Entertainment alle pijlers

De Hanslers: van de Piste naar de Playa

24-11-2025 20:49 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook?

Ik vind het zo ongemakkelijk.

Monique is een vreemd mens, maar Denise zou ik ook niet trekken, qua stem

Het is inmiddels uit, waarschijnlijk beter voor iedereen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik hoop eigenlijk dat de kijkcijfers dramatisch laag zijn en dat die vrouw geen podium meer krijgt. Vreselijk naar mens.
apppie schreef:
24-11-2025 20:56
Ik hoop eigenlijk dat de kijkcijfers dramatisch laag zijn en dat die vrouw geen podium meer krijgt. Vreselijk naar mens.
Ja ik eigenlijk ook.
Het is ook slecht, heel ongemakkelijk
Ik heb net gekeken maar ik kan het niet aanzien en heb het afgezet.
Wat een ontzettend naar mens die Monique. War ze doet richting Denise is gewoon pest gedrag. En dat Mike en zijn vader alles maar pikken dat snap ik al helemaal niet.

Ik vind Mike zo ontzettend onaantrekkelijk door zijn gedrag. Bleh.
Ik kijk uit principe niet, heb stukjes gezien maar wat een pestkop, die moeder.
apppie schreef:
24-11-2025 20:56
Ja dit. Ik kijk het niet maar heb online wel wat voorbij zien komen.
Het zal voor Denise best moeilijk zijn om terug te zien nu. Wat een vreselijk naar mens (nog zacht uitgedrukt) is die Monique pfffff...
Vond ik altijd al maar nu helemaal. Denise mag blij zijn dat ze daar vanaf is.
Ik vertik ik het er naar te gaan kijken. Wil niet medeverantwoordelijk zijn voor hoge kijkcijfers.
Ik zit net te lezen dat ze op verzoek van sbs naar Spanje zijn gegaan. Ze mochten zelf kiezen waar.
Dus niet definitief emigreren naar Spanje
calvijn1 schreef:
24-11-2025 21:16
Ik zit net te lezen dat ze op verzoek van sbs naar Spanje zijn gegaan. Ze mochten zelf kiezen waar.
Waarschijnlijk ff voor het zomerseizoen dus.
Ik hoop dat Nederland massaal besluit dit programma te boycotten. Snap niet dat zo'n nare pestkop een podium krijgt. Wat een verschrikkelijk mens, die Monique .
dolfje schreef:
24-11-2025 21:17
Waarschijnlijk ff voor het zomerseizoen dus.
Puur voor het programma.
Ik las ergens dat ze zelf maar amper aanwezig zijn geweest in die beacheclub. En dat ze ze er geen eigenaar van zijn zoals ze wel doen overkomen.
calvijn1 schreef:
24-11-2025 21:16
Net zo fake dus als De Meilandjes.
Sabine schreef:
24-11-2025 21:23
Puur voor het programma.
Ik las ergens dat ze zelf maar amper aanwezig zijn geweest in die beacheclub. En dat ze ze er geen eigenaar van zijn zoals ze wel doen overkomen.
Ja dat bedoelde ik ook, puur voor het programma ff in het zomerseizoen.
Ik wil het niet zien maar word er mee geconfronteerd steeds op t.v .
Net als de Meilandjes wil ik ook niet zienn.maar zie er meer van dan mij lief is .
Die gillende aansteller die daar loopt brrrrrrrrr.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ooh is het al begonnen.

Ik ga nog wel terugkijken dan. Mo is tenenkrommend en haar zoon heeft een volle luier.

Ik las ook al iets over hun toko in Spanje. Weet niet of dat hier gedeeld mag worden?
Ik heb gekeken als een soort ramptoerist (nieuwsgierigheid). Wat een vreselijke vrouw die Monique, maar ik snap de entourage eromheen ook niet, dat ze alles accepteren. Die Mike woont gewoon nog bij zn ouders en Denise ging erin mee! Gelukkig voor Denise is ze er mee gestopt, want dit ging natuurlijk nergens heen. Ik denk niet dat ik nog ga kijken, want teveel ergernis.
La_Galette schreef:
24-11-2025 21:04
Ik kijk uit principe niet, heb stukjes gezien maar wat een pestkop, die moeder.
Dit. Hoop dat de kijkcijfers ook gaan tegenvallen.
Carola_456 schreef:
24-11-2025 21:25
Net zo fake dus als De Meilandjes.
Serieus?
Dat wist ik niet :facepalm:
Ik ging ervanuit dat ze zelf wilden verbouwen etc.

Om Martien kon je nog wel lachen/irriteren/verwonderen, bij de Hanslers is totaal geen humor
calvijn1 schreef:
24-11-2025 22:31

Om Martien kon je nog wel lachen/irriteren/verwonderen, bij de Hanslers is totaal geen humor
Helemaal mee eens, om Martien heb ik weleens echt kunnen lachen, hoewel hun programma wel teveel is uitgemolken.
Ik kijk uit principe niet. Vreselijke vrouw die Monique.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Denk dat deze eerste aflevering best hoog scoort. Allemaal nieuwsgierig dus dat is hopenlijk volgende week over
calvijn1 schreef:
24-11-2025 22:31
Serieus?
Dat wist ik niet :facepalm:
Ik ging ervanuit dat ze zelf wilden verbouwen etc.

Ik heb hooguit 3-4 seizoenen gekeken, vond ik nog wel leuk, maar toen was ik wel klaar met die acteerkunsten van ze. Ik kijk niet naar programma's om me te irriteren.
Ik heb geen SBS6 dus ik kan dit sowieso niet kijken. Maar ik heb net wel wat stukken ervan ziten kijken. Ik hoop echt dat dit allemaal scripted is en Monique niet echt zo gemeen is tegen Denise. Ik heb één filmpje gezien waarin ze samen gingen koken en ze eerst haar manier van praten volledig ging afkraken en daarna de manier waarop ze een ui sneed. In een ander filmpje was ze de verhuiswagen aan het inpakken en mochten de spullen van Denise niet mee, want daar moest ze zelf maar voor zorgen, dit was hààr verhuiswagen. Er mochten wel 50 Boeddha beelden mee, sierkussens, schapenvachten, kersttakken etc.
En Denise bleef maar aardig... Ze lijkt wel een heilige, hoe dan!?! Ik had dit echt niet getrokken.
dutchgirly wijzigde dit bericht op 25-11-2025 08:15
0.35% gewijzigd
Ik kijk niet naar dit soort programma's en dat zou niemand moeten doen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven