Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4
dinsdag 14 januari 2025 om 23:06
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
maandag 26 mei 2025 om 18:06
Maar ziek of niet, ze moet wel naar “kantoor” vandaag. Ik zou met zulke koorts in bed blijven, maar ik denk dat ze onmisbaar isLoesiepoesie2 schreef: ↑26-05-2025 10:06Waarom zit die pup ook alleen? Waar zijn z'n broertjes en zusjes en mama?
Sofie nog steeds ziek, gelukkig kon ze gisteren nog wel uit lunchen en aan de alcoholen.

maandag 26 mei 2025 om 20:27
Ik gok dat alle eigenaren van een puppy uit dat nest zo’n filmpje krijgen van alleen hun eigen puppy.Loesiepoesie2 schreef: ↑26-05-2025 10:06Waarom zit die pup ook alleen? Waar zijn z'n broertjes en zusjes en mama?
Sofie nog steeds ziek, gelukkig kon ze gisteren nog wel uit lunchen en aan de alcoholen.
maandag 26 mei 2025 om 21:04
Vind ik apart.
Ik kreeg filmpjes en foto's van mijn pup dat hij aan het spelen was met z'n broertjes en zusjes of lekker tegen elkaar aan lagen te slapen. Moederhond was er altijd bij.
#doeslief
maandag 26 mei 2025 om 21:53
Een tijdje terug zeiden ze toch dat er weer iets nieuws op tilt stond? Toen raadde ik al dat het iets in Parijs zou zijn. Gaan ze hun worstenbroodjes aan de bakkers daar slijten ofzo? Ik weet zeker dat ze daar iets van plan zijn. Sofie wilde toch ook naar die versmarkt voor horecagelegenheden toe?yellowpino schreef: ↑26-05-2025 10:44Ook dat. En wanneer reist diva weer af naar Spanje? Dan 2 honden in een designer tas mee het vliegtuig in? Oh wacht, dan hebben ze gezelschap aan elkaar als ze weer thuis worden gelaten. En gingen Jan en Sofie niet met paar kinderen naar bakkers in Parijs deze week? Dan is ze vast weer beter.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
maandag 26 mei 2025 om 23:41
Klopt, maar vraag me af waar ze in Parijs indruk mee willen maken. Zo bijzonder vind ik het allemaal niet als ik foto's van hun gebak en chocolade zie. En voor de vetkleppen zie ik ze in Parijs ook niet warm lopen. Maar één van de laatste keren toen ze in Spanje waren hadden ze daar ook een zakelijke bespreking en handtekeningen gezet voor iets nieuws. Maar ook nog niets verder over gehoord. Ze waren ook poos terug in Antwerpen of Brussel dat weet ik niet meer precies, in één of andere dure woontoren ook voor een nieuwe fase aldus Sofie toen, ook niets over weer gehoord. Dus ben benieuwd waar ze ons mee gaan verrassen.Juniper_ schreef: ↑26-05-2025 21:53Een tijdje terug zeiden ze toch dat er weer iets nieuws op tilt stond? Toen raadde ik al dat het iets in Parijs zou zijn. Gaan ze hun worstenbroodjes aan de bakkers daar slijten ofzo? Ik weet zeker dat ze daar iets van plan zijn. Sofie wilde toch ook naar die versmarkt voor horecagelegenheden toe?
dinsdag 27 mei 2025 om 07:08
In de vlog van gisteren blijkt weer dat de nagelkerkjes schijt hebben aan alles. Regels bestaan niet voor hun blijkbaar.
Ze laten Eline rijden met voorlopig rijbewijs met haar zusjes als passagiers. Dat mag helemaal niet, passagiers moeten rijbewijs hebben langer dan 8 jaar. Valt me op dat de diva de reacties hierop nog niet heeft weggeswifferd..
Ze laten Eline rijden met voorlopig rijbewijs met haar zusjes als passagiers. Dat mag helemaal niet, passagiers moeten rijbewijs hebben langer dan 8 jaar. Valt me op dat de diva de reacties hierop nog niet heeft weggeswifferd..
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
dinsdag 27 mei 2025 om 07:25
Loesiepoesie2 schreef: ↑26-05-2025 10:06Waarom zit die pup ook alleen? Waar zijn z'n broertjes en zusjes en mama?
Ziek en dan uit eten gaan met bekenden. Ik zou not amused zijn als ik dit achteraf zou lezen! Dan verplaats je toch dat etentje?
dinsdag 27 mei 2025 om 07:31
LisaMarie schreef: ↑27-05-2025 07:08In de vlog van gisteren blijkt weer dat de nagelkerkjes schijt hebben aan alles. Regels bestaan niet voor hun blijkbaar.
Lezen ze zich niet in? Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
dinsdag 27 mei 2025 om 08:47
Iven kreeg wel een bak kritiek op al de socials, misschien is dat wel de reden dat ze stoppen.
Niet een losse opmerking, maar echt veel, bij de showbizz kanalen, bladen, X etc.
Een eye opener voor wat het met deelnemende kids kan doen.
Je kunt weer stemmen voor de Televizier Ring.
Ik heb mijn stem aan EHV - Emigreert gegund.
Niet een losse opmerking, maar echt veel, bij de showbizz kanalen, bladen, X etc.
Een eye opener voor wat het met deelnemende kids kan doen.
Je kunt weer stemmen voor de Televizier Ring.
Ik heb mijn stem aan EHV - Emigreert gegund.
Je kon't altaid nog bakker worre
dinsdag 27 mei 2025 om 10:19
Ik vind dit ook heel gek. Ouders/opa oma bij de voornaam noemen... Komt op mij heel gek over.
Mijn kinderen zeggen wel eens als we het thuis over opa / oma hebben opa Piet bv. Omdat we dan weten over welke vd 2 opa's we het hebben. Maar tegen opa zelf zeggen ze gewoon opa.
dinsdag 27 mei 2025 om 12:14
Lekker dom, als politie en L ziet rijden met 2 kinderen achterin is de kans heel groot dat je gelijk aangehouden wordt en ze haar voorlopig raibewais weer kan inleveren.LisaMarie schreef: ↑27-05-2025 07:08In de vlog van gisteren blijkt weer dat de nagelkerkjes schijt hebben aan alles. Regels bestaan niet voor hun blijkbaar.
Lezen hun de regels niet die gelden voor een voorlopig rijbewijs? Zijn ze ze echt zo dom?
Of vinden ze gewoon dat regels niet voor hun gelden?
#doeslief
dinsdag 27 mei 2025 om 12:43
Ik denk beiden. Ze voelen zich nogal wat meer dan een ander en ik denk dat ze zich helemaal niet in de voorwaarden van een voorlopig rijbewijs hebben verdiept. En de consequenties niet overzien als Eline aangehouden wordt, of nog erger, een ongeluk veroorzaakt. Ik vind ze in veel dingen niet bepaald als een snugger stel overkomen.Loesiepoesie2 schreef: ↑27-05-2025 12:14Lekker dom, als politie en L ziet rijden met 2 kinderen achterin is de kans heel groot dat je gelijk aangehouden wordt en ze haar voorlopig raibewais weer kan inleveren.
Lezen hun de regels niet die gelden voor een voorlopig rijbewijs? Zijn ze ze echt zo dom?
dinsdag 27 mei 2025 om 13:57
Ik denk dat ze zich meestal niet verdiepen in dingen (al beweren ze van wel) en dan komen ze erachter dat iets niet is zoals gedacht/gehoopt/voorzien. Ipv dan te zeggen “oh jee, foutje bedankt” en te gaan bijsturen gaan ze naar anderen wijzen (zie rijbewijskwestie Eline bijvoorbeeld) of de consequenties gewoon negeren. Moeten ze zelf weten maar het is wel een slecht voorbeeld voor de kinderen die op die manier een heleboel belangrijke vaardigheden niet leren imho
dinsdag 27 mei 2025 om 14:03
Ik keek overigens een vlogje van Blom over de huizenjacht en ik heb met ze te doen. Ze bezichtigden in die vlog een huis wat te koop staat voor €500000 maar wat een grote wirwar aan kamertjes en gangetjes lijkt te zijn. Daar moet heel veel aan gebeuren! Ik ben benieuwd waar ze uiteindelijk terechtkomen. Ik wist niet dat Bodegraven e.o. zo duur is! Alhoewel het natuurlijk hartje Randstad is dat had ik wel kunnen bedenken.
dinsdag 27 mei 2025 om 15:51
Bijzonder vind ik dat dat ze hun vader bij hun voornaam noemen.Kletskous11 schreef: ↑27-05-2025 10:19Ik vind dit ook heel gek. Ouders/opa oma bij de voornaam noemen... Komt op mij heel gek over.
Mijn kinderen zeggen wel eens als we het thuis over opa / oma hebben opa Piet bv. Omdat we dan weten over welke vd 2 opa's we het hebben. Maar tegen opa zelf zeggen ze gewoon opa.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
dinsdag 27 mei 2025 om 17:03
De bakkers denken populair te zijn in het dorp omdat ze weer een uitnodiging hebben ontvangen van een buurtgenoot voor een of ander jubileum. Zouden ze door hebben dat dat in België heel normaal is om de hele buurt uit te nodigen bij zoiets?
En zouden ze doorhebben dat zij binnenkort dus aan de beurt zijn om de hele buurt uit te nodigen?
En zouden ze doorhebben dat zij binnenkort dus aan de beurt zijn om de hele buurt uit te nodigen?

dinsdag 27 mei 2025 om 18:26
DokterTinus schreef: ↑27-05-2025 17:03De bakkers denken populair te zijn in het dorp omdat ze weer een uitnodiging hebben ontvangen van een buurtgenoot voor een of ander jubileum. Zouden ze door hebben dat dat in België heel normaal is om de hele buurt uit te nodigen bij zoiets?
En zouden ze doorhebben dat zij binnenkort dus aan de beurt zijn om de hele buurt uit te nodigen?/b])
Nieuwe lieve vrienden
dinsdag 27 mei 2025 om 20:27
Wat dom ook weer om dat dan ook in de vlog te laten zien!Loesiepoesie2 schreef: ↑27-05-2025 12:14Lekker dom, als politie en L ziet rijden met 2 kinderen achterin is de kans heel groot dat je gelijk aangehouden wordt en ze haar voorlopig raibewais weer kan inleveren.
Even googelen en zo gevonden, je zou toch denken dat zij dat ook wel kunnen. En dan daarbij krijg je neem ik aan ook wel de voorwaarden als je zoiets aanvraagt?
Er staat trouwens ook dat je twee passagiers mee mag nemen. Dus als er twee kinderen achterin zaten dan mag dat sowieso niet, want dan zijn het er 3. (Los van het feit dat die kinderen hun rijbewijs niet hebben)
Net zo dom als dat rijden bij het gala

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in