Entertainment alle pijlers

Familievloggers

18-11-2020 13:26 3154 berichten
Klets hier mee over wat verschillende families, oa bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
12-04-2021 21:24


Verder moet ik echt lachen om moeders als Wendy en Annemarie die een vaatwasser inruimen/uitruimen, een paar wassen draaien en een stofzuiger door de woonkamer halen (al vraag ik me af of Wendy dat echt zelf doet aangezien ik tijdje terug schoonmakers zag), en dan moe zijn ja.
Ik bedoel, ik doe dat voor en na mijn werk ja. En nee, ik vind mezelf daarom geen supervrouw. Ik vind gewoon dat zij zich aanstellen (Wendy kan dat heel dramatisch.... o ja gesport, gemasseerd, gewinkeld en pfooeeeee nu even zitten hoor)
Annemarie heeft vandaag ook weer een HELE drukke dag:
- de AH komt zo bezorgen
- gesprek met een uitgeverij
- de auto wordt schoongemaakt ( jawel mensen, WORDT voor haar schoongemaakt)
- veel regelen voor de hottub.

poeh hey :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Haha, die kaart van Daniel Bellinga. Hij is niet helemaal 100% of wel? Meine gute.
Alle reacties Link kopieren
Yannahh schreef:
13-04-2021 11:06
Haha, die kaart van Daniel Bellinga. Hij is niet helemaal 100% of wel? Meine gute.
Ik vind dat kaartje wel schattig, die foto daarna daarentegen. Man wat ziet hij er uit zeg,
gigantisch
Alle reacties Link kopieren
Van mij zouden mijn kinderen daar best mogen spelen en de pubers (is Jim nog een puber?) vind ik stuk voor stuk leuke mensen. De vraag is inderdaad: schamen de pubers zich niet voor Annemarie.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
13-04-2021 11:02
Annemarie heeft vandaag ook weer een HELE drukke dag:
- de AH komt zo bezorgen
- gesprek met een uitgeverij
- de auto wordt schoongemaakt ( jawel mensen, WORDT voor haar schoongemaakt)
- veel regelen voor de hottub.

poeh hey :biggrin:
Ik denk dat als dit zo doorgaat dat ze groot risico loopt om overspannen te worden! We moeten haar waarschuwen om niet teveel hooi op haar vork te nemen!
Alle reacties Link kopieren
Mirps schreef:
13-04-2021 11:09
Van mij zouden mijn kinderen daar best mogen spelen en de pubers (is Jim nog een puber?) vind ik stuk voor stuk leuke mensen. De vraag is inderdaad: schamen de pubers zich niet voor Annemarie.
Ik zou mijn kind daar ook rustig laten spelen.
als puber zou ik me inderdaad kapot schamen voor ma Geerts. De situatie tijdens het weekend weg toen ze haar pubers condooms liet halen omdat ze wilde sexen met haar man gaf plaatsvervangende schaamte. Ik zou me er ontzettend ongemakkelijk bij voelen als ik haar kind was. Misschien zou ik dan zelfs boos zijn.
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
13-04-2021 11:17
Ik zou mijn kind daar ook rustig laten spelen.
als puber zou ik me inderdaad kapot schamen voor ma Geerts. De situatie tijdens het weekend weg toen ze haar pubers condooms liet halen omdat ze wilde sexen met haar man gaf plaatsvervangende schaamte. Ik zou me er ontzettend ongemakkelijk bij voelen als ik haar kind was. Misschien zou ik dan zelfs boos zijn.
Ik had inderdaad precies dat fragment in m’n hoofd net. Dat is al gênant als er een vriendin bij is, laat staan dat heel Instagram meekijkt.
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
13-04-2021 11:17
Ik zou mijn kind daar ook rustig laten spelen.
als puber zou ik me inderdaad kapot schamen voor ma Geerts. De situatie tijdens het weekend weg toen ze haar pubers condooms liet halen omdat ze wilde sexen met haar man gaf plaatsvervangende schaamte. Ik zou me er ontzettend ongemakkelijk bij voelen als ik haar kind was. Misschien zou ik dan zelfs boos zijn.
NEEEE. Dat heb ik helemaal gemist! :O
mafalda schreef:
13-04-2021 10:59
Maar gewoon oprechte interesse...waarom zou je kind daar niet mogen spelen?

Ik zie niks gevaarlijks, er wordt niet gerookt of gezopen..het zijn geen asociale.

Ben je niet bang dat je team moeder maffia wordt om op deze manier zo naar een gezin te kijken alleen omdat ze een tietenshirt heeft of een beker?

Zou dat de reden zijn dat ik zo een aversie heb tegen de schoolplein moeders, altijd de kritische blik hoe andere moeders het doen en zelf vinden dat het zo perfect thuis gaat.

Een moeder is ook maar een mens hoor..ik heb echt ik weet niet hoeveel domme acties waarvan ik later denk niet zo slim of handig maar de kern is toch dat er liefde is.
Ik woon zelf in een achterstandswijk in een grote stad, je wil niet weten waar mijn kinderen thuis speelde. Ook dat zijn de lessen van het leven he, en zolang er geen gebaar dreigt vind ik het allemaal prima.
Gebaar dreigt daar ALTIJD ;-D
mafalda schreef:
13-04-2021 10:59
Maar gewoon oprechte interesse...waarom zou je kind daar niet mogen spelen?

Ik zie niks gevaarlijks, er wordt niet gerookt of gezopen..het zijn geen asociale.

Ben je niet bang dat je team moeder maffia wordt om op deze manier zo naar een gezin te kijken alleen omdat ze een tietenshirt heeft of een beker?

Zou dat de reden zijn dat ik zo een aversie heb tegen de schoolplein moeders, altijd de kritische blik hoe andere moeders het doen en zelf vinden dat het zo perfect thuis gaat.

Een moeder is ook maar een mens hoor..ik heb echt ik weet niet hoeveel domme acties waarvan ik later denk niet zo slim of handig maar de kern is toch dat er liefde is.
Ik woon zelf in een achterstandswijk in een grote stad, je wil niet weten waar mijn kinderen thuis speelde. Ook dat zijn de lessen van het leven he, en zolang er geen gebaar dreigt vind ik het allemaal prima.
Je baby voeden en verschonen op de achterbank van een rijdende auto niet gevaarlijk?
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
13-04-2021 10:59
Maar gewoon oprechte interesse...waarom zou je kind daar niet mogen spelen?

Ik zie niks gevaarlijks, er wordt niet gerookt of gezopen..het zijn geen asociale.

Ben je niet bang dat je team moeder maffia wordt om op deze manier zo naar een gezin te kijken alleen omdat ze een tietenshirt heeft of een beker?

Zou dat de reden zijn dat ik zo een aversie heb tegen de schoolplein moeders, altijd de kritische blik hoe andere moeders het doen en zelf vinden dat het zo perfect thuis gaat.

Een moeder is ook maar een mens hoor..ik heb echt ik weet niet hoeveel domme acties waarvan ik later denk niet zo slim of handig maar de kern is toch dat er liefde is.
Ik woon zelf in een achterstandswijk in een grote stad, je wil niet weten waar mijn kinderen thuis speelde. Ook dat zijn de lessen van het leven he, en zolang er geen gebaar dreigt vind ik het allemaal prima.
Ik zou toch niet graag mijn kleuter met een opgeblazen condoom zien spelen of zien dat die moeder een stel tieten op haar shirt heeft staan, borstvoeding is prima mag ook gezien worden maar dat platvloerse gedoe vind ik niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
Mirps schreef:
13-04-2021 11:09
Van mij zouden mijn kinderen daar best mogen spelen en de pubers (is Jim nog een puber?) vind ik stuk voor stuk leuke mensen. De vraag is inderdaad: schamen de pubers zich niet voor Annemarie.
Inderdaad meer om de moeder dan om de pubers, zonder haar zouden ze niet zo gek doen want zij stimuleert het juist en vindt het geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
13-04-2021 11:57
Ik zou toch niet graag mijn kleuter met een opgeblazen condoom zien spelen of zien dat die moeder een stel tieten op haar shirt heeft staan, borstvoeding is prima mag ook gezien worden maar dat platvloerse gedoe vind ik niet normaal.
mwoah, een middagje platvloersheid zou ik niet zo'n bezwaar vinden denk ik. Ik heb weleens geweigerd mijn kind te laten spelen bij een vriendinnetje die net een nieuwe enge stiefvader had die de hele opvoeding van moeder overnam en die ik om allerlei redenen niet vertrouwde. Dat bleek achteraf met reden te zijn. Die maxicosi los op de bank en dat voeden in de auto zou ik niet prettig vinden, mijn baby zou ik niet naar haar toe brengen geloof ik. aan de andere kant.. ze heeft zoveel ervaring, wie ben ik met 2 kinderen?? :blabla:
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
13-04-2021 14:05
mwoah, een middagje platvloersheid zou ik niet zo'n bezwaar vinden denk ik. Ik heb weleens geweigerd mijn kind te laten spelen bij een vriendinnetje die net een nieuwe enge stiefvader had die de hele opvoeding van moeder overnam en die ik om allerlei redenen niet vertrouwde. Dat bleek achteraf met reden te zijn. Die maxicosi los op de bank en dat voeden in de auto zou ik niet prettig vinden, mijn baby zou ik niet naar haar toe brengen geloof ik. aan de andere kant.. ze heeft zoveel ervaring, wie ben ik met 2 kinderen?? :blabla:
Al heb je 20 kinderen, als je ze tijdens het rijden uit hun autostoel haalt om te voeden (en verschonen), dan loop je wat mij betreft direct 20 punten achter op iemand met 2 kinderen die gewoon veilig stil gaat staan op een parking. Dat heeft niks te maken met ervaring, maar met veiligheid. Ook moeders met veel ervaring kunnen aangereden worden, daar heb je (helaas) niets over te zeggen.

Maar goed, dat stil staan en voeden op een parking paste vast niet in haar super drukke schema die dag.
mafalda schreef:
13-04-2021 10:59
Maar gewoon oprechte interesse...waarom zou je kind daar niet mogen spelen?

Ik zie niks gevaarlijks, er wordt niet gerookt of gezopen..het zijn geen asociale.

Ben je niet bang dat je team moeder maffia wordt om op deze manier zo naar een gezin te kijken alleen omdat ze een tietenshirt heeft of een beker?

Zou dat de reden zijn dat ik zo een aversie heb tegen de schoolplein moeders, altijd de kritische blik hoe andere moeders het doen en zelf vinden dat het zo perfect thuis gaat.
Ik zou mijn kinderen bij Annemarie laten spelen.

Dat van de schoolplein moeders herken ik helemaal niet. Ik heb echt niet het idee dat moeders zo op elkaar letten.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
13-04-2021 14:14
Dat van de schoolplein moeders herken ik helemaal niet. Ik heb echt niet het idee dat moeders zo op elkaar letten.
ik ook totaal niet! Ik hoor wel vaker vrouwen klagen over het beoordelen en de competitie onderling en vraag me dan altijd af of ik naïef ben, dat ik het niet door heb ofzo.
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
13-04-2021 14:27
ik ook totaal niet! Ik hoor wel vaker vrouwen klagen over het beoordelen en de competitie onderling en vraag me dan altijd af of ik naïef ben, dat ik het niet door heb ofzo.
Ach welnee, ik lees dat ook vaak, nou ik heb nu bij 3 verschillende scholen bij het plein gestaan, en ik heb het er altijd gezellig. Nooit onderling gezeik of competitie. Ik weet niet waar dat dan wel is en in hoeverre dat dan aan jezelf ligt ofzo...
reckless schreef:
13-04-2021 14:27
ik ook totaal niet! Ik hoor wel vaker vrouwen klagen over het beoordelen en de competitie onderling en vraag me dan altijd af of ik naïef ben, dat ik het niet door heb ofzo.
Kom maar x mee naar ons schoolplein! Zien en gezien worden, netwerken, alles..
(Ik zoek altijd een hoekje achteraf)
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
13-04-2021 14:52
Kom maar x mee naar ons schoolplein! Zien en gezien worden, netwerken, alles..
(Ik zoek altijd een hoekje achteraf)
ik ben daar echt nieuwsgierig naar. Woon je in een hippe wijk of stad ofzo? Ik zou daar echt niet tussen passen, net als jij denk ik (als je verderop gaat staan). Ik ben het type dat voor zo'n groep met de fiets valt of thuis pas ziet dat mijn oogpotlood onder mijn kin hangt. Verder ben ik net zoals ma Geert wat zij een 'bejaarde moeder' noemt, ik kreeg mijn jongste op mijn 42ste. Ik wacht nog op het moment dat een kind vraagt aan mijn kind of ik zijn oma ben :lol:
Alle reacties Link kopieren
Schoolplein terreur:
Aangesproken worden op vlekken op kleding die mijn kind bij ander kind had gemaakt en of ik de broek wilde vergoeden.
Roddelen over traktaties met teveel suiker of te simpele mandarijnen die op school gelijk in de vuilnisbak belanden, dan waren halal traktaties ook een aanslag op onze tradities net als regenboogpiet.
Bij pietje thuis ruikt het teveel naar frituur, marietje wordt niet uitgenodigd bij sophie en dat komt door Juliaatje. Wees maar blij henkje niet thijsje zijn lootje heeft voor surprise want die doet er niks aan een geschilderde doos.

En dan nog het terreur wat WhatsApp groepen heet met de moeders van de klas waarin er steken vielen over inderdaad kinderfeestjes en de uitnodigingen, de leerkrachten die het nooit goed deden waarop ze zelfs op de barricade gingen.

Man hou op wat een gezeik was dat altijd.

Gelukkig ben ik er vanaf.

Nu heb ik een hond en dan heb je weliswaar in mindere mate ook van die betweters..

Zout toch op allemaal met dat zure gezeur.

Klaag modus uit :whip:
Alle reacties Link kopieren
Yannahh schreef:
13-04-2021 11:06
Haha, die kaart van Daniel Bellinga. Hij is niet helemaal 100% of wel? Meine gute.
Waarom deel je dit op je insta ?!?! Er is bij hen echt niets privé...


Als mijn auto gereinigd zou worden zou ik dat trouwens aangrijpen om lekker rustig een kop thee te drinken ipv alle stappen op insta te zetten, geeft veel meer rust.

Ik heb dan wel weer een dutje gedaan vanmiddag. Had m ff nodig. En ben op dit moment m’n agenda en to do list aan t bijwerken ✌🏻
Expreszo schreef:
13-04-2021 14:52
Kom maar x mee naar ons schoolplein! Zien en gezien worden, netwerken, alles..
(Ik zoek altijd een hoekje achteraf)
Hippe wijk in hippe stad, soort van.
Maar wel beschaving dus niet zoals Mafalda het omschrijft. Maar als moeder ga je niet in jogging naar het schoolplein.
En je vertelt over dat je met kerst naar Ibiza was en dat je in de zomer eindelijk die huttentocht in Zwitserland gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Yannahh schreef:
13-04-2021 11:06
Haha, die kaart van Daniel Bellinga. Hij is niet helemaal 100% of wel? Meine gute.
Nondeju wat een armoedig taalgebruik.
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
13-04-2021 15:35
Schoolplein terreur:
Aangesproken worden op vlekken op kleding die mijn kind bij ander kind had gemaakt en of ik de broek wilde vergoeden.
Roddelen over traktaties met teveel suiker of te simpele mandarijnen die op school gelijk in de vuilnisbak belanden, dan waren halal traktaties ook een aanslag op onze tradities net als regenboogpiet.
Bij pietje thuis ruikt het teveel naar frituur, marietje wordt niet uitgenodigd bij sophie en dat komt door Juliaatje. Wees maar blij henkje niet thijsje zijn lootje heeft voor surprise want die doet er niks aan een geschilderde doos.

En dan nog het terreur wat WhatsApp groepen heet met de moeders van de klas waarin er steken vielen over inderdaad kinderfeestjes en de uitnodigingen, de leerkrachten die het nooit goed deden waarop ze zelfs op de barricade gingen.

Man hou op wat een gezeik was dat altijd.

Gelukkig ben ik er vanaf.

Nu heb ik een hond en dan heb je weliswaar in mindere mate ook van die betweters..

Zout toch op allemaal met dat zure gezeur.

Klaag modus uit :whip:
The horror..!!
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
13-04-2021 16:41
Hippe wijk in hippe stad, soort van.
Maar wel beschaving dus niet zoals Mafalda het omschrijft. Maar als moeder ga je niet in jogging naar het schoolplein.
En je vertelt over dat je met kerst naar Ibiza was en dat je in de zomer eindelijk die huttentocht in Zwitserland gaat doen.
Ik voel me dood ongelukkig bij het idee alleen al. Hier is het volk een beetje uit de alternatieve hoek, overwegend links stemmende mensen in redelijk nieuwe populaire wijk middelgrote stad. Echt een andere wereld denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven