Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 20

21-05-2023 12:57 3018 berichten
Deel 20 :cheer2:

Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
En Lot op schoot. Hoop dat ze 200% betaald krijgt op de zondag....
Alle reacties Link kopieren Quote
Lostit schreef:
16-07-2023 20:38
Volgens mij werd vandaag ook het vriendje van Julia in beeld gebracht. In het interview was al te lezen dat er twee vriendinnetjes en een vriendje mee zouden gaan op vakantie.
2 vriendinnetjes? Het is toch uit met Kaya en Jim?
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Alle reacties Link kopieren Quote
LisaMarie schreef:
16-07-2023 22:10
2 vriendinnetjes? Het is toch uit met Kaya en Jim?
Misschien nog niet toen ze geïnterviewd werden.
Hoewel hij nu een ander heeft dus wie weet is die al meegeteld
LisaMarie schreef:
16-07-2023 22:10
2 vriendinnetjes? Het is toch uit met Kaya en Jim?
Dat nieuwe "vriendinnetje" moet natuurlijk mee anders komen ze niet aan de 13 personen die AM al maandenlang aankondigt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt me vreselijk, heb je net een relatie moet je mee op vakantie met je schoonmoeder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
16-07-2023 23:00
Het lijkt me vreselijk, heb je net een relatie moet je mee op vakantie met je schoonmoeder.
En duizenden mensen weten al dat je meegaat, dus gaan spieken wie je nu eigenlijk bent 😊 Welkom in de schoonfamilie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
16-07-2023 23:00
Het lijkt me vreselijk, heb je net een relatie moet je mee op vakantie met je schoonmoeder.
Moet er sowieso niet aan denken, brrr. Al helemaal als alles wordt vastgelegd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Julia kan toch ook een relatie met een meisje hebben?

Dan heb je 2 vriendinnetjes mee en een vriendje voor Guus.
Alle reacties Link kopieren Quote
FemkeF schreef:
17-07-2023 00:06
Julia kan toch ook een relatie met een meisje hebben?

Dan heb je 2 vriendinnetjes mee en een vriendje voor Guus.
Wie heeft het over relaties? Kunnen jongeren niet meer gewoon een vriend of vriendin mee hebben op vakantie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosalind* schreef:
16-07-2023 22:39
Dat nieuwe "vriendinnetje" moet natuurlijk mee anders komen ze niet aan de 13 personen die AM al maandenlang aankondigt.
AM had het laatst in de stories over 12, dus naast Esmee gaat of de nieuwe vlam van Jim of vriendin van Julia mee, ik denk t eerste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Holaa schreef:
16-07-2023 22:03
En Lot op schoot. Hoop dat ze 200% betaald krijgt op de zondag....

Samen Het Boek lezen. Zal ze dolletjes vinden. Maarja, wel weer iets op insta te plaatsen op haar offline zondag..

Maarten las van de week Jet en Lot voor. Alsof hij een werkbeschrijving oplas, weinig intonatie in zijn stem, of het op een leuke manier voorlezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
17-07-2023 07:14
Samen Het Boek lezen. Zal ze dolletjes vinden. Maarja, wel weer iets op insta te plaatsen op haar offline zondag..

Maarten las van de week Jet en Lot voor. Alsof hij een werkbeschrijving oplas, weinig intonatie in zijn stem, of het op een leuke manier voorlezen.
Ja, hopelijk niet de passage waarin ze uitlegt waarom mama oma niet meer ziet :facepalm:

En haha ja maartengeerts had de vaart er lekker in, maar niet de intonatie idd. Super awkward ook dat je dan gefilmd wordt. Ik lees het liefste voor als mijn man ook niet luistert, laat staan al die insta volgers...
Alle reacties Link kopieren Quote
Jenn-1806 schreef:
16-07-2023 21:40
Het is blijkbaar enorm belangrijk dat alle volgers even zien dat er foto's worden gemaakt voor het boek. Dat heeft ze de afgelopen week zeker 4638x verteld maar beelden zeggen meer dan woorden hè dus toch maar even wat stories online gooien op de "offline-dag"..
Wat nep is dat toch allemaal dan
Alle reacties Link kopieren Quote
Holaa schreef:
17-07-2023 07:31
Ja, hopelijk niet de passage waarin ze uitlegt waarom mama oma niet meer ziet :facepalm:

En haha ja maartengeerts had de vaart er lekker in, maar niet de intonatie idd. Super awkward ook dat je dan gefilmd wordt. Ik lees het liefste voor als mijn man ook niet luistert, laat staan al die insta volgers...
idd , maar misschien zegt ze wel ,” Maarten Geerts even denken aan wat ik hiermee verdien “
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
17-07-2023 07:14
Samen Het Boek lezen. Zal ze dolletjes vinden. Maarja, wel weer iets op insta te plaatsen op haar offline zondag..

Maarten las van de week Jet en Lot voor. Alsof hij een werkbeschrijving oplas, weinig intonatie in zijn stem, of het op een leuke manier voorlezen.
Ja en hij zat met z'n rug naar ze toe, heel vreemd. En ondertussen aan zijn tenen pulkend. Vreselijke gewoonte.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Dolarde schreef:
17-07-2023 06:34
Wie heeft het over relaties? Kunnen jongeren niet meer gewoon een vriend of vriendin mee hebben op vakantie?
Ik geloof nooit dat AM een vriend voor Guus mee zou nemen.
Lijkt me super leuk voor hem om dan niet altijd alleen maar zijn jongere zusjes te hoeven vermaken.
En met de oudere heeft hij ook niets want dat worden wss weer drankspelletjes rond de vuurkorf.

Maar bij AM mag je alleen mee als partner van, en dien je zo oud te zijn dat zij er geen last van heeft maar wel voordeel in de zin van kinder entertainment/nanny
Alle reacties Link kopieren Quote
Dolarde schreef:
17-07-2023 06:34
Wie heeft het over relaties? Kunnen jongeren niet meer gewoon een vriend of vriendin mee hebben op vakantie?
Ik geloof nooit dat AM een vriend voor Guus mee zou nemen.
Lijkt me super leuk voor hem om dan niet altijd alleen maar zijn jongere zusjes te hoeven vermaken.
En met de oudere heeft hij ook niets want dat worden wss weer drankspelletjes rond de vuurkorf.

Maar bij AM mag je alleen mee als partner van, en dien je zo oud te zijn dat zij er geen last van heeft maar wel voordeel in de zin van kinder entertainment/nanny
entertainment/familievloggers-deel-21/l ... ges/499826

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven