Hebberig type! Je mag blij zijn als je 1 paal overhoudt na dit BZV-avontuur!"

Ik vind dit seizoen inderdaad dat je weinig meekrijgt van de avonden. Het lijkt alsof het allemaal een beetje afgeraffeld wordt. Zonde. Maar goed, het zou ook kunnen dat het echt zo saai is dit keer...
quote:Gatti schreef op 26 januari 2014 @ 20:46:

Die Wim die loopt echt heel raar. Volgens mij loopt hij stiekem op stelten.
quote:hettieverzettie schreef op 26 januari 2014 @ 23:30:

Wie kijkt er tegenwoordig nog herhalingen als er internet bestaat?

Ik als ik vanmiddag zou kunnen.

Daar lijkt mij niets mis mee.
Had ik het nou goed verstaan dat bij het vertrek van Leonie ze tegen Jos zei: Nou ADIOS!

quote:Tauriel schreef op 27 januari 2014 @ 10:56:

Ik vond wel dat kleine Ingrid beter bij Johan paste, dus ben blij dat hij voor haar koos.

En Jos met Saskia Ik zat te juichen op de bank toen hij voor haar koos.

Ben benieuwd wie Aletta gaat kiezen, ik denk Jan.

+1

Ik vond het echt een leuke aflevering! Echt zo zonde dat Jan Florence niet gehouden heeft, volgens mij had dat nog wel wat kunnen worden.
Het zal hier vast wel ergens staan, maar ik vraag het toch nog even: Hoe oud zijn Ingrid en Ingrid eigenlijk?
quote:eva364 schreef op 27 januari 2014 @ 12:12:

Had ik het nou goed verstaan dat bij het vertrek van Leonie ze tegen Jos zei: Nou ADIOS!

Ja
He lekker, ik zit op mijn werk en even wat bijlezen in dit topic (stom dat ik dat nooit eerder heb gedaan!), nu alle systemen platliggen.

Ik vind Jan een engerd, met die vage ogen en hij zegt amper wat. Overigens vond ik Judith gisteren ook niet meer zo leuk/gezellig overkomen, wat een moeizaam uitje was dat, getver.

Van Jos en Saskia werd ik heel vrolijk, daar spatte de verliefdheid van af.

En Johan en Ingrid vond ik mooi, al schoot ik wel in de lach bij de huilbui van Johan...
Ik vond die jankbui in de duinen een beetje viezig eigenlijk.

Zo troost ik ook mijn zoontje van anderhalf.
Haha Wendy, bah! Maar die arme Johan, hij heeft nog nooit een vrouw gehad dus hij moet nog even oefenen toch?
Met Johan komt dat wel goed, heeft zijn soulmate wel gevonden, Win met Janne, Aletta uiteindelijk met de geiten, Jan gaat met de kippen op stok. Jos gaat binnen het nog trouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven