De Hanslers: van de Piste naar de Playa
maandag 24 november 2025 om 21:00
maandag 24 november 2025 om 21:00
Ik heb net gekeken maar ik kan het niet aanzien en heb het afgezet.
Wat een ontzettend naar mens die Monique. War ze doet richting Denise is gewoon pest gedrag. En dat Mike en zijn vader alles maar pikken dat snap ik al helemaal niet.
Ik vind Mike zo ontzettend onaantrekkelijk door zijn gedrag. Bleh.
Wat een ontzettend naar mens die Monique. War ze doet richting Denise is gewoon pest gedrag. En dat Mike en zijn vader alles maar pikken dat snap ik al helemaal niet.
Ik vind Mike zo ontzettend onaantrekkelijk door zijn gedrag. Bleh.
maandag 24 november 2025 om 21:23
maandag 24 november 2025 om 21:25
maandag 24 november 2025 om 21:54
maandag 24 november 2025 om 22:22
Ik heb gekeken als een soort ramptoerist (nieuwsgierigheid). Wat een vreselijke vrouw die Monique, maar ik snap de entourage eromheen ook niet, dat ze alles accepteren. Die Mike woont gewoon nog bij zn ouders en Denise ging erin mee! Gelukkig voor Denise is ze er mee gestopt, want dit ging natuurlijk nergens heen. Ik denk niet dat ik nog ga kijken, want teveel ergernis.
maandag 24 november 2025 om 22:29
Dit. Hoop dat de kijkcijfers ook gaan tegenvallen.La_Galette schreef: ↑24-11-2025 21:04Ik kijk uit principe niet, heb stukjes gezien maar wat een pestkop, die moeder.
maandag 24 november 2025 om 22:31
Serieus?
Dat wist ik niet
Ik ging ervanuit dat ze zelf wilden verbouwen etc.
Om Martien kon je nog wel lachen/irriteren/verwonderen, bij de Hanslers is totaal geen humor
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 24 november 2025 om 22:35
maandag 24 november 2025 om 23:56
Ik heb hooguit 3-4 seizoenen gekeken, vond ik nog wel leuk, maar toen was ik wel klaar met die acteerkunsten van ze. Ik kijk niet naar programma's om me te irriteren.
dinsdag 25 november 2025 om 08:14
Ik heb geen SBS6 dus ik kan dit sowieso niet kijken. Maar ik heb net wel wat stukken ervan ziten kijken. Ik hoop echt dat dit allemaal scripted is en Monique niet echt zo gemeen is tegen Denise. Ik heb één filmpje gezien waarin ze samen gingen koken en ze eerst haar manier van praten volledig ging afkraken en daarna de manier waarop ze een ui sneed. In een ander filmpje was ze de verhuiswagen aan het inpakken en mochten de spullen van Denise niet mee, want daar moest ze zelf maar voor zorgen, dit was hààr verhuiswagen. Er mochten wel 50 Boeddha beelden mee, sierkussens, schapenvachten, kersttakken etc.
En Denise bleef maar aardig... Ze lijkt wel een heilige, hoe dan!?! Ik had dit echt niet getrokken.
En Denise bleef maar aardig... Ze lijkt wel een heilige, hoe dan!?! Ik had dit echt niet getrokken.
dutchgirly wijzigde dit bericht op 25-11-2025 08:15
0.35% gewijzigd
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in