Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4
dinsdag 14 januari 2025 om 23:06
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
donderdag 24 april 2025 om 22:52
donderdag 24 april 2025 om 23:18
Vond die kinderboerderij er sowieso uitzien als een dooie bedoening. Geen enkel sprietje groen, een ommuurde zandbak met zielige dierenpommetjehorlepiep schreef: ↑24-04-2025 22:52Ik heb ontelbaar vaak bingo met het woord even.
En een verassing op een kinderboederij. Hebben ze de haan gecremeerd?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
donderdag 24 april 2025 om 23:19
Viel mij ook op. Neem een onlyfans account denk ik dan. Hoeft ze de billen van Jan ook niet te verstoppen onder een sticker
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
vrijdag 25 april 2025 om 08:12
Bij de Jelies vind ik het vooral weer opvallend dat moe alleen met
de toppers Jennie en Aida gaat eten.
Weer valt Jantine dus buiten de boot!
Echt, die middelste kinderen (Jantine, Albertine, Carolien, Janna en Williene)
vallen overal buiten.
Het draait daar alleen om de toppers Jennie, Aida, Harrie, Johni.
En die kinderboerderij is idd een zielig aanzicht.
Bij de Nktjes weer zo'n sneue foto van Junior die alleen speelt op t strand.
de toppers Jennie en Aida gaat eten.
Weer valt Jantine dus buiten de boot!
Echt, die middelste kinderen (Jantine, Albertine, Carolien, Janna en Williene)
vallen overal buiten.
Het draait daar alleen om de toppers Jennie, Aida, Harrie, Johni.
En die kinderboerderij is idd een zielig aanzicht.
Bij de Nktjes weer zo'n sneue foto van Junior die alleen speelt op t strand.
vrijdag 25 april 2025 om 11:52
Klopt dit? Ik heb het niet gelezen maar kan best zijn dat het ergens is genoemd. Nu Jennie weer voor langere tijd naar Nederland gaat lijkt het mij wel aannemelijk dat die eerdaags met een huwelijkskandidaat aan komt zetten. Benieuwd als we paar jaar verder zijn wie van de oudste kinderen dan nog in Spanje wonen. Bij de Nagelkerkjes zal Koen vandaag wel op de bingokaart weggestreept kunnen worden. Als het appartement zo goed als verkocht is wordt dit vast gevierd met een chique etentje met hun lieve vriend terwijl de kinderen bij de grote gele M eten. Morgen cocktails zuipen met andere lieve vrienden voor Koningsdag. nog een designtas kopen en het was weer een vakantie met een gouden randje.Janskap schreef: ↑24-04-2025 22:50Maar hoe zou het nu écht gaan met de kinderen Jelies? Want dat va en moe krampachtig proberen om hun gedeukte imago te herstellen voor de “fens” door de verhaaltjes steevast te beginnen met “wat een heerlijke dagen” en de verjaardagen altijd met …”mocht gewoon alweer zoveel jaar worden” .
Buiten dat is er weinig tot geen informatie over hoe de kinderen het nu écht doen op school, is derde dochter ontertussen 16 geworden en ook gestopt met school. Dus nu al 3 die niets geen opleiding genieten en daar maar een beetje zitten te poetsen/soppen/oppassen in Pa zijn vallei. Wát een toekomst! En zo jong nog! Een leeftijd waarop jonge meiden horen te genieten van hun schooltijd, niet gevangen zitten in een vallei.
vrijdag 25 april 2025 om 12:10
Nee daar is niks over gezegd.yellowpino schreef: ↑25-04-2025 11:52Klopt dit? Ik heb het niet gelezen maar kan best zijn dat het ergens is genoemd.
Ze zal sowieso het schooljaar (4 verplichte jaren middelbare school) af moeten maken.
vrijdag 25 april 2025 om 13:25
Het volgende snoepreisje staat alweer gepland, Amerika in oktober. Oa Jaimy probeert alweer zieltjes te winnen om aan boord te stappen van de LP-trein want oh oh oh wat hebben ze toch al leuke reizen gemaakt en wat zijn ze toch allemaal goede vrienden geworden
Toen ze voor het eerst mee deden met EHV gunde ik Janneke wat meer verrijking in haar leven maar niet op deze manier. Jennie zal in oktober wel weer terug moeten komen met nichtje Jennine om op de kinderen te passen en ze rond te rijden
Ik hoop echt dat er eens een paar zich gaan verzetten tegen pa en moe of dat de familie eens een stokje voor deze onzin steekt maar het zal ijdele hoop zijn vrees ik.

vrijdag 25 april 2025 om 14:03
Ja.
vrijdag 25 april 2025 om 21:59
Hahaha dat zinnetje stond bij mij lang te wachten op de verzendknop. Ik dacht dat ik de enige was die keek hier.yellowpino schreef: ↑25-04-2025 21:50Heb ik even gemist. Wat een gedoe steeds verkassen bij de Verkegjes.
Je kon't altaid nog bakker worre

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in