Entertainment alle pijlers

Dertigers seizoen 3

07-08-2022 16:08 831 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgen start het derde seizoen van Dertigers.
Ik vind het een leuke serie.
Wie gaat het ook kijken?
Vivark schreef:
24-07-2025 09:25
Vermakelijke serie inderdaad.

In de eerste afleveringen moeten er allemaal problemen worden gecreëerd om de rest van het seizoen weer op te lossen.

Laura, Suus, Ada, Jessie...ik ben wel jaloers dat ze allemaal nog zo slank zijn boven de 30 en korte truitjes kunnen dragen.
Hoezo? Er groeit na je 30e niet ineens een pens aan, dus als je jezelf niet laat gaan, blijf je gewoon net zo slank als toen je 25 was.
Ik heb gisteren de laatste aflevering gezien. Het is nu wel ongeloofwaardig allemaal. Ik vind het echt minder leuk.
Sabine schreef:
08-08-2025 07:46
Ik heb gisteren de laatste aflevering gezien. Het is nu wel ongeloofwaardig allemaal. Ik vind het echt minder leuk.
Waren het deze wk de laatste afleveringen van het seizoen?
Dan weet ik wel van wie Laura in het volgende seizoen zwanger is :) het ligt behoorlijk voor de hand allemaal. Maar het kijkt lekker weg en ik vind het wel leuk.

Holy shit is ook nog wel een leuke serie om even te kijken op NPO.
zwembad84 schreef:
08-08-2025 07:54
Waren het deze wk de laatste afleveringen van het seizoen?
Dan weet ik wel van wie Laura in het volgende seizoen zwanger is :) het ligt behoorlijk voor de hand allemaal. Maar het kijkt lekker weg en ik vind het wel leuk.

Holy shit is ook nog wel een leuke serie om even te kijken op NPO.
Op tv zijn volgende week de laatste, maar je kon gisteren al gratis vooruit kijken op NPO Start
Sja… dat einde. Weer behoorlijk veel drama in petto voor een volgend seizoen. Ik vind het steeds meer pulp worden maar het kijkt wel lekker weg.
Ik vind het nog steeds lekker wegkijken, maar inderdaad wel erg ongeloofwaardig. Ze zijn allemaal wel érg vergevingsgezind.

En de oma van Sam verdient wel de award voor allerslechtste actrice dit seizoen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven