Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2024

09-08-2024 08:49 657 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Start op 1 september

De eerste deelnemers zijn bekend:
- Timor Steffens
- Ouassima Tajmoet
- Marijn Kuipers
- Thomas van der Vlugt
- Nouchka Fontijn
- Ramon Brugman
- Kiran Badloe
- Ymre Stiekema
- Kimmylien Nguyen
- Rikkie Kollé
- Julie Reinders
- Hamza Othman
- Vincent Visser
- Sergio Hasselbaink
- Jamie Kazán
- Farja Farvardin
- Joy van Swieten
- Ellemieke Vermolen
-Billy Dans
- Justine Marcella

En als je denkt ‘wie is u?’ Dan stellen ze zich hier voor:
https://www.tvgids.nl/nieuws/amusement/ ... inson-2024
himalaya wijzigde dit bericht op 16-12-2024 07:38
71.43% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Beautyblender schreef:
06-10-2024 21:49
Ik vind hem zo vermoeiend :roll:
Ja ik ook. Hij komt niet heel leuk over in dit programma.
Leuke uitzending, vind het wapen van de zandloper wel echt tof. Gun het dat team ook wel.
Maar die Sergio, wat een natte tosti is dat! Zit volledig in z’n eigen wereld. Succes op wraakeiland
dolfje schreef:
06-10-2024 21:58
Ja ik ook. Hij komt niet heel leuk over in dit programma.
Hij heeft ook 0 zelfreflectie.

Vond het wel een leuke aflevering. Ben benieuwd naar de komende afleveringen.
dolfje schreef:
06-10-2024 21:45
Sergio heeft het over afspraken maar had zich zelf ook niet aan afspraken gehouden. Snap niet dat hij dan zo over de zeik is.
Echt een bord voor zijn kop.
dolfje schreef:
06-10-2024 21:39
Kijkt er nog iemand?
Wat een vervelend wapen die zandloper!
Ik vind het ook een vervelend wapen. Ik denk dat hij de volgende proef al is ingezet.
Ymre zegt in het voorstukje: ik ben lange tijd niet zo boos geweest. Dus ik denk dat het rode team gewonnen heeft en team blauw de zandloper heeft ingezet. En Ymre weet natuurlijk dat zij een goede kanshebber is om weg gestemd te worden.
Pelle schreef:
06-10-2024 23:52
Ik vind het ook een vervelend wapen. Ik denk dat hij de volgende proef al is ingezet.
Ymre zegt in het voorstukje: ik ben lange tijd niet zo boos geweest. Dus ik denk dat het rode team gewonnen heeft en team blauw de zandloper heeft ingezet. En Ymre weet natuurlijk dat zij een goede kanshebber is om weg gestemd te worden.
Ja dat lijkt mij ook. Tenzij ze gewoon zelf de proef verloren hebben door iets wat ze zelf fout gedaan had of zo. Het was wel een lekkere spoiler. Maar natuurlijk gaat dat team sowieso naar de eilandraad volgende week. Ik vind dat prima want team gezellig zitten al mijn favorieten. Het is wel een oneerlijk wapen ja, eens. Wel slim van Kiran's team om gewoon allemaal zo'n zakje te gaan halen ( blijkbaar besproken vooraf ) want er zit er toch altijd een bij die er sowieso een gaat pakken ( kuch, Sergio ) en dan kan je maar beter allemaal wat hebben. Wel zo eerlijk.
Ik was zo blij dat zijn team won. Wat een beest is hij, daar maar staan terwijl de hele meute over je heen dendert als een kudde stieren. Dat Thomas zelf in die stoel ging zitten snapte ik niet zo, ik had daar inderdaad Julie neergezet ( sowieso een licht iemand ) en als "nieuweling" jezelf in zo'n belangrijke rol zetten is best wel een risico.

Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat boteren in zijn kamp tussen hem en Timor. Of Thomas toch de leiding terug wil pakken of dat hij het aan Timor laat. Hopelijk word dat mooie TV. Dat Sergio zich genaaid voelde ( vooral door Timor waar hij blijkbaar veel voor gedaan heeft ) snap ik wel. Maar ook weer niet, want zelf houdt hij zich dus ook niet aan afspraken en hij is gewoon totaal onstabiel en onvoorspelbaar gebleken. Maar dat het kut voelt als je denkt dat je een bondje hebt en dan "genaaid" wordt. Ja dat gevoel snap ik wel. Maar hij heeft het aan zichzelf te danken.

Ik vond Justine trouwens op dat andere eiland echt een stuk sympathieker overkomen dan in de groep. Jammer voor haar dat ze het niet meer trok. Ik ben wel bijgedraaid over haar.
Die zandloper als wapen gaat denk ik nog een leuke wending geven. 😁

En ben blij dat Sergio vertrokken is. Wat een natte dweil. Totaal geen zelfreflectie.
Carpe Diem!
Ik denk dat het prima gaat boteren. Ze hebben al even samen gezeten en Thomas heeft Timor als eerste gekozen. Volgens mij vindt hij het juist prettig dat Timor de leiding pakt.
Inderdaad heel slim van team blauw om met zijn allen voor een zakje te gaan. Zoveel tijd kostte het niet.

Julie wilde zelf haar nek niet uitsteken, bang om de proef te verknallen. Thomas deed het heel goed, alleen dat laatste stukje..Bij het tweede gedeelte deed team rood het ook goed, alleen weer het laatste stukje.

Mijn favorieten zijn Timor, Thomas, Kiran en Marijn. Toch op een of andere manier een zwak voor team rood, misschien omdat zij op het minder voedzame eiland zitten. Ik had gehoopt dat ze van eiland zouden wisselen.
Ik vind Marijn ook echt een hele leuke meid ja. Heel positief, fijne instelling. Ik snap goed dat Kiran haar als eerste koos. Ik had verwacht dat hij voor een sterke man als Joy zou gaan of zo maar hij verraste me. Ik denk dat hij wel een gebalanceerd team heeft. Ellemieke vond ik ook een hele slimme keus.
Wel apart dat Ramon ( volgens mij ) tegen Nouchka zei dat ze wel met de groep mee moest stemmen omdat hij het nooit wist met haar. Bijzondere uitspraak aangezien het Oussima was die zich niet aan de afspraak had gehouden en Nouchka ook nu de enige was die niet op Sergio ging, zoals afgesproken. Komt ze zo onbetrouwbaar op Ramon over? Ik vond dat echt heel apart. En dan zelf tegen afspraak in op Sergio stemmen.

Ik denk ook dat Thomas het lekker aan Timor laat. Dat is ook slim om te doen. Timor gaat zijn leidersrol echt niet meer opgeven nu. En Thomas heeft zoveel gemist, dus het is slim om een beetje op de achtergrond te blijven.
Ik wil Timor zijn gezicht wel eens zien volgende week als hij alsnog naar de eilandraad moet na een gewonnen proef, ik denk dat hij gaat ontploffen. Verliezen is niet zijn ding. :P

Kiran, Marijn en Thomas zijn mijn favorieten denk ik. Vincent en Billy vind ik ook leuk. De rest zegt me nog niet zoveel. Dat komt nog wel.
Ik vind Hamza ook wel leuk.
Miss_Edwards schreef:
07-10-2024 08:13

Ik wil Timor zijn gezicht wel eens zien volgende week als hij alsnog naar de eilandraad moet na een gewonnen proef, ik denk dat hij gaat ontploffen. Verliezen is niet zijn ding. :P

Huh? De proef van gisteren was ook nipt verloren. Hij was teleurgesteld, vond het kut ‘maar het hoorde er wel bij’ (ofzo).

Niet erg boos, niet ontploft. Hoezo is ‘verliezen niet zijn ding’?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Miss_Edwards schreef:
Ik vind Marijn ook echt een hele leuke meid ja. Heel positief, fijne instelling. Ik snap goed dat Kiran haar als eerste koos. Ik had verwacht dat hij voor een sterke man als Joy zou gaan of zo maar hij verraste me. Ik denk dat hij wel een gebalanceerd team heeft. Ellemieke vond ik ook een hele slimme keus.
Wel apart dat Ramon ( volgens mij ) tegen Nouchka zei dat ze wel met de groep mee moest stemmen omdat hij het nooit wist met haar. Bijzondere uitspraak aangezien het Oussima was die zich niet aan de afspraak had gehouden en Nouchka ook nu de enige was die niet op Sergio ging, zoals afgesproken. Komt ze zo onbetrouwbaar op Ramon over? Ik vond dat echt heel apart. En dan zelf tegen afspraak in op Sergio stemmen.

Ik denk ook dat Thomas het lekker aan Timor laat. Dat is ook slim om te doen. Timor gaat zijn leidersrol echt niet meer opgeven nu. En Thomas heeft zoveel gemist, dus het is slim om een beetje op de achtergrond te blijven.

Kiran, Marijn en Thomas zijn mijn favorieten denk ik. Vincent en Billy vind ik ook leuk. De rest zegt me nog niet zoveel. Dat komt nog wel.
Ik vind Hamza ook wel leuk.
Volgens mij reageerde hij op haar omdat zii zei "dan moeten daar geen verrassingen komen" dus bij wijze van grapje legde hij hem bij haar terug. (Ook zodat hij zelf niet actief ja hoefde te zeggen). En ik kan me ook voorstellen dat ik haar niet helemaal zou vertrouwen, het is een topsporter. Die doen doorgaans alles voor de winst - en in dit spel mag dat wat mij betreft ook!

Ik snap zo'n afspraak ook nooit. Je weet nooit wat er gebeurt, en je wilt soms ook gewoon de zwakkeren eruit hebben voor een beter leven. Dat kan best dat dat dus mensen uit je eigen 1e team zijn. Je weet gewoon nooit wat er gebeurt. Je kiest toch altijd voor de meest veilige optie, en als dat betekent dat je je eigen teamlid niet kan redden, kun je beter meestemmen voor je positie in de groep. Hoe laf dat ook is, het blijft een wedstrijd met een sociaal aspect ook! Ik vond vooral het argument "hoe we ook verveeld worden, we hebben altijd de meerderheid" vreemd. Natuurlijk is dat niet zo... Maargoed, weinig eten doet ook veel met je natuurlijk.
himalaya schreef:
07-10-2024 08:24
Huh? De proef van gisteren was ook nipt verloren. Hij was teleurgesteld, vond het kut ‘maar het hoorde er wel bij’ (ofzo).

Niet erg boos, niet ontploft. Hoezo is ‘verliezen niet zijn ding’?
Omdat het een echt winnaarstype is. Hij was niet boos maar duidelijk wel enorm gefrustreerd en ik kan me voorstellen dat als hij volgende week wint en dan toch dankzij de zandloper verliest hij echt wel kwaad wordt.
Ik denk dan ook dat als hij de samensmelting haalt dat hij daarna bijna alle proeven gaat winnen. Hij is heel sterk, mentaal en fysiek. En hij heeft nog een immuniteitsmunt.
Ik denk dat hij de hele expeditie gaat winnen trouwens. Ik hoop dat niet, maar ik vrees van wel. Hij gaat straks echt zo'n proevenkoning worden verwacht ik.
Ik vraag me af of de zandloper na elke verloren teamproef ingezet mag worden? In dat geval blijft team zuid natuurlijk winnen. Toch?
...
Hijodelaluna schreef:
07-10-2024 08:47
Volgens mij reageerde hij op haar omdat zii zei "dan moeten daar geen verrassingen komen" dus bij wijze van grapje legde hij hem bij haar terug. (Ook zodat hij zelf niet actief ja hoefde te zeggen). En ik kan me ook voorstellen dat ik haar niet helemaal zou vertrouwen, het is een topsporter. Die doen doorgaans alles voor de winst - en in dit spel mag dat wat mij betreft ook!

Ik snap zo'n afspraak ook nooit. Je weet nooit wat er gebeurt, en je wilt soms ook gewoon de zwakkeren eruit hebben voor een beter leven. Dat kan best dat dat dus mensen uit je eigen 1e team zijn. Je weet gewoon nooit wat er gebeurt. Je kiest toch altijd voor de meest veilige optie, en als dat betekent dat je je eigen teamlid niet kan redden, kun je beter meestemmen voor je positie in de groep. Hoe laf dat ook is, het blijft een wedstrijd met een sociaal aspect ook! Ik vond vooral het argument "hoe we ook verveeld worden, we hebben altijd de meerderheid" vreemd. Natuurlijk is dat niet zo... Maargoed, weinig eten doet ook veel met je natuurlijk.
Ah, zou kunnen, ik had het niet als grapje begrepen maar als dat hij haar gewoon niet betrouwbaar vond. Die afspraken van last in first out, houden zelden stand ja. En Sergio lag natuurlijk al langer onder de loep door zijn onvoorspelbare gedrag. Ik ben blij dat hij eruit ligt en ik hoop dat hij lekker weg blijft.

Over dat eten gesproken, ik vind het wel apart dat ze de voorraden aan gaan vullen. Vroeger was het gewoon op is op. Dan heb je maar honger.
Misschien is het zo bepaalt door artsen of zo, dat het niet verantwoord is om ze echt geen meel en rijs te geven. Ik kan me Fatima en haar mannenteam nog herinneren ( heeel lang geleden ), die niet eens die basisvoorraad hadden en eiland waar niets groeide. Ze waren zo zwak dat ze elke proef verloren. En zij bleek achteraf zwanger. Terwijl ze dus zwaar ondervoed was.
Djessy schreef:
07-10-2024 08:54
Ik vraag me af of de zandloper na elke verloren teamproef ingezet mag worden? In dat geval blijft team zuid natuurlijk winnen. Toch?
Ik neem aan dat het eenmalig was. Zo kwam het op mij over. Anders is het niet eerlijk natuurlijk. Een keer oke maar elke week?
Wat een leuke aflevering! Ben voor het eerst sinds jaren weer echt voor een team. Die van Kiran. Zo tof hoe hij voor balans koos tussen man en vrouw en dat ze dan ook nog winnen.
Heerlijk spannende tv weer.

Kijk uit naar de rest :heart:
Miss_Edwards schreef:
07-10-2024 08:57
Ik neem aan dat het eenmalig was. Zo kwam het op mij over. Anders is het niet eerlijk natuurlijk. Een keer oke maar elke week?
Lijkt mij ook ja. Maar begreep dat niet zo uit Nicolette haar woorden.
...
Djessy schreef:
07-10-2024 09:03
Lijkt mij ook ja. Maar begreep dat niet zo uit Nicolette haar woorden.
Volgens mij stond dat redelijk duidelijk in de brief van Kiran. Zoals ik het begrepen had is het eenmalig.
Miss_Edwards schreef:
07-10-2024 09:10
Volgens mij stond dat redelijk duidelijk in de brief van Kiran. Zoals ik het begrepen had is het eenmalig.
Ah ok, dan heb ik niet goed opgelet.
...
Ik ben ook weer bij qua afleveringen.

Mijn favorieten tot nu toe zijn: Thomas, Marijn, Elsemieke, Kiran, Vincent, Timor en Nouchka. Jamie is trouwens ook een sterke, stabiele speler volgens mij maar op de een of andere manier valt ze steeds een beetje weg voor mijn gevoel. Sneu ook dat zij nu als enige geen zakje had doordat zij direct naar schommel rende.

Rikkie en Hamza dus een battle volgende week, ik ben benieuwd. Rikkie vind ik, in zo'n kleine setting, wel beter tot haar recht komen dan in het eerdere kamp. Maar hoop dat Hamza wint alhoewel dat van die vuursteen echt totaal niet handig was.

Blij dat Justine naar huis is, zij wilde echt alle aandacht naar zich toetrekken en vond zichzelf helemaal geweldig. Sergio weggestemd, fijn! Die groepsafspraak snapte ik sowieso al niet. Echt nul zelfreflectie die man.

Joy vond ik echt helemaal niks bij B&B, hij behoort nog steeds niet tot mijn favorieten maar hij valt me toch heel erg mee. Volgens mij wel een lieve, sociale man.

Ben benieuwd waarom Ymre volgende week zo boos is. Zou best kunnen dat dit door inzet zandloper kwam, ben benieuwd.
Miss_Edwards schreef:
07-10-2024 09:10
niet redelijk duidelijk, gewoon heel duidelijk, Het is inderdaad eenmalig.
Miss_Edwards schreef:
07-10-2024 08:51
Omdat het een echt winnaarstype is. Hij was niet boos maar duidelijk wel enorm gefrustreerd en ik kan me voorstellen dat als hij volgende week wint en dan toch dankzij de zandloper verliest hij echt wel kwaad wordt.
Ik denk dan ook dat als hij de samensmelting haalt dat hij daarna bijna alle proeven gaat winnen. Hij is heel sterk, mentaal en fysiek. En hij heeft nog een immuniteitsmunt.
Ik denk dat hij de hele expeditie gaat winnen trouwens. Ik hoop dat niet, maar ik vrees van wel. Hij gaat straks echt zo'n proevenkoning worden verwacht ik.
Ja, en zodra hij die ene proef verliest, wat natuurlijk kan gebeuren, knallen ze hem eruit. Of in zijn geval dan de 2e want eerst nog een immuniteitsmunt.
Hijodelaluna schreef:
07-10-2024 09:26
Ja, en zodra hij die ene proef verliest, wat natuurlijk kan gebeuren, knallen ze hem eruit. Of in zijn geval dan de 2e want eerst nog een immuniteitsmunt.
Dat verwacht ik wel. Maar als ik rood was zou ik proberen hem te lozen voor die samensmelting. Gezien zijn kracht en die munt. Maar ik vrees dat ze niet zo slim zijn. En sowieso, dan wint hij wel op dat wraakeiland en komt hij alsnog terug. Dus tja. :P
Miss_Edwards schreef:

Ik denk dat je gemist hebt, dat Timor en Thomas al in het begin een goede klik hadden. Toen Thomas door het andere team gekozen werd om weg te gaan, vroeg Timor nog aan Thomas wat hij het beste kon doen. Niet teveel op de voorgrond treden. Dat dat niet echt lukt, komt vooral door de groep. Iedereen wil op de achtergrond blijven en geeft Timor die leidersrol. Ook hij sprak uit waarom ze op Sergio hadden gestemd, de rest hield lekker zijn mond dicht. Ik snap echt die aversie tegen Timor niet. En volgens mij is het vooral Ymre die erg boos is volgende week.
En ik zou het ook moeilijk hebben als we net alles hebben gegeven om een proef te winnen en vervolgens komt er een stomme zandloper die de winst aan het andere team geeft. Dat is toch gewoon zuur?
Pelle schreef:
07-10-2024 09:21
niet redelijk duidelijk, gewoon heel duidelijk, Het is inderdaad eenmalig.
Ik zei dan ook al dat ik dan dus niet goed opgelet heb.
...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven